אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתמחר מוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתמחר מוצר, הצלחה במכירות, NLP הרצאה, איך לשכנע את ההורים, איך לגרום לבחור, מה זה nlp, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לימוד nlp בחינם, מיומנות מכירה, אימון אישי לפוליטיקאים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שתילת מחשבות, התמודדות עם התנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP דמיון מודרך, שכנוע, אסטרטגיות משא ומתן, nlp לימוד בחינם, ניתוח תוכן, התמודדות עם התנגדויות מכירה, סדנת מכירות, לשכנע את הילד, איך למכור יותר טוב, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לימודי שכנוע, NLP דיכאון, לשכנע את האקס לחזור, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, דיאטת nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתמחר מוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לתמחר מוצר, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטת שכנוע משולבת איך לעשות ראפור? איך להיות בטוח במוצר שלי? תמחור של מוצר לייצר ביקוש למוצר איך לתכנן מסע לקוח? חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה לשכנע מישהו לעזוב כת למכור את שיחת המכירה לשכנע מישהו להגיד לך איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? שיווק לטווח רחוק איך לחשוב כמו הלקוח? איך להשיג מכירות? מה זה מכירות? לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? מי הלקוחות הטובים שלך? כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? שכנוע שתמיד עובד לקוח אומר יקר לי לשכנע מישהו לשמוח זיהוי מסרים לתת מודע לגרום למישהו להרגיש טוב לשכנע מישהו להפסיק להאמין אימון לאנשי מכירות למכור בלי להתאמץ לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר לגרום למישהו למכור מוצר למה הלקוח עוזב את המתחרים? ציפיות של לקוח לגרום ללקוח לקנות שוב איך לשכנע בחורות? ללמוד לשכנע יותר טוב להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות כולנו אנשי מכירות ההתאמה של המוצר לצורך שלך מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? להסביר את זה ללקוח תהליך של הפצת חומרי שיווק הצלחה עסקית בלי מכירות האם כדאי לתת הנחה ללקוח? לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך תקשורת שכנועית לשכנע מישהו לסלוח לך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף הרגשה של זרות עם לקוח החזר כספי ללקוח מוצר יקר לשכנע אדם לשנות את עמדתו להוציא עיזים במשא ומתן מניפולציות בשכנוע לבטל עסקה עם לקוח השפעה על אנשים איזה מוצרים למכור? חומרים שיווקיים לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר לעבוד בתור איש מכירות הגדלת מוצרים לשכנע מישהו להגיע למפגש בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח לשכנע תת מודע להציע ללקוח אפשרויות גרועות למכור מוצר שקשה למכור אותו עצבות של לקוח קביעת יעדי מכירות החזר השקעה שיווקית למה לא לעשות ראפור? לשכנע את הבנקאי ללמוד להיות כריש מכירות לשכנע ילד לעשות דוגמה לטקסט שכנוע להסביר ללקוח את התמחור להיכנס לתת מודע איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? אומן מכירות פרובוקציה שיווקית לשכנע מישהו לקבל את ההצעה ניהול משא ומתן עם עובדים רכישת מוצר לשכנע מישהו להסכים איתך מוצר זול ופחות טוב יעוץ שיווקי ארגון המידע השיווקי שכנוע שכלי איך לדעת מתי הלקוח משקר? להיות עשיר מתחום המכירות לגרום ללקוח לשתף אותך איש מכירות רובוטי מכירות לאנשי מכירות לשכנע מישהו להפליל לגרום ללקוחות להתחבר אליך למכור כשאתה בלי מצב רוח רצון של לקוח למה הוא לא מוכן למכור? לקוח לא רוצה לשלם מראש תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה לשקר ללקוח סמנכל מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, מכירות, דמיון מודרך בתחום לתמחר מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9531 שניות - עכשיו 27_12_2025 השעה 11:49:30 - wesi28