אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצרים גרועים, NLP למטפלים, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, טכניקות שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בשיטת nlp, איך לשכנע את ההורים, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, NLP ומכירות, ללמוד nlp, אימון אישי, התמודדות עם התנגדות מכירות, דיבייטינג, NLP ספר, להתכונן לראיון, הבסיס למכירות nlp, לשכנע את הבוס, התניה קלאסית, התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע בעל לעוד ילד, תשובות בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP מדריך, מהו nlp, מיומנות רטורית, ניתוח רטורי, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, התנגדויות מכירה, ייעוץ לאנשי מכירות, איך לשכנע את חברה שלך, לשכנע את המנהל, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
גרועמוצרמוצר גרועכמה מוצריםלמכור גם מוצרים גרועיםאיך למכוראיך למכור מוצר יקר ללקוחיהיה גרועאיך למכור מוצרים יקריםהגרוע מכלמוצרים יקריםהתרחיש הגרוע ביותרלקוח אומר שהמוצר יקרהדבר הכי גרוע שיכול לקרותלמה המוצר כל כך יקריכול להיות יותר גרועאיך למכור מוצר יקראפשרויות גרועותזוגיות גרועהקשה למכור מוצר יקרהיא גרועהאיזה מוצר למכורמוצרים מתחריםמרגיש שהמוצר יקרמה יותר גרועאני גרועמוצרים טוביםלמה המוצר יקראיש מכירות גרועמוצרים דומיםמוצר יקר מידימוצרים איכותייםהמוצר יקר ליהדבר הגרוע ביותר שיכול לקרותהמוצרים של המתחריםלמה מוצר יקרשירות גרועמוצרים פשוטיםמנהל גרועמחיר של מוצרלתת ללקוח אפשרויות גרועותסוגי מוצריםאפשרויות בחירה גרועותפחד מהגרוע מכלאיך למכור מוצרים זוליםאיך לקנות מוצרהצעות גרועותלקנות את המוצרשיווק גרועאיך להתמודד עם מוצריםלרכוש את המוצרלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועותתמחור מוצרים ושירותיםמה יותר גרוע הדמיון או המציאותלרכוש מוצר🔍הצג עוד...
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
6:13שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... משום שבחורף האדם מגיע מתוך מצב של קור, ולכן הוא מעריך יותר את החום. האם תמיד נכון להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני הטובים? אליעד כהן אומר כי ישנה תיאוריה במכירות, לפיה כדאי להציג ללקוח כמה מוצרים גרועים לפני שמציגים לו מוצר טוב, כדי לגרום לו להעריך את המוצר הטוב יותר. לדוגמה, אם מציגים ללקוח מספר דירות ... מדגיש שוב שאין כלל מוחלט לגבי השימוש בעקרון הניגודיות, אלא שכל מקרה הוא לגופו. לפעמים, לקוח שראה יותר מדי מוצרים גרועים ירגיש מיואש ולא יעריך את המוצר הטוב כשיציגו לו אותו. במקרים אחרים, לקוח שראה מוצרים גרועים מיד יזהה את הערך הרב במוצר טוב. לכן, יש צורך להפעיל שיקול דעת ולהבין את מצב הלקוח ואת הציפיות ... כהן מציין כי שיטת הניגודיות במכירות היא כלי עוצמתי מאוד, אך השימוש בו דורש חכמה ורגישות. יש להימנע מהצגת מוצרים גרועים כאשר הלקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש, ולשמור על תקשורת טובה במהלך כל התהליך, כך שהלקוח לא יאבד אמון. ... הוא יראה דירה ממוצעת אך סבירה, הוא עשוי לתפוס אותה כטובה בהרבה ממה שהיא באמת. האם תמיד יש להציג מוצרים גרועים לפני הטובים? אליעד כהן מסביר שאין כלל מוחלט לגבי הצגת מוצרים גרועים לפני מוצרים טובים, כיוון שכל מקרה לגופו. למשל, אם לקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש ויש מוצר שמתאים בדיוק לצרכיו, עדיף להציג לו מיד את המוצר המתאים במקום לבזבז את זמנו עם מוצרים גרועים. במקרה כזה, הצגת מוצרים גרועים עלולה לפגוע באמון הלקוח במוכר. מתי עדיף לא להשתמש בעקרון הניגודיות? אם הלקוח ייחשף ליותר מדי מוצרים לא מתאימים, ... גם כאשר הוא רואה דירה טובה יחסית, הוא כבר מתחיל לראות בה בעיקר חסרונות בגלל התסכול שהצטבר. איך להציג מוצרים גרועים בלי לפגוע באמון הלקוח? כאשר בכל זאת מציגים מוצרים לא מתאימים כדי להמחיש את הניגודיות, חשוב מאוד להבהיר ללקוח ... טובות. כך הלקוח מבין בבירור שהמוצר הראשון הוא האפשרות הטובה ביותר עבורו. מתי ניגודיות כבר לא יעילה? לפעמים, הצגת מוצרים גרועים עלולה לגרום ללקוח להינעל על חוויית השליליות, כך שגם כאשר הוא רואה מוצר טוב, הוא אינו מצליח להבחין באיכויות ... הוא עשוי להעריך אותה יותר ולחשוב שהיא בחירה טובה יותר בהשוואה למה שראה קודם. האם תמיד כדאי להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני המוצר המתאים? לא בהכרח. כל מקרה לגופו. אם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה, אין טעם להראות לו ... לו המוצר הטוב ביותר, הוא עלול להיות כבר במצב רגשי של ייאוש ולראות בו רק חסרונות. איך אפשר להראות מוצרים גרועים בלי לגרום ללקוח לאבד אמון? אם מוכר מציג ללקוח מוצרים שלא מתאימים לו, עליו לוודא שהלקוח מבין שיש עדיין ... אין חוקים מוחלטים במכירות - כל מקרה דורש התאמה אישית. לפעמים יתרון האור נובע מהחושך, כלומר, לקוח שהוצגו לו מוצרים גרועים יעריך יותר את המוצר הטוב. אך לפעמים, דווקא אם לקוח חווה יותר מדי חושך, הוא כבר לא יבחין באור. ... באמת להראות ללקוח בהנחה שיש לנו כמה מוצרים ויש מוצר שאנחנו יודעים שמתאים ללקוח, האם באמת להראות ללקוח את המוצרים הגרועים ואחר כך את המוצר הטוב ואז הוא יעריך את המוצר הטוב כן או לא? והתשובה היא כזאת כל החוקים ... צריך להראות לו מוצרים אחרים גרועים שלא מתאימים לרצון שלו. ולמה? כי אומנם כביכול אם אנחנו נראה לו את המוצרים הגרועים אז כביכול הוא יעריך יותר את המוצר הטוב אבל מצד שני זה גם מטופש, למה זה מטופש? כי יכול להיות שבגלל שנראה לו את המוצרים הגרועים אז הוא כבר יאבד אמון בנו הוא יגיד מה זה מה שהוא מנסה למכור לי? ואז כשנבוא למוצר הטוב ... נראה לו את היותר טוב הוא כבר לא יראה את הטוב שבדבר והוא כבר נמצא בתחושה שאנחנו מוכרים לו מוצרים גרועים. ולכן בשורה התחתונה האם עדיף להראות ללקוח קודם את המוצרים הגרועים אחר כך את הטובים או ישר להראות לו את הטובים? כי אחר כך אין טעם להראות לו את הגרועים ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
...פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך...
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
...יותר לשמור על המשימה בתוך העסק. לסיכום, איך לקבל החלטה אם להשתמש באאוטסורסינג או לבצע משימות לבד? אליעד מסכם את השיקולים בשתי שאלות מרכזיות: האם הזמן שמתפנה לבעל העסק בעקבות העברת המשימה אכן מנוצל בפועל להכנסה נוספת? האם ניתן לשמור על רמת האיכות הרצויה במשימות שמועברות לאדם חיצוני? רק אם התשובה לשתי השאלות האלה היא חיובית, משתלם כלכלית להעביר את המשימות למיקור חוץ. אחרת, ייתכן שבעל העסק יעדיף לעשות אותן בעצמו, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת איכות ושליטה בתוצאות. ניהול עסק מתי לגייס עובד? כדאיות שימוש...
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
...על בקשת העובד להעלאה, אליעד מציע לענות לו בצורה החלטית: אין בעיה שתחשוב על זה, אבל לאחר שתחליט, גם אני אצטרך לחשוב אם אני מוכן להמשיך לעבוד בתנאים האלה. העובד צריך להעביר מסר ברור שגם הוא מחזיק בכוח המיקוח, ולא לתת למעסיק למשוך את התהליך או לגרום לו להרגיש חסר אונים. אליעד מדגים שאם העובד יוצר מצב שבו המעסיק מרגיש שהעובד מוכן באמת לעזוב, המעסיק יהיה חייב להתייחס לכך ברצינות ולשקול מחדש את ההחלטה שלו. מה לעשות במקרה שהמעסיק ממשיך להעלות יעדים ללא העלאת שכר? אליעד כהן ממליץ על גישה ישירה והחלטית....
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
...אולי אני יכול לא להגיש כלום לבוס, ואם הוא לא יגיד לי כלום, אז אני לא אעבוד בשישי שבת? אליעד מסכים שייתכן שזה יעבוד, אבל מציין שעדיף לשלב זאת עם הגישה הקודמת של יצירת קשר טוב עם הבוס, כדי להגדיל את הסיכוי שהבוס יסכים וימחל על העבודה בשישי ושבת מרצונו. מה עושים אם הבוס רוצה להימנע ממצב שעובדים אחרים יראו שאני לא עובד בשישי שבת? כאן אליעד מדגיש שיש להתחשב גם באפשרות שעמיתים אחרים לעבודה יבחינו בכך, מה שעלול לעורר ביקורת או לחץ: למה הוא לא עובד בשישי שבת ואני כן? לכן חשוב לדאוג שגם מהצד של הבוס יהיה...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
...כיצד המוח חושב וכיצד המוח מפרש את מה שאומרים לו? ומי שיעמיק בנושא הזה יראה, כי המוח בעצם מקבל המון אינפורמציה כל הזמן. ויש דברים שהמוח של האדם מבין אותם בצורה ישירה ויש דברים שהמוח של האדם מבין אותם בצורה עקיפה. לדוגמה: נניח שאדם רואה בפעם הראשונה בחייו כלי רכב שחונה בחניה. האם האדם יעלה על דעתו שהדבר הזה יכול לנסוע בכביש במהירות גבוה? תשובה: לא. אין לאדם שום סיבה להניח שהדבר הזה, יכול לעשות את מה שהוא באמת יכול לעשות. ואם אותו האדם יראה את אותו הרכב, בזמן נסיעה בכביש. אז זה יגרום לאדם להבין בצורה...
מלחמות הרבנים, מניפולציות של רבנים, שקרים של רבנים, הרב אמנון יצחק, הרב זמיר כהן, הרב מחפוד, הרב יוסי מזרחי, הרב עובדיה יוסף, מפלגת שס, רבנים שקרנים
מלחמות הרבנים, מניפולציות של רבנים, שקרים של רבנים, הרב אמנון יצחק, הרב זמיר כהן, הרב מחפוד, הרב יוסי מזרחי, הרב עובדיה יוסף, מפלגת שס, רבנים שקרנים
...המניפולציות של הרב אמנון יצחק עובדות? במהלך השיחה, אליעד מתאר את השיטות בהן משתמשים הרבנים כדי להפעיל מניפולציות על המאמינים. כך לדוגמה, הרב אמנון יצחק התוודה שגינה את הרב עובדיה יוסף באופן גלוי כאשר נראתה סיבה פוליטית לפעול כך, אך הוסיף שזו הייתה מניפולציה משום שלא דיבר על הרב עובדיה קודם. המניפולציות הללו כוללות שימוש בהקלטות ובתיאורים חסרי בסיס כדי להטיל ספק במעמדם של רבנים אחרים. מהו השקר שעומד מאחורי פסיקות הדת? הרבה מהסיפור עוסק בכך שהרבנים לא תמיד פועלים לפי ההלכה והמסורת, אלא לפי מה שמתאים...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
...לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל מול עיניו, את התועלת שהוא מביא ללקוח. ואם וכאשר איש המכירות יבין, שזה שהלקוח אמר לו לא, זה לא אומר בהכרח שהמוצר לא טוב / דברים שליליים אחרים על איש המכירות והמוצר. על ידי כל הדברים האלו, מפלס המתח והחרדה של איש המכירות יורד. ובמקום שחיקה, יכולה להגיע תחושת התלהבות. כמו של אדם שמחלק לאנשים מים במדבר. שהוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב, ושיש לו הרבה פחות מחשבות שליליות על עצמו, אם בכלל. לסיכום, שחיקה נובעת מהמאבקים שיש לאיש המכירות, מול הלקוחות ומול...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
...להבין שלא תוכל להתמודד בשוק שבו המחיר הוא הגורם המרכזי. אם חשוב לך לייצר רק מוצרים איכותיים ברמה גבוהה, אתה לא יכול להציע מחירים נמוכים מספיק ללקוחות שרוצים לשלם כמה שפחות. לדוגמה, אם אתה מתעקש לייצר מוצרים טובים ויקרים, ומסרב לעשות עבודה בינונית או נמוכה, אתה תהיה חייב לפנות רק לשוק שבו הלקוחות מחפשים איכות ללא פשרות. פתרון אפשרי אחד לבעיה זו הוא לפתוח מותג נוסף שבו תייצר מוצרים פחות איכותיים וזולים יותר, אבל מדובר בנושא אחר. מה ההבדל בין תחרות על איכות לבין תחרות על מחיר? קיימים שני סוגי תחרות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצרים גרועים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצרים גרועים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מוצרים גרועים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום למישהו לרצות לתת לך? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? האם אפשר לשכנע כל אחד? לשכנע מישהו לא לעשות משהו להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור מה השווי האמיתי של המוצר? איך לגרום למישהו לענות לך כן? שיווק ישיר או שיווק עקיף להכין חומר שיווקי תוכנית ליצירת חומרי שיווק סלוגן שיווקי פרסום חומרי שיווק המוצרים של המתחרים כשלים רטוריים לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה להשפיע משפט בצורה משכנעת יצירת יתרונות שקריים למוצר לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו האם יש חומרי שיווק מיותרים? למה לעשות שיווק? איך להצליח במכירות? משא ומתן עסקי ניהול משא ומתן עסקי לקוח חושש מתגובה מניפולציות לגרום לאנשים לטעום מהמוצר סודות ההשפעה של מנטורים לקוח קשה לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום אמון באנשים nlp בעבודה לגרום למישהו לחשוב מחשבה איזה חומרי שיווק? איך למכור מוצר ללקוח? להכיר לקוח מתחילים למכור לשכנע את התת מודע למכור למישהו משהו מה התקציב של הלקוח? פיתוח המוצר למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? מניפולציות פשוטות איך לשכנע ללמוד? מניפולציות במכירות מוצרים סוג ב... מומחי nlp טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לשכנע אנשים התועלת של הלקוח מהמוצר השפעה על המודעות של הלקוח לחשוף את התקציב של הלקוח איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? אנשי מכירות רעים ניתוח תהליכי שיווק שאלה כללית של לקוח להציע כמה הצעות גרועות ללקוח לתת את המוצר בחינם טריקים לשכנוע לשכנע אקסית לחזור איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? מה הכי חשוב ללקוח? מסרים בתת מודע לגרום ללקוח למכור לעצמו ניהול משא ומתן למתקדמים מניפולציות בזוגיות למה לקוח מבקש הנחה? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? לבקש תשלום מלקוח למכור יעוץ למשכנתאות יותר קל לשכנע להציג את עצמך ללקוח שיקוף והשפעה על אדם אחר מה זה מכירות? איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? לשכנע ולמכור המניפולציה של הפחד לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות להפוך את הלקוח לחבר להביע הזדהות ניתוח רטורי איך לא לבטל עסקה עם לקוח? מוטיבציה לאיש מכירות איך למכור את עצמך ללקוח? שיווק לטווח מיידי איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם? מחיר שמותאם אישית ללקוח לתת ללקוח אמון לגרום למישהו לעשות משהו לשכנע מישהו לשמור על התזונה שיווק איך לשכנע בירוקרטים? מאמני מכירות איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? לשכנע בחורה שמנה שכנוע רעיוני לשדר מקצועיות מול הלקוח למה לא לברר את צרכי הלקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, מכירות, מאמן עיסקי בנושא מוצרים גרועים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 13_09_2025 השעה 19:51:31 - wesi28