אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוטיבציה למכירות ✔יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוטיבציה למכירות, סודות התת מודע, לשכנע למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע גבר להיות איתך, איך לשכנע את עצמך, התמודדות עם התנגדות קניה, איך למכור רעיון, לשכנע שוטר, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע, ייעוץ רטורי, איך לשכנע אשה להיות איתך, טיפול בהתנגדויות מכירות, התנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, זיהוי מסרים תת הכרתיים, טיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP טראומה, התמודדות עם התנגדות לקוח, התנגדות מכירה, nlp וחרדות, NLP עקרונות, טיפול בהתנגדויות לקוח, איך אפשר לשכנע אנשים, איך לשכנע לקוחות לקנות, הכנה לראיון בטלוויזיה, איך להשפיע על אנשים, לשכנע את עצמי ללמוד, שתילת מחשבה, nlp טכניקה, לשכנע גבר להיות איתך, NLP סוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, הדרכת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:03יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
האם הצבת יעדי מכירות היא דרך טובה להגברת מוטיבציה?

הנושא המרכזי שאליעד כהן מתייחס אליו הוא האם הצבת יעדי מכירות מספריים היא הדרך האידיאלית להגדיל את התוצאות במכירות ולהגביר את המוטיבציה האישית והארגונית. הסוגיה מוצגת משני כיוונים שונים ובצורה מפורטת, כולל כל ההסברים והדוגמאות שנתן אליעד כהן בהרצאה.

מהן הסיבות בעד ונגד הצבת יעדי מכירות?

מצד אחד, ישנה הטענה שהצבת יעד מספרי, כגון "אני חייב למכור היום סכום X", יכולה למקד את תשומת הלב של האדם ולהגביר את המוטיבציה שלו, מכיוון שיש לו מטרה ברורה להשיג. מצד שני, קיימת בעיה עם שיטה זו, מכיוון שאם האדם לא מצליח להגיע ליעד שהציב, הוא עלול להרגיש תסכול, אכזבה, וירידה במוטיבציה הכללית.

לדוגמה, אם אדם קובע יעד למכור בסכום מסוים ולא מגיע לכך, הוא עשוי לחוש כישלון ולהתייאש באמצע היום. לעומת זאת, אם היעד שהציב נמוך מדי, הוא לא יאתגר את עצמו מספיק ויבזבז פוטנציאל למאמץ מוגבר ולהצלחה גדולה יותר.

האם ישנה דרך טובה יותר להציב יעדים במקום יעדים מספריים?

אליעד כהן מציע גישה חלופית - להציב יעדי מאמץ במקום יעדים מספריים. על פי גישה זו, במקום להתמקד במספרים או בסכומי מכירות ספציפיים, האדם מתמקד במאמץ שהוא מוכן להשקיע באותו יום. לדוגמה, במקום לקבוע "היום אמכור 100 יחידות", האדם יכול להחליט "היום אני אתאמץ עד שאני ארגיש מותש לגמרי", או "אתאמץ עד שלא אוכל לדבר יותר עם לקוחות מרוב מאמץ". לפי הגישה הזו, המטרה היא לעודד את האדם להתאמץ באופן מרבי, ללא קשר לתוצאה המספרית המיידית.

מתי כן כדאי להציב יעדים מספריים של מכירות?

למרות שאליעד כהן ממליץ בדרך כלל על הצבת יעדי מאמץ, הוא מציין מספר מקרים שבהם הגיוני להציב יעדים מספריים של מכירות:
  • כאשר האדם מרגיש חוסר מוטיבציה או במצב רוח ירוד בבוקר, והיעד המספרי משמש כאמצעי להכניס אותו לתהליך המאמץ.
  • כשהיעד המספרי משמש ככלי משחקי לעורר את סקרנות האדם לבדוק "האם אצליח להגיע למספר מסוים?".
  • במצב שבו היעד המספרי נועד רק כנקודת עצירה לאחר מאמץ מקסימלי: האדם אומר לעצמו שהוא יתאמץ בצורה מרבית עד שיגיע ליעד מסוים, ולאחריו יוכל לעצור ולנוח.
עם זאת, אליעד מדגיש בבירור כי היעד המספרי אינו אמור להיות היעד האמיתי. היעד האמיתי צריך להיות תמיד מידת המאמץ.

האם יש הבדל בין הצבת יעדים אישיים לבין הצבת יעדים לעובדים?

כן. אליעד כהן מדגיש שהצבת יעדים מספריים היא רלוונטית בעיקר כשמדובר בניהול עובדים, מכיוון שלמנהל אין דרך ישירה למדוד את המאמץ הפנימי של העובד. לכן, הוא חייב לקבוע יעד חיצוני ברור, כמו מספר מכירות, כדי למדוד ביצועים. לעומת זאת, האדם מול עצמו לא צריך את המדידה החיצונית ויכול להעריך ישירות את מידת המאמץ שלו.

לדוגמה, מנהל עשוי להציב לעובד יעד ברור של "למכור 50 מוצרים", כדי שיוכל להעריך את התפוקה של העובד. אולם האדם כלפי עצמו יכול פשוט להחליט "אני מתאמץ היום ככל יכולתי" ללא תלות במספרים.

איך הגישה של אליעד כהן להצבת יעדים רלוונטית לאימון גופני?

אליעד מביא דוגמה מהעולם של אימוני כושר, שגם בו אנשים מציבים לעצמם יעדים מספריים, כמו "להרים משקל מסוים במספר חזרות קבוע". לפי ההסבר של אליעד כהן, הצבת יעדים כאלה טובה בעיקר אם המטרה היא להתחרות או לעקוב אחרי תוכנית אימונים מוגדרת. אך אם המטרה היא למצות את המאמץ האישי, אין באמת משמעות ליעד המספרי. במקום זאת, עדיף פשוט להתאמץ עד קצה גבול היכולת ללא הגבלה מראש של מספר מסוים.

הוא מדגים זאת בבירור: אם המתאמן מרגיש שהוא מסוגל להתאמץ יותר אחרי שהגיע ליעד מספרי מסוים, עדיף לו שימשיך להתאמץ, ואם הוא מותש לגמרי לפני הגעה ליעד, עדיף לו לעצור לפני שהוא נפצע.

המסקנה - איך נכון להציב יעדים ולהגיע להישגים גבוהים?

המסקנה המרכזית שאליעד כהן מעביר היא שברוב המקרים ובמיוחד בשיפור עצמי, הגישה הנכונה ביותר היא להתמקד ביעדי מאמץ ולא ביעדים מספריים. האדם צריך להחליט שהוא מתאמץ בצורה המקסימלית האפשרית, ורק אם הוא זקוק לכלי עזר שידרבן אותו, אזי יכול להשתמש ביעד המספרי ככלי משני או כמשחק פנימי.

בשורה התחתונה, השאלה המרכזית שעליה האדם צריך להתמקד בכל יום ובכל משימה היא "כמה אני מוכן להתאמץ?" ולא "מה המספרים שעלי להשיג?". המספרים יכולים לעזור באופן נקודתי בלבד, אך הם אינם המטרה הסופית.
הצבת יעדי מכירות - האם זה טוב או לא?

יש שני צדדים להצבת יעדי מכירות - מצד אחד, זה יכול להיות מועיל כי זה מפקס את האדם ומגביר את המוטיבציה שלו. מצד שני, זה עלול להיות בעייתי כי אם הוא לא משיג את היעד, הוא עלול להתאכזב ולהתייאש. השאלה המרכזית היא האם הצבת יעדים היא האידיאלית, כלומר, האם זו הדרך הטובה ביותר להניע אדם למכירות.

האם זה אידיאלי לקבוע יעד מכירות מספרי?

יש מי שיגיד שעדיף להגיע למצב שבו יש כל כך הרבה פניות שלא צריך להציב יעד מכירות. אך גם כאשר יש זרם קבוע של לקוחות, עדיין אפשר להציב לעצמך רף של מכירות - למשל, לקבוע "אני רוצה למשוך לקוחות שמוכנים לשלם כפול". השאלה היא האם יש דרך טובה יותר להציב לעצמך מטרה.

האם כדאי לקבוע יעד של מאמץ במקום יעד של מכירות?

אחת הבעיות עם הצבת יעד מכירות מספרי היא שהוא לא משקף בהכרח את המאמצים של האדם. אם היעד גבוה מדי, הוא עלול להתאכזב ולהישבר באמצע היום. אם הוא נמוך מדי, הוא לא יאתגר את עצמו מספיק. לכן, עדיף להתמקד במאמץ ולא במספרים. לדוגמה, במקום לומר "אני רוצה למכור X", עדיף לומר "אני רוצה להתאמץ עד שאני אתעלף", "אני רוצה להתאמץ עד שיכאב לי הראש", או "אני רוצה לבדוק כמה אני יכול לשכנע לקוחות פוטנציאליים".

הצבת יעד מספרי מתאימה יותר כאשר מדובר בעובדים, כי המעסיק לא יכול לפקח על המאמץ שלהם ולכן נותן להם מספר כדי לבדוק את התפוקה שלהם. אבל מול עצמך, עדיף להציב יעד של מאמץ - "אני רוצה להתאמץ עד הסוף".

באיזה מובן בכל זאת כן הגיוני להציב יעד של מכירות?

אם היעד משמש רק כאמצעי לדרבן את עצמך להתאמץ יותר - יש בכך היגיון. לדוגמה, אם אדם מתעורר בבוקר עם מצב רוח ירוד ולא מרגיש שהוא מסוגל להתאמץ יותר מדי, הוא יכול להציב לעצמו יעד מכירות כדי לעודד את עצמו להתאמץ יותר. במקרה הזה, היעד המספרי לא נועד להגדיר הצלחה או כישלון, אלא ככלי עזר להגברת המאמץ.

השוואה בין הצבת יעדי מכירות להצבת יעדי אימון גופני

בדומה למכירות, גם באימוני כושר יש אנשים שמציבים לעצמם מספרים מסוימים - למשל, "אני רוצה להרים 100 ק"ג שלוש פעמים". האם זו הגישה האידיאלית? התשובה תלויה במטרת האימון. אם המטרה היא להתאמץ כמה שיותר, אז אין טעם לקבוע מספרים מראש - עדיף פשוט להתאמץ עד שהגוף לא יכול יותר. אבל אם המטרה היא להתחרות או להתאים את עצמך לתוכנית אימונים מסוימת, אז הגיוני לעבוד עם מספרים.

המסקנה - איך נכון להציב יעד?

אם המטרה היא למכור כמה שיותר, עדיף פשוט להחליט "אני רוצה היום למכור כמה שיותר" ולהתאמץ בהתאם. המספרים עצמם הם לא המטרה - המאמץ הוא היעד האמיתי. אם יש צורך במספרים כדי לעורר מוטיבציה או כחלק ממשחק מנטלי, זה בסדר, אבל עדיף להתרכז בשאלה "כמה אני מוכן להתאמץ?" ולא בשאלה "כמה אני אמור למכור?".
ועכשיו הנושא של הצבת יעדים של מכירות הצבת יעדי מכירות, בן אדם נגיד שאומר "היום אני אמכור ככה וככה בסכום כזה וכזה" זה טוב זה לא טוב?

ש: גם טוב וגם לא טוב.

אליעד: אוקי מאיזה בחינה זה לא טוב?

ש: שהוא יכול נגיד להיכשל בזה ואז הוא יתבאס על עצמו.

אליעד: נכון ומאיזה בחינה זה כן טוב?

ש: שזה יכול לפקס אותו יותר.

אליעד: יפה עכשיו השאלה היא האם זה הכי טוב, זאת אומרת בן אדם נגיד שרוצה להעלות לעצמו את המוטיבציה הוא אומר לעצמו "היום נגיד אני מציב לעצמי רף למכור אלף דולר" נגיד.

ש: אם הוא מצליח זה עולה לו חבל על הזמן.

אליעד: השאלה אבל האם זה האידיאל האם לקבוע לעצמך מטרה האם זה האידיאל מה אתה אומר?

ש: לדעתי בדרך זה כי אין בהתחלה אבל האידיאל זה להגיע למצב שאתה מקבל כל כך הרבה פניות שאתה כבר.

אליעד: מה הקשר רגע בא נניח שאתה מקבל כל היום פניות אז אתה לא יכול להציב לעצמך רף יעד של מכירות?

ש: אתה יכול אבל העניין הוא שהרף אתה כבר לא מגיע למצב שאתה צריך להציב רף.

אליעד: למה בוא ניתן דוגמה נגיד שכל היום פונים אליך אנשים ואתה אומר "גם אם אני לא אציב רף אני אקבל כסף" נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה כמה כסף תקבל x תציב רף כפול זה שפונים אליך אנשים השאלה איזה אנשים, השאלה למה שלא תציב רף "אני רוצה שיפנו אלי אנשים שמוכנים לתת לי כפול כסף" אז אתה גם יכול להציב רף. השאלה שלי אם יש משהו יותר טוב מאשר להציב רף יעד של מכירות של מספר מה האמת?

ש: רף האמת יש.

אליעד: מה זה אומר?

ש: זה אומר בן אדם נכנס עם רעש מסוים אבל האמת היא שאני יכול להגיע נגיד למקסימום שלי עם מקסימום מאמץ לשמונים מכירות אז אם זאת האמת ואני רואה אותה אז אני אעשה את המקסימום שלי.

אליעד: הבן אדם קם בבוקר אומר לעצמו "אני עכשיו מציב לעצמי יעד למכור כל יום x" האם זה טוב לא טוב כן טוב אידיאלי לא אידיאלי?

ש: אני אומר זה לא קשור לאידיאלי או לא אידיאלי הוא בסוף יבדוק מה האפשרויות שלו מה הוא יכול להגיע, הוא יבדוק את האמת מה הוא יכול להגיע.

אליעד: הוא לא יודע אבל הוא קם בבוקר הוא לא יודע.

ש: אבל הוא יכול פחות או יותר.

אליעד: הוא לא יודע אבל.

ש: אז שיעשה את המקסימום מאמץ שלו אם יש לו נגיד מאה פניות והוא יכול לשכנע ברמה תשעים שיעשה את המקסימום ומה שיצא זה הרף, הרף הוא המאמץ.

אליעד: נכון ולהציב יעד של מכירות?

ש: להציב יעד של מכירות זה כאילו משהו זה מה יש בזה.

אליעד: אז בדיוק אז מה האמת להציב יעד של מכירות זה טוב אם אתה רוצה להציב יעד של מכירות לעובד שלך שאתה לא יודע כמה הוא יכול להתאמץ אז אתה מציב לו איזה יעד כדי לראות מה הוא יכול ומה הוא לא יכול אבל מול עצמך כבן אדם עדיף לך לא להציב יעד של מכירות עדיף לך להציב יעד של מאמץ "אני היום רוצה להתאמץ עד שאני אתעלף אני היום רוצה להתאמץ עד שיכאב לי הראש היום, אני היום רוצה להתאמץ עד ש...".

היעד הוא המאמץ הוא לא היעד מכירות היעד מכירות זה לא אומר כלום אם אתה מציב רף גבוהה מדי אתה שקרן ואתה תדפוק את עצמך שבערב אתה תראה שלא הגעת למה שרצית או אפילו בצהריים וכבר תישבר, אם אתה מציב רף נמוך מדי גם כן למה רף כל כך נמוך הרף צריך להיות לפי מאמץ "כמה אני היום רוצה להתאמץ", לדוגמה "כשאומרים לי לא כמה פעמים אני רוצה להתווכח על הכן, כשאומרים לי לא כמה אני רוצה להעמיק לראות למה הוא אמר לי לא ולראות איך אני יכול להפוך לו את זה או משהו כזה" אבל הרף צריך להיות לפי מאמץ.

עכשיו אם אתה לא יכול לפקח על המאמץ של הבן אדם כגון לדוגמה שזה איש מכירות שלך שמה יש הגיוני שתציב לו יעד אבל בעולם אידיאלי הרי הכי טוב לתמחר את האנשים לפי מאמץ אם תתאמץ ככה וככה תקבל ככה וככה.

ש: קשה למדוד את זה בדיוק.

אליעד: אז בגלל שאתה לא יכול למדוד אז אתה מציב יעד. עכשיו באיזה מובן זה כן הגיוני לשים יעד של מכירות באיזה מובן זה כן הגיוני, אז במה זה כן טוב בכל זאת?

ש: כדי לעבור את ה - break even שלך.

אליעד: לא שנייה אמרנו שאתה צריך להציב לעצמך רף של מאמץ "אני היום רוצה להתאמץ יותר היום אני אתן מאה אחוז להתאמץ" אז באיזה מובן זה כן הגיוני לשים יעד מכירות?

ש: כדי לגרום לבן אדם להתאמץ בלהגיע.

אליעד: לא לעצמך נגיד לעצמך על עצמך רק אם אתה לא מרמה את עצמך תתאמץ וזהו.

ש: אם אתה יודע שהמאמץ והיעד כאילו אם אתה יודע שאם תתאמץ כך וכך תגיע ליעד זה וזה אז הגיוני שתשים לך את היעד מול העיניים תראה אותו כאילו שהוא יעזור לך להתאמץ.

אליעד: מה אתה צריך שהוא יעזור לך להתאמץ אתה רוצה להתאמץ תתאמץ לא רוצה אל תתאמץ מה זאת הקומבינה הזאת.

ש: אז זה כאילו מעודד אתה אומר "אני יכול אני יודע שיש בי יכולת שאני מגיע".

אליעד: אבל מי אמר שאתה יכול אבל אם אתה יודע שאתה יכול אז אתה כבר יודע שאתה יכול.

ש: לא אבל לפעמים לא בא לי גם אני רוצה לדרבן את עצמי במאמץ כאילו באותו יום קמתי בא לי להתאמץ שישים אבל מה אני רוצה לדרבן את עצמי לקבל שבעים ומהשבעים זה שלוש מאות אז בוא נשים את היעד שלוש מאות שזה יסחוף אותי במאמץ כאילו שאני לא אשאר על השישים שאני אתאמץ שבעים.

אליעד: אבל אז בעצם היעד של המכירות הוא בעצם דרכו גרמת לעצמך לרצות להתאמץ יותר.

ש: כן זה רק מעצים כן הפוקוס הוא במאמץ אבל אני משחק עם זה משהו חדש כזה.

אליעד: אתה אומר בוא נציב יעד כדי שהיעד ייתן לי את המוטיבציה אבל מה שזה אומר שאם הייתה לך מוטיבציה אז לא היית צריך את היעד.

ש: נכון אבל יש ימים שאני קם כאילו עם כזה לא בא לי להתאמץ כל כך ואני רוצה כן להתאמץ כל כך כאילו שאני רוצה להתאמץ יותר ממה שאני מרגיש בבוקר ואני רוצה לדרבן את עצמי כאילו.

אליעד: אתה אומר לעצמך "אני רוצה להתאמץ עד שאני אשיג x אם לא הצלחתי אז לא הצלחתי אבל אם הצלחתי אני רוצה לעצור שם" יש בזה נגיד היגיון אתה אומר "אני רוצה למכור עד x כי מבחינתי אני מתאמץ את המאה אחוז שלי עד שאני משיג מספר x, אם לא השגתי נתתי את המאה אחוז זה מה יש אם הצלחתי אני יכול לעצור" אבל יש פה עוד משהו שגם היעדים המספריים הם סוג של משחק אתה אומר "אני אתאמץ בא נראה אם אני אגיע למספר כזה וכזה" זה סוג של משחק כזה זה סוג של בא נראה מה יצא, בא נראה איזה קלף יצא ביצת קינדר בא נראה איזה צעצוע יצא לך.

נגיד שאתה מתאמן לדוגמה אתה נגיד יכול להגיד, זה כמו נגיד באנשים שמתאמנים אז יש אחד שאומר לעצמו "אני היום אלך אעשה משקל כזה וכזה ככה וככה חזרות ככה וככה פעמים" זה אותו דבר נגיד שמישהו מציב לעצמו יעד באימון זה טוב או לא טוב, מה האמת בא נראה עכשיו מה התשובה שתיתנו לי מה האמת זה טוב או לא טוב?

ש: לא טוב.

אליעד: למה זה לא טוב?

ש: שיתאמץ עד שהוא עייף וזהו.

אליעד: אתה בטוח?

ש: אבל נראה לי יכול להיות גם שלא כי הוא יכול להתאמץ יותר מדי ואז יהיו לו דלקות הוא צריך לפי הרגש.

אליעד: אז זה טוב להציב האם זה טוב שבן אדם יכנס לאימון ויגיד "היום אני צריך להרים ככה וככה פעמים", האם זה טוב להציב מראש "אני היום ארים מאה קילו שלוש פעמים שלוש חזרות" כן או לא?

ש: לא.

אליעד: אולי כן.

ש: אולי לא.

אליעד: שאני שואל שאלה.

ש: תלוי מה הוא הולך לעשות אחרי זה.

אליעד: בהנחה שהוא לא הולך אחרי זה לעשות כלום.

ש: לא הוא הולך לישון.

אליעד: הולך לישון הלאה, רגע האם זה טוב שלפני אימון תציב יעד עם מספרים כן או לא?

ש: אני מציבה לעצמי יעדים וזה מצוין.

אליעד: השאלה אם זה טוב או לא טוב אולי יש משהו יותר טוב, זה מצוין לך כי את לא יודעת להתאמץ בלי זה אולי נביא לך משהו עוד יותר טוב.

ש: אני חושב שזה בסדר אבל לא להידבק לזה יותר מדי.

אליעד: אני מחפש תשובה אחרת בכלל, האם זה טוב שבן אדם שמתאמץ יציב לעצמו יעד שהוא הולך לעשות x חזרות x אימונים x משקל כן או לא, תשובה תלוי במטרת האימון שלו אם מטרת האימון שלו היא לדוגמה להתאמץ כמה שיותר אז מה אתה מציב לעצמך בכלל יעד מספרי אין שום משמעות ליעד המספרי כי המטרה שלך זה להתאמץ כמה שיותר כי אם לא אתה פחות עייף אז תתאמץ יותר אתה יותר עייף תתאמץ פחות, תגיד "אני מתאמץ עד שיגמר לי הכוח" או "אחרי שיגמר לי הכוח אני אעשה עוד שלוש חזרות" נגיד.

השאלה מה מטרת האימון מלכתחילה אם המטרה שלך זה לצאת ידי חובה את התוכנית אימון שלך אז זאת המטרה שלך אז אתה רוצה לצאת ידי חובה תישן שם זה וזה עד שתסיים את האימון תצא, השאלה מה מטרת האימון זאת השאלה. עכשיו יש אנשים שלא ברור להם כל כך מה מטרת האימון אז הם מציבים יעדים אבל מה האמת שבעולם אידיאלי אם אתה בתחרות אז יש היגיון להגיד "אני רוצה להרים משקל מסוים" אבל אם אתה לא בתחרות מה זה משנה מה המשקל.

אם בן אדם עושה אימון נגיד פיתוח גוף אז תגיד לעצמך "אני רוצה להתאמץ עד שהשריר יהיה לו מאמץ מסוים מה זה משנה המשקל" כי מה האמת שאתה יכול להתאמץ יותר עם פחות משקל אפילו ואתה יכול להתאמץ פחות עם יותר משקל השאלה כמה אתה יודע להתאמץ, עכשיו אם המטרה שלך היא כוח גם כן אתה לא צריך להציב יעד כי בסופו של דבר אתה אומר לפי כוח "אני רוצה להתאמץ עד שאני אמות" אבל אם אתה לא יודע להתאמן ואתה הולך לפי איזו תוכנית אימון אז אתה מציב לעצמך יעדים.

אז עוד פעם זה כן יהיה הגיוני שתציב לעצמך יעד כמשחק בא נראה אם אני אצליח אבל מלכתחילה לבוא בגישה של "אני צריך להרים משקל x" מה התכלית שבדבר אם אתה יכול להתאמץ יותר אז עדיף שתתאמץ יותר ואם אתה לא יכול להתאמץ את זה ואתה תעשה אתה סתם תיפצע אז מה התכלית שבזה. הבנו את הסיפור ולכן באידיאל אם אתה רוצה למכור כמה שיותר אתה צריך להחליט "אני רוצה היום למכור כמה שיותר" זה הכל. הבנו?
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
...יעדי מכירות ויעדים עסקיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הצבת יעדי מכירות, הכנסות ורווחים, וההשלכות של גישה כזו לעסקים. הרבה בעלי עסקים ואנשי מכירות מציבים לעצמם יעדים כמותיים כמו אני רוצה להרוויח סכום מסוים החודש או אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות. בעוד שזה עשוי להיראות כצעד הגיוני, אליעד מציין שזו לא בהכרח החשיבה האידיאלית לטווח ארוך. הצבת יעדים כמותיים נוקשים עשויה להקטין את הפוטנציאל לצמיחה, בעוד שחשיבה רחבה ואפתחת אפשרויות עשויה להוביל להצלחה גדולה יותר. האם כדאי להיצמד ליעדים כספיים...
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
...אליעד: תמשיך אתה. עוד פעם, תראה, אני רוצה להסביר משהו פרקטית: כשבן אדם רוצה רצון אין סופי, זה טוב מאוד. זה עוד היבט של התהליך, כשבן אדם רוצה רצון אין סופי, זה הכי טוב ואין יותר טוב מזה, מבחינת מוטיבציה - רצון אין סופי אני רוצה את זה כי אני רוצה את זה ב100% זה הכי טוב, אלא מה? מהיבט מסויים, בשביל להשיג מטרות סופיות, אתה צריך לעבוד בצימצומים, אוקיי? אם אתה רוצה להשיג את האין סוף, האושר המוחלט, מה שזה לא יהיה, אתה צריך רצון אין סוף - מכה אחת ואתה בחוץ. אוקיי? יפה, אבל אם אנו מדברים על השגת מטרות יחסיות...
מהי חרדת מכירות? מוטיבציה למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, איך לא לפחד למכור? חרדה של איש מכירות, פחד מכישלון בתהליך מכירה, מפחד לא להצליח למכור, איך לרצות למכור? איך לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, יעדי מכירות מלחיצים
...לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, יעדי מכירות מלחיצים וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן, אם איש המכירות חושב אותה במינון הלא נכון, המחשבה הזאת תהרוס לו את תהליך המכירה. והמחשבה הראשונה היא, המחשבה שאומרת לאיש...
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
...ביעדי מכירות, ניהול מכירות, איך לקבוע יעדים? איך להציב יעדים? איך לבחור יעדים נכונים? טעויות בתכנון יעדי מכירות, איך לבנות טבלת יעדי מכירות? איך לתכנן טבלת יעדי הכנסות? איך לבנות יעדי מכירות? איזה יעדי מכירות להציב? איך להציב יעדי מכירות? איך לגרום לאנשי המכירות למכור? איך לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור? איך למכור לאנשי מכירות? תכנון יעדי מכירות, תכנון יעדים לאנשים מכירות, העובד שלך מרוויח יותר ממך, למה טוב שהעובד שלך ירוויח יותר ממך? מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? להתחלק ברווחים עם העובדים...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
...מכירות, לפי ביצועים וכולי, במקרים כאלו, הלחץ של איש המכירות עולה והוא כל הזמן נמצא בתחושה שהוא אולי ייכשל וכולי. שגם זה יוצר לחץ. ואם איש המכירות יבוא בגישה, שהוא עושה טוב לאנשים, ושהוא רוצה לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל מול עיניו, את התועלת שהוא מביא ללקוח. ואם וכאשר איש המכירות יבין, שזה שהלקוח אמר לו לא, זה לא אומר בהכרח שהמוצר לא טוב / דברים שליליים אחרים על איש המכירות והמוצר. על ידי כל הדברים האלו, מפלס המתח והחרדה של איש המכירות יורד. ובמקום שחיקה, יכולה להגיע תחושת...
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
...במה תלוי אם תהיה עסקה או שלא? זה כמובן תלוי בהרבה גורמים, כאשר אחד מהם זאת האווירה הכללית שיש בינך לבין הלקוח. דהיינו, אם הלקוח ירגיש שהוא אוהב אותך ושהוא בהרמוניה איתך, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח יבחר לסגור איתך עסקה. אלא מה? שאם במשא ומתן הגעת עם הלקוח למבוי סתום, הרי שבמובן מסוים השיחה בינך לבין הלקוח מסתיימת בתחושה של חוסר הסכמה. ואז מצד אחד זה כמובן לגיטימי שלא תהיה הסכמה בינך לבין הלקוח והגיוני שהלקוח ישקול אם הוא מקבל את ההצעה שלך או לא. אבל מצד שני, אתה רוצה שהוא כן יקבל את ההצעה...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
...לו, גם כשהמציאות או המחשבות השליליות מתנגדות לכך. לדבריו, ככל שהאדם ישתמש בטכניקות של טיפול בהתנגדויות כלפי עצמו, כך יוכל לשלוט במחשבותיו ולהפוך אותן לחיוביות. הוא נותן דוגמה לכך שאדם יכול לרצות דבר מסוים מאוד, אך עדיין לא לסבול אם הוא לא יקבל אותו, בזכות יכולת החשיבה שלו לטפל בהתנגדויות פנימיות ולהפוך אותן. מהי הגישה הנכונה שאיש מכירות צריך לאמץ? הגישה שאליעד כהן ממליץ לאמץ כאיש מכירות היא גישה של סקרנות ואהבת חקירת האמת, במקום גישה של רצון פשוט לסגור עסקה. לפי גישה זו, מטרתו של איש המכירות צריכה...
שכנוע עצמי, סוגים של מוטיבציה, השגת מטרות, סוגים של אמונה עצמית, סוגים של ביטחון עצמי, איך להאמין בעצמך? אמונה עצמית, להאמין שתצליח, השגת יעדים, אוטוסוגסטיה, איך לשכנע את עצמך?
שכנוע עצמי, סוגים של מוטיבציה, השגת מטרות, סוגים של אמונה עצמית, סוגים של ביטחון עצמי, איך להאמין בעצמך? אמונה עצמית, להאמין שתצליח, השגת יעדים, אוטוסוגסטיה, איך לשכנע את עצמך?
...יעדים, אוטוסוגסטיה, איך לשכנע את עצמך? האם להאמין בעצמך בוודאות או להאמין שיש סיכוי להצליח? אליעד כהן מציג בהרצאה זו את שתי האפשרויות המרכזיות לשכנוע עצמי ומוטיבציה להשגת מטרות. השאלה שהוא בוחן לעומק היא: כשאדם ניצב בפני אתגר או מטרה שהוא רוצה להשיג, האם עדיף לו לחשוב אני בטוח אצליח להשיג את המטרה או אולי אצליח להשיג את המטרה? אליעד מסביר ששני סוגי האמונה העצמית הללו שונים לחלוטין בהשפעתם על המוטיבציה, הביטחון, והסיכוי להצליח בפועל, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. מה ההבדל בין אמונה של אני בטוח אצליח...
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
...ב100% שאין לך חשק לצאת איתנו, אתה בטוח ב100% שאין אפשרות שאולי בא לך לבוא איתנו. דהיינו, מה אנחנו בעצם עושים אנחנו לוקחים את הרעיון שאנחנו לא רוצים שהבן אדם יחשוב אותו ומצמידים אליו רמת וודאות מאוד גדולה שואלים את אותו בן אדם אתה בטוח בזה שזה ככה וככה, עכשיו אוטומטית ברגע שעושים כזה דבר המוח אומר וואלה אני לא בטוח, לא בטוח, יפה אז בוא איתנו. עכשיו אם אנחנו לדוגמה יודעים שמישהו לא רוצה לעשות משהו מסוים והוא בטוח בכך שהוא באמת לא רוצה לעשות את הדבר הזה אז במקרה כזה לדוגמה אנחנו לא נשאל אותו האם אתה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוטיבציה למכירות, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מוטיבציה למכירות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ראפור nlp לקוח שצריך לחשוב על זה... איך למכור מוצר פגום? לשכנע אנשים בעלי סמכות מגוון מוצרים להחזיק במלאי להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף לשמור על הסכמה עם לקוח שכנוע של פוליטיקאים להשפיע על הרצון שיקולים בנתינת הנחה ללקוח חומרי שיווק כתובים ליצור אוטוסוגסטיה לפרט את הצעת המחיר ללקוח לקוח שמח ליצור אמון באמצעות השלמת מילים איפה ללמוד שיווק? לשכנע אקסים להתגעגע ניהול צוותי מכירות לקוח שלא רוצה לקנות שיווק גלוי או שיווק סמוי חרדת ביצוע של אנשי מכירות איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? למכור מחיר יקר לקוחות משועממים ליצור באז שיווקי יתרונות מוצר להדחיק בתת מודע ללמוד שיווק ומכירות המוצר יותר יקר איזה מוצרים להחזיק במלאי? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? מחיר השוק של מוצר לשכנע עובד לקבל איך לשכנע אקסית? לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף יצירתית במכירות לקוחות שממליצים עליך לקוח לא סומך עליך שכנוע טכניקות לשקר ולהצליח למכור איך לבחור את הלקוח האידיאלי? להכשיר איש מכירות כושר שכנוע מעולה למה הלקוח לא סוגר עסקה? להסביר ללקוח את התמחור בניית אסטרטגיה שיווקית מוצר זהה בדיוק למוצר שלך איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? איך לגרום למישהו לחשוב? אתה לא הלקוח של עצמך מוצר בהתנגדות התנגדות של לקוח למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? קורס למכירות אופי של איש מכירות יצירת אמון עם הלקוח כוונות שכנוע איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? לקוח מתנגד הנחה על מוצרים התנגדויות מכירות למכור רק מוצרי יוקרה איך לגרום למישהו להרגיש רע? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? מטפל nlp לגרום למישהו דתי טעויות באפשרויות בחירה ללקוח לשנות את המחיר של המוצר איך מוכרים מוצר? לקוח אומר שאין לו זמן למה קשה לעבוד במכירות? להיכנס לתת מודע לגרום למישהו לא לטעות לסגור עסקה עם לקוח שאלות בתת מודע ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה איש המכירות הכי טוב איך לשכנע נשים? לקוח לא רוצה לענות לטלפון לקוחות שרוצים לרכוש ממך לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך האם אסטרטגיית השיווק טובה? לטפל בהתנגדויות לקוח איך לשדר מקצועיות ללקוח? התנגדויות מכירות בטלפון מטרות למסע לקוח לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו עקרונות שכנוע יתרונות לימוד nlp לשקר כדי למכור איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? לגרום למישהו לא לכעוס איך להציג מוצר ללקוח? למכור בצורה יעילה התנגדות לקוח לקוחות עם דרישות מוזרות איך לשכנע את שופטי בגץ? לבקש כסף מלקוח מה הכי חשוב להסביר ללקוח? איך לשכנע אישה לרצות אותך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, השפעה, לשתול מחשבות בנושא מוטיבציה למכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1875 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 17:06:34 - wesi28