אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצרים גרועים ✔הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצרים גרועים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לימודי nlp, שיטות לשכנע אנשים, nlp מדריכים, NLP ספר, איך לגרום לבחורה, לימודי שכנוע, לימודי דמיון מודרך, התמודדות בראיון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, יועץ פוליטי, איך לשכנע בחורות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע בוויכוח, יועץ תקשורת, להשפיע על התת מודע, NLP תת מודע, ספרים nlp, התנגדות במכירה, לשכנע אנשים לקנות מוצר, NLP ערכים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp הצלחה במכירות, לשכנע הורה, מיומנויות מכירה, תכנות התת מודע, מומחה בשיווק, טיפול nlp, מה זה לשכנע, שיטות לשכנוע, לשכנע לקוחות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב'?

השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א', מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב', פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי?

תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל העסק הוא אדם שמטרתו לרמות אנשים, הוא בוודאי יבחר במכירת מוצרים פגומים ויציג אותם כמוצרים איכותיים במחיר מלא. אולם, ברור שזה לא הכיוון הנכון לעסק שרוצה הצלחה ארוכת טווח. מכירת מוצרים מזויפים ופגומים כמוצרים סוג א' היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר.

מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב' ולא ירמה את לקוחותיו?

אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב', פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק.

לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר.

באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים?

אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב' בצורה שתועיל לעסק:
  • כאשר המוצר סוג ב' מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר יגרום לתקלות או לבעיות בעתיד, הוא צריך מראש לכלול במחיר המוצר את כל העלויות הנוספות שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות.
  • כאשר המוצר סוג ב' הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים.
  • כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות.
איך מוכרים מוצרים סוג ב' בלי לפגוע במוניטין של העסק?

אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: איך יכול בעל העסק להתמודד עם האתגר של תדמית ומיתוג בעת מכירת מוצרים סוג ב'? לעיתים בעל העסק חושש שהמוניטין שלו ייפגע בגלל שהוא מוכר מוצרים פחות איכותיים. לכך אליעד מציע מספר פתרונות פרקטיים:
  • ליצור מותג נפרד או חברה נפרדת שתשווק את המוצרים הפחות איכותיים תחת שם שונה, כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי.
  • למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי.
  • האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ברכישה.
מדוע כדאי להציע מוצרים לכל תקציב ולכל סוג לקוח?

נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של היכולת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות בשוק. ישנם לקוחות שרוצים את המוצר הטוב ביותר ואינם רגישים למחיר. אך יש גם לקוחות שהתקציב שלהם נמוך ואין באפשרותם לקנות את מוצר הפרימיום. אם העסק לא מציע מוצרים זולים או סוג ב', אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים.

אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א' בעצם מגביל את עצמו ומפסיד קהל לקוחות רחב שלמעשה יכול היה להכניס לו הכנסות משמעותיות נוספות.

סיכום והמלצות פרקטיות

בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו.
האם כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב'? האם זה צעד חכם או לא?

אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים.

למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב'? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב' כמוצר סוג א', זה לא מומלץ כלל. ייתכן שתרוויח כסף בטווח הקצר, אך לאורך זמן זה יפגע במוניטין שלך ותמצא את עצמך בבעיה רצינית.

ומה אם לא מרמים, אלא מציינים שהמוצר סוג ב'?

נניח שאתה כן מציין שהמוצר הוא סוג ב', ועדיין מוכר אותו - האם זה כדאי? לכאורה, הבעיה נפתרת כי הלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוכשים. אז מה הסיכון?

כאשר אתה מוכר מוצרים זולים ופחות איכותיים, יש לכך מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב' מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר לקוחות, בטווח הארוך זה יכול להזיק לעסק שלך. אם הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההתעסקות עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים.

מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב'. למשל:
  • אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך.
  • אם מדובר במוצר שבו הלקוח מודע לכך שמדובר במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו.
  • אם הלקוח לא יפנה אליך בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב'.
במקרים אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ומנהלים את הסיכונים בהתאם.

כיצד למתג נכון מוצרים סוג ב'?

אם אתה חושש שהמותג שלך ייפגע מכך שאתה מוכר מוצרים סוג ב', יש לכך פתרונות:
  • תוכל להקים מותג נפרד או שם עסק אחר שימכור את המוצרים הזולים.
  • תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני.
  • תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא אחריות, וכך להציע מחיר נמוך יותר למי שמוכן לקחת את הסיכון.
למה חשוב להתאים את ההיצע לכל סוגי הלקוחות?

בכל שוק יש לקוחות שמחפשים את המוצר הכי טוב בלי קשר למחיר, ויש כאלה שמוגבלים בתקציב ורוצים פתרון זול. אם תתמקד רק במוצרי פרימיום, אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים.

אם תוכל להציע גם מוצרים יוקרתיים וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם יקנו מהמתחרים שלך - ואתה תאבד לקוחות.

לסיכום

מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית אם היא מתבצעת נכון. אם תמכור מוצרים פגומים שיחזרו אליך שוב ושוב עם בעיות - אתה רק תסבך את עצמך. אך אם תדע לתמחר אותם נכון ולהציע אותם בצורה שתגן עליך מהפסדים - תוכל להרחיב את היקף המכירות שלך ולהרוויח יותר.

רוצים ללמוד עוד על מכירות, ניהול עסקים, תמחור נכון ושיטות להגדלת ההכנסות? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא!
מוצרים לא איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא למכור? תחרות עסקית, הגדלת המכירות, הגדלת רווחיות, הגדלת המוצרים, איזה מוצרים למכור? איך לקבוע מחיר למוצר? איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר לי, שיחת חולין של תלמיד חכם, לרדת ברמה, מוצרים ברמה ירודה, מוצרים ברמה גבוה, מוצר באיכות בינונית, מוצר לא איכותי, איזה מוצר למכור? איזה מוצר לא למכור? הגדלת סל המוצרים, מוצר גרוע, מוצר טוב, מוצר יקר, מוצר זול, מוצר בינוני, מוצרים באיכות בינונית, מוצר פשוט, מוצר ברמה ירודה, מוצר ברמה גבוה, מוצר יוקרתי, מוצר לכל כיס, מוצר סוג א, מוצר סוג ב, מוצר פרימיום, מוצר איכותי, מוצר פגום
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצרים גרועים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצרים גרועים, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע עובדים תלונות של לקוחות באינטרנט יסודות הרטוריקה איך לגרום ללקוח לקנות ממך? המוצר שלי לא מספיק טוב להיות כנה עם לקוח למנוע שתילת מחשבות מכירה של מוצר איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? איך למכור ללקוח? תקשורת בין אישית עם לקוח למכור כל מוצר האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? איך למכור עם אנרגיה? לקוח שצריך לחשוב על זה... איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? איך לשכנע ילד לסדר? לספק ללקוח שירות לא כל אחד יכול ללמוד למכור איך לא לאבד לקוחות? לשכנע מישהו א מיני לעשות מבצע ללקוח מכירות שטח לקוח עוין איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? לטפל בהתנגדויות של לקוח למכור שירותי יעוץ פרצה בתת מודע לטפל בהתנגדות של הלקוח לשכנע מישהו להיקשר לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון לעשות יותר שיווק לשכנע אישה לחשוב האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? לגרום למישהו לתת לך הנחה לקוחות פוטנציאלים איכותיים לתת אמון מחדש אחרי בגידה לשכנע מישהו לא לסרב קושי במחלקת המכירות לעשות הרבה כסף כאיש מכירות חומר שיווקי מחליף את איש המכירות איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? איך לדבר בשפה של הלקוח? לטפל ב nlp השכנוע של התת מודע עדויות של לקוחות לשווק מוצרי מידע עיצוב חומר שיווקי שיווק עקיף לקוח ששואל כמה זה עולה מוצר מוכן למה הלקוח אומר יקר לי? הכאב המקורי של הלקוח האם כדאי לעבוד במכירות? טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לשכנע פקיד מתי לומר את המחיר ללקוח? לשכנע מישהו לא לשקר למכור בלי אנרגיה האם השיווק טוב? איך להציג ללקוח הנחה? איך לראיין איש מכירות? איפה ללמוד שיווק? ליצור לקוחות חוזרים כמות לקוחות פוטנציאלים לגרום למישהו לא לאהוב אותך מתי להכין חומרי שיווק? בחירת חברת שיווק אפשרויות גרועות ללקוח לשכנע מישהו לא להסתיר לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר אנשי מכירות שקרנים האם להביא לקוחות חדשים? לשכנע מישהו להתאהב בך איך להצליח בתפקיד איש מכירות? לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך לחשוף את התקציב של הלקוח מכירות באמצעות שיווק להציב יעדי מכירות איך לשדר אמון? למכור את המוצרים של הלקוחות שלך חייב לעשות איתור צרכי הלקוח איך ליצור השפעה? לשכנע חולה נפש איך לא לשתול מחשבות? התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל תהליך איתור צרכי הלקוח ספרים על מכירות ליצור הזדהות רגשית חזקה מתי לחשוף את המחיר ללקוח? ליצור ללקוח חוויית רכישה לגרום למישהו להביא ילדים מה הצורך של הלקוח? טעויות של nlp לגרום למישהו לאכול בריא איך לתמחר ללקוח? לקוח רוצה התחייבות על תוצאות nlp כמותג שיווקי לקוחות ממליצים באינטרנט עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, מומחה מכירות, תת מודע בנושאי מוצרים גרועים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 15_12_2025 השעה 07:16:54 - wesi28