אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מוצר? ✔לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מוצר?, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירה, לשכנע בחורה לצאת איתך, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע את בן הזוג, איך לשכנע טוב, קורס מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, השפעה סמויה, סדנת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, תשובות לשאלות בראיון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, סודות הסוגסטיה, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, השפעה על אנשים, איך למכור מוצר, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע את הילד, לשכנע אנשים להגיד כן, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, דמיון מודרך, nlp בחינם, השפעה על התת מודע, מומחה שיווק, דמיון מודרך ו nlp, טיפים למכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד.

כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו כמה הצעות שונות, כאשר חלק מההצעות יהיו פחות טובות ביחס לאחרות. ואז ממילא הלקוח יעדיף דווקא את ההצעה שאנחנו רוצים לכוון אותו אליה, כי הוא יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד.

וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות הבחירה הגרועות שאנחנו נותנים ללקוח, לא יראו אפשרויות גרועות מידי. במובן שחייבים לוודא שלא מציעים ללקוח אפשרויות בחירה, כאשר חלק מאפשרויות הבחירה של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח.

כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו עסקה, גם לא באפשרות אחרת שהיא מושלמת עבורו.

לדוגמה: לא כדאי שניתן ללקוח אפשרות שבה בעיני הלקוח התמחור יהיה גבוה מידי, ברמה שהלקוח לא יבין את התמחור לחלוטין. כי כדאי שבכל מקרה הלקוח יבין איכשהו את התמחור של המוצר. ואם הלקוח יחשוב שהתמחור גבוה מידי בצורה קיצונית, זה עלול לגרום לו לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ברמה שהוא לא ירצה לבצע גם לא עסקה אחרת בתמחור אחר שכן הגיוני לו.

ועכשיו אוסיף כאן לוגיקה איך אפשרי להציע ללקוח אפשרויות גרועות, גם כאלו שיראו לו קיצוניות, אבל עם פחות סיכוי שיגרם נזק לעסקה?

והדרך היא, באמצעות זה שמציגים ללקוח את האפשרות הגרועה, לא כאפשרות ריאלית עבורו, אלא כסיפור על מישהו אחר שכבר בחר באפשרות האחרת, גם אם עבור הלקוח הנוכחי שלנו, האפשרות נראית כגרועה.

לדוגמה: נניח שאנחנו רוצים למכור ללקוח נכס מסוים, במחיר X שנראה לו הגיוני. אפשרי שנציג ללקוח מלאי של נכסים, עם נכס שבעיני הלקוח הוא הרבה יותר טוב ועם תג מחיר הרבה יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את הנכס היקר, כאפשרות בחירה עבורו כרגע, אלא כאפשרות בחירה שהייתה קיימת ושמישהו אחר כבר בחר אותה.

אסביר שוב: אנחנו לא רוצים לומר ללקוח שהוא צריך לבחור בין אפשרויות, שאחת מהן תיראה לו מאוד גרועה ומאוד לא ברורה. כן הגיוני לדוגמה, שהלקוח יבין שכעיקרון היו כאן כל מיני אפשרויות בחירה, כאשר אחת מאפשרויות הבחירה הזו, יכולה לצורך העניין להיות אפשרות של המוצר הכי טוב, ונאמר ללקוח שהמוצר הכי טוב, עולה מחיר מאוד גבוה. אבל נאמר ללקוח שכרגע הוא לא יכול לבחור את האפשרות הזאת, כי מישהו אחר כבר בחר את האפשרות הזאת עבורו.

בלוגיקה הזאת, מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר הכי טוב במחיר הכי גבוה.

ומה אנחנו מרוויחים כאן? אנחנו מרוויחים כאן נקודת עוגן ונקודת ייחוס של הלקוח, שהאפשרות בחירה שיש לו כרגע, היא הרבה יותר טובה עבורו, ביחס לאפשרויות שהיו קיימות עבורו קודם, שאחת מהן נחשבת לגרועה עבורו / לפחות טובה עבורו, אילו הוא היה צריך לבחור אותה.

אסביר שוב, אנחנו לא ניתן ללקוח אפשרות לבחור בפועל, באפשרות שמבחינתו היא גרועה מידי, אבל כן נספר לו שבעבר היתה עוד אפשרות אחרת, שכרגע היא כבר לא זמינה עבורו. ושהוא היה יכול לבחור בה, אילו היא היתה זמינה. אבל כרגע היא לא זמינה. ונאמר לו, שמישהו אחר, החליט שהאפשרות הזאת טובה עבורו.

ויש כאן לוגיקה שקשורה לעניין של שווי השוק של מוצר. שבה אנחנו נותנים ללקוח כמה אפשרויות, כאשר בין כל האפשרויות יש אפשרות יקרה, שהלקוח יכול להאמין שיש מישהו שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר אחר שאנחנו רוצים למכור לו.

אבל החידוד כאן הוא, שאם נאמר ללקוח שיש לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח לחשוב שמוצר אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות היקרה ביותר, כבר לא נמצאת במלאי וכיו"ב. כאשר זה אמור לגרום ללקוח להאמין ששווי השוק של מה שכן במלאי, כן הגיוני בעיניו.

עוד אוסיף, כי גם אם מספרים ללקוח על אפשרות שהייתה קיימת, שבעיניו תיתפש כגרועה וכלא מתאימה, צריכים לשים לב שהיא לא תהיה גרועה מידי, באופן שהוא לא יחשוב שאנחנו רימינו מישהו אחר. דהיינו, גם אם מספרים ללקוח שיש אפשרות אחרת, שמישהו אחר כבר בחר בה, צריכים לשים לב, שהלקוח 1 - יחשוב שהסיפור שלנו אמין ולא בדיוני. 2 - שהלקוח לא יחשוב, שאנחנו רימינו את הלקוח האחר.

ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו.

לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת אפשרויות גרועות, צריכים לוודא שהאפשרויות הגרועות לא גרועות מידי וצריכים להבין איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות.

ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא של שווי שוק של מוצר ועוד.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מה זה מוצר?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אפשרויות גרועות ללקוח איך לעבוד עם לקוחות בעסק? למנוע שתילת מחשבות שכנוע והעברת מסרים האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? טיפים לאיש מכירות איך לגרום למישהו לחשוב עליך? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? קורס למכירות מידע מקצועי ללקוח איך למכור בצורה אישית? לגרום למישהו לתת לך הנחה פרובוקציות בשיווק לפרסם את המחיר ללקוח לשכנע מישהו שיש לו בחירה משפך מכירות איך לשכנע בחורות? לשכנע אדם לראות שכנוע ישיר או שכנוע עקיף מניפולציות באהבה לגרום ללקוח להחליט לקנות להיות מומחה ל nlp איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? לרכוש מוצר יקר איך לגרום למישהו להצביע לך? למה לשאול את הלקוח שאלות? לקרוא ללקוח בכינוי חיבה שנאה לאנשי מכירות לגרום למישהו להשיב איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? מניפולציות אמיתיות איך להתגונן משתילת מחשבות? אמונות בתת מודע ליצור אמון באמצעות השלמת מילים מסר לתת מודע עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח חוויית הלקוח בתהליך המכירה למכור מוצר בעייתי האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? רצון לתת ללקוח איך למצוא לקוחות טובים? לא מאמין במוצר לשכנע בעלי תפקידים מניפולציה על תת המודע החזר השקעה שיווקית המוצר מתאים ללקוח לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר איך לעמוד בעומס מכירות? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך להשפיע על הבן שלי? לפטר את הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך למכור מוצר בינוני? לשדר אמינות ללקוח שכנוע רעיוני איך לשכנע פקיד? להציג ללקוח דירה לדוגמה לבחור את הלקוחות לשכנע מישהו לא לענות לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו להתמודד עם התנגדויות לקוח לשאול את הלקוח שאלות התאמה תכונות של איש מכירות דיוק במכירות שיווק ללקוחות שיווק אורגני בלבד אנשי מכירות מרמים לקוחות איך לשכנע מצביעים? להיות מומחה מכירות לגרום למישהו להתאהב בך באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לשכנע ילד לאכול ירקות טכניקות לשכנוע למכור מוצר בלי אנרגיה איזה חומרי שיווק ליצור? שיווק והעלאת מחירים שכנוע בעסקים איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? מלחמת המכירות יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים לשכנע את הלקוח שהמוצר מנהל כאיש מכירות לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך מתי להציג את עצמך ללקוח? מומחה לתת מודע למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? לשכנע אנשים אחרים מנהל שיווק תשובה שלילית ללקוח לייצר מודעות למוצר להצליח לשכנע להשפיע על הבוס הדרכת מכירות ושירות לקוח לא אידיאלי איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? לשכנע מישהי לאהוב אותך איזה יעדי מכירות להציב? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, אימון עיסקי, השפעה בנושא מה זה מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 12:29:33 - wesi28