אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מנהל מכירות? ✔טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מנהל מכירות?, ללמוד nlp באינטרנט, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP התניה קלאסית, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, איך לנתח טקסטים, NLP תבניות, מיומנויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע בנים, לשכנע דוד, לשלוט בתת מודע, חוקים בשכנוע והשפעה, איך להשפיע על אנשים, nlp techniques, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp בחינם, לשכנע בחורה לחזור אליך, לשכנע את המורה, איך לשכנע גבר לחזור, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, הדרכת מכירות, לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע למכור, איך לשכנע את החברה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך אפשר לשכנע אנשים, NLP תת מודע, שיטת טיפול nlp, שיטות nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו "המוצר יקר לי", "הוא לא מתאים לי", "אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר" ועוד. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירה, אלא מופיעות גם בסיטואציות יומיומיות אחרות, כגון חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג, או אפילו בעבודה. אליעד כהן מציע דרכים להתמודד עם התנגדויות אלו בצורה נכונה ויעילה. התהליך כולל שלושה שלבים מרכזיים: הבנת ההתנגדות, בדיקת האמת מאחוריה, ומציאת פתרון נכון ומדויק.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר אדם או לקוח מציג התנגדות, השלב הראשון הוא להקשיב היטב ולנסות להבין את כוונתו האמיתית. לדוגמה, אם לקוח אומר "המוצר יקר לי", עלינו לברר מה המשמעות של "יקר" עבורו. האם מדובר במחיר שהלקוח לא יכול לשלם? או אולי הוא חושב שהמוצר לא מצדיק את המחיר? עלינו להבין את הקריטריונים שבהם הוא משתמש כדי לקבוע שהמוצר יקר.

דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים". במקרה כזה, השאלה החשובה היא מה הסיבה לכך? האם יש לו סיבה אמיתית לחוסר הרצון? או שמא זו פשוט חוסר מוטיבציה רגעי? לפני שנגיב, עלינו להבין את ההתנגדות בצורה מעמיקה.

השלב השני: לבדוק מה האמת

לאחר שמבינים את ההתנגדות, השלב הבא הוא לבדוק עד כמה ההתנגדות מבוססת על אמת. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, האם באמת הוא לא יכול לקבל החלטה לבד? האם זו דרך מנומסת לסרב מבלי להתעמת? כאשר מדובר בילד שאומר "לא בא לי להכין שיעורים", עלינו לבדוק אם החוסר רצון הזה מצדיק את אי ביצוע המשימה. האם זה באמת אומר שהוא לא צריך להכין שיעורים? האם חוסר הרצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?

לסיכום, בשלב זה עלינו להבין אם ההתנגדות באמת מבוססת על מציאות או שמא מדובר בטענה שאין לה בסיס.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר למצוא פתרון מתאים. הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד הוא יתבסס על ההיגיון שמאחורי ההתנגדות.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל מהמוצר, להשוות למוצרים דומים, או להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר לצרכיו. אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להסביר לו את ההשלכות של אי - ביצוע המשימה, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת ומאתגרת יותר.

סיכום

הדבר החשוב ביותר כאשר אנו נתקלים בהתנגדות הוא לא לנסות מיד למצוא את התשובה או מה להגיד, אלא להבין קודם כל את הבעיה לעומק. אחרי שנבין מה באמת נאמר, נוכל לבדוק אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב.
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, פעמים רבות נתקל בהתנגדויות מצד הלקוח, בין אם מדובר במחיר, בגודל, בצורך בהתייעצות עם אדם נוסף, או בסיבות אחרות. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירות - הן קיימות גם במצבים יומיומיים כמו חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג ועוד. לכן, חשוב לדעת כיצד להתמודד איתן בצורה נכונה.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר מישהו מביע התנגדות, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להקשיב היטב ולנסות להבין מה הוא באמת אומר.

אם לקוח אומר "זה יקר לי", עלינו לברר:
  • מה המשמעות של "יקר" עבורו?
  • מה התקציב שלו?
  • מה התועלת שהוא מצפה לקבל מהמוצר?
  • לפי אילו קריטריונים הוא קובע שהמוצר יקר?
אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • למה לא בא לו?
  • האם יש לו סיבה מוצדקת?
  • האם הוא מבין את המשמעות של אי - הכנת שיעורים?
בקיצור, לפני שמגיבים, יש להבין את ההתנגדות לעומק.

השלב השני: לבדוק מה האמת

אחרי שהבנו את ההתנגדות, עלינו לבדוק עד כמה היא מבוססת על אמת.

אם לקוח אומר שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, אפשר לבדוק:
  • האם באמת הוא לא יכול להחליט לבד?
  • האם זו דרך מנומסת לסרב בלי להתעמת?
  • האם הוא באמת צריך אישור ממישהו אחר?
כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • האם באמת זה שהוא לא רוצה אומר שהוא לא צריך?
  • האם חוסר רצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?
  • מה הנחות היסוד שמובילות אותו לאמירה זו?
רק כאשר נבין את האמת שמאחורי ההתנגדות, נוכל לגשת לטיפול בה.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר להתמודד עם המצב.

הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד יתבסס על ההיגיון שמאחורי הדברים.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל, להשוות למוצרים דומים, או לבדוק האם יש דרך להתאים את ההצעה לצרכיו.

אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ההשלכות של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר.

לסיכום

הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את הבעיה לעומק.

רק אחרי שנבין מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק.
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול בהתנגדויות בקבוצה, טיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות בחקירה נגדית, טיפול בהתנגדויות בחינוך, טיפול בהתנגדויות עובדים, טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות בטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות, טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? שיטות לטיפול בהתנגדויות, מודל טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? איך לשכנע מישהו במשהו? איך לשכנע לקוחות?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מנהל מכירות?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה מנהל מכירות?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להתחייב לך טיפים לשכנוע לשכנע מישהו להפסיק להאמין לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים לשכנע הורים לעבוד בתור איש מכירות שכנוע מהיר סמנכל שיווק המוצר הכי יקר בקטגוריה טריקים בשכנוע אנשים לקוחות חדשים לגרום למישהו להתחתן איך למכור מוצר גרוע? חוסר אמון לגרום למישהו להגיע לטיפול לקבל התנגדות של לקוח איך למכור את המוצר? לקוח מאוכזב לקוח שואל משהו רצף של אמון שיווק עצמי במקום העבודה המוצר הכי גרוע לגייס מנהל מכירות הלקוח הוא לא אתה לשכנע אנשים עקשנים מכירות באינטרנט מסרים תת הכרתיים בפרסומות להשיג מכירות איך לרכוש לקוחות? בעד ונגד nlp לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות מבוא לשכנוע לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון סלוגן שיווקי לשכנע מישהו לומר לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות להישחק במכירות איש מכירות חכם האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... מהות וצורה בשכנוע לגרום למישהו להבין שהוא יהיר לשכנע את השופט לשקר כדי לשכנע שימוש בנשים בפרסומות לגרום ללקוח עצוב טיפול בלידים של לקוחות לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון לא מספיק לקוחות מכירים אותך למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים כל אחד יכול למכור לתאם פגישה פיזית עם הלקוח סודות השכנוע של התת מודע אנשי שיווק מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? ראפור רע לקוחות פוטנציאלים להתאים מוצר ללקוח רצון לתת בשכנוע לקוחות ממליצים תיעדוף משימות של איש מכירות מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? לקוח שלא מגיע לפגישה השפעה שלילית התמודדות עם לקוחות בעייתיים איך להיות בטוח במוצר שלי? להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה איזה חומרי שיווק? לגרום למישהו להבין לגרום למישהו להתעניין פרופיל הלקוח הבא שלך לגרום למישהו לשנוא משהו לקוחות מזדמנים איך למכור פריט? ניהול משא ומתן עסקי לשכנע מישהו לרצות לחיות קבלת החלטות של לקוח שירות לקוחות רמת אמון תיעדוף לקוחות הדרכת אנשי מכירות סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה שיווק לקהל היעד צורך אמיתי של לקוח איך ליצור הזדהות רגשית? לשכנע בחורה לחשוב עליך מניפולציות פרסומיות לגרום למישהו להאמין למשהו איך לשכנע שופטים? פסיכולוגיה של מבצעי מכירות לבקש הנחה על מוצר שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה שכנוע אובייקטיבי להתמודד עם לקוחות קשים איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מסע מכירות למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים למכור בכמה שיותר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, מכירות, לשתול מחשבות בתחום מה זה מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 14:53:05 - wesi28