אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את בן הזוג, לשכנע סבתא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות מכירה, איך לשכנע בעל לעוד ילד, התנגדות מכירה, שיפור כושר שכנוע, NLP מכירות, NLP סרטונים, לשכנע בחורה, ייעוץ לאנשי מכירות, שידול, יצירת עוגנים nlp, לשכנע את אבא, שליטה בתת מודע, להתמודד בראיון, טיפים לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, דמיון מודרך nlp, איך לשכנע את הבנק, NLP מה זה, איך לשכנע את המנהל, כושר שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP שפע, איך לשכנע את הלקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
מהי הטעות הגדולה ביותר בהצבת יעדי מכירות?

אחת הטעויות המרכזיות שאליעד כהן מדבר עליה, היא הצבת יעדי מכירות בצורה שגורמת לאנשי המכירות לאבד מוטיבציה למכור כמה שיותר. הוא מתאר מקרה נפוץ שבו מנהלים מציבים טבלאות של יעדים ובונוסים, כך שאיש המכירות מקבל תמריצים רק אם הוא מגיע לסכום מסוים של מכירות, למשל: "אם תמכור עד 5,000 שקל תקבל בונוס של 1,000 שקל, ואם תגיע ל - 10,000 שקל תקבל בונוס נוסף של 2,000 שקל." מה שקורה בפועל הוא שאיש המכירות שהגיע כבר ל - 5,000 שקל, חושב לעצמו שאין סיכוי ממשי להגיע ליעד הבא, ואז מאבד מוטיבציה לנסות למכור יותר.

לדוגמה, אם העובד מכר 5,000 שקל וצריך למכור כפול כדי לקבל בונוס נוסף, הוא עלול לחשוב שאין טעם להשקיע מאמץ כי יעד של 10,000 נראה לו בלתי אפשרי. כך, במקום לנסות למכור עוד, הוא נעצר או מפחית מאמץ.

איך להציב יעדי מכירות שיגבירו מוטיבציה אצל העובדים?

אליעד כהן מדגיש שוב ושוב כי הצבת יעדי המכירות חייבת להתבצע באופן שהעובד תמיד יהיה בעל אינטרס ומוטיבציה מקסימלית למכור יותר. המשמעות היא שבכל נקודה, בין אם מדובר בתחילת הטבלה או בסופה, העובד חייב לקבל תגמול כלשהו על כל שקל נוסף שהוא מוכר.

לדוגמה, אם העובד מגיע ל - 5,000 שקל, גם אם הוא לא יגיע ליעד הבא של 10,000 שקל, צריך שיהיה לו כדאי כלכלית למכור עוד שקל נוסף. אליעד מציע לעשות זאת על ידי תגמול באחוזים. לדוגמה, עבור מכירות בין 0-5,000 יקבל העובד 10 אחוזים מהרווח, עבור 5,000-10,000 יקבל 15 אחוזים, ועבור סכומים גבוהים יותר האחוזים יגדלו בהתאם.

העיקרון החשוב הוא שבכל שלב, תמיד תהיה לעובד סיבה טובה להמשיך למכור, כי הוא ירוויח באופן ישיר מכל מכירה נוספת, ולא ימצא את עצמו במצב של "אין טעם להתאמץ".

מדוע כדאי לאפשר לעובד להרוויח יותר מהמנהל?

אליעד כהן מציג גישה נוספת, לפיה חשוב שהמנהל לא יהיה צר עין כלפי העובדים שלו, אלא יאפשר להם להרוויח כמה שיותר, אפילו אם הם מרוויחים יותר ממנו. הוא טוען שמנהלים רבים פועלים מתוך צרות עין, ומציבים מגבלות על התגמול מתוך חשש שהעובד ירוויח יותר מהם. זוהי טעות גדולה לדעתו.

הסיבה שאליעד נותן לכך היא שבסופו של דבר, העובד שמוכר יותר מכניס יותר רווחים לעסק, וככל שמוכרים יותר, העלות השולית יורדת, כלומר, כל מכירה נוספת מכניסה יותר רווח כי ההוצאות הקבועות כבר שולמו (שכר דירה, חשמל וכו'). לכן, עדיף שהעובד יקבל אחוזים גדולים מהרווח, אפילו עד 99%, והמנהל ירוויח רק 1%, מאשר שהמנהל לא ירוויח בכלל.

למה חשוב לתגמל את כל העובדים ולא רק את אנשי המכירות?

אליעד מדגיש שהתגמול צריך להיות לא רק לאנשי המכירות, אלא לכל עובדי הארגון, כולל עובדים זוטרים, עובדי קבלן ואפילו מנקים שעובדים דרך שירותי אאוטסורסינג. לטענתו, כדי להצליח באמת, העובדים צריכים להרגיש שותפים אמיתיים להצלחה של הארגון ולקבל תגמול ברור מהרווחים שהם מסייעים ליצור.

לדוגמה, גם עובד קבלן שעושה עבודה פשוטה יכול לקבל אחוזים קטנים מהרווח, כך שתהיה לו מוטיבציה ישירה לתרום להצלחת הארגון. התפיסה הזאת יוצרת סביבת עבודה שבה כולם רוצים שהעסק יצליח, כי הצלחת העסק משמעותה גם הצלחה אישית עבורם.

לסיכום, איך ליצור תמריץ יעיל לאנשי המכירות?

אליעד כהן ממליץ על הצעדים הבאים באופן מפורט:
  • לתגמל באחוזים גדולים ככל שהעובד מוכר יותר, כך שלכל שקל נוסף יש ערך משמעותי עבור העובד.
  • להימנע מהצבת יעדים רחוקים מדי שמורידים מוטיבציה, ולתת תגמול רציף והדרגתי לאורך כל הדרך.
  • לוותר על צרות עין ולאפשר לעובדים להרוויח אפילו יותר מהמנהל, כל עוד הרווחים הכלליים של העסק גדלים.
  • לתת תגמול לכל סוגי העובדים בארגון, כך שכולם ירגישו שותפים להצלחה.
כך יוצרים סביבה של שיתוף פעולה, מוטיבציה גבוהה, והגדלת רווחים לארגון כולו.
יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות, איך לתגמל עובדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתמרץ מנהלים? תגמול עובדים, תמרוץ לעובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור מוטיבציה למנהלים? עובדים כשותפים, מנהלי בארגון כשותפים, כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתגמל אנשי מכירות? איך לתמרץ אנשי מכירות? כמה כסף לשלם לאיש מכירות? איך לעשות כמה שיותר כסף? איך לגרום לעסק שלך לעשות יותר כסף? איך להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך למכור יותר? איך להגיע ליותר לקוחות? איך ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות? איך לתת מוטיבציה לאנשי מכירות? מוטיבציה למנהלים, טעויות בהצבת יעדי מכירות, עמידה ביעדי מכירות, ניהול מכירות, איך לקבוע יעדים? איך להציב יעדים? איך לבחור יעדים נכונים? טעויות בתכנון יעדי מכירות, איך לבנות טבלת יעדי מכירות? איך לתכנן טבלת יעדי הכנסות? איך לבנות יעדי מכירות? איזה יעדי מכירות להציב? איך להציב יעדי מכירות? איך לגרום לאנשי המכירות למכור? איך לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור? איך למכור לאנשי מכירות? תכנון יעדי מכירות, תכנון יעדים לאנשים מכירות, העובד שלך מרוויח יותר ממך, למה טוב שהעובד שלך ירוויח יותר ממך? מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? להתחלק ברווחים עם העובדים, צרות עין מול העובדים, כמה משכורת לשלם לעובדים? אימון להגדלת מכירות, איך להגדיל רווחים? בניית יעדי מכירות, יעדים ומטרות בארגון, מטרות יעדים ומדדים, מטרות במכירות, איך לקבוע יעדי מכירות? איך להציב יעדים נכונים? איך להציב יעדי מכירה? עובד מרוויח יותר מהמנהל, עלות שולית יורדת
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
...של התלונה. אנשים מתמקדים בתגובה ישירה לטענות, בלי לשאול את עצמם מה באמת מפריע לצד השני?, מה באמת הוא מנסה להשיג כאן?. לכן מומלץ תמיד לבדוק את המהות האמיתית של התלונה לפני שמגיבים באופן רגשי או מיידי. סיכום והמלצות מעשיות לתגובה נכונה לביקורת ולהאשמות לסיכום, אליעד ממליץ תמיד לשאול את עצמך: מה האמת? - האם הדברים נכונים? מה הוא רוצה? - מה מסתתר מאחורי ההאשמה או הביקורת? איך אפשר למלא את הצורך של הצד השני בצורה חיובית ויעילה? התהליך הזה יאפשר לך להפוך...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
...אתה מציג את הדברים בצורה כזאת, אז בעצם בכך אתה משדר לתת המודע של השומע, שהדברים הם עובדה ממשית, ושאסור לו להטיל בהם ספק כלשהו. ואז, כאשר השומע בודק בתוכו את מה שאמרת, הוא בעצם מרגיש רמת קושי רגשי גדולה יותר, לבדוק את נכונות הדברים. מאחר שהם הוצגו כעובדות, ובכך בעצם לא ניתנה לגיטימציה לבדיקת הרעיון, כי הוא הוצג כעובדה, ועובדות אין צורך לבדוק אותן. אבל ברגע שאתה מציג את הדברים בצורה סובייקטיבית בלבד, דהיינו, שאתה מציג את הרעיון, אבל משדר שהוא רק רעיון...
למה אני מרצה אחרים? איך לא לרצות אחרים? איך לנתח תהליך רגשי? למה אני חושב ככה? איך לשנות הרגלים? איך לשנות חשיבה? איך להתמודד עם OCD? הדרכת מטפלים, סיבה רגשית, סיבה שכלית, איך לשכנע מישהו?
למה אני מרצה אחרים? איך לא לרצות אחרים? איך לנתח תהליך רגשי? למה אני חושב ככה? איך לשנות הרגלים? איך לשנות חשיבה? איך להתמודד עם OCD? הדרכת מטפלים, סיבה רגשית, סיבה שכלית, איך לשכנע מישהו?
...רצון להימנע מתחושת אשמה או פחד מכישלון. אליעד ממליץ על בדיקה עצמית עמוקה כדי להבין מהו האינטרס האמיתי שמוביל את האדם לרצות אחרים. לדוגמה, אם חברים מציעים לו לצאת איתם והוא מסכים למרות שלא באמת מעוניין, עליו לבדוק עם עצמו: האם אני באמת חושב שההצעה טובה לי, או שאני פשוט חושש להרגיש לבד או לא רצוי? האם אני באמת סבור שהפעולה הזאת נכונה, או שאני עושה אותה כי אני מעדיף לא להתמודד עם תחושות לא נעימות? איך מזהים את התועלת הרגשית שמאחורי הרצון לרצות? אליעד...
חלוקת אחוזים בין שותפים, חלוקת רווחים בין שותפים, הקמת שותפות, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי חברה, רכישת חברה, הקמת חברה, כניסה לשותפות, איך לחלק אחוזים? כמה אחוזים יקבל כל שותף? רוצה לקבל יותר אחוזים, איך לחלק את הרווחים? חלוקת רווחים בין שותפים, יעוץ להקמת שותפות, הכרישים, איך לשכנע משקיע? איך לתת פחות אחוזים למשקיע? איך לקבל יותר אחוזים ממשקיע? הקמת סטארט אפ, כמה אחוזים לתת למישהו? כמה אחוזים לבקש? איך לקבל יותר אחוזים משותף? מצגת משקיעים
...הוא באמת מביא יותר ממך לשותפות, הרי שזה לא בהכרח אומר שמגיע לו לקבל יותר אחוזים ממך. וכל שכן שניתן להשתמש בשיטה הזאת, כאשר קשה להשוות תפוחים לתפוחים, דהיינו, קשה לדעת בוודאות מי מביא יותר לשותפות. אז איך לעשות זאת? והתשובה לכך היא, שכאשר מחליטים כמה אחוזים יקבל כל אחד מאנשי השותפות, יש כל מיני דרכים איך לחשב את החישוב הזה. יש לוגיקה שאומרת, נבדוק את השווי של סך כל המשאבים שמביאים כל השותפים, ונעריך את השווי של כל אחד מהדברים שמביא כל אחד מהשותפים...
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
...מתייחס אליו בכבוד, תוכל להפעיל את כל המשאבים שלך במטרה לנצח אותו. אליעד מדגיש את הצורך בהשפלה מנטלית של האויב כדי לנצח אותו בקרב. האם ניתן להעמיד פנים ולכבד את האויב? אליעד גם מציין כי ישנם מצבים שבהם ייתכן שתשדר כלפי האויב כבוד מתוך מניעים אסטרטגיים. למשל, כאשר אתה מעמיד פנים שאתה מכבד אותו, כדי לנצל את זה להרעיל אותו או לנקום בו בדרכים לא ישירות. הכוונה כאן היא לא לגלות את כל הכוונות שלך וליצור מצג של כבוד כלפי האויב, אך במציאות בלבך לא אמור להיות...
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
...רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר לשתות מים. אבל מצד שני, בטווח הרחוק, הרבה יותר יעיל כיום לשתות מים בברז, מאשר ללכת לבאר לשתות מים. במילים אחרות, היו היה איש שכל היום הלך לבאר המים לשתות מים. יום אחד נמאס לאותו האיש ללכת לבאר המים לשתות מים, כי הוא היה עצלן ולא התחשק לו כל יום ללכת לבאר המים לשתות מים...
כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות
...נלקחה מהאינטרנט. ואני אלמד אתכם להרוויח כסף >> צל ואני אלמד אתכם - איך - להרוויח כסף. המילה איך, הופכת את מה שכתובת לסוג של שאלה, שיוצר חיסרון אצל השומע ורצון לשמוע את ההמשך תכירו את אבא שלי >> להגדיל שם את התמונה של האבא ושל הרכב. רצוי אם היה אפשר שהיה מדבר בוידאו, היה משדר יותר אמינות. הבניין מאחורה נראה מכוער, לצלם את הרכב במקום יותר יוקרתי. איך הוא עשה את זה >> צל רוצה לדעת איך הוא עשה את זה ולעשות את זה גם אתה?! הצופה רוצה לדעת איך הוא עשה את...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
...לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור...
הצלחה בראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? איך לעבור ראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך למכור את עצמך בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה כשיחת מכירה, איך לענות בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה?
הצלחה בראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? איך לעבור ראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך למכור את עצמך בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה כשיחת מכירה, איך לענות בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה?
...לראיון עבודה היא להיות איש מקצוע. אדם כזה מגיע בגישה של בירור ובדיקה. הוא לא אומר מיד שהוא מתאים, אלא בוחן את התפקיד בצורה עניינית ואובייקטיבית: האם התפקיד מתאים לו באמת? האם היכולות שלו מתאימות לדרישות? האם התרבות הארגונית מתאימה לאופי שלו? הוא לא מנסה להציג את עצמו כמושלם או כמתאים ביותר, אלא מתמקד בלברר לעומק את המהות של התפקיד, כדי לוודא שיש התאמה אמיתית וטובה בין הצדדים. מה ההבדל בין מוכר מקצועי למוכר שמנסה לדחוף מוצר? אליעד נותן דוגמה ברורה...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...יחשוב שאתה זה הוא הוא יאמין לך יותר מאשר אם הוא יחשוב שאתה זה לא הוא, דהיינו, ככל שתהיה יותר דומה אליו ככה בעצם תהיה יותר הזדהות הוא יותר כשהוא יראה אותך הוא ייזכר בעצמו ואז אם אתה תגיד לו משהו הוא יאמין לזה יותר. עכשיו השאלה היא זה איך אתה בעצם יוצר לו תחושה שאתה זה הוא אז אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות השלמת משפטים, כשאתה מדבר עם מישהו ואתה רוצה אחר כך לשכנע אותו באיזה משהו או למכור לו איזה רעיון או ליצור לו תחושת קירבה זה יכול להיות אפילו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, קאוצינג, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 10:13:38 - wesi28