אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתמחר מוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתמחר מוצר, איך לגרום לאנשים, nlp מזה, לשכנע גבר להיות איתך, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע הורים, שיטת טיפול nlp, לשכנע בחורה להתאהב בך, ניתוב לשוני פיזיולוגי, איך לשכנע לקוחות לקנות, לשכנע עובדת, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע אמא, קורס nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שפת גוף, NLP כלים, אומנות התקשורת, איך להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להגדיל מכירות, מומחה במכירות, NLP פירוש, מסר שיווקי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להצליח למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשתול מחשבות, NLP הרצאה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP ודמיון מודרך, ייעוץ אישי למנהלים, חוקים בשכנוע והשפעה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתמחר מוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לתמחר מוצר, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה לקוחות בפייסבוק לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר להימנע משתילת מחשבות מרגיש לא בנוח למכור לשכנע משוגעים להציג ללקוח הטבת הנחה לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה אוטוסוגסטיה עצמית לדבר ללקוח בשפה שלו לשכנע אקסים להתגעגע איך למכור בלי ביטחון עצמי? ראיון עבודה לאיש מכירות לקוחות שממליצים עליך איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה עצמית? התמודדות עם לקוחות קשים התנגדויות לקוח לגרום למישהו לשכוח מישהו ליצור ללקוח צורך חדש להצליח למכור מוצר יקר לשכנע מישהו להיות מיני שמחה של לקוח השכנוע של ברק אובמה המוצר הכי זול שיווק כשיש המון ביקוש לתאם פגישה עם לקוח בטלפון למכור למישהו מוצר התאמת מוצר ללקוח התנסות הלקוחות במוצר לגרום למישהו להקשיב לך למכור מחיר יקר תת מודע והצלחה לקוחות משלמים ללמוד לשכנע אסטרטגיות שיווק לגרום ללקוח להגיע לפגישה מניפולציה בפרסום להתמודד עם לקוח בעייתי חומרי שיווק מפודקאסט איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? לקוח רוכש מוצר לתת ללקוח אפשרויות בחירה ההשפעה של ברק אובמה להתחבר עם לקוח צעד בונה אמון למכור בזול והרבה איזה חומרי שיווק ליצור קודם? לשכנע מישהו א מיני איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? סיבת ההנחה ללקוח עיצוב חומר שיווקי יחסי מוכר לקוח לגרום למישהו להסכים להיפרד לסגור עסקה עם לקוח במקום ניתוח תהליכי שכנוע הגדלת מכירות ללקוחות איך לשכנע מישהו לא להאמין? איך נבנה אמון? לשכנע גבר לחשוב עליך למכור בלי חשק עולם המכירות איך להשפיע על אנשים? לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח איך לעשות שכנוע עקיף? איך לשקר לקוח? איך לפתח מוצר? מדידת ביצועי השיווק לגרום למישהו לשכנע דימויים של לקוח שיחת חולין עם הלקוח באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לשווק מוצרי יוקרה גישות לשכנוע אנשים מחיר שמותאם אישית ללקוח מניפולציה עצמית להיות מנהל מכירות למכור ללקוח בהתכתבות מוצרי מדף תהליכי מכירות לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג מה לקוחות שואלים? לגרום למישהו לא להטיל ספק תלונות של לקוחות לשכנע ילדים מניפולציות של בנימין נתניהו אמון עם האקס להיות מסוגל לשכנע מעורבות רגשית מול לקוח התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון שכיר שעובד במכירות באיזה תחום לעשות כסף במכירות? להתיש את הלקוח למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? נקודת הכאב של הלקוח לשכנע טרנסגנדר להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח האם להשקיע בלקוחות? לכתוב טקסט משכנע מכירות ושכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, להשפיע, פרסומות בתחום לתמחר מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5195 שניות - עכשיו 27_12_2025 השעה 12:13:09 - wesi28