אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר ✔למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר, מדריך ל nlp, לשכנע טוב, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע בן אדם, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, סוגסטיה עצמית, לשכנע את עצמי, ראיון קשה, לשכנע את המפקד, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, קורס מכירות, איך לשכנע את הבעל, טיפים למכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, אומנות השכנוע, להצליח למכור, איך לשכנע בנות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, ייעוץ לאישי ציבור, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, עבודה ב nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע ילדים, לשכנע את עצמך, שינוי הרגלים nlp, טיפים לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיו"ב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר והלקוח מתלונן על המחיר ואומר שזה מאוד יקר ולא מבין למה זה כל כך יקר וכיו"ב. ולפעמים הלקוח חושב שאתה גנב ושרלטן וכיו"ב.

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לעשות כשלקוח אומר יקר לי. ואחת השיטות אומרת, שאם לקוח אומר שזה יקר לו, אז תסביר לו שיש לך המון עלויות ושאתה לא מרוויח המון ושבדיוק לאחרונה העלו את המע"מ ושכל המחירים מתייקרים וכיו"ב. והשאלה היא, האם השיטה הזאת נכונה או לו, כדי להצדיק את המחיר שלך? ומה לעשות אם אתה משתמש בשיטה הזאת והלקוח שואל אותך, "ואם העלויות ירדו, האם תוריד את המחיר?" / "אם המדד ירד, האם המחיר שלי ירד"? וכיו"ב, איך לענות ללקוח? בפרט אם באמת אתה לא הולך להוריד לו את המחיר. לדוגמה ברכישת דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח?

והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש את המוצר, אם הוא יחשוב שהמוצר מביא לו יותר תועלת מאשר העלות שלו, ביחס לכל שאר האפשרויות שלו. ולכן במהות אם אתה מספר ללקוח סיפורים על זה שאתה לא מרוויח הרבה ואולי בכלל מפסיד ואם אתה מספר סיפורים ללקוח, שיש התייקרות מחירים כללית שגורמת לך להעלות את המחיר וכיו"ב, זה לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח.

ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. והיא, שזה נכון שהלקוח ירכוש את המוצר, רק אם הוא יחשוב שרכישת המוצר עושה לו יותר טוב מאשר רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ללקוח את התמחור ושל שיקולים בתמחור שירות שקשורים גם לאיך הלקוח מבין ואיך הלקוח מפרש את התמחור שלך.

ניקח לדוגמה בן אדם צמא למים במדבר, ואתה משתלט על מאגר מי שתיה אין סופי, ומנסה למכור כוס מים ב 1000 ש"ח. האם לדעתך אותו אדם שעומד למות מצמא, ירכוש ממך כוס מים ב 1000 ש"ח במידה ויש לו את היכולת הכספית? כנראה שכן. כי במדבר, מבחינת היצע וביקוש, הוא ישלם לך הרבה מאוד כסף תמורת כוס מים. אבל זאת לא כל האמת. כי יש המון משמעות לאיך שהלקוח מבין את התמחור שלך.

אם לדוגמה הלקוח יחשוב שאתה מאוד התאמצת להפיק את המים במדבר, אולי הלקוח מיוזמתו אפילו ישלם לך יותר כסף, כדי לתמוך בעסק שלך. אבל אם הלקוח יחשוב שאתה גנב, שמנצל את החולשה שלו, הרי שהלקוח ישנא אותך. ואם הלקוח לא מבין את התמחור שלך ואם הלקוח חושב שהתמחור שלך מוגזם, אז זה גורם ללקוח לחשוב עליך מחשבות רעות, שגורמות לו לא לרצות לרכוש ממך. וגם זה חלק מהשיקולים שלך הלקוח, האם לרכוש ממך או לא.

כי עושה ללקוח רע, לרכוש ממישהו, שמבחינת הלקוח, מרוויח על חשבונו המון כסף. עושה ללקוח רע, לקחת את מעט הכסף שיש לו, ולתת אותו למישהו שמתעשר על חשבון המצוקה של הלקוח. וכן, אם הלקוח יחשוב שאתה תוכל לחיות טוב, גם אם תמכור לו ביותר זול, הלקוח גם ישנא אותך וגם ירצה לא לרכוש ממך.

ולכן, לתמחור יש המון משמעות, גם מבחינת של איך הלקוח מבין את סיבת התמחור ולמה התמחור גבוה בעיני הלקוח. ולכן אסור שהלקוח יחשוב שאתה גנב וכיו"ב. כן לגיטימי שהלקוח יחשוב שהמוצר שלך מאוד איכותי, ולכן הוא עולה המון כסף ושלמרות זאת המוצר לא מתאים לו. אבל "אסור" שהלקוח יחשוב עליך דברים רעים בגלל התמחור שלך.

ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה הרבה יותר קל ללקוח להבין שהמחיר היקר הוא בלית ברירה, דהיינו, שהאיכות הזאת של המוצר הזה, הכרחי שהיא תעלה את הסכום הזה, כדי שיהיה אפשרי להמשיך לייצר את המוצר, עם רווח כלשהו, במקרה כזה יהיה הרבה יותר קל ללקוח לרכוש ממך, יותר מאשר אם הלקוח יחשוב שאתה סתם שרלטן שמעלה לו את המחיר, רק כי אתה יכול ומסוגל.

במילים אחרות, זה נכון שבסוף אכפת ללקוח רק מאם הוא יחשוב שהוא מקבל תועלת מרכישת המוצר שלך, יותר מאשר המחיר של המוצר שלך. אבל חלק מהתועלת וחלק מחוויית הרכישה של הלקוח, היא גם ההבנה של הלקוח את התמחור שלך. והלקוח מבין שהתמחור צריך להיות בהתאמה לעלויות הייצור של המוצר וכולי.

וכן, זכותך לבקש כמה כסף שבא לך, וכן אתה לא חייב להסביר לאף אחד את השיקולים שלך, וכן מי שרוצה שיקנה ומי שלא רוצה שלא יקנה, וכן זכותך לבקש פי מאה מכולם, וכן במידה ואתה פועל בתוך שוק חופשי, אז תבקש כמה כסף שבא לך וכולי. אבל עדיין ללקוח שלך יהיה יותר קל לרכוש ממך, אם הוא יבין את התמחור שלך ויחשוב שהעלויות שלך גבוהות ושאתה לא מתעשר על חשבונו. וכן, הבנת הלקוח את התמחור שלך, משפיעה גם על התפישה שלו את המותג שלך.

ויש גם את העניין של איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים, שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט...
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... בהתנגדויות של לקוחות במהלך המכירה. איך להתמודד עם התנגדויות מחיר? האם המחיר באמת יקר ללקוח? מניפולציות במכירות NLP איך לשכנע לקוח לקנות מוצר יקר? האם קורס NLP עוזר במכירות? האם ההתנגדות למחיר היא רק תירוץ? טכניקות טיפול בהתנגדויות מכירה עכשיו יש משפט שאומר ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
...בדברים שהלקוח עצמו רוצה שהמוצר יהיה יותר טוב. למרות שאולי באמת למוצר שלך אין את היתרונות האלו. ולכן, בפשיטות, אם המוצר שלך לא באמת יותר טוב מאשר המתחרים ואם לדעתך אם תפרט ללקוח את כל היתרונות שיש באמת במוצר שלך, הוא לא ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך לנמק במה ולמה הוא יותר טוב. אבל אם לדעתך האמת היא שבאמת המוצר שלך הרבה יותר טוב משל המתחרים, ולדעתך אם...
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
...יורדים, כאשר עלות הייצור יורדת, שאז שולי הרווח גדלים ואז יש יותר מתחרים ואז יש יותר היצע שהוא זה שמוריד את המחיר ולא עצם הורדת עלות הייצור. אז שלא יעבדו עליכם, שהמחיר עולה כי העלות לייצר עולה. זאת לא כל האמת. המחיר עולה, כי אנשים מוכנים לשלם יותר. אנשים מוכנים לשלם יותר, כי הם חושבים שזה מוצדק, כי המחיר עלה. אבל באמת העיקרון, אם אנשים לא יהיו מוכנים לשלם יותר, למרות שהמחיר לייצר עלה, הרי שאו שהיצרן ירוויח פחות או שהוא יפסיק לייצר את המוצר. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם, על תמחור ועל איך לתמחר וכולי...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
...יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר, כדאי לבדוק איתו האם זה באמת כך, או אם יש יתרונות משמעותיים לרכישה דווקא מכם. אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
...כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש. במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי נחשב והכי מותג. הוא כן רוכש את מה שהוא צריך. ואם הוא צריך משהו ספציפי שבמקרה זה הכי יקר, אז זה מה שיש, זה מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר הכי טוב. במילים אחרות, כאשר השיווק מתמקד בלהסביר את היתרונות המדידים והספציפיים של המוצר, מה שיש במוצר שאין במוצרים אחרים בפועל? מה באמת התועלת הממשית שתצא ללקוח מהמוצר? הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר...
איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר
...אבל אם הוא רוצה שאיש מקצוע יגיע במיוחד וכולי, אז כן, יש לזה עלות. במילים אחרות אפשרי לשאול את הלקוח, למה שלא בעצמך או תבקש ממישהו אחר, שיבוא לדפוק מסמר על הקיר? למה אתה רוצה שירות מקצועי? ומפה לשם הלקוח יבין שהוא אולי מחפש איכות עבודה למרות שאולי פחות חשובה לו איכות המוצר. לסיכום: אם הלקוח ממש לא מבין את המחיר, ואם הלקוח ממש לא מבין את התמחור, אז אפשרי להעביר את הכדור ללקוח. ובמקום לריב עם הלקוח, לפתח איתו דיאלוג. לשאול אותו איך הוא היה מתמחר לדעתו את השירות. ומפה לשם להסביר לו את ההיגיון של התמחור...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
...את כל נושא התמחור? אם באמת יש מוצר פחות או יותר זהה למוצר שלנו במחיר יותר זול. שאז מבחינה אובייקטיבית, לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלנו (עע דרופשיפינג). לעומת מצב שהלקוח לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שלנו, אלא רק את חלקן. לדוגמה עיוור שלא בהכרח צריך שהמוצר יראה הכי טוב ויזואלית. או שהוא לא מודע לכל היתרונות שיש למוצר שלנו, ביחס למוצרים אחרים. שאז במקרים הנל, הגיוני לחפש לקוח אחר, או להציג ללקוח עוד יתרונות שיש במוצר שלנו. במילים אחרות, כאשר הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה עבורו, במחיר...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
...הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים להיות מתומחרים בפחות כסף. וישנם מצבים שהלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק. ואז יכולים לקרות כל מיני תרחישים אפשריים. אפשרי לדוגמה שהלקוח יחשוב לעצמו שאם התמחור מאוד גבוה, אז כנראה שיש לזה סיבה. וכנראה שזה מחיר השוק של היצע וביקוש. וכנראה שמישהו אחר חקר ובדק את היתרונות של המוצר והסכים לשלם את המחיר הזה. וכנראה שהמוצר כן שווה יותר מכל שאר המוצרים. ואם אני הלקוח לא מבין את היתרונות ואת התמחור של המוצר...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
...מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל מיני סוגים של לקוחות. לדוגמה יש לקוח שרוצה את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח שצריך את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח, שאומר שהוא רוצה, אבל הוא לא צריך וכולי. והעניין הוא, שיש אנשי מכירות שמנסים להיות מוסריים, והם מרגישים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בחורות שאני רוצה איך לגייס סמנכל שיווק? סמנכל מכירות המוצר הכי גרוע אמון של לקוח מה זה עיזים במשא ומתן? איך להגיע ליותר לקוחות? למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו לשכנע מישהו לרצות להקשיב איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת? איך לנסח מכתב משכנע? מסרים לתת מודע שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע מה לענות ללקוח שאומר? לכתוב מסרים שיווקיים לשחק עם התת מודע מסר סמוי לתת מודע איך מוכרים ללקוח? אסטרטגיית שיווק לפרסם חומרי שיווק nlp למכור מנהלי שיווק איך לשכנע מישהו לענות? להצליח בעסק בלי למכור איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? למכור גם מוצרים פגומים איך לגרום למישהו לרצות להסכים? איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות לשכנע מישהו לשנוא אותך לשכנע עובד בעבודה הרגשת זרות עם לקוח למכור ללקוח מוצר איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? שכנוע אקראי איך לשכנע אותה? אנשי מכירות רובוטיים שאלות של לקוח בתהליך רכישה למה מוצר עולה מחיר מסוים? איך לזהות את סוג הלקוח? לשכנע מישהו לאהוב איך למכור את עצמי? איך לשכנע אקס? איך למכור למרות שקשה? טריקים בשכנוע שפת גוף של לקוח מתי להיות רע ללקוח? איך למכור בלי לתת הנחה? להיות מנהיג משכנע אני צריך למכור להכיר את הלקוחות שלך חבר של הלקוח איך לגרום למישהו להצביע לך? מוצר עם חסרונות מה צריך כדי להיות איש מכירות? איך לגרום ללקוח להאמין בך? מתי להציג ללקוח? להגדיל את כמות המוצרים איפה כדאי ללמוד nlp? לקוח ששואל בטלפון לקוח מתעקש לקבל מחיר איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? אמון להציג מראש את המחיר ללקוח איש מכירות צריך להיאבק בלקוח איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה? איך לשכנע לקוח לרכוש? לקנות את המוצר מה הדרך למכור משהו? הגדלת כמות לקוחות מחיר למוצר חרדה של איש מכירות תוכנית של הכנת חומרי שיווק האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? להסתיר חסרונות של מוצר לדבר עם התת מודע ליצור הזדהות רגשית איך להצליח למכור? תוכן שיווקי שחיקה בעבודת מכירות להצליח למכור ללקוח התנגדויות של לקוח איך להתחיל משא ומתן? למכור את המוצר הכי גרוע למכור קרח איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? שאלות של סינון ראשוני של הלקוח הערך האמיתי של המוצר למכור מוצר בלי מצב רוח איך לשכנע בחורה לשכב איתך? לקוח שמבקש הנחה התנגדות במכירות לקוח שואל שאלות למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? למה לעשות שיווק? כדאיות ייצור מוצר לקוחות אקראיים להתעשר מעבודה במכירות חשיבות המבנה של מסע הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, שינוי עמדות, מכירות בתחום לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 5.2969 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 10:48:52 - wesi28