אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו לא לעשן ✔סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו לא לעשן, לשכנע בחורות, לשכנע בחורה לשכב איתך, איך לשכנע אנשים בטלפון, NLP ערכים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, התמודדות עם התנגדות מכירה, NLP פיקאפ, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע בטיעון, nlp לימוד בחינם, איך לשכנע מישהו, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP וסוגסטיה, ללמוד nlp, איך לשכנע גבר להביא ילד, איך לנתח טקסטים, התנגדות מכירות, איך לשכנע גבר להתחתן, NLP עקרונות, NLP דוגמאות, אימון עסקי, NLP ודמיון מודרך, ללמוד איך לשכנע, לשכנע את אבא, איך למכור יותר טוב, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP שפת גוף, איך לשכנע את עצמך, איך לשכנע עובדים, משא ומתן, nlp מטפל, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP למאמנים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
האם יש הבדל בין שכנוע אדם שרוצה עזרה לאדם שמתנגד לעזרה?

כאשר רוצים לעזור לאדם להתמודד עם בעיה כלשהי, בין אם מדובר בהפסקת עישון או טיפול בהפרעות אכילה, השאלה שעולה היא האם יש הבדל בשיטות השכנוע ובאסטרטגיות הטיפוליות בין מצב שבו האדם מעוניין בשינוי ומבקש עזרה, לבין מצב שבו האדם כלל אינו מעוניין בשינוי ואף מתנגד לעזרה המוצעת לו.

מהן שיטות השכנוע במצב שבו האדם מעוניין בטיפול?

לדברי אליעד כהן, אדם שמגיע ומביע רצון ברור בשינוי, למשל, מישהו שאומר "אני רוצה להפסיק לעשן", כבר מכיל בתוכו רכיב מסוים של רצון לשינוי. כלומר, כבר קיימת בתוכו ההכרה כי עישון הוא פעולה שלילית עבורו. למרות הרצון שלו, הוא עדיין ממשיך לעשן בפועל, כנראה משום שהרצון לעשן חזק יותר מהרצון להפסיק לעשן. למשל, ייתכן שיש לו 80% רצון להמשיך לעשן ורק 20% רצון להפסיק.

כדי לעזור לאדם כזה, השיטה של אליעד היא להחליש את הרצון הדומיננטי, במקרה הזה את ה - 80% שרוצים להמשיך לעשן. עושים זאת באמצעות הטלת ספק ברצון לעשן עצמו - שואלים את האדם שאלות כמו: "למה אתה באמת רוצה לעשן? האם זה באמת משנה לך? האם אתה בטוח שזה חשוב לך?" כשהאדם מתחיל לפקפק בסיבות שלו להמשיך לעשן, הרצון לעשן נחלש. מכיוון שהרצון להפסיק לעשן כבר קיים אצלו, ברגע שמחלישים את הרצון הנגדי, הוא באופן טבעי נוטה להפסיק.

איך משכנעים אדם שלא רוצה להשתנות ואינו מעוניין בטיפול?

במקרה השני, כאשר אדם לא מביע שום רצון להשתנות ואינו רואה בעיה בהתנהגות שלו - למשל, הוא מעשן ואין לו רצון כלל להפסיק לעשן - האסטרטגיה של אליעד היא שונה ומורכבת יותר. במקרה כזה, לא מספיק רק להחליש את הסיבות שמניעות אותו לעשן, משום שגם אם הוא יפסיק להאמין בסיבות האלה, עדיין אין לו סיבה אמיתית להפסיק לעשן, מכיוון שלא היה לו מלכתחילה רצון כזה.

במקרה כזה, אליעד מסביר שצריך לבצע שני תהליכים במקביל:
  • ראשית, להטיל ספק בסיבות של האדם להמשיך בהתנהגות הנוכחית שלו (למשל, לעשן).
  • שנית, לייצר ולהעצים אצלו את הרצון האלטרנטיבי - למשל, לרצות להפסיק לעשן - ולגרום לו להרגיש שזה רצון מחויב ואמיתי.
לדוגמה, אדם שמרעיב את עצמו מרצונו, אם הוא אומר שאין לו שום בעיה עם ההרעבה, אז אפילו אם מטילים ספק ברצון שלו להרעיב את עצמו, עדיין לא נוצר בו רצון לאכול. לכן, חייבים לבנות אצלו רצון חדש לאכול ולשכנע אותו שהרצון הזה חשוב, נחוץ ומחויב, אחרת לא ייווצר השינוי הרצוי.

מה הקושי בשכנוע אדם שלא מעוניין בעזרה לעומת מי שמעוניין?

הקושי בשכנוע אדם שאינו מעוניין בעזרה גדול בהרבה, כיוון שהוא מצריך יצירת רכיב שלא היה קיים כלל - הרצון להשתנות. הדבר הופך לקשה עוד יותר משום שלעתים צריך להשתמש בשני סוגים מנוגדים של חשיבה במקביל: מצד אחד להטיל ספק עמוק ברצון הנוכחי, ומצד שני ליצור תחושה חזקה של מחויבות כלפי הרצון החדש. כלומר, על הסיבות שבגללן הוא מעשן או מרעיב את עצמו, אליעד מציע להטיל ספק, אבל על הסיבות שיגרמו לו לרצות להפסיק לעשן או לאכול - חייבים לחזק ולבנות לו אמונה מלאה, אפילו אם היא מלאכותית בהתחלה.

לפי...
עכשיו השאלה היא כזאת נניח נגיד שרוצים לעזור למישהו בקטע טיפולי, אוקי נגיד לדוגמה נגיד מישהו עם הפרעת אכילה נניח ונגיד רוצים לעזור לו לאכול, נגיד בהנחה שהוא לא אוכל רוצים לגרום לו לאכול ובהנחה שהוא אוכל מדי רוצים לגרום לו לאכול פחות נניח, עכשיו בעצם לצורך העניין זה כמו כל תהליך של שכנוע, נכון כמו כל תהליך של שכנוע. עכשיו השאלה היא ברמת האסטרטגיה האם יש הבדל או שאין הבדל ואם אכן האם יש הבדל אז מה ההבדל, האם יש הבדל בין לנסות לעזור למישהו שרוצה שיעזרו לו לבין לנסות לעזור למישהו שלא רוצה שיעזרו לו. מה זאת אומרת? שני אנשים באים אחד אומר "תקשיב יש לי הפרעה אני רוצה לטפל בה" ואחד יש לו הפרעה והוא לא רוצה לטפל בה, השאלה היא האם הדרך לטפל בהם היא זהה או שהיא שונה אם כן במה.

ש: בפשט זה נראה שזה מאוד שונה.

אליעד: אוקי למה מה זה שונה?

ש: יותר קל לעזור למי שרוצה שיעזרו לו.

אליעד: אני לא שאלתי אם זה יותר קל או קשה שאלתי אם זה שונה מבחינת הנוסחה, אתה צודק שאם מישהו נמצא על הרצפה והוא רוצה לקום או מישהו על הרצפה והוא לא רוצה לקום יותר קל להרים את ההוא שעל הרצפה שהוא רוצה לקום אבל רצף הפעולות שאתה עושה כדי להרים מהרצפה את הבן אדם זה אותו דבר כאילו אם אתה מרים משקולת או בן אדם זאת אומרת לתפוס ולהרים.

השאלה האם ברמת הנוסחה האם לשכנע מישהו נגיד בוא ניתן דוגמה נגיד הוא מרעיב את עצמו בסדר ורוצים לשכנע אותו לאכול, האם השיטה לשכנע אותו לאכול תהיה שונה מהמצב שבו הוא אומר "שלום יש לי בעיה שאני מרעיב את עצמי ואני רוצה לשכנע את עצמי לאכול" או במצב שהוא אומר "אין לי בעיה שאני מרעיב את עצמי אני לא אכפת לי שאני מרעיב את עצמי". השאלה אם בנוסחה זאת תהיה אותה נוסחה או לא אותה נוסחה לא ברמת הקושי נניח שברמת הקושי יותר קשה זה ברור, גם לא ברור אבל נניח שזה ברור השאלה אם בדרך זאת תהיה אותה דרך או שונה.

ש: באחד אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו נגד רצונו ובשני מה שכפי רצונו.

אליעד: לא בשני גם נגד רצונו נגד חצי רצונו.

ש: זהו יש לו יותר רצון אז זה ההבדלים ביניהם בעצם?

אליעד: כן זה ההבדל.

ש: זה ההבדלים אחד רוצה יותר שם הוא פחות רוצה.

אליעד: בוא ניתן דוגמה נגיד הפסקת עישון, אחד אומר "שלום תעזור לי להפסיק לעשן" והשני אתה צריך לגרום לו לרצות להפסיק לעשן למרות שהוא לא רוצה להפסיק לעשן, האם זה יהיה אותו תהליך?

ש: כן אני אומר שכן.

אליעד: אותו דבר אין הבדל?

ש: רק בעוצמה רק במינונים בעוצמה בכמויות.

אליעד: תראה בא נניח שלא משנה מה נשאל במהות זה תמיד יהיה אותו דבר, בסדר נניח ולכן כאילו בסופו של דבר זה אותו דבר אבל אף על פי כן ברמת האסטרטגיה מבחינת השלבים שאתה צריך לעבור עם הבן אדם.

ש: אחד מכיר בזה שיש לו חיסרון.

אליעד: מה זאת אומרת שיש לו חיסרון?

ש: שהוא מעשן והוא רוצה להפסיק לעשן.

אליעד: לא חיסרון הוא רוצה להפסיק לעשן, אחד אומר "שלום אני רוצה להפסיק לעשן" אחד אומר "שלום אני מעשן ואני לא רוצה להפסיק לעשן".

ש: אני אומר שזה אותו דבר.

אליעד: אני אומר שזה שונה, עוד פעם במהות זה תמיד יהיה אותו דבר אבל בצורה זה שונה. יש הבדל יש ברכיבים נגיד אם זה יהיה אם נגיד צריך לשים תרופות צריך להוסיף לו לרכיבים לאחד מהם לשים רכיב אחר לשים רכיבים אחרים.

ש: בא נראה לפי הדוגמה הזאת נגיד מישהו רוצה להפסיק לעשן אז איך עוזרים לו.

אליעד: אז איך עוזרים לו?

ש: תראה אבל אם מישהו רוצה להפסיק לעשן הוא מבין שזה רע איפשהו שזה לא טוב.

אליעד: בסדר נכון אז מה אבל הוא עדיין ממשיך לעשן כן, הוא אומר "אני רוצה להפסיק לעשן" והוא עדיין מעשן.

ש: הוא מבין.

אליעד: אבל הוא עדיין מעשן בפועל הוא מעשן, הוא אומר שהוא רוצה להפסיק אבל הוא בא לטיפול הפסקת עישון אבל הוא לא מסוגל בלי לעשן הוא חייב לעשן, הוא מעשן כבד למרות שהוא מבין שזה גרוע והשני גם מעשן למרות שהוא מבין שזה גרוע מה ההבדל?

ש: השני טוב לו עם זה.

אליעד: נכון אז השאלה יש הבדל בתהליך או אין הבדל?

ש: מה אתה חושב?

אליעד: אני אומר שיש הבדל אני אסביר למה, אוקי בשביל לגרום למישהו לעשות משהו צריך להסביר לו שמה שרוצים שהוא יעשה שזה יותר טוב מרע עבורו, עד כאן זה הגיוני שהוא יחשוב שנגיד להפסיק לעשן זה יותר טוב מרע עבורו. עכשיו אם בן אדם בא עם קונפליקט ברצונות שלו שהוא גם לדוגמה רוצה לעשן וגם רוצה להפסיק לעשן יש בתוכו כבר שני רצונות יש לו "רוצה להפסיק לעשן" ויש לו "רוצה לעשן", עכשיו בא נניח נגיד שיש לו 20% "רוצה להפסיק לעשן" ו - 80% "רוצה לעשן", עוד פעם 20% הוא רוצה לא לעשן 80% הוא רוצה כן לעשן מה הוא יעשה בפועל יעשן כי הוא 80% רוצה לעשן.

עכשיו מה אנחנו צריכים לעשות כדי לגרום לו להפסיק לעשן מספיק שניקח את ה - 80% האלה ונטיל בהם ספק "למה אתה רוצה לעשן? כי ככה וככה, מי אמר מה זה משנה תמצא דרך אחרת" אז החלק של ה - "רוצה להמשיך לעשן" או "רוצה לעשן" החלשנו אותו ואז נשאר החלק של "רוצה להפסיק לעשן רוצה לא לעשן". לעומת זאת הבן אדם שלא רוצה להפסיק לעשן אז אצלו תיאורטית זה 100% "רוצה לעשן" אז אם אנחנו נטיל לו ספק בלמה לעשן זה לא אומר שהוא יפסיק, אז יכול להיות שהוא יגיד "אוקי לכן זה לא משנה אבל בא לי לעשן בכל זאת".

ש: הדרך זאת אותה דרך.

אליעד: רגע לא שנייה, לכן יש הבדל אם מישהו בא עם רצון יש מישהו שאומר "שלום יש לי רצון לא לעשן קשה לי" זאת אומרת שאם נחליש לו את הסיבות שקשה לו הרצון לא לעשן כבר קיים אצלו, לעומת זאת אם מישהו אומר "אני מעשן ואני רוצה לעשן ולא אכפת לי מזה שאני מעשן" אז צריך לעשות שני דברים גם צריך להחליש את הסיבות שהוא מעשן אבל גם צריך לבנות לו את הסיבות לא לעשן, זה עוד רכיב זה לא אותו רכיב.

ש: למרות שאתה יכול גם לעשות את זה לבן אדם עם ה - 20% להגדיל לו את ה - 20%, איך אתה מגדיל לו את ה - 20% האלה את הצמצום ה - 80%.

אליעד: לא רגע שנייה, עוד פעם לא משנה בא נניח שבמהות בסופו של דבר שניהם צריכים לחשוב שיותר טוב זה מאשר זה, יותר טוב לא לעשן מאשר כן לעשן נניח שהם שניהם בסופו של דבר צריכים את האופציה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב שהיא נכונה שהוא יחשוב שזה טוב ושהאופציה השנייה רעה, נניח שזאת האמת וזה נכון לגבי שניהם אבל הקטע הוא שבאחד מהאנשים הרכיב...
הפסקת עישון, לגרום למישהו לא לעשן, לגרום למישהו להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן? שיטות להפסקת עישון, דרכים לא לעשן
הפסקת עישון, לגרום למישהו לא לעשן, לגרום למישהו להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן? שיטות להפסקת עישון, דרכים לא לעשן
הפסקת עישון, לגרום למישהו לא לעשן, לגרום למישהו להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן? שיטות להפסקת עישון, דרכים לא לעשן למה אנשים לא מצליחים להפסיק ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
...להיות מאושר למרות שהוא רוצה להיות בריא ולמרות שהוא חולה, זה מה שאני חושב. עכשיו, אם בא בן אדם ואומר תראה אני רע לי, למה רע לך?, כי אני חולה, אז מה אם אתה חולה, אני רוצה להיות בריא, אוקי בסדר לא רב איתך, מה אתה חושב שאם אתה רוצה להיות בריא ואתה חולה זאת בעיה? אז מה אני עושה? אני רוצה להביא אותה להפך, אני רוצה אותו שהוא יבין שגם אם הוא חולה והוא רוצה להיות בריא עדיין הוא יוכל להרגיש טוב. אז מה אני עושה? אני אומר לו נכון אתה צודק, אם אתה רוצה משהו אתה לא יכול בשום פנים ואופן להתנגד בזה, אתה חייב לסבול...
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
...רוצים לתת לו. במקרה כזה, או שתגרמו לאותו אדם לחשוב שהבקשה שלו לא מוצדקת (שכנוע עובדתי), או שתשכנעו אותו שיהיה לו משתלם יותר לוותר (שכנוע תועלתי). אליעד ממליץ במצבים מורכבים להעדיף גישה של שכנוע בשלבים. בשיטה זו, בכל שלב מעלים טענה אחת ובודקים את התגובה של האדם. אם הטענה הראשונה לא עובדת, עוברים לטענה הבאה. לעומת זאת, בשכנוע מהיר וחד נותנים את כל הטענות בבת אחת, וזה יכול לגרום להתנגדות מיידית או לחוסר שיתוף פעולה מצד האדם המשוכנע. האם אנשים תמיד מחפשים את האמת או רק אינטרס אישי? אליעד כהן טוען כי...
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
...לדוגמה, אפשר לשאול: האם אתה מעוניין לשמוע על הטלוויזיות החדשות שלנו? - זו גישה פחות מחייבת, אך עדיין מכוונת את הלקוח להקשיב ולהתחיל להרגיש צורך. דוגמאות פרקטיות לשימוש נכון במילים בשיחת מכירה אליעד מדגים את ההבדל בשיחה דרך דוגמה ברורה של טלוויזיה. אם שואלים לקוח איזו טלוויזיה אתה צריך?, הלקוח יכול להתחיל לפקפק בעצם הצורך. לעומת זאת, בשאלה איזו טלוויזיה אתה רוצה? מאפשרים ללקוח לבטא חלומות או רצונות. אחרי שהלקוח יגיד מה הוא רוצה, ניתן לשקף לו שהוא בעצם צריך את זה, ובכך ליצור אצלו מוטיבציה רבה יותר...
2 אסטרטגיות שכנוע - למה בן אדם חושב כך או אחרת? מה גורם למישהו לחשוב משהו? מהן 2 הגישות להשפעה על אנשים? מהן 2 הדרכים לשכנע מישהו? מהן 2 הסיבות לכך שמישהו חושב משהו, מהם 2 הגורמים שבהם תלוי מה מישהו חושב? שינוי עמדות, מה האמת? מה טוב?
...אם הוא יחזיק בדעתו. וכאשר באים לשנות את דעתו של בן אדם כלשהו ולשכנע אותו במשהו, צריך לנסות להבין, למה מלכתחילה הוא חושב את מה שהוא חושב כרגע. האם ועד כמה זה בגלל שהוא באמת חושב שדעתו היא האמת. והאם ועד כמה זה בגלל שהוא חושב, שדעתו תעשה לו טוב. וברגע שמאתרים את הגורמים האלו, עכשיו יודעים יותר נכון איך להתמודד ואיך לנהל את תהליך השכנוע. האם להתמקד בלהסביר לו מהי האמת, ושדעתו היא אינה האמת. דהיינו, לתקוף את דעתו בטענות לוגיות. או שצריך דווקא להתמקד בהיבט הרגשי, לגרום לו לחשוב, שדעתו הנוכחית עושה לו...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
...אומר את ההפך בצורה גלויה כגון אל תעשה X ואז בעצם אמרת את האופציה של התעשה, או שאתה אומר בצורה סמויה של אתה אומר לו תעשה את ההפך של הדבר ואז בעצם גם אמרת לו תעשה את מה שאתה לא רוצה שהוא יעשה. עכשיו, זה לא משנה מה אמרת בעצם הכנסת לו למוח, כדי להבין אותך הוא היה צריך לחשוב על מה? על ההפך. ש: בלי אל כאילו מה? לא לעשות את זה? אליעד: כעיקרון כשאת אומרת לילד תאכל ארוחת צהריים יש אני לא מרשה לך לאכול ארוחת צהריים, יש תאכל צהריים אבל בשניהם את גם נתת את האופציה שאולי הוא לא יאכל צהריים. אז מה עושים? תשובה...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה / דיבייטינג / NLP / לתכנת את התת מודע / תכנות התת מודע / אסטרטגיות שכנוע ועוד...
...רק רצון אבל לא בטוח שזה יקרה. אני אעשה פירושו, מחויב שזה יקרה. שזה בעצם אומר, שבמקום לומר אז עכשיו אני רוצה ל..., עליו לומר אז עכשיו אני אעשה... אפעל... אשנה.. וכיוב, בלי התוספת של אני רוצה. כי אני רוצה, פירושו ברמת הפוטנציאל וברמת האפשרות בלבד. אני אעשה, פירושו כעובדה קיימת. אובמה: כאשר זה מגיע לענייני קוד המס, המושל רומני ואני, שנינו מסכימים ש [רעיון כלשהו]... ואני רוצה... [לפעול בדרך כלשהי] (When it comes to our tax code, Governor Romney and I both agree that our corporate tax rate is too high...
שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות טיפוליות, במה להתחיל להטיל ספק? ממה להתחיל לשכנע? מה הכי קל לשכנע? מה הכי קשה לשכנע? קל להטיל ספק, קשה להטיל ספק, סיכוי או סיכון, איך לשנות את דעתו של מישהו? מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל
שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות טיפוליות, במה להתחיל להטיל ספק? ממה להתחיל לשכנע? מה הכי קל לשכנע? מה הכי קשה לשכנע? קל להטיל ספק, קשה להטיל ספק, סיכוי או סיכון, איך לשנות את דעתו של מישהו? מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל
...אחרת, פשוט משום שהוא מעולם לא בחן זאת באמת לעומק. למשל, אדם חרדי שגדל כל חייו על האמונה באלוהים יכול להיות בטוח מאוד (99%), אבל ייתכן שברגע שייתקל בטענה פשוטה שלא חשב עליה קודם לכן, הוא יטיל ספק בקלות רבה באמונתו, למרות שהיה בטוח בה במשך כל חייו. זה כמו שתי משקולות, אחת נראית כבדה מאוד (100 קג) ואחת קלה (1 קג). לכאורה ברור לך שהמשקולת של הקילו קלה יותר, אבל בפועל ייתכן שהמשקולת שנראית כבדה בכלל מלאה בנוצות, והיא קלה יותר מהשנייה. איך מבצעים חישוב של סיכוי וסיכון בשכנוע? אליעד מסביר כי כדי להחליט...
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
...יכול להחזיק לאורך זמן למה לא? ש: אז זהו זאת התחושה שלי כרגע. אליעד: אז אני אגיד לך למה לא, אז למה לא כי את אומרת בסופו של דבר הוא ירצה להתמרד הוא יגיד לא אני לא אכפת לי אני אעשה ככה. ש: משהו בתוכו ירצה משהו לא מודע אפילו. אליעד: נכון אני מסכים איתך לא, מודע אני אסביר לך למה מה היא אומרת היא אומרת שאם לאורך זמן אתה תנסה לשמר אנשים מתוך פחד מתישהו הם יתמרדו נגדך למה כי הם באינסטינקט שלהם הם ירצו להרגיש שהם משוחררים מפחד ואז הם יגידו בא נעשה דווקא הפוך או בוא נמצא את הדרך לא לעשות את זה כדי להשתחרר...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
...עליך לשלב מספר אלמנטים: ליצור אמפתיה והבנה מצד האדם שמולך, על ידי הצגת הצד שלך בצורה אנושית. להפעיל במידת הצורך מעט לחץ רגשי או רגשות אשמה (חבל שזה יפגע בנו, זה לא הוגן שניפגע בגלל אירוע נקודתי). להשתמש בהסברים הגיוניים ומשכנעים, תוך מתן דוגמאות ספציפיות וברורות מדוע האירוע החריג לא צריך להגדיר את המצב העסקי הכולל של החברה. לשלב בטיעון את העובדה שיש אינטרס משותף שלא לפגוע בדירוג החברה, מכיוון שהדבר יפגע בשיתוף הפעולה העתידי ובאפשרויות להמשך עבודה. בסיכום הדברים, אליעד כהן מדגיש את חשיבות ההכנה המוקדמת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו לא לעשן, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע מישהו לא לעשן, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו למה הלקוח מפחד להחליט? איך לקבוע יעדי מכירות? האם למכור רק מוצרים איכותיים? תמחור מוצר בטלפון לשכנע מישהו בתור חבר למה ללמוד לשכנע? לשכנע מישהו להרגיש בנוח לגרום למישהו לעשות משהו איך לשכנע בעלי תפקידים? לקוח לא סומך על עצמו להשקיע בשיווק איך פוליטיקאים משכנעים? איך לעשות שיווק? לגרום למישהו לא להרגיש... לעשות מבצע ללקוח נאומים של איש המכירות לקוחות שרוצים לרכוש ממך מלחמת המכירות להפוך את הלקוח לחבר משא ומתן על שכר בראיון עבודה מקצועיות בעיני לקוח איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? החדרת מוצר לשוק להיות חזק או חלש במשא ומתן לגרום ללקוח להאמין לך מוצר של המתחרים תועלת מרכישת מוצר להציג את עצמך ללקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות להסכים עם לקוח איך למכור עט? איך לגרום למישהו לדבר איתך? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? לקבל הנחה על מוצר מכירות ללקוחות לשכנע מישהו להסיק לרכוש מוצר יקר איך לשווק מוצר? למה חשוב ללקוח? לגרום ללקוח לקנות מוצר להשתפר במכירות איך לשתול מחשבה ללקוח? איך להבין את צרכי הלקוח? שכנוע שכלי איך לשכנע מישהו להירגע? למה המוצר זול? חוקי ההזדהות איך להציג ללקוח מוצר? לשכנע מישהו לא להציק לך לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך לענות לשאלה של לקוח לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות חוסר הבנה של הלקוח את המחיר למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? לקוחות חדשים מוצרים פשוטים מניפולציות של גורואים איך להתמודד עם מניפולציה? איך לתת הנחה ללקוח? להשפיע על אנשים חזקים האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? מסמך שיווקי למכור מוצר בלי יתרונות פרופיל לקוח לפתח כושר שכנוע למכור בקלות לגרום למישהו שיש לו בחירה התנגדויות בשיחת מכירות התנסות הלקוחות במוצר מוצרים אוטומטים אי הסכמה עם לקוח מתי להציג ללקוח את המחיר? איך להציג מוצר ללקוח? סינון ללקוח מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך להתחבר ללקוח? התנגדויות שירות לקוחות שיטות לשיווק עצמי משא ומתן לבכירים איך להכין חומרי שיווק? לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח האם להתחמק משאלה של לקוח? שיווק חומרים מקצועיים התנגדויות במשא ומתן להתמודד עם סירוב של לקוח האם למכור את הרכב? שיקולים בבחירת חברת שיווק איך להצליח בתור איש מכירות? לתמחר מוצר שיווק מצליח מניפולציות של מורים רוחניים איש מכירות עשיר לרמוז ללקוח לתכנן מצגת ללקוחות איך למכור את המוצר הכי גרוע? ליצור תוכן שיווקי לקוח לא בטוח מה הוא רוצה רטוריקה כשלים רטוריים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, דמיון מודרך, למכור בתחום לשכנע מישהו לא לעשן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0313 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 06:24:44 - wesi28