אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתמחר מוצר ✔איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתמחר מוצר, NLP סדנא, nlp וחרדות, לשכנע את האקסית לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירה, איך למכור מוצר, איך לשכנע מישהו, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטה לשכנוע ההמון, ללמוד דיבייטינג, איך לגרום לאישה, שיטות לשכנע אנשים, איך לשכנע אנשים לבחור בך, ייעוץ פוליטי, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP טיפול בחרדות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את עצמי ללמוד, סודות ההשפעה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים להגיד כן, הרצאות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, השפעה על התת מודע, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:45איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
איך לתמחר מוצר בצורה נכונה?

אחת השאלות העיקריות שבעלי עסקים, יזמים ונותני שירותים שואלים היא כיצד לקבוע את המחיר של המוצר או השירות שהם מוכרים. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת מהם הגורמים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מתמחרים מוצר חדש או שירות חדש.

מה המטרות שלך כשאתה מתמחר מוצר?

קודם כל, לפני שמתמחרים את המוצר או השירות, חשוב להבין מה המטרה העיקרית שלך. בדרך כלל, המטרה העיקרית היא להרוויח כמה שיותר כסף. לצד מטרה זו יכולות להיות מטרות נוספות, למשל להפיץ ידע או לעזור לאנשים. עם זאת, המטרה הראשית שתמיד קיימת היא להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן באופן אידיאלי תרצה לתמחר את המוצר שלך במחיר הכי גבוה שהשוק מוכן לשלם.

איך להחליט מה המחיר שהשוק מוכן לשלם?

הדרך הראשונה והפשוטה ביותר לדעת כמה כסף לבקש היא לבדוק מה המחיר שהמתחרים לוקחים על מוצרים או שירותים דומים. חשוב מאוד לבצע מחקר שוק יסודי ולהשוות את המחירים של אחרים. המחיר שלך צריך להיות הגיוני ביחס למחירי המתחרים. אם אינך בטוח מהו המחיר הנכון, הדרך הבטוחה ביותר היא לתמחר את המוצר בטווח האמצעי ביחס למתחרים. כך אינך זול מדי ולא יקר מדי.

מה לעשות אם אין מוצרים דומים בשוק?

במקרה ואין מוצרים או שירותים דומים בשוק, או במקרה שאינך מעוניין להשוות את המחיר לאחרים, תוכל להחליט על המחיר לפי עלויות הייצור וההוצאות שלך. כאן תחשב את כל העלויות שלך, כולל ייצור, שיווק, הפצה, פרסום וכל הוצאה אחרת, ותוסיף לכך רווח הגיוני שאתה רוצה להשיג. שיטה זו מבטיחה שלא תפסיד כסף ותעזור לך לקבוע מחיר ראשוני שיאפשר לך להתחיל לפעול בשוק.

איך להשתמש בתקציב פרסום כדי לקבוע מחיר למוצר?

אליעד כהן נותן דוגמה חשובה מאוד לשימוש בתקציב הפרסום. אם אתה מתכנן להוציא סכום מסוים על פרסום המוצר שלך, אתה יכול לקחת את הסכום הזה ולהשתמש בו בצורה שונה. לדוגמה, במקום להוציא עשרת אלפים שקלים על פרסום בתל אביב, אתה יכול להוזיל את המוצר שלך באותו הסכום, וכך בעצם לפרסם אותו בצורה של הורדת מחיר. בצורה זו, הלקוח ייהנה מהמחיר הנמוך יותר ואתה תצליח לשווק את המוצר בלי להוציא כסף נוסף על פרסום. במילים אחרות, אתה יכול להשתמש בתקציב הפרסום כמנגנון לשינוי התמחור ולהוזיל את המחיר של המוצר שלך במקום להוציא אותו על מודעות.

איך לא ליפול במחיר נמוך מדי או גבוה מדי?

אליעד מסביר שלא תמיד צריך לחפש את המחיר הגבוה ביותר האפשרי, כי מחיר גבוה מדי יכול להרחיק לקוחות. מצד שני, מחיר נמוך מדי יכול לגרום להפסדים או לתפיסת המוצר כזול ולא איכותי. לכן חשוב למצוא את האיזון. האיזון מושג כאשר בודקים מהן האופציות האחרות שיש ללקוח. אם הלקוח יכול לקבל את אותה התועלת במקום אחר במחיר נמוך יותר, יהיה קשה למכור לו במחיר גבוה. לכן חשוב לקחת בחשבון גם את הערך הנתפס של המוצר בעיני הלקוח.

מה הערך שהלקוח מקבל?

חשוב להדגיש שלקוח מוכן לשלם לפי הערך שהוא מקבל, ולכן המחיר חייב לשקף את התועלת ללקוח. אליעד נותן דוגמה של נעליים: אם הלקוח יכול לקבל את אותה התועלת מנעליים זולות יותר, אין טעם למכור במחיר גבוה מדי. המחיר חייב להיות מותאם לערך שהתועלת של המוצר או השירות מספקת ללקוח.

כיצד להתחיל לתמחר אם אין לך ניסיון קודם?

אם זה מוצר חדש לחלוטין ואתה לא בטוח כמה אנשים יהיו מוכנים לשלם עליו, אליעד ממליץ להתחיל מתמחור על פי העלויות שלך ולהתאים בהמשך לפי תגובת השוק. אחרי שהמוצר כבר נמכר תקופה מסוימת, תוכל להעלות או להוריד את המחיר בהתאם לתגובות הלקוחות והביקוש בשוק.

לסיכום, מהם השלבים בתמחור נכון של מוצר?
  • קביעת מטרת המחיר - להרוויח כמה שיותר כסף או מטרות נוספות.
  • מחקר שוק - השוואת מחירים של מוצרים דומים.
  • חישוב עלויות - אם אין מוצרים דומים, מבססים מחיר לפי עלויות.
  • שימוש בתקציב פרסום - המרת תקציב הפרסום להוזלת המוצר או הגברת האטרקטיביות שלו.
  • התאמת מחיר לערך - לוודא שהלקוח יקבל תמורה אמיתית למחיר שהוא משלם.
  • התאמת המחיר עם הזמן - לשנות את המחיר לפי התגובות בשוק.
אליעד כהן מדגיש שתמחור נכון הוא תהליך דינמי ומתמשך, וחשוב תמיד להישאר קשוב ללקוחות ולשוק כדי להצליח לאורך זמן.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתמחר מוצר, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לתמחר מוצר, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לא ניתן לשכנע ליצור ללקוח צורך חדש לחזור בך במשא ומתן מניפולציה טובה למכור לכל אחד מחשבות בתת מודע לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות אמון בשיחה לאיזה לקוח למכור קודם? לגרום ללקוחות להמליץ עליך לנהל משא ומתן על המחיר לגרום למישהו להימשך למראה שלך לשכנע מישהו לשנוא משהו למכור בלי מצב רוח תגמול יעדי מכירות להסביר ללקוח את התמחור המלצות של לקוחות בפייסבוק מוטיבציה למכירות לגרום למישהו לא לחזור על טעויות לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית לשכנע אקסית לאהוב אותך לענות ללקוח שאומר שיקר לו טעויות בתכנון יעדי מכירות לזהות את הכאב של הלקוח להגיד ללקוח שכנוע בעסקים לשנות את הלקוחות לקבוע מחיר למוצר המניפולציות של ביבי להסתדר בלי חומרי שיווק איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? מניפולציות של מנטורים למכירות ביקורת של לקוחות להרוויח כסף בלי למכור עלויות תמחור מוצר להקטין את עלויות השיווק לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך לגרום למישהו להצביע העלאת מחיר ללקוחות חדשים טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות למה שלקוחות יבואו אליך? לתת הנחה ללקוחות לשכנע ילד לחשוב לעשות יותר כסף ממכירות לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו אפשרות לשכנע לקוחות בתהליך מכירה לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לגרום למישהו לחשוב כמוך לימוד nlp מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? ליצור קרבה עם לקוח המוצר יקר נוסחה לגרום למישהו להתמכר אליך מרגיש לא בנוח למכור אנשי מכירות רעים הכנסת עיזים במשא ומתן לגרום למישהו להתחתן לשכנע מוכר לתת לך הנחה שכנוע בדרך השלילה למה המוצר יקר ללקוח? לבנות משפך שיווקי שיווק בתשלום ראפור תקשורתי שכנוע באמצעות הקצנה הלקוח האידיאלי שלך מה צריך כדי לדעת למכור? איך לעשות מניפולציה על מישהו? להתגונן ממניפולציות לשכנע מישהו לרצות ללמוד הצגת המחיר ללקוח הצגת היתרונות ללקוח תחושת זרות עם לקוח ללמד את אנשי המכירות למכור לגרום למישהו לשלם יותר... שיווק לשוק חדש בשביל מה להכין חומר שיווקי לשכנע מישהו לסלוח לשכנע מישהו לרצות סקס איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? לשכנע ילד לא להתלהב מכסף שכנוע כסף הנחה משפיעה על הלקוח איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? החזר השקעה שיווקית מנטור למכירות להסביר ללקוח אמון עם הלקוח איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? לגרום למישהו לא להתלהב שיווק בשוק תחרותי לגרום למישהו לחשוב משהו לגרום למישהו לעזוב אותך שיווק פרובוקטיבי להיות מומחה לשכנוע איך ליצור קרבה עם לקוח? להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח שיטות שכנוע ראפור למתקדמים לגרום למישהו שיש סיבה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, קאוצינג, משא ומתן בנושא לתמחר מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9063 שניות - עכשיו 11_11_2025 השעה 14:52:07 - wesi28