אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ללקוח ✔אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתת ללקוח, איך לשכנע בחורות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שאלה איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp גישת, מיומנויות מכירה, ניתוח תוכן של טקסטים, הדרכה אישית, איך להצליח למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, התנגדויות במכירה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, NLP דמיון מודרך, חומר על nlp, מאמן עסקי, דיאטת nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, לשכנע את בן הזוג, לנסח טקסט משכנע, איך לכתוב טקסט משכנע, טיפול אישי, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך ליצור הזדהות, לשכנע את, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות משא ומתן, nlp דוגמא, לשכנע לקוח, שידול, NLP סוגסטיה, שאלות בראיון, פרסומות, NLP מה זה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
כאשר באים למכור מוצר ללקוח, צריכים לדעת איך משפיע על הלקוח המצב שבו יש לו כמה אפשרויות בחירה שונות, שהוא צריך לבחור ביניהן. כגון לדוגמה לקוח שבא לרכוש רכב, שאפשרי להציג לו רכב אחד ולומר לו שיש לו רק אפשרות בחירה אחת של לרכוש או לא לרכוש את הרכב. אבל אפשרי גם לומר לו, שיש לו כמה אפשרויות בחירה, של כמה דגמים שונים וכולי. אז איך בעצם משפיעות אפשרויות בחירה על תהליך הרכישה.

ואתן כאן כמה נקודות מבט. יכול לדוגמה להיות לקוח, שרוצה להרגיש שהוא בוחר בין אפשרויות שונות ושהוא לא רוצה להרגיש שכאילו נכפה עליו מה לרכוש. לדוגמה לקוח שחייב לרכוש כאן ועכשיו מוצר מסויים. ואז הוא מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה.

יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה לגרום לו לראות עוד יותר טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה וחד משמעית. כגון לדוגמה שנציג ללקוח מוצר הרבה יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה.

ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה.

כי כאשר הלקוח מתלבט בין X לבין Y או Z, תוך כדי הוא כאילו מניח שהוא מבצע עסקת רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות.

אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך חשיבה ובדיקה שבו מתברר שהמוצר מתאים לו.

לדוגמה, נניח שמציגים ללקוח מוצר X ואנחנו חושבים שהמוצר כן יכול להתאים ללקוח. אבל אנחנו חוששים שהלקוח יחשוב לעצמו, שלא הגיוני שהמוצר מתאים לו. או שאולי המוצר לא בהכרח מתאים ללקוח, אז נוכל להציג ללקוח אפשרויות בחירה, כדי לשדר ללקוח שיש כאן תהליך של התלבטות ודיוק של צרכי הלקוח.

בפרט אם האפשרות הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתת ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לתת ללקוח, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות רטוריקה איך למכור מוצר עם חסרונות? שיטה לשכנוע איך ליצור סוגסטיה? האם להביא לקוחות חדשים? להציג ללקוח טווח מחירים שתילת מחשבות בדייט לשכנע מישהו דתי יכולת למכור יכולות השכנוע וההשפעה יצירת אמון באמצעות לשכנע מישהו לא לאהוב מנהל שיווק טוב השפעה סמויה פרובוקציה שיווקית לשכנע לקוח שלך לקנות להתמודד עם התנגדות לקוח לקוחות שמכירים את המותג שלך מניפולציות קורונה למכור מוצר עם חסרונות האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? תהליכי שיווק מוצרים מתחרים פחד ללמוד לשכנע לקוח מתעקש לקבל מחיר להבין לקוח לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה משפך שיווקי אורגני איזה חומר שיווקי ליצור? לשכנע מישהו להיות חבר טעויות בשכנוע איך לענות ללקוח כמה זה עולה? שיווק סטרטאפ להגיב ללקוח שיווק באינטרנט אוטוסוגסטיה עצמית לקוח מפחד לקבל החלטה במקום הפרת הסכמים על ידי לקוחות לגרום למישהו להתרחק להזדהות לבחור את הלקוחות שלך למכור מוצר בלי מצב רוח יצירתית במכירות בניית תהליך שיווקי איך לשכנע ללמוד? לקוח אומר אין לי כסף טכניקות שכנוע לקוחות איש מכירות לא מקצועי לשכנע מישהו לרצות לחיות לאהוב למכור ליצור לקוח חוזר לקוח בעייתי שיטות מניפולציה מסרים סמויים בפרסומות למכור בלי חשק מגוון מוצרים להציע ללקוחות מענה ללקוח התנגדות הלקוח לגרום למישהו לענות לגרום למישהו לשכנע שמשהו לקוח חושש מתגובה התנגדויות בזמן מכירות בטלפון מצגת ללקוח שיטות שיווק מוצרי יוקרה להציג ללקוח מידע מקצועי להתמודד עם חרדת מכירות איך לחשוב כמו הלקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? מסרים תת הכרתיים בפרסומות מתנגד לרכישת מוצר לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לשכנע כל אחד בכל דבר שכנוע אנשים התנגדות לקוח לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום למישהו להודות באמת הלקוח צריך או רוצה התנגדויות בזמן מכירות שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח שיפור מכירות לבקש תשלום מלקוח לגרום למישהו להרגיש רגש התנסות הלקוחות במוצר התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק ליצור אמון עם שותפים עסקיים האם השיווק טוב? הלקוח כאיש מכירות לרכוש את אמון הלקוח לעשות ללקוח טוב איך לדבר ללקוח? כתיבה שכנועית לדבר עם לקוח בשפה שלו לגרום למישהו לא לעשות משהו מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? מה הלקוח חושב על המתחרים? לגרום למישהו להרגיש מחויב ללקוח למכור לעצמו לחזור ללקוח שהשאיר פרטים פרסומות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, מומחה במכירות, סוגסטיה בנושאי לתת ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7500 שניות - עכשיו 24_10_2025 השעה 15:34:11 - wesi28