אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה הכאב של הלקוח? ✔שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה הכאב של הלקוח?, לשכנע לקנות מוצר, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לנצח בוויכוח, איך לשכנע את החברה, לשכנע חברים לצאת, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, דמיון מודרך nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP עיגון, לשכנע את האקסית לחזור, התמודדות עם התנגדות במכירות, איך לגרום לבחורה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP סדנא, להתמודד עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירות, לימוד nlp, מאמן אישי, שידול, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע את החברים, שכנוע ושינוי עמדות, NLP ערכים, לשכנע את עצמך, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לימודי דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע את עצמך, טיפול בשיטת nlp, nlp שיטת טיפול, NLP תת מודע, לשכנע, nlp למתחילים, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
איך לזהות מנטורים וגורואים שמרמים אתכם?

בעולם שבו קיימים מנטורים רבים, גורואים ואנשי הדרכה, קיימת גם לא מעט מניפולציה. רבים מהם מוכרים אשליות, הבטחות גדולות להצלחה, עושר ואושר, אבל בפועל אינם נותנים פתרון אמיתי ומועיל. לכן, כדי לא ליפול בפח, חשוב להבין כיצד לזהות את הסימנים שמעידים על כך שמישהו מנסה לרמות אתכם או למכור לכם מוצר חסר ערך.

האם כל מי שמוכר ידע הוא בהכרח נוכל?

התשובה היא לא בהכרח. לא כל אדם שמוכר לכם ידע או הדרכה מנסה להונות אתכם. אך אליעד כהן מסביר, כי יש סימנים ברורים שבעזרתם תוכלו לזהות אנשים שעושים זאת מתוך אינטרס שלילי או אישי. בין אם האינטרס הזה הוא כלכלי או אפילו רק אגואיסטי (להגדיל את שמם), עצם העובדה שיש להם אינטרס לא פוסלת את המידע שלהם, אך מחייבת בדיקה ביקורתית של מה שהם מציעים.

מה הסימן המרכזי למניפולציה של מנטורים?

הסימן המרכזי שאליעד מציין הוא התמקדות יתרה של אותם מנטורים בבעיה של הלקוח, במקום בהצעת פתרונות מעשיים וברורים. כאשר מנטור או גורו רוצה למכור לכם מוצר, הוא עשוי להדגיש שוב ושוב כמה החיים שלכם קשים:
  • כמה רע להיות שכיר.
  • כמה אתם מתוסכלים בעבודה.
  • כמה מצבכם הנוכחי הוא בלתי נסבל.
  • כמה האנשים סביבכם מצליחים יותר מכם.
מנטורים רבים משתמשים בטקטיקה של "הגברת הכאב", שבה הם מזהים את הכאב שלכם, מחמירים אותו, ורק אז מציעים "פתרון קסמים", בלי להסביר באמת מה הוא.

למה מנטורים לא נותנים פתרונות ברורים ומדויקים?

לדברי אליעד כהן, הסיבה העיקרית לכך היא שהמוצרים שהם מוכרים הם לרוב לא איכותיים, לא באמת יעילים, או פשוט חסרי ערך ממשי. אם המוצר היה באמת יעיל, לא הייתה להם סיבה לא להציע אותו להתנסות. הם לא רוצים שתגלו שהמוצר לא עוזר ולכן נמנעים מלתת לכם גישה אליו מראש.

לדוגמה, אם יש לכם מוצר שבאמת פותר בעיות, הדרך הכי טובה לשווק אותו תהיה לתת לאנשים להתנסות בו, לפחות באופן חלקי:
  • ספר טוב יציע תספורת חינם או בהנחה.
  • חברה המציעה שירות טלוויזיה תיתן חודש ניסיון בחינם.
  • מוכר מזון יציע טעימות חינם ללקוחות.
  • מוכר רכב ייתן אפשרות לנסיעת מבחן לפני הרכישה.
איך עושים שיווק נכון ואמיתי?

אליעד מסביר ששיווק אמיתי ואפקטיבי נובע מתוך אמונה אמיתית במוצר שלכם. כאשר אתם משוכנעים בערך של מה שאתם מציעים, הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא לתת ללקוח לחוות את התועלת בעצמו. אם אנשים משתמשים במוצר ונהנים ממנו, הם ירצו להמשיך ולשלם עליו.

מצד שני, אם המוצר שלכם גרוע או בינוני, ואתם מפחדים לתת לאנשים להתנסות בו מחשש שיבינו שאין בו ערך, אז תהיו חייבים להשתמש בשיטות מניפולטיביות כגון התמקדות בכאב, פחד או תסכול של הלקוח, בלי להראות לו פתרון ברור ויעיל.

מה ההבדל בין שיווק הוגן לשיווק מניפולטיבי?

ההבדל המשמעותי הוא הגישה ללקוח ולמוצר:
  • שיווק הוגן

    מתמקד בפתרונות מעשיים וברורים, מאפשר התנסות, מוכיח שהמוצר עובד באמת, לא מפחד לתת ללקוח להחליט בעצמו.
  • שיווק מניפולטיבי

    מתמקד ביצירת תחושת כאב, חוסר וסבל אצל הלקוח, מדגיש בעיות ומגדיל אותן, ואינו מספק פתרון ברור אלא רק הבטחות מעורפלות.
לדוגמה, אם יש לכם פנצ'ר ברכב, אדם שבאמת רוצה לעזור לכם יגיד לכם בבירור מה לעשות ואיך לתקן. הוא לא יסתפק בלספר לכם כמה קשה ומסוכן לנהוג עם צמיג מפונצ'ר, אלא ייתן לכם פתרון מעשי וישיר.

מדוע שיטות מניפולטיביות כל כך נפוצות?

אליעד מסביר ששיטות אלו נפוצות כל כך, כי אנשים רבים משווקים מוצרים חסרי ערך אמיתי, או כאלה שהם עצמם לא מאמינים בהם. הדרך היחידה שנותרה להם כדי למכור, היא לגרום לאנשים להרגיש חוסר, כאב או תסכול כל כך גדול עד שירצו "לקנות את החלום" ולא את המציאות.

לסיכום: כיצד לבדוק אם מנטור או גורו מנסה לרמות אתכם?

כאשר אתם פוגשים מנטור או גורו, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
  • האם הוא מציע פתרון ברור, מעשי ונגיש?
  • האם הוא מאפשר לכם להתנסות במוצר או בשירות שלו לפני הרכישה?
  • האם הוא מדגיש רק בעיות, כאב ותסכול ללא פתרונות?
  • האם הוא מדבר בעיקר על חלומות מעורפלים או על פעולות פרקטיות?
אם הוא מדגיש רק כמה רע לכם ולא נותן לכם פתרון ברור, זה סימן מובהק לכך שמדובר בשיטה מניפולטיבית, והדבר היחיד שהוא מוכר לכם הוא אשליה.
איך לזהות רמאויות של מנטורים וגורואים?

בעולם השיווק וההדרכה האישית, יש לא מעט אנשים שמנסים למכור חלומות - בין אם מדובר בכסף, בהעצמה אישית או בהצלחה מקצועית. לעיתים, זה נעשה בדרכים הגיוניות והוגנות, אך במקרים רבים, מדובר בשיטות שמטרתן להוליך שולל את הקהל. לפעמים זה כרוך בכסף, ולפעמים מדובר רק בניפוח האגו של הדמות שמובילה את התהליך. כך או כך, הרמאות קיימת, וכדאי לדעת איך לזהות אותה.

האם כל מי שמוכר ידע מרמה אתכם?

אולי גם אני מרמה אתכם? אולי יש לי כוונה נסתרת? ייתכן, אבל זה לא סותר את מה שאני אומר כאן. המטרה היא לעזור לכם להבין את השיטות שבהן משתמשים אותם "גורואים" כדי לגרום לכם להאמין שהם מחזיקים באמת מוחלטת.

איך לזהות רמאות? דגש על הבעיה במקום על הפתרון

אחד הסימנים הבולטים לזיהוי של מרמה הוא התמקדות יתר בבעיה במקום במתן פתרון אמיתי. ברוב המקרים, כאשר מנסים למכור לכם מוצר - בין אם זה קורס, הרצאה או סדנה - המוכרים ידברו בעיקר על הבעיות שלכם:
  • כמה החיים שלכם קשים.
  • כמה המצב שלכם נורא.
  • כמה זה גרוע להיות שכיר או להיות במקום שבו אתם נמצאים.
  • כמה כל מי שסביבכם חי טוב יותר מכם.
הם ינסו לגרום לכם להזדהות עם תחושת החוסר, הכאב והתסכול שלכם, ולאחר מכן ישתמשו בכך ככלי מכירה - יבטיחו לכם "פתרון קסם" שיוציא אתכם מהמצב, אך בלי להסביר לכם באמת מה הוא.

איך עושים זאת נכון?

אדם שבאמת רוצה לעזור לכם, יראה לכם פתרונות. במקום להגיד לכם "אתם סובלים כי אתם שכירים" או "החיים שלכם קשים", הוא יאמר לכם:
  • "יש בעיה, הנה איך פותרים אותה".
  • "יש לך בעיה בניהול זמן? בא נראה מה אפשר לעשות".
  • "אתה לא יודע איך להתחיל עסק? הנה השלבים הראשונים".
  • "יש לך קושי מסוים? אלו הכלים שיכולים לעזור לך".
מדוע גורואים לא נותנים פתרונות ברורים?

הסיבה העיקרית היא שהמוצרים שהם מוכרים אינם איכותיים או אינם מספקים באמת פתרון אמיתי. אם המוצר שלהם היה טוב, הם פשוט היו מציעים לכם להתנסות בו ולראות אם הוא עוזר לכם. הרי אם מוצר הוא איכותי, אין צורך לשכנע אנשים בכוח - אפשר פשוט לתת להם דוגמה חיה לכך שהוא עובד.

איך משווקים מוצר טוב?

כאשר מוצר הוא איכותי, הדרך הטובה ביותר לשווק אותו היא לאפשר לאנשים להשתמש בו, גם אם זה באופן חלקי, ואז לתת להם לבחור אם הם רוצים לקנות:
  • אם אתה ספר טוב - תן לאנשים להתנסות בתספורת חינם או חלקית.
  • אם אתה מציע שירות טוב - תן תקופת ניסיון.
  • אם אתה מוכר מזון - תן לאנשים לטעום.
  • אם יש לך רכב למכירה - תן נסיעת מבחן.
מדוע שיטות רמאות נפוצות כל כך?

אנשים שמוכרים מוצר בינוני או חסר ערך יודעים שאם יתנו לכם להתנסות במוצר, תבינו שאין בו באמת תועלת, ולכן הם לא מאפשרים לכם לראות את הפתרון האמיתי מראש. הם מעדיפים ליצור בכם תחושת חוסר, להעצים את הבעיה שלכם, ולמכור לכם חלום ולא מציאות.

לסיכום

כאשר מישהו מציג בפניכם בעיה, בדקו היטב האם הוא מציע פתרון ברור, נגיש ומועיל. אם כל מה שהוא עושה זה להעצים את הכאב שלכם ולגרום לכם להרגיש חסרי ערך - כנראה שהוא מנסה למכור לכם אשליה.
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את ... הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם ... רוצה לתכנן חומרי שיווק לאלפיון העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיוב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון העליון מחפשים, שיגרום להם לסגור איתך עסקה? איזה תכנים שיווקיים אתה צריך ... הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון? כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך הלקוח שלך חושב, ומה הכאב של הלקוח שלך, בלי שמעולם דיברת איתו? איך בעצם להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, בלי שאתה יודע מה השפה של ... לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ואיך לעשות עבורו את השיווק הטוב ביותר.
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך. ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק. כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי...
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
...שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב והפעם נדבר על סוגים שונים של שאלות של לקוח פוטנציאלי, שהלקוח הפוטנציאלי שואל את עצמו, לפני שהוא רוכש מאיתנו מוצר כלשהו. וצריכים לדעת להבדיל בין הסוגים השונים של השאלות, ולתת לכל סוג את ההתייחסות שלו. וסוג אחד של שאלות שלקוח שואל את עצמו, נקרא להן השאלות של הכאבים של הלקוח. דהיינו, שהלקוח רוכש את המוצר, בהתאם לכאבים של הלקוח ובהתאם לצרכים של הלקוח. לדוגמה, בן אדם שרוכש רכב חדש והכאב של הלקוח שבגללו הוא רוכש רכב חדש, זה בגלל שכואב לו שכרגע אין לו רכב מספיק יפה....
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
...אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך למכור משהו כלשהו ומה צריך לעשות כדי למכור משהו כלשהו. דהיינו, נניח שנותנים לך מוצר...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...והכל תלוי הקשר. תלוי מה אתה יודע על המתחרים ומה אתה מניח שהסיבה שהוא עוזב את המתחרים ומה אתה חושב שהיתרונות או החסרונות שלך ביחס למתחרים. ולפעמים הכי טוב יהיה להציג את העובדות כמו שהן, לספר טיפה על המוצר שיש לך ועל האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט. ובהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: התוצאה מתחייבת מהסיבה - במובן שאולי התוצאה שהוא ירכוש ממך את המוצר שלך, תהיה בכלל בגלל...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
...הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך. אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו? יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה טכני מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה הכאב של הלקוח?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה הכאב של הלקוח?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לענות ללקוח תשובה שלילית מוצר יחודי איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? איך ליצור אמון אחרי בגידה? איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? לשפר יכולות שכנוע לקוח עם בקשות מוזרות למה חשוב לעשות שיווק? איך למכור את עצמך לאקס? למכור ביוקר לנסות למכור ללקוח לקוח אומר שהוא לא מעוניין למכור כשאתה מרגיש רע איך לגרום למישהו לשמוח? תכנון חומרי השיווק אומנות השכנוע של ביבי נתניהו משא ומתן על מחיר לגרום ללקוח להבין את התמחור האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? שכנוע קשה להרגיש מוצר לענות ללקוח שאומר איך לשכנע אנשים? להיות מנהיג משכנע למכור מוצרים לתת ללקוח להתנסות במוצר איך למכור משהו? nlp דמיון מודרך חוסר הזדהות לשכנע את האקסית לחזור אליך למכור נכון ולהרוויח למה קשה לשכנע מישהו? איך למכור ספק כוודאות? nlp לימודים חוק סימון מוצרים למה המוצר יקר ללקוח? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך למכור פגישה? לתכנן את השיווק שיווק ממומן בתשלום איך לעשות שיווק סמוי? נשים בפרסומות לשכנע מישהו להתייחס לא רוצה עוד לקוחות לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך איך לתכנן משפך שיווקי? שיקולים בנתינת הנחה ללקוח שיווק חומרים מקצועיים איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? לשכנע אישה לאהוב אותך לשאול את הלקוח שאלות התאמה ראפור בצורה נכונה תכנים שיווקיים מקצועיים לשכנע בבית המשפט לראיין מנהל מכירות איך לרכוש מוצרים בזול? לשכנע אותה שאתה צודק איך למכור סדנא? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? סרטון שיווקי פרובוקטיבי עלויות השיווק לשכנע עובד לקבל למכור ידע איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? לשכנע מישהו להגיד כן איך לקוח מפרש את התמחור? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? להשפיע על הבוס לשכנע מישהו לנסות למה לקוח לא רוכש מוצר יקר? מוצרים גרועים לאהוב את הלקוחות שלך לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר לגרום למישהו לתת לך הנחה לשכנע מישהו לרצות לתת חומרי השיווק שחייבים להכין לקוחות יבואו דווקא אלי לזהות מניפולציות בשכנוע למכור ללקוח בהתכתבות מוצר דמיוני ליצור קרבה עם לקוח אין פתרון ללקוח לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח טעויות בלתת הנחה ללקוח בניית אסטרטגיה שיווקית תפישת העובד כלקוח איך לענות ללקוח ששואל? מהי המחלה של אנשי המכירות? למכור בלי לנסות למכור לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק איך לגרום למישהו להתאהב בך? להציג ללקוח הטבת מחיר ייעול תהליכי המכירות מנהלי מכירות איך לשתול מחשבות בשיחת מכירה? טעויות בשכנוע למתקדמים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, דמיון מודרך, קואצינג בתחום מה הכאב של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5781 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 14:05:52 - wesi28