אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה הצרכים של הלקוח? ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה הצרכים של הלקוח?, מדריך אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע את הילד, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע עובדים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מניפולציות בטקסט, איך לשכנע בנים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, דרכים לשכנע, NLP עוגן, לשכנע את המורה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, אמנות הנאום, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, כישורי שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות מכירות, לשכנע מישהו לעשות משהו, אומנות הראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע הורה, NLP למטפלים, התנגדות מכירות, קורס nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לגרום לגבר, NLP טיפול בחרדה, NLP עובד, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע משקיע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, הגדלת מכירות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, NLP איך זה עובד, להשפיע על התת מודע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח?

כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת.

ונתחיל באופן הפשוט ביותר. לקוח נכנס לחנות למוצרי חשמל. איש המכירות צריך לנסות להבין מה המוצר שאותו הלקוח צריך, כדי להפנות את הלקוח למוצר שהוא צריך. במילים אחרות, איתור צרכי הלקוח, משמש בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל הלקוח.

דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה את המוצר, לשם כך עלינו להציע ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו.

דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה למכור אל הלקוח. אבל מה קורה אם יש לך רק מוצר אחד שאותו אתה מוכר ללקוח? מה קורה אם הלקוח מתעניין אך ורק במוצר ספציפי שאתה מוכר? מה קורה אם הלקוח לא מוכן לשמוע על שום מוצר אחר אלא אך ורק על מוצר ספציפי, למה גם במקרה כזה מאוד חשוב לאתר את צרכי הלקוח?

התשובה לכך היא, משום שבאמצעות איתור צרכי הלקוח, ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר הספציפי שעליו אנחנו מדברים. בגלל, שבמה תלוי אם הלקוח ירכוש את המוצר? זה תלוי בכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. וזה עצמו במה תלוי? זה תלוי בכך שהלקוח יחשוב שהמוצר הספציפי מתאים לצרכים שלו. וזה עצמו תלוי גם במידע שאותו איש המכירות יעביר ללקוח.

כי גם אם אנחנו רוצים למכור מוצר אחד ספציפי בלבד וגם אם...
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
  3. חלק 3
  4. חלק 4
חלק 1
...המוצר הזה ימלא ללקוח את הצורך שלו? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך מסויים, והלקוח חושב שרכישת המוצר תמלא לו את הצורך שלו באופן יחסי והלקוח חושב שכדאי לו לרכוש את המוצר ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך שלו שגוי ולא מוצדק. הצורך של הלקוח, יכול להיות לא מוצדק ושגוי, גם בכך שהוא בכלל לא צריך את המוצר מסיבות שונות וגם לדוגמה בגלל שאולי הצורך של הלקוח אמיתי, אבל המוצר הספציפי הזה בכלל לא ימלא ללקוח את הצורך שלו ואולי אפילו המוצר יגרום ללקוח לנזק. ואולי בכלל יש מוצרים...
חלק 3
... הלקוח מה הוא צריך ואם לא נסמוך על מה שהלקוח אומר לגבי מה שהוא צריך, איך בעצם נוכל לדעת מה הצרכים של הלקוח? כאן התשובה היא פשוטה ומורכבת. התשובה לכך היא שכדי לאתר את צרכי הלקוח בצורה עקיפה בלי לשאול את הלקוח ...
חלק 4
... יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת יתאים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה הצרכים של הלקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה הצרכים של הלקוח?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור בזול השכנוע וההשפעה של ברק אובמה טעויות בבירור צרכים של הלקוח לקוחות שמכירים את המותג שלך לענות ללקוח שמבקש הנחה לקוחות משמיצים בפייסבוק מנטורים לשיווק לקוחות שסומכים עליך ניהול משא ומתן מתוחכם לגרום ללקוח לשתף אותך להציג מוצר ללקוח מוצר יוקרתי מנהלי מכירות מניפולציות של הקורונה לשכנע מישהו לא לאהוב משהו למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות למה ללמוד למכור? אימון מכירות לאנשי מכירות אימון שיווקי להבין את צרכי הלקוח מוצר זול לשמר לקוח מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית איך להציג את המחיר ללקוח? האם איש מכירות טוב? מגוון מוצרים להציע ללקוחות להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח לקוח שחשוב לו לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת לשכנע מישהו להאמין לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה למכור את עצמך בשיחת מכירה למכור עם ביטחון עצמי לקוח שרוצה לקבל הנחה לתמרץ את אנשי המכירות שלך לבקש בקשה בצורה משכנעת בניגוד לציפיות של הלקוח לשכנע פקיד לגרום למישהו לשנוא הלקוח לא צודק אמון עם שותפים לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה שיווק באמצעות תכנים מקצועיים להפיץ חומרי שיווק לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך לשכנע מצביעים להצביע לך לדבר בשפה של הלקוח הכנת חומרי שיווק מקצועיים ליצור את חומרי השיווק המתאימים איך לשכנע אקס? נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך לשפר את כושר השכנוע בעיני הלקוח עלויות איש מכירות לעזור ללקוח להחליט לגרום למישהו לדבר מנהל המכירות אשם לשכנע ילד להאמין להתמודד עם מניפולציה איך להשפיע על מישהו? הזדהות עם מקום העבודה לשכנע נשים טיימינג של שכנוע התנגדויות בשיחת מכירות לשדר אמון לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך לשכנע את הלקוח לחזור אליך איך בונים אמון? טעויות נפוצות של אנשי מכירות לגרום למישהו לא להתמכר אליך איך למכור מוצרי יוקרה? כמה לתת ללקוח הנחה? לשכנע לקוחות לאהוב אותך לשכנע מישהו לשמוח לשכנע את הפקיד nlp טיפולים חשיפה להמון לקוחות לגרום למישהו להשיב צריך או רוצה מול לקוח למכור מוצר כשאתה לא במיטבך באיזה סדר להכין חומרי שיווק? למכור את עצמך לעובדים שלך עבודה במכירות שוחקת למכור שירותי מכירה להצליח בשכנוע איכות מוצר מניפולציה בפרסום לשכנע מישהו שאפשר להשתנות לשכנע מישהו להתרגל לעשות שיווק מצוין איך לשמר לקוח? חרדת ביצוע של אנשי מכירות להיות כנה עם הלקוח מהן 3 המטרות של השיווק? לשכנע ילדים לאכול לשכנע אנשים טיפים הצגת היתרונות ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, קואצינג, משא ומתן בתחום מה הצרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.4531 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 20:32:24 - wesi28