אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מוצר? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מוצר?, מומחה בשיווק, לשכנע אנשים להגיד כן, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע בחורה לשכב איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, זיהוי מניפולציות בטקסט, NLP טיפול, לשכנע, מאמן אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, ניתוח טקסטים, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיפור יכולת שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp בחורות, ניתוח טקסט טיעוני, שיטות nlp, איך לגרום לבחורה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP לעסקים, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP מאמרים, סודות ההשפעה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מוצר?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה מוצר?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה לא לעשות ראפור? להשקיע בשיווק איך לנהל משא ומתן עם לקוח? מוצר לא שווה את הכסף לשכנע מישהו להודות שניצחת לשכנע מישהו לחשוב משהו לגרום למישהו לא לשכוח אותך השקעה בשיווק השפעה שלילית לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון איך לסגור עסקה עם לקוח? לשכנע לקוח לשנות את דעתו לקוח אומר שהמוצר יקר לתת ללקוח אפשרות בחירה ראפור עם התת מודע למכור ללקוח בהתכתבות מה הלקוח מקבל מהמוצר? שיקולים האם לתת הנחה ללקוח שכנוע טכניקות באיזה מילים למכור? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? התועלת של הלקוח מהמוצר השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק שיווק לקהל היעד למכור בגוגל איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח? איך לשכנע מישהו לא להאמין? תלונות של לקוחות בגוגל מתי לומר ללקוח את המחיר? להעלות קמפיין שיווקי הלקוח לא צודק בירור צרכי הלקוח לקוחות משמיצים בגוגל בירור צרכים של הלקוח איש מכירות מקצועי לקוח מתלבט תגמול יעדי מכירות לקוח שמפר הסכמים לתמחר מוצר ביוקר שם חיבה של הלקוח שימוש בשם הפרטי מול לקוח איתור צרכים של לקוח לבחור משרד שיווק לקוחות בפייסבוק טעויות ביצירת ראפור ניהול משא ומתן עם לקוחות ליצור אמון עם לקוח עקרונות שכנוע מניפולציות של גורואים לשכנע מישהו להגיב לשכנע מישהו להרגיש טיפש הרגשה של זרות עם לקוח מוצר עם תקלות למכור יותר... שיטות שכנוע פוליטיות לגרום למישהו להבין מה זה פחד להשפיע על צרכנים איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? איזה אופי צריך איש מכירות? לקוח שלא מבין את התמחור לקוח אחר ביטל עסקה יעדי מכירות איך לא לשכנע לקוח? איך לבנות יעדי מכירות? כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מחיר השוק של מוצר הנחה ללקוח הלקוח האידיאלי שלך למה לשאול את הלקוח שאלות? בירור צרכים של לקוח משבר אמון אחרי בגידה לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך איך להצליח בתפקיד איש מכירות? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לשכנע ילד לעשות למכור מוצר שיטות לשכנוע לקוחות ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט איך לא לשכנע? שיווק בשוק תחרותי לבקש כסף מלקוח להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות אמנות השכנוע שפת הגוף של הלקוח למכור שירותי עיצוב האם כדאי לתת הנחה ללקוח? מניפולציה רעה אני לא טוב במכירות איך לעשות סוגסטיה? שיווק לטווח רחוק ממי ללמוד nlp? ליצור קמפיין שיווקי שיטה לשתילת מחשבות איך לנהל משא ומתן על המחיר? יסודות הרטוריקה בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח המוצר שלך יקר למכור את המוצר הטוב ביותר לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, קואצינג, אימון אישי בנושאי מה זה מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9375 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:17:07 - wesi28