אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מוצר? ✔טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מוצר?, לשכנע עובדים, טכניקת nlp, NLP פוביה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, ניתוח תוכן, NLP וסוגסטיה, איך להצליח למכור, להתמודד עם התנגדויות במכירות, מיומנויות מכירה, לשכנע את האקסית לחזור, לשכנע לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טריקים לשכנוע בטקסט, nlp לימוד חינם, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך למכור יותר, לשכנע בן זוג, NLP ביקורת, אימון אישי למנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, סודות ה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע סבא, NLP הגדרה, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע את ההורים, טיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
מהם הטעויות הנפוצות בפרזנטציה מוקדמת מידי ואיך להימנע מהן?

כאשר אדם מנסה למכור מוצר, בין אם מדובר במוצר ממשי או במכירה של עצמו במערכת יחסים, אחת הטעויות הגדולות היא הצגת המוצר או "האני" מוקדם מדי, ללא הכנה מספקת. טעויות כאלו עשויות לגרום לאובדן אמון ולדחייה מצד הלקוח או בן הזוג. אליעד כהן מסביר את החשיבות של הכנה והתאמת המוצר או השינוי לפני הצגתו מחדש, על מנת שלא יתקבל כ"מה שחדש הוא לא חדש".

מה קורה כאשר הצגת המוצר מוקדמת מידי?

המצב השכיח ביותר הוא כאשר אדם מאמין במוצר שלו ובטוח שהוא טוב. הוא מציג אותו ללקוח או בן הזוג, אך לא מקבל את התגובה הרצויה. אם הלקוח או בן הזוג מסרבים לקבל את המוצר, התחושה הראשונה היא לחץ. בתגובה לכך, האדם ממהר לעשות שינוי, אך בדרך כלל זהו שינוי שטחי. לדוגמה, במקרה של מכירת מוצר, האדם משנה מעט את המוצר, עוטף אותו בעטיפה חדשה ומציע אותו שוב ללקוח. אך מה קורה כאשר הלקוח בודק את המוצר ומגלה שמדובר בדיוק באותו המוצר, רק עם עטיפה חדשה? במקרה כזה, הלקוח לא רק שיבטא תסכול על כך שהמוצר לא השתנה מספיק, אלא יתחיל לאבד אמון במוכר. אם הוא ייתקל בתהליך זה מספר פעמים, המוצר ייתפס בעיניו ככישלון ולא יוכל לשוב לתשומת ליבו.

האם זהו המצב גם במערכות יחסים?

אליעד כהן מציין כי אותה טעות קיימת גם במערכות יחסים. אדם שמנסה להחזיר את בן הזוג לשעבר ומבצע שינוי שטחי, כמו שינוי התנהגותי קטן כדי להרשים את הצד השני, ייתקל בהתנגדות. בני הזוג מזהים את השינוי כלא אמיתי, אלא רק כמאמץ זמני שנעשה כדי להרשים, מה שגורם לאיבוד האמון. כאשר אדם מנסה להחזיר אהבה או מערכת יחסים, אם הוא לא מבצע שינוי פנימי ומעמיק, אלא רק "מתקן את המוצר" בצורה חיצונית, לא תהיה לו הצלחה.

כיצד להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן זוג?

במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר לא מתאים? האם שיווק המוצר לא נכון? האם הבעיה נובעת מהלקוח או מהמוצר עצמו? יש לבצע שינוי מהותי ומעמיק לפני שניתן להציג את המוצר או את מערכת היחסים מחדש. לשנות את המוצר רק בעטיפה חיצונית לא יפתור את הבעיה, אלא יוביל לאובדן אמון נוסף.

מתי הזמן הנכון לבצע פרזנטציה מחודשת?

כדי להציג פרזנטציה מחודשת, יש להמתין עד שהשינוי יהיה אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה בצורה נכונה לצרכים של הלקוח ולא רק עם עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא כי השינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. רק כאשר השינוי הוא פנימי ומעמיק, ניתן לבצע פרזנטציה מחודשת בצורה שתהיה יעילה.

מה ניתן ללמוד על השקת מוצרים לשוק?

השקת מוצר לשוק היא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של הצרכים של קהל היעד. אם המוצר לא מוכן לצאת לשוק בצורה הטובה ביותר, סביר להניח שהוא ייתקל בדחייה מצד השוק. הצגת מוצר בצורה חפוזה ללא הבנת הצרכים האמיתיים של הלקוח תוביל לכישלון. יש להימנע מהצגת פרזנטציה מוקדמת מדי, ויש להמתין עד שהמוצר באמת מוכן להתמודדות עם השוק.

סיכום
  • הצגת פרזנטציה מוקדמת מדי או חזרה עליה ללא שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח.
  • תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין התקדמות אמיתית.
  • כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה לסירוב ולבצע שינוי עמוק ורלוונטי.
  • יש לתזמן את הפרזנטציה המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים.
מה הטעות הקריטית בפרזנטציה מוקדמת מדי?

אחת הטעויות הגדולות שאנשים עושים כשהם מנסים למכור מוצר - בין אם זה מוצר ממשי או "למכור את עצמם" במערכת יחסים - היא הצגת הפרזנטציה מוקדם מדי וללא הכנה מספקת. כאשר אדם רוצה למכור משהו, הוא בטוח שהמוצר שלו טוב ולכן מציג אותו ללקוח. אך אם הלקוח מסרב, המוכר עשוי להרגיש לחץ ולנסות לשנות את המוצר באופן שטחי במקום להבין מה בדיוק לא עבד בפעם הראשונה.

איך חוסר סבלנות פוגע באמון של הלקוח?

כאשר אדם מציג מוצר, מקבל סירוב, ואז משנה את המוצר מעט ומנסה שוב לשכנע את הלקוח - הלקוח מזהה שמדובר כמעט באותו המוצר. במקרה כזה, לא רק שהמוצר לא משתנה מספיק, אלא שהלקוח מתחיל לאבד אמון במוכר, כי הוא מרגיש שהוא מקבל משהו "ממוחזר" ולא פתרון אמיתי. אם אותו תהליך חוזר על עצמו כמה פעמים, הלקוח עלול לאבד כל אמון במוצר או במי שמנסה למכור אותו.

איך זה קשור להחזרת אהבה ולמערכות יחסים?

אותה טעות מתרחשת גם כאשר אדם מנסה להחזיר אקס / ית. אדם מבצע שינוי שטחי, חוזר לאקס ומנסה להוכיח שהשתנה. אך אם בן / בת הזוג מזהים שהשינוי אינו מהותי, אלא רק תיקון שטחי כדי להרשים, הם לא ישתכנעו, ואף יאבדו אמון בכך שאכן מדובר בשינוי אמיתי.

איך להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן / בת זוג?

במקום למהר לעשות פרזנטציה מחדש, יש להבין לעומק את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר באמת לא מתאים? האם משהו בשיווק שלו לא נכון? האם הבעיה היא בלקוח או במוצר? רק לאחר הבנה עמוקה של הבעיה ניתן לבצע שינוי אמיתי ורלוונטי ולא שינוי חיצוני בלבד.

מתי הזמן הנכון לעשות פרזנטציה מחודשת?

יש להמתין עד שהשינוי הוא אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה לצרכים של הלקוח ולא רק קיבל עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא שהשינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. אחרת, כל פרזנטציה חוזרת תגרום לאובדן אמון נוסף.

מה ניתן ללמוד מכך על השקת מוצרים לשוק?

כשמוציאים מוצר לשוק, חייבים להבין מראש מה קהל היעד באמת רוצה. אם השקת מוצר מתבצעת מהר מדי, ללא הבנת הצרכים, קיים סיכון שהמוצר ייכשל והשוק יפתח כלפיו התנגדות. לכן, חשוב לוודא שהמוצר אכן מוכן, ולא להאיץ פרזנטציה שתגרום לדחייה נוספת.

לסיכום:

- הצגת פרזנטציה מוקדם מדי או חזרה עליה שוב ושוב ללא שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח.

- תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין כאן התקדמות אמיתית.

- כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה לסירוב ולבצע שינוי עמוק ורלוונטי.

- יש לתזמן את הפרזנטציה המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים.
איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? איך להראות לו שהשתנתי? למה הוא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? למה היא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? פרזנטציה רעה, פרזנטציה מזיקה, טיפול בהתנגדות לקוח
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מה זה מוצר?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר טוב יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק עיצוב מוצר למה הלקוח לא רוכש? המסע שהלקוח עובר לשכנע אנשים לתת בך אמון אומן מכירות למה מוצר יקר? לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות ליצור השפעה על אנשים האם כל אחד יכול למכור? הדרכת איש מכירות מתחיל איך המוח משתכנע? בסיס השכנוע לקוח מבקש הנחה מוגזמת לגרום למישהו להתגעגע למכור מוצר לא מוגמר לגרום למישהו לרצות לחיות מה הלקוח רוצה? לגרום למישהו להוציא אותך מהראש לשכנע אישה להתאהב איך למכור את עצמך ללקוח? לשכנע מטופלים לבוא אליך לשוחח בצורה משכנעת למכור ללקוח מוצר יקר לפטר לקוחות להיות עשיר מתחום המכירות לקוח שואל בשיחת הטלפון שיחה יוצאת ללקוח לידים של לקוחות לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע להפר אמון האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? לשכנע מישהו לא להתלהב עבודה כאיש מכירות לקוח אקראי המלצות של לקוחות בפייסבוק איך להציג ללקוח דירה? להכריח את הלקוח לסגור עסקה האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... זיהוי צרכים של לקוח תכנון חומרי השיווק להתמודד עם לקוחות בעייתיים שכנוע למתקדמים לשכנע את הילד למכור כשאתה מרגיש רע הצלחה בעבודה במכירות לחשוף את התקציב של הלקוח למה צריך שיווק? לגרום למישהו לאהוב את החיים לשכנע באמצעות הומור אבל בתת מודע מומחים לשיווק באינטרנט אין ללקוח כסף מניפולציה טובה למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? טיפול בהתנגדויות במכירות לחשוב כמו הלקוח מוצרים טובים תחושת קרבה עם לקוח לשחרר את הלקוח יצירת הזדהות האם כדאי לייצר את המוצר? לקוחות רעים למה קשה לי למכור את עצמי? הזדהות עם הרצון לתת ללקוחות להשתמש במוצר להגדיל את המכירות לגרום למישהו להיקשר למשהו לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות מניפולציות של נוכלים הכנסת עיזים במשא ומתן נתינה ללקוח טיפים לניהול משא ומתן כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? שיטות nlp מה השאלות של הלקוח? לקוח רע מה רע באיתור צרכי הלקוח? לשדר ללקוח הרמוניה עם לקוח שיטות שיווק מוצרי יוקרה שיווק מוצר למה ללמוד לשכנע? ראיון עבודה במכירות לשכנע אנשים לבחור בך כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? איך לנהל משא ומתן על שכר? ניהול צוותי מכירות הנחה על מוצר לגרום למישהו לא להתנגד איך לדעת מה הכאב של הלקוח? לגרום למישהו להתמכר אליך לגרום למישהו להאמין ברעיון התנגדות אמיתית של הלקוח מוצר טוב מידי איזה חומרי שיווק? קביעת מחיר למוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, הדרכת מכירות, קאוצינג בנושאי מה זה מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:17:34 - wesi28