אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה ✔איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? איך ליצור התניה סמויה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור לחץ פסיכולוגי? איך לעשות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, לשכנע לקוחות לקנות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, הבסיס למכירות nlp, ללמוד nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מדריך ל nlp, איך לשכנע אישה, ללמוד לשכנע אנשים, יועץ תקשורת, לשכנע אשה להיות איתך, לשכנע את בעלי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טקסט טיעוני, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP קשב וריכוז, ראפור, התמודדות עם התנגדות במכירות, מומחה שיווק, לשכנע אמא, NLP טיפים, להתמודד בראיון, התניה קלאסית, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, nlp דוגמא, NLP וסוגסטיה, דמיון מודרך nlp, איך לשכנע אשה להיות איתך, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, להגדיל את המכירות, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, קורס מכירות, איך להשפיע על התת מודע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אומנות הפרזנטציה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? איך ליצור התניה סמויה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור לחץ פסיכולוגי? איך לעשות מניפולציה רגשית? איך לשכנע אנשים? איך לשלוט בתת מודע?
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרות להשפיע על אדם לחשוב בצורה כלשהי ולעשות דבר כלשהו, על ידי שתילת מחשבות והתניות סמויות במוח של האדם. ואסביר את הדרכים לעשות זאת. ואסביר מה החסרונות שיש בלהשתמש בדרך הזו, גם אם ההתניה היא אמיתית.

והמתכון הסודי לכך, הוא כדלקמן. ראשית כל עליך לחפש רעיון כלשהו ומחשבה כלשהי, שהאדם השני לא ירצה לחשוב אותה. ואם אתה לא מוצא מחשבה שכזו, אז עליך ליצור מחשבה שכזו. מחשבה, שהאדם השני לא ירצה לחשוב אותה.

אח"כ עליך ליצור אצל האדם השני התניה מחשבתית, בין המחשבה שאותה הוא לא רוצה לחשוב, לבין המחשבה שאתה לא רוצה שהוא יחשוב. ועליך לגרום לאותו האדם להגיע למצב, שבכל פעם שהוא יחשוב בצורה שונה ממה שאתה רוצה שהוא יחשוב, ושבכל פעם שהוא יעשה דבר שונה ממה שאתה רוצה שהוא יעשה, שבאותו הרגע הוא יחשוב את הדבר שאותו הוא לא רוצה לחשוב.

ובמידה והצלחת למצוא מחשבה שאותה האדם השני שונא ולא רוצה לחשוב אותה, ובהנחה שהצלחת ליצור התניה מחשבתית במוח של האדם השני, בין ההזדהות שלו עם מה שהוא חושב כרגע ושאתה רוצה שהוא לא יחשוב את זה, לבין מה שהוא לא רוצה לחשוב, הרי שבכך בעצם אתה גורם לו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, ושהוא יחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

לדוגמה מתחום חינוך ילדים: נניח שאתה רוצה לגרום לילד שלך לאכול את ארוחת הבוקר שלו. והילד מסרב לאכול את ארוחת הבוקר שלו. אז במקרה כזה לדוגמה, עליך לאתר מחשבה כלשהי שאתה יודע שהילד שלך לא ירצה לחשוב אותה. כגון לדוגמה המחשבה שכלב נושך אותו. שהילד לא ירצה שתופיע לו מחשבה שבה הוא ידמיין כלב שנושך אותו.

ואז עליך ליצור התניה בין המחשבה שהילד לא רוצה לחשוב, לבין המחשבה שהוא חושב. דהיינו, לגרום לילד לחשוב, שאם הוא לא יאכל את ארוחת הבוקר שלו, זה יגרום לכך שכלב ינשוך אותו, כי הילד יהיה חלש ולא יוכל להתגונן מפניו וכיו"ב. שאז במידה והצלחת לגרום לילד להאמין, ש"אם לא תאכל יבוא שוטר" וכיו"ב, הרי שככל שהילד יותר לא רוצה שהדבר יקרה, כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יתרחק מכל דבר שמזכיר לו את מה שהוא לא רוצה שיקרה.

וכן, לפעמים מדובר כאן על סוג של מניפולציה. כי לפעמים אם האדם יחשוב בצורה כלשהי, באמת יקרה לו איזה דבר רע. והוא רק שכח את זה, ואתה רק מזכיר לו את האמת. שאם הוא יעשה כך או אחרת, ושאם הוא יחשוב כך או אחרת, אז יקרה לו כך או אחרת, ואז זה אומר עליו דבר שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו וכיו"ב.

אבל לפעמים, מדובר כמובן על מניפולציה אמיתית. שבה אין בהכרח קשר בין מה שהאדם עושה או לא עושה, לבין מה שהוא מפחד שיקרה לו או לא יקרה לו. ולפעמים יש אפילו קשר הפוך. שאם הוא יעשה את מה שאתה רוצה, אז דווקא זה יגרום לו שיקרה לו מה שהוא לא רוצה שיקרה לו. ואעפ"כ קיימת האפשרות להטעות את המוח של האדם, וליצור אצלו התניה מחשבתית, שגורמת לו להאמין, שאם הוא יחשוב ויעשה דבר כלשהו, אז זה אומר עליו דבר שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו וכיו"ב. וכאן כמובן אני מסביר את המנגנון שעומד מאחורי העניין.

ואחדד, לא מדובר כאן בטכניקה של הפחדה ושל יצירת פחד ויצירת חרדה אצל השומע בלבד. אלא יש כאן דבר יותר עמוק, והוא שכל מחשבה שהאדם חושב אותה, היא גורמת לו להרגיש רגש כלשהו ותחושה כלשהי. והאדם מטבעו רוצה להרגיש טוב ולא רוצה להרגיש רע. וזה בעצם אומר, שהאדם בורח ממחשבות שגורמות לו להרגיש רע, ורודף אחרי מחשבות שגורמות לו להרגיש טוב.

והמחשבות שהאדם לא רוצה לחשוב, הן רבות ומגוונות. כגון לדוגמה שהאדם לא רוצה לחשוב שהוא נשרף באש. שזה בעצם מה שנקרא "מפחד להישרף באש". כי פחד להישרף באש, הוא בעצם חוסר הרצון של האדם לחשוב על זה שהוא נשרף באש. וזאת כמובן הפחדה ויצירת חרדה אצל השומע.

אבל יש עוד מחשבות שהאדם לא רוצה לחשוב אותן. כגון לדוגמה מחשבות שפוגעות לאדם בדימוי העצמי שלו. כגון לדוגמה שהאדם לא רוצה לחשוב על עצמו שהוא טיפש, ושהוא לא שווה כלום, ושהוא אדם רע, ושהוא לא ראוי וכיו"ב. שאלו מחשבות שבד"כ האדם מעדיף שלא לחשוב אותן על עצמו.

והרעיון הוא, שקיימת האפשרות לגרום לאדם לחשוב בצורה כלשהי ולשנות את המחשבה שלו, על ידי זה ששותלים בתוכו את האמונה שאומרת לו, שאם הוא יחשוב בצורה כלשהי, אז זה בעצם אומר עליו שהוא טיפש / אדם רע או כל כינוי גנאי אחר שהאדם לא מוכן ולא רוצה לחשוב על עצמו.

כמו מתחום הורים וילדים, שילד קטן שאומר לאבא שלו, אתה לא אוהב אותי ולכן אתה לא קונה לי דבר כלשהו. שהוא בעצם יוצר אצל ההורה התניה סמויה שאומרת, שזה שההורה לא קונה לילד שלו את הדבר, זה אומר שהוא לא אוהב את הילד שלו.

וההורה שלא רוצה לחשוב על עצמו שהוא לא אוהב את הילד שלו, אז זה גורם לו ללכת לקנות לילד את מה שהילד רוצה שיקנו לו. כי הוא מאמין שבאמת זה שהוא לא קונה לילד את הדבר, הרי שזה אומר עליו שהוא לא הורה טוב וכיו"ב. למרות שאולי דווקא ההפך הוא הנכון. שאולי דווקא ההורה לא קונה לילד את מה שהילד מבקש, דווקא משום שההורה דואג לשלום הילד שלו. ואעפ"כ ההורה שמאמין למניפולציה שהילד עשה עליו, לא רוצה לחשוב על עצמו שהוא הורה רע, והוא עושה את מה שהילד רצה שהוא יעשה.

והרעיון הוא, שהאדם לא רוצה לחשוב מחשבות מסוימות. בין אם אלו מחשבות שהאדם לא רוצה לחשוב שיקרה לו דבר רע כזה או אחר. ובין אם אלו מחשבות שהאדם לא רוצה לחשוב דברים רעים על עצמו ועל אנשים שחשובים לו וכיו"ב. ועליך לאתר את המחשבות האלו. ולגרום לשומע להאמין (אם זה שקר) או להבין (אם זו האמת), שאם הוא יחשוב / יעשה כך או אחרת, הרי שזה אומר עליו שהוא... וכיו"ב, דברים שיגרמו לו לחשוב, מחשבות שהוא לא רוצה לחשוב אותן.

ויש כאן מניפולציה עוד יותר מתוחכמת, והיא שלפני שאתה מאשים בן אדם במשהו, עליך לגרום לו לומר במו פיו, שהוא חושב שזה רע להיות הדבר שבו אתה הולך להאשים אותו. לדוגמה: אם אתה רוצה להאשים מישהו בגזענות, בגלל שהוא חושב כך או אחרת, אז לפני שאתה הולך להגיד לו, אם אתה חושב כך, אז אתה גזען, לפני כן תגרום לו בצורה כלשהי, לומר במו פיו, שגזענות זה דבר רע, ותגרום לו להבין ולהזדהות עם המחשבה המנוגדת למחשבה שאתה הולך לגרום לו לברוח ממנה.

כגון לדוגמה במקרה הנ"ל, שתגרום לו להזדהות עם המחשבה שאומרת שגזענות זה רע, ובכך בעצם תגרום לו לא לרצות להיות מואשם בגזענות. ואח"כ כאשר תאשים אותו בגזענות, זה ילחיץ אותו ויכניס אותו למערבולת רגשית מאוד חזקה, שיכולה להוציא אותו משיווי המשקל.

ויכול להיות מצב, שמרוב שהוא ילחץ מכך שהוא מואשם שהוא גזען וכיו"ב מחשבה שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו, יכול להיות שכדי להסיר מעצמו את האשמה, הוא ינסה לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה ולחשוב ולהסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יסכים, גם אם אין בכלל קשר ואפילו יש קשר הפוך ומנוגד, בין מה שהוא הואשם בו, לבין מה שהוא עושה וחושב.

כי לפעמים האדם כ"כ לחוץ מהמחשבה שהוא דבר שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו, שזה גורם לו לצאת מהאיזון שלו, וגורם לו לאבד את העשתונות ולחשוב בצורה לא הגיונית ולהסכים עם מה שאומרים לו, גם אם זה לא הגיוני.

כך שלפני שאתה הולך להאשים מישהו במשהו, כדי להפעיל עליו לחץ לשנות את דעתו ומעשיו, לפני כן תוודא שהוא יחוש וירגיש רגשות אשמה גדולים ביותר, מהאשמה שאתה הולך להפיל עליו בצדק או שלא בצדק.

והטכניקה בעצם, מבוססת על התניה רגשית (התניה קלאסית / התניה פבלובית). שאתה גורם לאדם להרגיש משהו, ביחס למשהו אחר. ואם אתה רוצה שהאדם לא יעשה דבר כלשהו, עליך ליצור אצלו התניה רגשית שלילית, בין הדבר שאותו אתה לא רוצה שהוא יעשה, לבין הדבר שיגרום לו להרגיש רע. שבכל פעם שהוא יחשוב / יעשה דבר כלשהו, זה יגרום לו להתניה רגשית שלילית, דהיינו, שהוא ירגיש רע וינסה להפסיק את מה שהוא עושה.

ויש גם התניה רגשית חיובית. שבה אתה גורם לאדם לחשוב על עצמו דברים טובים ומחשבות טובות שהוא רוצה לחשוב על עצמו, כאשר הוא חושב / עושה דבר כלשהו שאתה רוצה שהוא יעשה. שאז האדם עושה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, כדי להרגיש את הרגשות הטובים שצפים בו, כאשר הוא חושב בצורה כלשהי ועושה דבר כלשהו.

וכמובן, שבכל מקרה שבו אתה יוצר התניה סמויה שלילית אצל האדם, בין דבר אחד כלשהו לבין תחושה רעה כלשהי, הרי שבעצם בכך אתה יוצר גם התניה סמויה נגדית, שגורמת לאדם להרגיש טוב כאשר הוא מתרחק מהדבר שיש לו התניה סמויה שלילית לגביו. וכך גם להפך, שכאשר אתה גורם לאדם ליצירת התניה סמויה חיובית לגבי דבר כלשהו, כגון אם תעשה דבר כלשהו, אז אתה אדם טוב, ממילא זה יוצר לו גם התניה סמויה שלילית, שאם לא תעשה את הדבר, הרי שאתה אדם רע.

ואסביר עוד יותר לעומק ואומר, כי לפעמים יצירת התניה סמויה אצל האדם, עלולה דווקא להשיג את התוצאה ההפוכה למה שרוצים להשיג. כי בעצם ביצירת התניה סמויה, בעצם מפעילים על האדם לחץ פסיכולוגי, שאומר לו שכדי להתרחק מרע כלשהו וכדי להתקרב לטוב כלשהו, לשם כך עליו לעשות כך או אחרת וכיו"ב.

אבל לפעמים קורה מצב, שבו האדם באמת מאמין למחשבה שנשתלה אצלו, שבאמת אם הוא יעשה X אז זה אומר שהוא אדם רע. ולפעמים האדם מפסיק לעשות את אותו ה X, כדי לא לחשוב על עצמו שהוא אדם רע. אבל לפעמים זה גורם לתוצאה ההפוכה, שהאדם פשוט מוכן לקבל את זה שהוא אדם רע, ועל ידי זה הוא מרגיש יותר בנוח לעשות את אותו הדבר הרע.

כי לפעמים האדם לא עושה דבר כלשהו, כי זה גורם לו להרגיש ייסורי מצפון וכיו"ב. ואז לדוגמה אומרים לאדם "מה, אין לך ייסורי מצפון? איך אין לך ייסורי מצפון לעשות כך?" וכיו"ב. ולפעמים זה יוצר את התוצאה, שבה האדם פשוט אומר לעצמו / לסביבתו, שאכן אין לו ייסורי מצפון, ואז הוא עוד...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...את הרכישה. כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה. דהיינו, יכול להיות...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
...שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה. לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח. ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא...
איך ליצור התניה? איך המוח מתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה חיובית? איך ליצור התניה שלילית? איך לשנות תחושה של מישהו? איך לשנות רגש? איך ליצור רגש? איך להתגבר על רגש? איך להחליף רגש? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? איך שותלים מחשבות?
...לרע שהוא הרגיש. למרות שהרע נבע מהמוזיקה. וכמובן שמכל זה ניתן ללמוד גם לגבי איך ניתן לגרום למישהו להסכים עם רעיון שהוא לא אוהב אותו. וזה על ידי זה שמכניסים את הרעיון שהוא לא אוהב, לתוך רעיון אחר שאותו הוא כן אוהב. לדוגמה, נניח שמישהו לא אוהב גזענות. ונניח שהוא לא רוצה שיהרגו אותו. אז לדוגמה אפשרי לנסח משפט בסגנון של: אם אתה לא רוצה שיהרגו אותך, עליך להרוג את כל מי שרוצה להרוג אותך, עליך להרוג את כל הערבים לפני שהם יהרגו אותך. וכך בעצם האדם יכול להסכים...
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
...אז ביחס לדרכים ההגיוניות יש הרבה דרכים, אובייקטיבית יש אינסוף דרכים בפועל יש הרבה דרכים כי רוב הדרכים הן לא הגיוניות נניח נכון. ש: איזה דרכים לא הגיוניות? אליעד: לכשף אותו סתם לא משנה יש מלא דברים שאפשר לנסות למכור אבל זה דרכים לא הגיוניות יש אומנם אינסוף דרכים אבל רובן לא הגיוניות. ש: איך יודעים גם אם נניח שאתה אומר לדוגמה אינסוף גם ההגיוניות כמה תספור כמה? אליעד: לא משנה הרבה זה כבר יותר קטן אבל מה שאני בא להגיד שנייה, מה שאני בא להגיד אבל יש לך...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
...להיות נחמד כדי ליצור אווירה טובה ומכירתית, ולפעמים צריך להעז ולומר אמת לא נעימה כדי ליצור תחושת אמינות אמיתית. הבחירה תלויה תמיד בהקשר הספציפי של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת. איך לבנות אמון במכירות? הקשר בין כנות לבין סגירת עסקאות טכניקות להתאמת המוצר לצרכי הלקוח חשיבות הגישה של המוכר בתהליך המכירה מתי כדאי להיות לא נחמד ללקוח? איך לזהות מוכר מניפולטיבי? האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה וחד משמעית. כגון לדוגמה שנציג ללקוח מוצר הרבה יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה. ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה. כי...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
...הוא אמר. ואז איש המכירות יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו. וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות את רמת ההזדהות הרגשית של הלקוח, עם הסיבות שאותן הוא עצמו מציג? תשובה: על ידי זה שהוא יודע לשים לב, לשימוש במילים שבהן משתמש הלקוח, לתיאור סיבת ההתנגדות שלו. ועל ידי זה שהוא יודע לשים לב, לאינטונציה שפת הגוף של הלקוח. והוא יודע לזהות, היכן הלקוח עצמו משדר שהוא עצמו לא באמת מאמין למה שהוא עצמו אומר. והדרך לדעת מתי הלקוח עצמו לא מאמין...
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
...לצבוע את הבית, כי הוא התחייב בחוזה לבעל הדירה, שהוא יצבע את הבית כשהוא מסיים את השכירות? תשובה: כן. אתה יכול להביא לו ערך, כי אתה צבעי ואתה יכול לצבוע לו את הדירה. אבל האם פרופיל הלקוח הזה, הוא הלקוח שאתה תביא לו הכי הרבה תועלת, במידה ואתה צבעי מקצועי ולא איזה צבעי חאפר? תשובה: לא. דהיינו, במידה ואתה צבעי מקצועי, אתה לא ממקסם את הערך שלך, לסטודנט שצריך שיצבעו לו את הדירה שהוא עוזב. ולמה? כי אותו סטודנט, לא באמת אכפת לו איכות העבודה של הצביעה בדירה...
משפחה דתית, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, מחזירים בתשובה, טכניקות לשכנוע, טכניקות ויכוח, יהדות, בחירה חופשית, לשמור מצוות, מתן תורה, שמירת מצוות, חוזרים בתשובה
...שונות, וצריך לתת להם את המרחב שלהם, בלי להציק או לנסות לכפות עליהם את דעותיך. מדוע קשה לאנשים דתיים לשמוע דעות שונות? אליעד מסביר שאנשים רבים, במיוחד בחברה הדתית, חוששים לשמוע דעה שונה משלהם, משום שזה מערער את כל תפיסת עולמם. האדם הדתי השקיע את כל חייו באמונה מסוימת, וברגע שהוא ישמע דעה מנוגדת הוא עלול להרגיש שכל ההשקעה הייתה לשווא. לכן, הוא יסרב להקשיב ויהיה במגננה. לדוגמה, הוא מציג מקרה של אדם דתי מאוד, אבא של אחד השואלים, שבזמן תפילה הוא בעצמו...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
...מידע נוסף. הלקוח מבין ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד המון מידע לפרטי פרטים, שרק בפגישה הוא יוכל לקבל את המידע. וכמובן שיש כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? איך ליצור התניה סמויה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור לחץ פסיכולוגי? איך לעשות מניפולציה רגשית? איך לשכנע אנשים? איך לשלוט בתת מודע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, NLP, לשתול מחשבות בנושא לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8359 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 12:26:04 - wesi28