אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתמחר מוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתמחר מוצר, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע את ההורים, להצליח במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP תת מודע, לימוד nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שתילת מחשבה, NLP טיפול בחרדה, סוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, אמנות הנאום, NLP ומכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מה זה לשכנע, לשכנע ללכת לרופא, לשכנע בחורה לצאת איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע ללכת לפסיכולוג, מאמן אישי, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, NLP שתילת מחשבות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע גבר לחזור, טקסט טיעוני, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP להורים, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, לנתח טקסטים, לשכנע גבר להביא ילד, איך לשכנע לקוח לקנות, שיטה לשכנוע ההמון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתמחר מוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לתמחר מוצר, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיחת מכירות איך למכור את המוצר? אופי של אנשי מכירות איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מניפולציות רוחניות יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה איך לשכנע עובד? אימון לשיווק לעשות טוב ללקוח מסר משכנע לגרום למישהו לשתף אותך סוגים של מניפולציות רעיונות לחומרי שיווק איך לא לשכנע אנשים? מחיר שוק של מוצר סודות ההשפעה של מנטורים איך להשפיע על לקוח? איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? לגרום למישהו להחזיר לך אהבה לשדר אמינות ללקוח לגרום למישהו לתת לך הנחה איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? לקוח קיבל החלטה שגויה שימוש בשם הפרטי של הלקוח שיווק ופרסום לשמר לקוחות איך לא לתת הנחה ללקוחות? למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? למה ללמוד לשכנע? סדנת מכירות לשכנע מישהו להאמין לגרום למישהו לסלוח לשכנע את עצמך ללמד למכור תסריט שיחה יוצאת ללקוח להרוויח ממכירת מוצרים זולים לשכנע מישהו לא לעשות לבקש תשלום מלקוח למכור בלי לשקר לגרום למישהו להסכים התנגדות אמיתית של הלקוח להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח כמה הנחה לתת ללקוח? פחד מהחמצה של לקוח למכור בפעם הראשונה חומרי השיווק שחייבים להכין לשכנע ללמוד לתאם פגישה עם הלקוח איך לעשות שיווק בצורה יעילה? איש מכירות שטח לגרום למישהו לא להטיל ספק לשכנע יותר מידי למכור משהו להיות מומחה לשכנוע שאלות לאנשי מכירות למה חשוב ללמוד מכירות? למכור גם את המתחרים עקרונות ניהול משא ומתן למכור את עצמך ביוקר קביעת יעדי מכירות לשכנע מישהו לא לחשוד איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לפרסם מראש את המחיר ללקוח סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים מחיר שונה ללקוחות חדשים מניפולציות רעות לגרום למישהו לדבר איתך סיבת ההתנגדות של הלקוח המשפך השיווקי לא עובד איתור הצרכים של הלקוח לקוח ששואל בטלפון להפחיד לקוח הפצת תכנים שיווקיים שכנוע איטי איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? עלויות של מוצר איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? מתי להכין חומרי שיווק? איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? חברת שיווק מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? דינאמיקה במשא ומתן ללמוד להיות כריש מכירות טעויות ביצירת ראפור לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה לשכנע מישהו לא להתנגד חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים איך לדעת לשכנע? חשיבות איש המכירות בארגון לגרום למישהו לעשות משהו לקוח עם דרישות מוזרות לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך אימון לשיווק עסקים לגרום למישהו לעזוב את אשתו הפרת הסכמים על ידי לקוחות שאלות של לקוח בתהליך רכישה בקשה לא הגיונית של לקוח לגרום למישהו לרצות להתאמץ לשכנע אנשים אחרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, לשכנע, שכנוע בתחום לתמחר מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7813 שניות - עכשיו 11_11_2025 השעה 14:50:41 - wesi28