אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה שיווק? ✔פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה שיווק?, NLP למטפלים, להתראיין בטלוויזיה, לשכנע את המורה, מומחה בשיווק, הגדלת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, שיטה לשכנוע ההמון, להתמודד עם התנגדויות קניה, הגדלת המכירות, שכנוע ושינוי עמדות, סדנת nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, ניתוח טיעונים, ללמוד nlp בחינם, סודות השיווק, ניהול משא ומתן, טריקים לשכנוע בטקסט, סודות המכירה, NLP פחדים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, דמיון מודרך nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, אוטוסוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP המלצות, ייעוץ תקשורתי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp הדרכה, לימודי דמיון מודרך, לשכנע גבר לחזור, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP מאמרים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
האם פגישת היכרות היא באמת רק לשם היכרות?

פגישת היכרות היא שלב ראשוני של משא ומתן, כאשר שתי חברות, שותפים פוטנציאליים או לקוחות חדשים נפגשים לראשונה. מטרתה המוצהרת של הפגישה בדרך כלל היא "להכיר אחד את השני", לדבר באופן כללי, להבין מה הצד השני עושה ומה הוא מחפש. אך חשוב מאוד להבין שלמעשה, אין דבר כזה באמת פגישת היכרות בלבד. אליעד מדגיש שכל פגישה כזו היא בהכרח פגישת מכירה לכל דבר.

מדוע כל פגישת היכרות היא בעצם פגישת מכירה?

הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שגם כאשר לא מדובר לכאורה על עסקים או על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות כלליות כמו "ספר לי על עצמך", "ספר לי על העסק שלך", או "מה אתם עושים בחברה שלכם?", כל התשובות משפיעות על הדרך שבה הצד השני תופס אתכם, וכך משפיעות על העתיד העסקי.

לדוגמה, כאשר במהלך פגישת היכרות אתם מספרים על עצמכם, אתם למעשה משווקים את עצמכם ואת העסק שלכם. אם תציגו את עצמכם באופן חיובי, הצד השני יחשוב שאתם אמינים, מקצועיים ואטרקטיביים. לעומת זאת, אם תתנו תשובות לא ברורות או חלשות, הוא עלול לחשוב שאינכם מקצועיים או שאינכם מתאימים לעבוד איתו.

אליעד מסביר שאפילו כשלא מדברים באופן ישיר על העסקה, עדיין יש השפעה עצומה לכל משפט שנאמר. פגישת היכרות היא אף פעם לא "סתם דיבורים", אלא פגישה שבה הצד השני מעריך אתכם ואת הפוטנציאל שלכם להיות שותף עסקי או ספק. לכן חשוב מאוד להיות מודעים לכך מראש, ולהתכונן בהתאם.

איך להתכונן לפגישת היכרות באופן יעיל?

אליעד מסביר שכדי להפוך את פגישת ההיכרות לפגישה מוצלחת, צריך תמיד להתכונן אליה מראש ולתכנן באופן מפורט את המטרות והמסרים שאתם רוצים להעביר. חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות לפני הפגישה:
  • מה המטרות שלי בפגישת ההיכרות הזו?
  • מה אני רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו?
  • מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עלי בסוף הפגישה?
  • איזה מידע הייתי רוצה לקבל ממנו במהלך הפגישה?
  • איזה מסרים ברורים אני מעוניין להעביר לצד השני בפגישה?
  • איך אשנה את המסרים שלי בהתאם למה שיקרה במהלך הפגישה?
לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להבין במהלך הפגישה האם הלקוח זקוק לשירות מסוים או האם הוא מתמודד עם אתגרים מסוימים. לשם כך תוכלו לשאול שאלות שירמזו על הצורך בשירות שלכם, כמו "מה האתגרים המרכזיים שאתם חווים היום?" או "איך אתם מתמודדים כיום עם האתגר הזה?". בהתאם לתשובות שלו תוכלו להתאים את המסרים שלכם, ולהעביר מסרים שונים במהלך הפגישה כדי ליצור רושם חזק ונכון.

כיצד להתאים את המסרים תוך כדי השיחה?

אליעד ממליץ לא להישאר מקובעים על מסר אחד בלבד, אלא לשמור על גמישות מחשבתית. חשוב להיות ערניים למתרחש במהלך הפגישה, ולשנות את הכיוון בהתאם למידע שהתקבל. לדוגמה, אם במהלך הפגישה גיליתם מידע חדש על החברה, כמו שהם נמצאים לפני שינוי ארגוני או לפני הרחבת פעילות, תוכלו להדגיש דווקא את היתרונות שלכם הרלוונטיים לתהליך כזה.

לכן, כדאי שיהיו לכם כמה תרחישים אפשריים מראש:
  • אם הוא אומר X, אשיב לו עם המסר A.
  • אם הוא אומר Y, אמקד את המסר שלי בנקודה B.
  • אם השיחה מתפתחת לכיוון בלתי צפוי, אדע להתאים את עצמי במהירות עם מסר אחר, מתאים יותר.
מדוע כל מילה בפגישת ההיכרות חשובה כל כך?

כל מילה וכל משפט שתאמרו במהלך הפגישה חשובים ומשפיעים. אליעד מסביר שפגישה זו מהווה הזדמנות ליצור רושם ראשוני חזק, ומכיוון שכל משפט שתאמרו ייחרט בזיכרון של הצד השני, עליכם להקפיד על כל מילה ולנהל את השיחה מתוך מודעות לכך שמדובר בשיחת מכירה, גם אם לכאורה אינכם מדברים על העסקה עצמה.

לדוגמה, גם שיחת חולין קצרה כמו "איך היה היום שלך?" יכולה להעביר מסר סמוי של יחס אישי ואכפתיות, או לחלופין מסר של חוסר מקצועיות או חוסר התעניינות אמיתית, בהתאם לטון שלכם ולאופן שבו השאלה נשאלה.

לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים?

פגישת היכרות היא למעשה פגישת מכירה סמויה או גלויה. עליכם להתייחס אליה כהזדמנות עסקית לכל דבר, גם אם לא דנים על פרטים עסקיים במפורש. התכנון המוקדם של המטרות, המידע, המסרים והגמישות לשינויים במהלך השיחה, יסייע לכם להפוך את הפגישה להצלחה ויגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות בטווח הארוך.
פגישת היכרות - האם היא באמת רק היכרות?

שלום חברים

הרבה פעמים כשמנהלים משא ומתן עם אנשים, מתקיימת פגישת היכרות. לפני שעושים עסקים, קודם כל רוצים להכיר אחד את השני. שתי חברות נפגשות, בואו נראה, נדבר, נבין מי עומד מולנו - פגישת היכרות. אבל חשוב להבין דבר מהותי: פגישת היכרות היא אף פעם לא רק פגישת היכרות. למעשה, כל פגישה היא תמיד פגישת מכירה.

מה זה אומר בפועל?

כאשר אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים או כל גורם אחר לפגישת היכרות, עליכם להבין שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא תדברו ישירות על העסקה, וייתכן שתשאלו רק שאלות כלליות כדי להכיר את החברה, הארגון או האדם שמולכם, אבל בפועל, כל אינטראקציה בפגישה כזו משפיעה על התהליך העסקי העתידי.

תכנון מקדים לפגישת היכרות

לפני פגישת ההיכרות, כדאי לתכנן מראש:
  • מהן המטרות שלנו בפגישה?
  • מה היינו רוצים שהאדם השני יחשוב עלינו בסוף הפגישה?
  • איזה מידע נרצה לדלות ממנו?
  • אילו מסרים אנחנו רוצים להעביר?
  • כיצד נתאים את המסרים שלנו בהתאם להתפתחות השיחה?
בהתאם למידע שנקבל במהלך הפגישה, נוכל לשנות ולהתאים את המסרים שאנחנו מעבירים, ולהשפיע בצורה יעילה יותר על התוצאה הסופית של הקשר העסקי.

הנקודה החשובה

פגישת היכרות היא לא "סתם דיבורים". כל מילה שנאמרת בפגישה כזו חשובה ומשפיעה על הדרך שבה הצד השני יתפוס אותנו ואת ההצעה העסקית שלנו. לכן, גשו לכל פגישה עם מודעות לכך שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר ועניין, גם אם לא מדברים ישירות על עסקה.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף על נושאים כמו פגישת היכרות, משא ומתן עם לקוחות, שותפות עסקית, פרזנטציות ועוד, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il.

בהצלחה!
שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים, שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים, איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה שיווק?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה שיווק?, דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בתהליך שכנוע לקוח לשכנע מישהו לא לעשות מוצר יקר לרכוש את אמון הלקוח ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק להיות מומחה מכירות לקוח אומר שהוא לא מעוניין לשכנע מישהו לשמור על התזונה לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות להתקבל למנהל מכירות לקנות בזול ולמכור ביוקר להציג ללקוח מחיר מוצר מניפולציה על אנשים האם להתנגד ללקוח? לשחרר לקוח לשכנע בראיון בתקשורת לדבר עם לקוח אוטוסוגסטיה לשקר לקוח לשכנע לקוח לרצות להסכים איתך להשיג לקוחות לומר ללקוח את כל האמת לשכנע עובד בעבודה להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך איך יוצרים ראפור? לשכנע לקוח עצוב צעד בונה אמון לשכנע מישהו לא לענות חסרונות מוצר לגרום ללקוח להסכים איתך זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח חומרי שיווק מפודקאסט להביא יותר תועלת ללקוח שכנוע קשה למכור ללקוח בעולם המושגים שלו לשכנע מישהו להאמין לשכנע מישהו ליהנות הבנת התת מודע תחושת קרבה עם לקוח אובדן לקוחות לקוח עם דרישות מוזרות תקציב של לקוח איך לבחור את הלקוח? לגרום למישהו לאהוב משהו כימיה עם לקוח יצירת יתרונות שקריים למוצר nlp master practitioner לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... האם השיווק עובד? לשכנע ילד לרצות למשהו האם יש חומרי שיווק מיותרים? להציע ללקוחות נאמנות של לקוחות חשק למכור לבקש תשלום מלקוח מתי לא להתעקש עם הלקוח? איך להבין את צרכי הלקוח? להציג ללקוח שירות לטפל בהתנגדויות של לקוח איך יוצרים אמון? איך לא לאבד לקוחות? שתילת מחשבות ובחירה חופשית לעבור ראיון עבודה במכירות לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות לראיין עובדים במכירות מה אתה מוכר ללקוח? תהליכי מכירות השפעה חיצונית להשפיע למכור שטחי פרסום צורכי הלקוח מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? למה באמת הלקוח לא רוכש? לשכנע לקבל תפקיד לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? לבנות אמון מחדש איך לגרום למישהו לאהוב אותך כמו שאתה... להזדהות ההתאמה של המוצר לצורך שלך סמנכל מכירות להאמין במוצר של עצמי לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית לגרום למישהו ליהנות לגרום למישהו לעזוב אותך למכור ביוקר תהליך חיפוש לקוחות חומרי שיווק רובוטיים האם ללמוד nlp? בונה אמון איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? ליצור חומרי שיווק לקוח מעדיף להתכתב למכור למישהו מוצר מסע הלקוח במחלקת המכירות לגרום למישהו לאהוב זוגיות סוגסטיה יצירת חומרי שיווק איכותיים לגרום למישהו להביא ילדים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, לשכנע, מאמן אישי בנושא מה זה שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5781 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 09:06:01 - wesi28