אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו להאמין ✔תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו להאמין, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, דיאטת nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע מישהו, דיבייט, הדרכת מכירות, nlp לאנשי מכירות, לנתח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע אנשים בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, מיומנות רטורית, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך אפשר לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, מכירות, להעביר מסר תת הכרתי, לשכנע בנים, לשכנע ללכת לרופא, משא ומתן, פסיכוקיברנטיקה, סודות המשא ומתן, NLP עקרונות, לשכנע ילד, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP, התנגדויות לקוח, אנשי מכירות, לשכנע את עצמי ללמוד, שיפור מכירות, לשכנע גבר להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
וכאן אבאר, איך אפשר להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לקחת רעיון כלשהו, שהוא לא חייב להיות נכון, אלא שהוא רק יכול להיות נכון. ואיך אפשר לגרום למישהו אחר, להיות בטוח שאותו הדבר הוא מוכרח להיות נכון, למרות שיש רק אפשרות שהוא נכון.

הסבר: אפשרי המציאות = דבר שהנכונות שלו, אינה מחויבת, אלא רק אפשרי שהוא נכון ואפשרי גם שהוא לא נכון. מחויב המציאות = דבר שהנכונות שלו היא מחויבת, ושהיא אינה יכולה להיות לא נכונה.

בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחויב. כי מצד האמת האובייקטיבית לגמרי, שום דבר אינו מחויב, ושום דבר אינו הכרחי בצורה כלשהי. אלא כל הרעיונות יכולים להיות אפשריים מנקודת מבט כלשהי. ושום דבר הוא לא אך ורק נכון, אלא הכל זה רק סובייקטיבי בלבד, ותמיד יכולה להיות נקודת מבט נגדית לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד.

וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך.

וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך.

ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה.

ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך.

והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחויב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה מוחלטת.

ונקדים ונאמר, שככל שהאדם מבין טוב יותר, כיצד להפוך את המחויב לאפשרי, דהיינו, ככל שהאדם מבין טוב יותר את התהליך ההפוך, שבו הוא יכול לקחת כל דבר שהאדם בטוח שהוא נכון, ולשכנע אותו שהוא לא נכון, ושהוא לא רק נכון, שזה תהליך של הפיכת המחויב לאפשרי. שלאדם נראה שדבר כלשהו הוא מחויב. ויש דרכים לגרום לאדם, להבין שהדבר הוא רק אפשרי וסובייקטיבי בלבד. וככל שהאדם יודע טוב יותר, להפוך את המחויב לאפשרי, כך הוא ממילא יודע טוב יותר, גם איך להפוך את האפשרי למחויב.

ובאופן כללי אומר, שהכי טוב זה האדם יבדוק עם עצמו על כל דבר תמיד, האם הדבר הוא מחויב או אפשרי. ועל ידי זה הוא ידע אח"כ בזמן אמת, איך להפוך כל דבר לאפשרי או למחויב, לפי רצונו החופשי. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים.

ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום אפשרות בעולם שגם הוא צודק, אלא שרק אתה צודק. ואסביר כאן את קו החשיבה הכללי, של איך הופכים דבר שהוא אפשרי, לדבר שהוא מחויב.

ובגדול יש להבין את מערכת החוקים של האפשרי מול המחויב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא מוחלט. בניגוד למחויב, שהוא מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמה אומר, שכאשר אתה רוצה להפוך דבר אפשרי לדבר מחויב, עליך להתחיל את המהלך בצורה יחסית, ורק אח"כ לעבור לצורה מוחלטת.

ז"א אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, אלא להתחיל לדבר בצורה יחסית. ואח"כ לאט לאט מתחילים לדבר על העניין בצורה מוחלטת, ובשימוש במילים שמבטאות מוחלטות ושאינן מטילות ספק.

ועוד דבר שיש להבין, שהדרך לעבור ממחויב לאפשרי, היא על ידי זה שמטילים ספק ומחפשים את השורש העמוק של הרעיון. דהיינו, שלוקחים רעיון, ושואלים למה הוא נכון, ועל ידי זה מגלים בסוף שהוא לא רק נכון.

ולכן, כדי לעשות המרה מאפשרי למחויב, צריך לשים לב שלא מסבירים יותר מידי, למה הדבר הוא נכון. כי להסביר קצת למה הדבר נכון, זה כדאי. כי זה הופך את הדבר מאפשרי למחויב. כי דבר שהוא אפשרי, ברגע שמסבירים למה הוא נכון, זה גורם לו להיראות כאילו הוא מחויב. כי ההסברים למה הדבר הוא כך ולא אחרת, הם גורמים לרעיון לטעת שורשים במציאות של השומע. אבל אם מסבירים לאדם יותר מידי טוב למה הדבר הוא כך ולא אחרת, אז בסופו של דבר הוא יכול לראות את הדברים, גם מנקודת המבט, שבה הדבר הוא רק אפשרי בלבד, אך לא מחויב.

ועוד עניין נוסף בין המחויב לבין האפשרי, הוא, שאפשרי הופך להיות מחויב, על ידי אמונה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו להאמין, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע מישהו להאמין, איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לעבוד עם לקוחות בעסק לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף הצגת המחיר ללקוח לגלות ללקוח סודות לשכנע בוחרים לשכנע חולה נפש לקבל טיפול צריך או רוצה מול לקוח לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו לגרום למישהו לא להתלונן עליך תהליך של איתור לקוחות לעבור ראיון לאיש מכירות עבודה לאיש מכירות איש מכירות טיפש קושי למכור מוצר לגרום למישהו האם כל אחד יכול למכור? האינטרס של הלקוח ללקוחות שהגיעו לעסק לקוחות משמיצים אותי באינטרנט לוגיקה של ניהול משא ומתן איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? להציג את המידע ללקוח לגרום למישהו לא להטיל ספק הגדלת מוצרים חשיבה חיובית במכירות המשפך השיווקי לא עובד מי עושה שיווק יותר טוב? איך למכור לנכון? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות למכור שטחי פרסום פגישה עם לקוחות לשכנע את עצמך לא מאמין במוצר להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק איך לגרום למישהו לעשות? לשכנע יותר מידי חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי לשכנע שאתה מנומס לשכנע אנשים להאמין בך יכולות שכנוע לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית לשכנע הורים הזדהות עם לקוח להכין כל חומר שיווקי לגרום למישהו להסיק לקוח שאומר יקר לי ליצור הזדהות רגשית איך להביא לקוחות לעסק? תגמול לאנשי מכירות צרכים של הלקוח nlp בשאלה חשיפה להמון לקוחות לשכנע שופטים איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה לשכנע מישהו שיש לו בחירה אמון של לקוח במוצר לקוחות משמיצים למכור את עצמך לעובדים שלך איך להתחיל לעבוד במכירות? למכור לעצמי שאלות ראיון עבודה מכירות חילוץ לאחור במשא ומתן לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות איך פוליטיקאים משכנעים? חיסכון כספי ללקוח לקוחות רלוונטיים איך להכיר לקוח? התמודדות של אנשי מכירות גישות לשכנוע אנשים להתחרות על המוצר האיכותי ביותר להיראות כמו איש מכירות כישורי שכנוע יכולת למכור משהו פרסומות בטלוויזיה להשפיע על אחרים שיווק למתחרים לשכנע מישהו לא לרצות אותך לשכנע לשכנע מישהו להביא ילדים יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק לגרום למישהו לא להתמכר אליך איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? לגרום למישהו לדבר איתך למה מוצר זול? לגרום למישהו להרגיש טוב למה מוצר יקר? אין לי חשק למכור שמחה של לקוח לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה פרובוקציות בשיווק לקוח מרוצה איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך ניתוח משפך מכירות לשכנע מישהו להפסיק להאמין תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו לשכנע אישה לחשוב עליך לבקש עוד כסף מלקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, משא ומתן, דיבייטינג בתחום לשכנע מישהו להאמין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 17:31:29 - wesi28