אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מהם הצרכים של הלקוח? ✔מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מהם הצרכים של הלקוח?, לשכנע סבתא, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע אשה להתחתן, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP הפסקת עישון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את הילד, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע גבר לחזור, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, קורס דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להשפיע על התת מודע, לשכנע עובדים, להשפיע על תת המודע, רטוריקה, שיטה לשכנוע ההמון, השפעה סמויה, לשכנע אנשים בטלפון, מאמן עסקי, לשתול מחשבות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך להצליח למכור, ניתוח טקסט טיעוני, זיהוי מסרים תת הכרתיים, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע לקוחות, לשכנע מורה, ניתוב לשוני פיזיולוגי, לנתח טקסטים, לשכנע את המורה, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע את האקסית לחזור, ייעוץ אישי למנהלים, ייעוץ לאישי ציבור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך.

אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיו"ב?

אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה.

ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש.

דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך.

במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות נוספים ייחודיים שיש לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך.

לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מהם הצרכים של הלקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהם הצרכים של הלקוח?, כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
nlp לימוד עצמי למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... ליצור כאב ללקוח חומרי שיווק מקצועיים מה התקציב של הלקוח? צרכי הלקוח לפני רכישה ביטחון עצמי של איש מכירות לפטר לקוחות ליצור ללקוח תחושת החמצה התמדה לאנשי מכירות לקרוא ללקוח בשמו איש מכירות עשיר איך לשכנע אנשים שיש לך? משבר אמון אחרי בגידה לשכנע מטופלים לבוא אליך לגרום למישהו לא לעשות משהו זיהוי צרכי הלקוח לא רוצה עוד לקוחות לגרום למישהו להבין לשכנע מישהו להשתכנע ברעיון חסרונות מוצר כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? לבנות אמון עם לקוח האפשרויות של הלקוח לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה תחושת קרבה עם לקוח תחושה של הזדהות טעויות של אנשי מכירות לשכנע מישהו להיקשר למשהו למכור למינימליסט איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? מנטורים לשיווק nlp טכניקות לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב איך ליצור אמון עם האקס? ממי ללמוד מכירות? חשיבה שלילית במכירות לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר לשכנע מצביעים להצביע הגדלת מכירות ללקוחות לשכנע ילד לעשות ספורט לרכוש אמון אמון אישי מניפולציות רגשיות עבודה בתור איש מכירות שכנוע של פוליטיקאים שכנוע שגוי מתחילים למכור מוצר סוג א מוצר בעטיפה לשדר ללקוח שאתה מקצועי צרכי לקוח לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון להתפשר במשא ומתן מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות איך להזדהות? לקוח לא רוצה לשלם לקוחות לא מרוצים איך מנתחים משפך שיווקי? כמה הנחה לתת ללקוח? לשכנע ילד להתנהג בצורה בוגרת לשכנע מישהו להביא ילדים השיווק של ביבי נתניהו לגרום ללקוח לרצות לקנות חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה לגרום למישהו לא להתמכר אליך לשכנע לא להביא ילדים להתחבר עם לקוח מה לענות ללקוח שאומר? למכור ללקוח מוצר יקר טעויות במכירות ליצור ללקוח חוויית רכישה מודע או תת מודע להיות מומחה ל nlp איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים לתת ללקוח להתנסות במוצר ליצור אמון אצל אנשים דרכי שכנוע שיווק חומרים מקצועיים לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע לכתוב בהצעת המחיר ללקוח לאתר את הצרכים של הלקוח המשפך השיווקי לא עובד טעויות ביצירת ראפור לשכנע כל אחד בכל דבר דימויים של הלקוח להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים למה חשוב ללמוד מכירות? יכולת רטורית איך אפשר לשכנע אנשים? ללמוד להיות כריש מכירות שיווק בשוק תחרותי למה הלקוח לא סומך עליך? יעוץ למנהלי שיווק מתי ליצור כאב ללקוח? לשכנע לקוח לומר כן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, מאמן עיסקי, מכירות בנושאי מהם הצרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2192 שניות - עכשיו 21_11_2025 השעה 00:49:44 - wesi28