אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP איך זה עובד, יצירת עוגנים nlp, מה זה לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, דמיון מודרך ו nlp, מאמן עסקי, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע אנשים לקנות מוצר, NLP תקשורת, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שאלות קשות בראיון, מומחה מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP עיגון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, אמנות השכנוע, ייעוץ לאנשי מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, אוטוסוגסטיה, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את האקסית לחזור, NLP שתילת מחשבות, טיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע את המנהל, NLP תבניות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, NLP ביקורת, איך לשכנע עובדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
האם פגישת היכרות היא באמת רק לשם היכרות?

פגישת היכרות היא שלב ראשוני של משא ומתן, כאשר שתי חברות, שותפים פוטנציאליים או לקוחות חדשים נפגשים לראשונה. מטרתה המוצהרת של הפגישה בדרך כלל היא "להכיר אחד את השני", לדבר באופן כללי, להבין מה הצד השני עושה ומה הוא מחפש. אך חשוב מאוד להבין שלמעשה, אין דבר כזה באמת פגישת היכרות בלבד. אליעד מדגיש שכל פגישה כזו היא בהכרח פגישת מכירה לכל דבר.

מדוע כל פגישת היכרות היא בעצם פגישת מכירה?

הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שגם כאשר לא מדובר לכאורה על עסקים או על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות כלליות כמו "ספר לי על עצמך", "ספר לי על העסק שלך", או "מה אתם עושים בחברה שלכם?", כל התשובות משפיעות על הדרך שבה הצד השני תופס אתכם, וכך משפיעות על העתיד העסקי.

לדוגמה, כאשר במהלך פגישת היכרות אתם מספרים על עצמכם, אתם למעשה משווקים את עצמכם ואת העסק שלכם. אם תציגו את עצמכם באופן חיובי, הצד השני יחשוב שאתם אמינים, מקצועיים ואטרקטיביים. לעומת זאת, אם תתנו תשובות לא ברורות או חלשות, הוא עלול לחשוב שאינכם מקצועיים או שאינכם מתאימים לעבוד איתו.

אליעד מסביר שאפילו כשלא מדברים באופן ישיר על העסקה, עדיין יש השפעה עצומה לכל משפט שנאמר. פגישת היכרות היא אף פעם לא "סתם דיבורים", אלא פגישה שבה הצד השני מעריך אתכם ואת הפוטנציאל שלכם להיות שותף עסקי או ספק. לכן חשוב מאוד להיות מודעים לכך מראש, ולהתכונן בהתאם.

איך להתכונן לפגישת היכרות באופן יעיל?

אליעד מסביר שכדי להפוך את פגישת ההיכרות לפגישה מוצלחת, צריך תמיד להתכונן אליה מראש ולתכנן באופן מפורט את המטרות והמסרים שאתם רוצים להעביר. חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות לפני הפגישה:
  • מה המטרות שלי בפגישת ההיכרות הזו?
  • מה אני רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו?
  • מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עלי בסוף הפגישה?
  • איזה מידע הייתי רוצה לקבל ממנו במהלך הפגישה?
  • איזה מסרים ברורים אני מעוניין להעביר לצד השני בפגישה?
  • איך אשנה את המסרים שלי בהתאם למה שיקרה במהלך הפגישה?
לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להבין במהלך הפגישה האם הלקוח זקוק לשירות מסוים או האם הוא מתמודד עם אתגרים מסוימים. לשם כך תוכלו לשאול שאלות שירמזו על הצורך בשירות שלכם, כמו "מה האתגרים המרכזיים שאתם חווים היום?" או "איך אתם מתמודדים כיום עם האתגר הזה?". בהתאם לתשובות שלו תוכלו להתאים את המסרים שלכם, ולהעביר מסרים שונים במהלך הפגישה כדי ליצור רושם חזק ונכון.

כיצד להתאים את המסרים תוך כדי השיחה?

אליעד ממליץ לא להישאר מקובעים על מסר אחד בלבד, אלא לשמור על גמישות מחשבתית. חשוב להיות ערניים למתרחש במהלך הפגישה, ולשנות את הכיוון בהתאם למידע שהתקבל. לדוגמה, אם במהלך הפגישה גיליתם מידע חדש על החברה, כמו שהם נמצאים לפני שינוי ארגוני או לפני הרחבת פעילות, תוכלו להדגיש דווקא את היתרונות שלכם הרלוונטיים לתהליך כזה.

לכן, כדאי שיהיו לכם כמה תרחישים אפשריים מראש:
  • אם הוא אומר X, אשיב לו עם המסר A.
  • אם הוא אומר Y, אמקד את המסר שלי בנקודה B.
  • אם השיחה מתפתחת לכיוון בלתי צפוי, אדע להתאים את עצמי במהירות עם מסר אחר, מתאים יותר.
מדוע כל מילה בפגישת ההיכרות חשובה כל כך?

כל מילה וכל משפט שתאמרו במהלך הפגישה חשובים ומשפיעים. אליעד מסביר שפגישה זו מהווה הזדמנות ליצור רושם ראשוני חזק, ומכיוון שכל משפט שתאמרו ייחרט בזיכרון של הצד השני, עליכם להקפיד על כל מילה ולנהל את השיחה מתוך מודעות לכך שמדובר בשיחת מכירה, גם אם לכאורה אינכם מדברים על העסקה עצמה.

לדוגמה, גם שיחת חולין קצרה כמו "איך היה היום שלך?" יכולה להעביר מסר סמוי של יחס אישי ואכפתיות, או לחלופין מסר של חוסר מקצועיות או חוסר התעניינות אמיתית, בהתאם לטון שלכם ולאופן שבו השאלה נשאלה.

לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים?

פגישת היכרות היא למעשה פגישת מכירה סמויה או גלויה. עליכם להתייחס אליה כהזדמנות עסקית לכל דבר, גם אם לא דנים על פרטים עסקיים במפורש. התכנון המוקדם של המטרות, המידע, המסרים והגמישות לשינויים במהלך השיחה, יסייע לכם להפוך את הפגישה להצלחה ויגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות בטווח הארוך.
פגישת היכרות - האם היא באמת רק היכרות?

שלום חברים

הרבה פעמים כשמנהלים משא ומתן עם אנשים, מתקיימת פגישת היכרות. לפני שעושים עסקים, קודם כל רוצים להכיר אחד את השני. שתי חברות נפגשות, בואו נראה, נדבר, נבין מי עומד מולנו - פגישת היכרות. אבל חשוב להבין דבר מהותי: פגישת היכרות היא אף פעם לא רק פגישת היכרות. למעשה, כל פגישה היא תמיד פגישת מכירה.

מה זה אומר בפועל?

כאשר אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים או כל גורם אחר לפגישת היכרות, עליכם להבין שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא תדברו ישירות על העסקה, וייתכן שתשאלו רק שאלות כלליות כדי להכיר את החברה, הארגון או האדם שמולכם, אבל בפועל, כל אינטראקציה בפגישה כזו משפיעה על התהליך העסקי העתידי.

תכנון מקדים לפגישת היכרות

לפני פגישת ההיכרות, כדאי לתכנן מראש:
  • מהן המטרות שלנו בפגישה?
  • מה היינו רוצים שהאדם השני יחשוב עלינו בסוף הפגישה?
  • איזה מידע נרצה לדלות ממנו?
  • אילו מסרים אנחנו רוצים להעביר?
  • כיצד נתאים את המסרים שלנו בהתאם להתפתחות השיחה?
בהתאם למידע שנקבל במהלך הפגישה, נוכל לשנות ולהתאים את המסרים שאנחנו מעבירים, ולהשפיע בצורה יעילה יותר על התוצאה הסופית של הקשר העסקי.

הנקודה החשובה

פגישת היכרות היא לא "סתם דיבורים". כל מילה שנאמרת בפגישה כזו חשובה ומשפיעה על הדרך שבה הצד השני יתפוס אותנו ואת ההצעה העסקית שלנו. לכן, גשו לכל פגישה עם מודעות לכך שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר ועניין, גם אם לא מדברים ישירות על עסקה.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף על נושאים כמו פגישת היכרות, משא ומתן עם לקוחות, שותפות עסקית, פרזנטציות ועוד, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il.

בהצלחה!
שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים, שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים, איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים?
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
...למה אתה אומר שזה יקר למה אתה חושב שזה יקר ולמה אתה חושב שזה לא יעזור לך למה אתה חושב שלא צריך את זה לא משנה שהוא הוא יצטרך להסביר כדי לשים את נטל ההוכחה עליו. יותר קשה אם את מתחילה להסביר לדוגמה למה זה לא יקר נטל ההוכחה עליך עכשיו את כאילו שמה לו ואז הוא אומר רגע מה שהיא אומרת זה נכון או לא נכון את שמה את הפוקוס שלו על האם זה נכון שזה לא יקר אבל עדיף לשים את הפוקוס שלו על ההפך אתה אומר שזה יקר למה אתה אומר שזה יקר. עכשיו בא נשאל שאלה אחרת מה הכי...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים. 2. הפוך יכולות ליתרונות יחסיים - לדוגמה: אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר. 3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים? - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי. סיכום המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק...
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
...- מה עם ההוא שהפסיד את הסכום הזה? החברה שלנו, מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר! - מה עם זה שיש כאן גם אפיק של הפסד השקעה המסוכן ביותר? והיה נכון יותר לומר, החברה שלנו מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר אם תרוויח בו, והלא משתלם ביותר, אם תפסיד בו. גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית ללא מאמץ - כל לקוחותינו או רק חלק? איזה חלק מלקוחותינו? האם אין מאמץ בכלל, או שהסיכון הוא המאמץ?! והיה נכון יותר לומר גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית או מפסידים...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
...נכון? כי גם ההוא לא עבד יותר מדי נכון? אתם שמעתם נגיד, שנגיד ברמה הלוגית, נגיד שהוא אומר לך אני עושה את התפקיד שלו, תן לי את המשכורת שלו, מה אתה אומר לו? אז אתה אומר לו קודם כל מה האמת. האמת האם הוא באמת הולך לעבוד כפול וקשה? לא. ואם באמת הייתי אומר לו אין בעיה, תן כל יום עוד שמונה שעות קח גם את המשכורת שלו. זאת האמת, אתה רוצה גם את המשכורת שלו? כן, יפה, קח עוד שתי משרות. אבל ואם הוא יגיד לך אין בעיה אני נשאר שעות נוספות אתה אומר לו לא אני צריך גם...
איך לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה?
...אבל אם לפני שתשאל אותה מה שלומה, לפני כן תגיד לה בוקר טוב, עם איזה תמונה יפה שתעשה לה טוב וכיוב, זה עשוי להגדיל את הסיכוי לכך שהיא תגיב לך. כי קודם נתת לה משהו ורק אחר כך ביקשת ממנה משהו. ולכן, קודם כל תיתן ואחר כך תבקש. קודם כל תעשה טוב ואחר כך תבקש את מה שאתה רוצה. 2 - דבר נוסף צריכים לשים לב, שלפעמים, יותר קל לענות לשאלות סגורות מאשר לשאלות פתוחות. לדוגמה, כאשר אתה שואל מישהי האם הכל בסדר אצלך? הכל טוב אצלך? וכיוב, הרי שהתשובה על כך היא כן או...
האם להיות קשה להשגה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לפתח זוגיות? איך לפתח מערכת יחסים? איך לעשות טיזינג נכון? איך ליצור אהבה?
האם להיות קשה להשגה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לפתח זוגיות? איך לפתח מערכת יחסים? איך לעשות טיזינג נכון? איך ליצור אהבה?
...לקשר זוגי לאורך זמן, מפני שהמשיכה אינה בנויה על משחקים או מניפולציות, אלא על עניין אמיתי ואותנטי. איך נכון להשתמש בטיזינג בצורה מאוזנת? אליעד מציין שאין איסור מוחלט על טיזינג, אבל מי שמשתמש בטכניקה הזו חייב להיות מודע לכך שזה פתרון לטווח קצר בלבד או לאנשים שרוצים מערכת יחסים זמנית או שטחית. למערכת יחסים עמוקה וארוכת טווח, חשוב שהצד השני ירצה אותך בגלל סיבות אמיתיות וחיוביות - דברים שיישארו יציבים לאורך זמן ולא ייעלמו ברגע שתביע עניין או אהבה. ההמלצה...
מהי אמונה לפי רבי נחמן מברסלב? אמונה עם שכל, אמונה בלי שכל, איך להחזיר בשאלה? איך להתווכח עם דתיים? שאלת הבחירה והידיעה, שכר ועונש, איך להתווכח? איך לשכנע דתי? טענות אתיאיסטיות, להחזיר מישהו בשאלה
...פשוט כי הוא מאמין באופן טבעי ומוחלט. אבל בפועל, טוען אליעד כהן, אין באמת אנשים שמאמינים לחלוטין בלי שכל, משום שגם ילדים או נשים פשוטות, שלכאורה מאמינים בלי להבין, עדיין מאמינים בגלל שלימדו אותם, כלומר, יש להם סיבה שכלית נסתרת להאמין. רבי נחמן מתאר מצב שבו אדם מאמין בלי שכל כאילו הוא מאמין שיש פיל בחדר בלי שום סיבה. הוא מדגיש שזה מצב כמעט בלתי אפשרי, כי בני אדם תמיד מחפשים היגיון וסיבות לאמונה שלהם. בנוסף, רבי נחמן מסביר כי מי שבאמת ינסה להאמין ללא...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...לפני כן באופן מודע. זהו מצב שבו מתאפשרת שתילת מחשבות, משום שאותו אדם יתייחס לדברים שלך כאילו הם הגיעו ממנו, ולכן סביר יותר שהוא יקבל אותם ויאמין בהם. אליעד מדגיש שכדי לייצר את האפקט הזה, עליך להתאים את עצמך לאדם השני, להקשיב לו היטב ולהבין את הכוונה ואת הרגשות מאחורי דבריו, וכך למעשה ליצור תחושה של קירבה, ראפור וכימיה חזקה שמאפשרת בניית אמון ותקשורת אפקטיבית. איך ליצור אמון באמצעות שכנוע? מה זה ראפור בתקשורת בין אישית? איך יוצרים הזדהות רגשית עם...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
...השפעת המילה כאן במשפטים, כיצד היא יכולה להעביר תחושת המשך או חיבור בין רעיונות. לדוגמה, כשאתה אומר כאן אני אעשה או כאן אני אוסיף, זה יוצר תחושה של המשך ישיר ומקשר בין הפעולות. הוא מוסיף כי השימוש במילים כמו כאן יכול לעזור בשיווק או בהצגת פרויקטים, וליצור תחושה שהמשימה נפרדת וממוקדת יותר. כיצד השימוש במילה עוד משפיע על תחושת הערך? שימוש במילה עוד יכול ליצור תחושה של תוספת או הרחבה, דבר שיכול להעצים את תחושת הערך של מוצר או שירות. לדוגמה, אם אתה מציע...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, מומחה במכירות, מומחה בשיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4375 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 15:53:01 - wesi28