אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתמחר מוצר ביוקר, התנגדות מכירה, טיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות מכירות, להצליח במכירות, טריקים לשכנוע בטקסט, מיומנויות מכירה, חוקים בשכנוע והשפעה, איך לשכנע לקוחות לקנות, לשכנע חברה, יועץ אסטרטגי, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP טיפול בחרדה, איך לשכנע גבר להתחתן, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, ייעוץ לפוליטיקאים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, סודות ההשפעה, NLP סדנא, הגדלת מכירות, כישורי שכנוע, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, מניפולציות בטקסט, לשכנע את בן הזוג, לשכנע אנשים להגיד כן, NLP הנחות יסוד, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, NLP פירוש, מומחה במכירות, להצליח למכור, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע דוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה זה מוצראיך לתמחראיך לתמחר מוצראיך לתמחר ביוקראיך לתמחר מוצר ביוקריקרמוצראיך לקבוע מחירלתמחרלתמחר מוצראיך למכור מוצר יקר ללקוחאיך למכור מוצרים יקריםקביעת מחירלקוח אומר שהמוצר יקרלמה המוצר כל כך יקראיך למכור מוצר יקרקשה למכור מוצר יקרתמחורמרגיש שהמוצר יקרמה זה מוצר יקראיך לתמחר שירותאיך לתמחר את עצמילמה המוצר יקראיך לתמחר את עצמךמוצר יקר מידיהמוצר יקר ליאיך לתמחר מוצר ללקוחמוצרים יקריםמחיר של מוצראיך לתמחר עבודהאיך לתמחר עסקלתמחר ביוקראיך לקנות מוצרלקנות את המוצרלרכוש את המוצראיך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחריםלרכוש מוצראיך לתמחר עלות הצעת מחיראיך למכור את המוצרהאם לתמחר גבוה ולתת הנחהאיך למכור מוצריםהאם לתמחר מעל למחיר השוקאיך למכור מוצרפחד לתמחר מחיר גבוה מידילתמחר מחיר גבוה מידימוצר טובהמוצר שלך יקרמוכר מוצראיך לתמחר מחיר מבצעמוצר מסויםאיך לתמחר שעת עבודהרכישת מוצרמה היתרונות של המוצריתרונות של מוצרלתמחר בצורה נכונה🔍הצג עוד...
פסיכולוגיה הפוכה / מניפולציות / לקרוא אנשים - מהי פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
...וזה יוצר את היתרון של פסיכולוגיה הפוכה. שהוא נובע, מכך שלא מתנהל מאבק. כך שהבעיה נפתרת מעצמה ובשקט. מאבק / מחלוקת / מריבה - נוצרים, כאשר כל אחד מהצדדים, מציג את הצד שלו ומנסה לגרום לצד השני לקבל את דעתו. במאבק, צד אחד מנסה לגבור ולבטל את הצד השני. מאבק נוצר, כאשר הנאבק, אינו מסוגל להכיל את הצד השני. כאשר ההיגיון והפסיכולוגיה של הצד השני אינם ידועים, במקרה כזה נוצר מאבק. משום, שכדי לשנות את הצד השני, יש צורך להילחם בו חזיתית ובצורה ישירה. כאשר צד אחד מנסה לשלול את הצד השני, נוצר מאבק / מחלוקת, שיוצר...
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
...לחפש ספק אחר? אולי לייבא את המוצר לבד? אולי לייצר את המוצר עצמאית? אולי להוריד את המוצר מהמלאי? וכיוב. ובמהות השאלה היא האם וכמה ואיזה מוצרים הגיוני להחזיק במלאי שלך עבור הלקוחות שלך, באופן כללי ובאופן קבוע? וכמובן שיש בזה המון שיקולים והמון היבטים שונים. ויש לדוגמה שיקול של האם אתה מחזיק את המוצרים באופן פיזי במלאי שלך, או שאתה לא באמת מחזיק מלאי בפועל, אלא רק מנהל מלאי וירטואלי ואתה מבצע הזמנה מהספק שלך back to back עם ההזמנה של הלקוח? וגם לדוגמה מהם תנאי התשלום שלך מול הלקוח ומול הספק? ומה העלות...
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
...עושים את מה שהם אוהבים. אנשים אלה בדרך כלל מתעסקים ביצירה או אומנות מתוך אהבה ועניין פנימי, בלי לשים דגש על תחרות עסקית או על כסף. מי שפועל מתוך אהבה אומר: אני יוצר את מה שאני אוהב, מי שירצה יקנה, מי שלא - לא, הכל בסדר. במקרה כזה, יש היגיון בכך שאדם לא מתחשב במתחרים, כי המטרה שלו היא ליהנות ולהביע את עצמו, ולא בהכרח להרוויח כסף או להיות ראשון בשוק. אך גם במקרה כזה, אליעד מדגיש שקשה באמת להתעלם לחלוטין מהמתחרים. אפילו אם אדם קובע מחיר לשירות או מוצר שהוא מוכר מתוך אהבה, הוא עדיין נאלץ לקחת בחשבון...
מתי ואיך לגרום למישהו לחשוב, שאתה בעד זה שהוא יעשה משהו שאתה מתנגד לכך שהוא יעשה אותו? מה לעשות כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים
...לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים וכאן אבאר עוד עיקרון שכנוע חשוב, ואסביר, מתי עליך להסכים עם מישהו ולומר למישהו שאתה חושב, משהו שאתה רוצה שהוא יחשוב את ההפך. לדוגמה, נניח שמישהו רוצה להתאבד. ונניח שאתה רוצה לשכנע אותו לא להתאבד. האם הגיוני שתגיד לו שאתה בעד זה שהוא כן יתאבד? תשובה: כנראה שלא. נכון?! אז זהו, שדווקא כן, יש מקרים שבהם אם אתה רוצה לשכנע מישהו לא לעשות משהו, כגון לדוגמה לשכנע מישהו לא להתאבד...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...לקוח שחייב לרכוש כאן ועכשיו מוצר מסויים. ואז הוא מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה. יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה לגרום לו לראות עוד יותר טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא...
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
...שהוא לא יעשה. זאת גישה אחת גישה שנייה אומרת לא חייבים לעשות את זה אפשר לעשות עוד ווריאציה אפשר ליצור לו טוב ורע, נגיד שאנחנו חושבים שאם הוא יעשן נגיד הוא ימות ואם הוא לא יעשן נגיד הוא יחיה יהיה בריא אז בוא ניצור לו אנחנו ניצור לו טוב ורע חדשים. ניצור לו מחשבה שאומרת שמוות זה מאוד רע וניצור לו מחשבה שאומרת שבריאות זה מאוד טוב ואח כך ניצור לו התניה בין בריאות להפסקת עישון ובין מוות להמשך עישון. זאת אומרת אפשרות אחת זה להשתמש בטוב וברע הקיימים אצלו ואז לחבר אותם למה שאנחנו רוצים שהוא יעשה או לא ואפשרות...
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
...הצעות בצורה עקיפה או לכוון את השיחה כך שהוא בעצמו יאמר את הרצון שאנחנו רוצים שיבחר בו. בשיטה זו, הוא לא רק יסכים עם ההצעה שלנו אלא גם ירגיש שהוא בחר אותה באופן עצמאי, וכך יהיה קל יותר לסגור את העסקה. לסיכום: מתי להשתמש בשאלה ישירה במשא ומתן ומתי להימנע ממנה? שאלת המפתח מה אתה רוצה? היא כלי עוצמתי במשא ומתן. היא מאפשרת לקבל מידע ברור על רצונות הצד השני, אך השימוש בה חייב להיות חכם ומדוד. לפעמים עדיף לא לשאול ישירות, אלא לכוון את האדם השני בצורה עקיפה, כך שהוא עצמו יבחר במה שאנחנו רוצים להציע לו....
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...- שאל את המראיין: ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים? - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי. סיכום המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים. איך למתג את...
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
...ממה שנדמה לו. האדם מבצע מעין מניפולציה עצמית מתוך רצון להקל על עצמו. הוא נותן דוגמה של אדם שחושש שבן הזוג שלו יעזוב אותו, ולכן הוא משכנע את עצמו שאין סיבה לחשוש, או לחלופין, משכנע את עצמו שאם העזיבה תתרחש, זה לא יהיה נורא כל כך. מטרת השכנוע העצמי היא להרגיע פחדים או להפחית את הסבל הנפשי. אליעד מוסיף שהשכנוע העצמי מתאפשר רק בגלל שהאדם מכיר בכך שהמחשבה המקורית שלו אינה בהכרח נכונה לחלוטין, ולכן יש פוטנציאל לשינוי. אילו האדם היה בטוח לחלוטין שהמחשבה המקורית נכונה, הוא לא היה מנסה לשכנע את עצמו אחרת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתמחר מוצר ביוקר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתמחר מוצר ביוקר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לתמחר מוצר ביוקר, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע לקוח לנהל משא ומתן על שכר למה לקוח צריך לחשוב על זה... איך למכור מוצר בעייתי? להאמין במוצר של עצמך לקוח שדופק ברז מרגיש שהמוצר יקר לשכנע ילד לאהוב חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה איפה ללמוד nlp? תוכן שיווקי פרובוקטיבי איך ליצור לקוחות חוזרים? לענות ללקוח ששואל שאלה מניפולציות של מנטורים לכסף איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן? עזרי מכירה לאיש מכירות ביבי נתניהו כאיש מכירות טכניקות של nlp איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? לגרום לאנשי המכירות למכור איך לאהוב עבודה במכירות? תמחור עסקה מול לקוחות למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? טעויות של מכירות התאמת המחיר ללקוח סודות השכנוע למתקדמים לומר ללקוח את האמת יצירת חומר שיווקי שכנוע של פוליטיקאים איך מנטור מכירות משכנע עסקים? לשכנע אנשים להאמין באיזה מילים להסביר ללקוח? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? מוצרים לא איכותיים איך ליצור הזדהות עם לקוח? מה השווי האמיתי של המוצר? לקוח חושש לעשות טעות חוסר ההשפעה של ברק אובמה אמון אחרי בגידה התלבטות של לקוח מילוי צרכי הלקוח איך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? לקנות בזול ולמכור ביוקר צרכי הלקוח אחרי רכישה סדנא למכירות לקרוא ללקוח בשמו איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? להצליח למכור ללקוח להוביל לקוח יצירתית במכירות האם איש מכירות טוב? השפעה גלויה על המודעות של הלקוח בתור איש מכירות מה זה מכירות? לשכנע אנשים לשנות את דעתם האם לתת אמון? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך להביא עוד לקוחות לעסק למה ראפור רע? כמה לנסות לשכנע לקוח? לשכנע מישהו לרצות אותך נתינת אמון מה הכי חשוב ללקוח? תת מודע או מודע היצע וביקוש מול לקוחות איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? לגרום למישהו לריב עם מישהו היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר כמה המוצר באמת שווה? מניפולציות של גורואים לכסף לנסח משפט משכנע לפתח שיחה עם לקוחות עבודה בתור איש מכירות מניפולציות של הקורונה לאהוב מוצר שיטות ליצירת ראפור הכפשות של לקוחות ליצור אמון עם הלקוח לבחור חברת שיווק איך יוצרים שכנוע עצמי? למכור קרח לגרום למישהו להסכים איתך למה הלקוח רוצה רק להתכתב? הבעת הזדהות עם התנגדות לשכנע עובדים להקשיב לך roi שיווקי איך לא להזדהות עם מישהו? איך לשקר לקוח? למה חשוב ללקוח? מוצרי מזון לקוח מנהל מכירות הסרטון השיווקי הראשון שלך הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מכירות, הדרכת מכירות בנושאי לתמחר מוצר ביוקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7383 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 12:50:55 - wesi28