אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה הלקוח שלך רוצה? ✔התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה הלקוח שלך רוצה?, להתמודד עם התנגדויות מכירה, סדנאות nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע ילדים, NLP, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע את המפקד, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, רטוריקה, איך לשכנע לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את הילד, NLP מטרות, לשכנע בחור, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, אימון אישי למנהלים, מיומנות מכירה, ניתוח רטורי, NLP מאמרים, לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP טיפול בדיכאון, אומנות השכנוע, תכנות התת מודע, טיפול בשיטת nlp, איך לשכנע את הבעל, לשכנע בנים, התנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אסטרטגיות שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר.

ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו.

וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב שמביא לו תועלת ולא כל מה שבאמת מביא לו תועלת. הלקוח משלם כסף, אם הוא יחשוב שהמוצר שלך, יביא לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה.

וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח.

כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך והוא גם לא חושב שהוא צריך את מה שאתה חושב שהוא צריך. ואז במקרה כזה, הלקוח בסיכוי גבוה לא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך, או לכל הפחות הערך של המוצר שלך בעיני הלקוח, ירד.

כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת צריך לבין מה שהמוצר שלך באמת.

וכל זה נכון, בפרט אם אתה מנסה ליצור שוק חדש ולהמציא את הגלגל מחדש. שאז יכול להיות שאתה עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו.

לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך לבין מה שאתה חושב על המוצר שלך.

ואיך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לדעת מה הלקוח רוצה ואיך לדעת מה הלקוח צריך ואיך לשכנע לקוחות אלו כמובן נושאים בפני עצמם.
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
...תמכור את עצמך ואת המוצר שלך, לפני שאתה יודע מה הלקוח שלך / רוצה / צריך / לפני שהלקוח שלך מבין שאתה מבין אותו / לפני שביררת מידע על הלקוח שלך / לפני שאתה מכיר את הלקוח שלך / לפני שהלקוח שלך מרגיש שאכפת לך ממנו. ואיך? באמצעות זה שתשאל את הלקוח מידע עליו כלקוח, לפני שתתחיל למכור לו משהו. בנוסף, כשיהיה לך מידע על הלקוח לפני שתתחיל למכור, אז בנוסף גם תוכל להתאים את המכירה שלך, ללקוח הספציפי שלך, לפי המידע שקיבלת ממנו. ושים לב: אם תפנה לחבר קרוב שלך ותבקש ממנו לקנות ממנו משהו, בדכ הוא קודם כל יעצור אותך...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
...קל לתרגל את זה בOnline. אם אתה בOnline, טוב תכף נסביר את זה יותר לרוחב. ש: אם אתה רואה את המהות שכאילו בא נגיד שאתה מחזר אחרי מישהו, שאתה הולך להתחיל עם מישהי. אליעד: קודם כל צריך לבדוק מה המהות שאתה מחפש, אחר כך מה המהות שהיא מחפשת ואחר כך להבין שזוגיות זה רק דרך להשיג משהו אחר בכלל. ואם היה לך הרבה יותר שכל, לא שאתה טיפש, אם היה לך הרבה יותר שכל כשהיית מדבר עם בחורה אז היית יכול לדעת דברים מסוימים עליה לפי מה שהיא מדברת, למרות שתגיד שאתה יודע. ש: בעיקר מתלוננת כשהיא מדברת, נו בסדר. אליעד: כן,...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
...אולי בכלל באיכות החומרים. עצם ההבנה של עובדה מול פרשנות חוסכת טעויות בתהליך מכירה. איך מתמודדים עם ההרגל לפרש במקום לבדוק עובדות? הדרך להתמודד עם הנטייה הטבעית להניח הנחות ולאמתן היא לעצור ולשאול: האם אני בטוח שזו עובדה, או שזה פירוש שאני מוסיף? איש מכירות טוב צריך להתמקד במה שנאמר בפועל, לחזור ולברר מול הלקוח, לוודא ששמע אותו נכון ולחפש הסברים מפורטים. כך אפשר להימנע מטעויות של אנשי מכירות ולהבין נכון את הלקוח. בנוסף, אם המוכר נתקע בתהליך המכירה והעסקה לא זזה קדימה, כדאי לו לחזור אחורה ולוודא שהוא...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה הנעימה בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה...
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
...טלוויזיה של 50 אינץ, ניתן מיד להוביל אותו להבנה של הצורך בכך על ידי משפט כמו: אז בעצם אתה צריך טלוויזיה של 50 אינץ כדי שתוכל ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה, נכון?. כך הלקוח עובר בצורה חלקה מהבעת רצון להבנה שיש לו צורך אמיתי בכך. איך לשלב את המילה מעוניין בשיחת המכירה? המילה מעוניין נמצאת איפשהו בין צריך לרוצה. המילה הזו מביעה עניין ראשוני, אבל לא מחייבת את הלקוח לתחושת חובה מוחלטת. מעוניין עוזרת לפתוח שיחה בצורה עדינה יותר, כאשר רוצים לברר אם הלקוח בכלל שוקל משהו, אבל עדיין לא בטוח לחלוטין שהוא...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
...שחשוב לו זה לשלם כמה שפחות, גם אם האיכות נמוכה מאוד. איך לזהות את סוג הלקוח שעומד מולך? חשוב מאוד לזהות מראש איזה סוג של לקוח עומד מולך בשלב המכירה. הלקוח שמחפש איכות יאמר לך: אני צריך שתעשה את העבודה הזאת הכי טוב שאפשר, ולא משנה כמה זה יעלה לי. מה שמטריד את הלקוח הזה הוא למצוא פתרון מושלם לצרכים שלו, והוא יהיה מוכן לשלם לך כמה שצריך. לעומת זאת, הלקוח שמחפש מחיר יגיד: אני צריך את המחיר הכי זול, אני רק מנסה לצאת ידי חובה. לקוח כזה פחות מתעניין באיכות המוצר או השירות והוא יעדיף הצעה זולה גם אם האיכות...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...לפרטים במה שהלקוח מחפש, ככה אתה יותר רוכש את האמון של הלקוח. כי אתה לא שאלת אותו מה הוא צריך, אתה ידעת מה הוא צריך, בלי שתשאל אותו, שזה מראה כביכול על קרבה: אהה, אז אנחנו מכירים, אם אתה אומר לי מה אני מה אני צריך, וזה בדיוק מה שאני צריך, כנראה שאתה מכיר אותי, כנראה שאתה יודע מה אני בדיוק מחפש. וגם פה צריך להיות זהירים, כי הרבה פעמים בנאדם יודע מראש, יש מצבים שבנאדם יודע מראש בדיוק מה הבנאדם השני צריך, אבל, הלקוח נכנס לחנות, אבל אם אני כמוכר אגיד לו: אוקי, תקשיב, זה מה שאתה צריך, אני יודע שאתה צריך...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר אני רוצה לברר פרטים על הרכב זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה, המוצר עצמו הוא צורה שבאמצעותה הלקוח מצפה למלא את הרצון שלו. עכשיו המוכר שלא יודע למכור או שמוכר עקום מה שהוא בעצם עושה זה מנסה לספר ללקוח למה לקנות את המוצר תקנה את המוצר יש לי מוצר כזה בוא אני אספר לך על המוצר אני אדריך אותך על המוצר אבל אדוני המוכר מה אתה מוכר בכלל אתה מוכר בכלל, אתה בדקת מה הלקוח רוצה? אנחנו מבינים שאתה...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
...לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה? כדי להצליח למכור ללקוח, יש לזהות מה חשוב לו. לא כל הלקוחות מחפשים את אותם דברים. יש לשאול את עצמך: - איזה תועלות הלקוח מחפש? - אילו בעיות המוצר שלי פותר עבורו? - איך המוצר שלי משפר את חייו? כאשר מתארים מוצר, יש להתאים את המסר לצרכים האישיים של הלקוח ולסדר את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבורו יופיעו ראשונות. מה ההבדל בין צורה למהות במכירה? - הצורה היא המוצר עצמו - מאפייניו, תכונותיו והפרטים הטכניים...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
...חשבתי במקרה. אליעד: עכשיו תקשיבי, האם המוצר הזה לא הורס את השיער? עזבי את העט. ש: אני רוצה ללכת אחריו. אליעד: נשלח את זה בוידאו, האם המוצר הזה לא הורס את השיער? ש: לא הוא לא הורס את השיער. אליעד: אבל הוא שורף את שיער. ש: הוא לא שורף את השיער. אליעד: הוא לא שורף את השיער? את אמרת שהוא שורף את השיער לפני שניה. ש: חשבתי. אליעד: עובדתית הוא שורף את השיער? ש: הוא לא שורף את השיער. אליעד: עובדתית הוא לא שורף את השיער? אוקי, אז למה אמרת שהוא הורס, רגע אז למה לפני שניה אמרת שהוא שורף את השיער? ש: חשבתי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה הלקוח שלך רוצה?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה הלקוח שלך רוצה?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אפשרויות גרועות ללקוח איך לעבוד עם לקוחות בעסק? למנוע שתילת מחשבות שכנוע והעברת מסרים האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? טיפים לאיש מכירות איך לגרום למישהו לחשוב עליך? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? קורס למכירות מידע מקצועי ללקוח איך למכור בצורה אישית? לגרום למישהו לתת לך הנחה פרובוקציות בשיווק לפרסם את המחיר ללקוח לשכנע מישהו שיש לו בחירה משפך מכירות איך לשכנע בחורות? לשכנע אדם לראות שכנוע ישיר או שכנוע עקיף מניפולציות באהבה לגרום ללקוח להחליט לקנות להיות מומחה ל nlp איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? לרכוש מוצר יקר איך לגרום למישהו להצביע לך? למה לשאול את הלקוח שאלות? לקרוא ללקוח בכינוי חיבה שנאה לאנשי מכירות לגרום למישהו להשיב איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? מניפולציות אמיתיות איך להתגונן משתילת מחשבות? אמונות בתת מודע ליצור אמון באמצעות השלמת מילים מסר לתת מודע עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח חוויית הלקוח בתהליך המכירה למכור מוצר בעייתי האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? רצון לתת ללקוח איך למצוא לקוחות טובים? לא מאמין במוצר לשכנע בעלי תפקידים מניפולציה על תת המודע החזר השקעה שיווקית המוצר מתאים ללקוח לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר איך לעמוד בעומס מכירות? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך להשפיע על הבן שלי? לפטר את הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך למכור מוצר בינוני? לשדר אמינות ללקוח שכנוע רעיוני איך לשכנע פקיד? להציג ללקוח דירה לדוגמה לבחור את הלקוחות לשכנע מישהו לא לענות לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו להתמודד עם התנגדויות לקוח לשאול את הלקוח שאלות התאמה תכונות של איש מכירות דיוק במכירות שיווק ללקוחות שיווק אורגני בלבד אנשי מכירות מרמים לקוחות איך לשכנע מצביעים? להיות מומחה מכירות לגרום למישהו להתאהב בך באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לשכנע ילד לאכול ירקות טכניקות לשכנוע למכור מוצר בלי אנרגיה איזה חומרי שיווק ליצור? שיווק והעלאת מחירים שכנוע בעסקים איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? מלחמת המכירות יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים לשכנע את הלקוח שהמוצר מנהל כאיש מכירות לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך מתי להציג את עצמך ללקוח? מומחה לתת מודע למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? לשכנע אנשים אחרים מנהל שיווק תשובה שלילית ללקוח לייצר מודעות למוצר להצליח לשכנע להשפיע על הבוס הדרכת מכירות ושירות לקוח לא אידיאלי איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? לשכנע מישהי לאהוב אותך איזה יעדי מכירות להציב? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מומחה בשיווק, שיפור מכירות בתחום מה הלקוח שלך רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4531 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 23:09:02 - wesi28