... אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה
לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה ... לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין,
שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על ... אחרת, הוא גם נכון וגם שגוי וגם מיותר. והכל תלוי בנקודת המבט, שממנה מסתכלים על המציאות. וכאשר רוצים
לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, שאז ממילא הוא יפעל לפי מה שהוא מבין, הרי שבעצם, בכך מנסים לגרום לו, להסתכל על היתרונות היחסיים, יותר מאשר על ... פחות טוב, את החסרונות היחסיים של אותו הדבר. וכל הטכניקות, הן בעצם דרכים, שמלמדות את האדם, איך אפשר
לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, ולהסתכל על הדברים מנקודת מבט כזו או אחרת. או בסופו של דבר, כדי שתתבצע פעולה ממשית של מכירה ממשית, לשם כך צריכים שני ... טוב ממה שהם רואים את החסרונות היחסיים, שיש באותה העסקה. וכאן בספר, אני מבאר את הטכניקות השונות, איך
לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי. והכל זה טכניקות ואסטרטגיות שונות, איך לגרום לאדם לראות טוב יותר, את היתרונות היחסיים שיש בנקודת מבט כלשהי, שתגרום ...