אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר גרוע ✔איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר גרוע, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, nlp הדרכה, ללמוד nlp בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדות לקוח, מיומנויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, מומחה שיווק, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טקסט שכנוע, NLP תקשורת, טיפול בהתנגדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP ביקורת, ללמוד לשכנע, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך אפשר לשכנע אנשים, לשכנע את האקסית לחזור, התמודדות עם התנגדות מכירות, מיומנות רטורית, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ פוליטי, NLP כלים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע סבא, תשובות בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע אישה, הכנה לראיון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? מה מיוחד בי?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות הבסיסיות שאותן אנשים שואלים את עצמם בהקשרים שונים של חייהם - שאלה של "למה דווקא אני?" שמופיעה לא רק בהקשר של מכירה או שיווק, אלא גם בזוגיות, עבודה, ותחומים אחרים. מהו היתרון שלנו על פני אחרים וכיצד ניתן להתמודד עם השאלה הזו?

מהו בידול עסקי?

בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ליצור נישה עסקית ייחודית שתהפוך אותך לאטרקטיבי בפני קהל מסוים. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה עלול למשוך את הקהל הזה, אך במקביל, תצמצם את טווח הלקוחות שלך.

אבל השאלה היא, האם באמת חייבים להיות הכי טובים או שונים על מנת להצליח? אליעד כהן מסביר שזו לא האמת המוחלטת. לא תמיד צריך להיות הכי טוב כדי להצליח למכור משהו או להצליח בראיון עבודה.

האם תמיד צריך להיות הכי טוב?

ההנחה הרווחת היא שצריך להיות טוב ביותר על מנת להצליח בשיווק או בעסקים. אך למעשה, לא תמיד חייבים להיות המוצר או השירות הטוב ביותר. לדוגמה, חלב מקולקל יכול להימכר פשוט כי הוא קרוב יותר למדף והלקוח לא טרח לבדוק את התאריך. כאשר אנחנו בוחנים את הבחירות שלנו, פעמים רבות אנחנו לא בוחרים לפי האיכות, אלא לפי זמינות, נוחות או קרבה.

ההחלטות שאנחנו מקבלים

כאשר אדם שוקל רכישת מוצר, קבלת עבודה, או בחירה במישהו כמועמד לדייט, הוא בודק את התועלת שהצעד הזה ייתן לו בהשוואה למחיר או במאמץ שהוא יצטרך להשקיע על מנת למצוא אלטרנטיבה טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר.

איך להתמודד עם השאלה "למה דווקא אתה"?

כששואלים אותך בראיון עבודה "מה היתרונות שלך?", אפשר להחזיר את השאלה: "מה היתרונות של החברה שאתה מציע לי לעבוד בה?" או "מה מציע המקום הזה שיגרום לי לבחור דווקא בו?". מה שאתה מציע, לא בהכרח חייב להיות ייחודי, מה שחשוב הוא שהתועלת שאתה מספק תתאים למה שהמעסיק או הלקוח מחפש.

מה צריך כדי להצליח?

על פי אליעד כהן, כדי להצליח בשיווק עצמי לא צריך להיות המוצר הטוב ביותר, אלא רק להימצא במקום הנכון בזמן הנכון. חשוב שתהיה נגיש, שאתה תוכל לספק תועלת שמספקת את הציפיות של הלקוחות או המעסיקים במחיר סביר ובזמינות גבוהה. הלקוחות לא תמיד מחפשים את המוצר הכי טוב, אלא את המוצר שמתאים להם באופן אישי או משרת את מטרותיהם בצורה הנוחה ביותר.

לסיכום

ההצלחה בשיווק או בקבלת עבודה לא בהכרח תלויה בהיותך "הכי טוב" או בעל יתרון ברור. פעמים רבות, ההצלחה טמונה בזמינות, נוחות, והיותך האדם הנכון במקום הנכון. אתה לא חייב להיות המומחה הטוב ביותר, אבל אתה כן צריך להיות מוכן להציע תועלת שמתאימה למי שמחפש אותך.
למה דווקא אני? איך להתמודד עם השאלה ולמה לא חייבים להיות הכי טובים?

השאלה "למה דווקא אני?" עולה בתחומים רבים בחיים, בין אם זה בעסקים, ראיונות עבודה, מערכות יחסים או אפילו בסיטואציות יומיומיות כמו קניית מוצרים. פעמים רבות, אנשים שואלים את עצמם:
  • למה שהלקוח יקנה דווקא ממני ולא מהמתחרים?
  • למה שהמעסיק יקבל אותי לעבודה ולא מישהו אחר?
  • למה שהבחורה תרצה דווקא אותי ולא מישהו אחר?
  • למה שהלקוח יבחר דווקא את הנעל הזו ולא אחת אחרת?
הגישה המקובלת: בידול ונישה עסקית

רבים מדברים על הצורך בבידול עסקי ונישה ייחודית. הרעיון הוא שאם תבלוט במשהו מסוים, יהיה לך יתרון תחרותי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה אולי תמשוך את הקהל הזה, אך במקביל, אתה גם מצמצם את קהל הלקוחות שלך כי נשים או צעירים פחות יבחרו בך. לכן, יצירת נישה יכולה גם לפגוע בך אם היא מגבילה את טווח הלקוחות הפוטנציאליים.

האם חייבים להיות הכי טובים כדי להצליח?

האמת היא שלא חייבים להיות הכי טובים או ייחודיים כדי למכור או להצליח. ישנם מוצרים ושירותים שנמכרים למרות שהם פחות טובים מהמתחרים, פשוט כי הם היו זמינים יותר, קרובים יותר או נוחים יותר. למשל:
  • מישהו קנה חלב מקולקל כי הוא היה הקרוב ביותר במדף ולא בדק את התאריך.
  • לקוח קנה פלאפל בינוני כי הוא היה הכי קרוב ולא היה לו כוח ללכת רחוק יותר.
  • מעביד קיבל עובד בינוני כי לא רצה להשקיע זמן נוסף בחיפוש מועמד טוב יותר.
איך אנשים מקבלים החלטות?

כאשר מישהו שוקל האם לקנות מוצר, לשכור עובד או לבחור בן זוג, הוא בוחן את התועלת שהוא יקבל לעומת המחיר שהוא צריך לשלם. התועלת אינה רק האיכות, אלא גם הזמינות, הנוחות, והמאמץ שנדרש כדי למצוא אלטרנטיבה טובה יותר.

לדוגמה:
  • לקוח שמחפש מוצר בחנות בוחר במוצר הקרוב ביותר אליו, כי להושיט יד יותר רחוק דורש יותר מאמץ.
  • מעביד מקבל מועמד לעבודה כי הוא האדם הראשון שהגיש מועמדות, ואין לו זמן או כוח לבדוק אפשרויות נוספות.
  • בחורה בוחרת גבר לדייט לא כי הוא הכי טוב בעולם, אלא כי הוא הזמין אותה בזמן שהיא הייתה פנויה.
איך זה מתקשר לשיווק עצמי?

כדי שאנשים יקנו ממך, יעסיקו אותך או יבחרו בך, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אלא פשוט להיות מספיק זמין, נגיש ונתפס כבחירה סבירה. אין צורך להיות מושלם, אלא פשוט להיחשף לכמה שיותר אנשים ולתת להם סיבה מספיקה לבחור בך. זה יכול להיות זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט היעדר אלטרנטיבות טובות יותר.

איך לענות על השאלה "למה דווקא אתה" בראיון עבודה?

כאשר שואלים אותך "מה היתרונות שלך?" אפשר לענות כך:
  • "מה היתרונות של מקום העבודה הזה? למה שאני אבחר לעבוד דווקא כאן?"
  • "אני לא יודע איך אני ביחס לאחרים, אני רק יודע מה אני מציע."
  • "יש בטוח אנשים טובים ממני ויש גם כאלה שפחות טובים. השאלה היא אם מה שאני מציע מתאים למה שאתם מחפשים."
אם המעסיק מחפש מישהו עם יתרונות ייחודיים אך משלם שכר נמוך, אפשר להחזיר לו את השאלה:

"האם אתם מציעים משהו מיוחד לעובדים שלכם, או שאתם מחפשים עובד מיוחד שיסכים לשכר רגיל"

לסיכום

לא צריך להיות הכי טוב או ייחודי כדי להצליח. מספיק שיהיה לך יתרון כלשהו, אפילו אם הוא מינימלי - כמו זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט להיות האדם הראשון שהלקוח נתקל בו. אנשים מקבלים החלטות לא רק לפי האיכות האובייקטיבית אלא גם לפי זמינות ונוחות. לכן, במקום לשאול "למה דווקא אני?", עדיף להתמקד בלוודא שמספיק אנשים יכירו אותך, ושהם יראו אותך כאופציה סבירה שנותנת להם תמורה מספקת ביחס לעלות.
למה לבחור דווקא בך? למה לרצות דווקא אותך? למה שמישהו ירצה אותי? למה שמישהי תרצה אותי? למה שמישהי תרצה דווקא אותי? למה שמישהי תאהב אותי? למה שמישהו יאהב אותי? למה שמישהו ירצה דווקא אותי? למה שמישהו יבחר בי? איך לגרום למישהו לרצות דווקא אותך? טיפול בהתנגדויות מכירה, מה היתרונות שלך? מה היתרונות של העסק שלך? למה דווקא אתה? למה שנקבל אותך לעבודה? במה אתה יותר טוב מאחרים? טיפים לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, איך להשיג מכירות? הפסיכולוגיה של המכירה, האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? האם צריך ייחוד עסקי? איך למכור שירות גרוע? אימון עסקי, אימון שיווקי, יעוץ עסקי, יעוץ שיווקי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר גרוע, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מוצר גרוע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיווק לעסק חדש רצון לשכנע תמחור מוצרים מניפולציות בשתילת מחשבות לשכנע לקוח לרכוש מוצר במחיר מניפולציות הכרחיות חוסר הזדהות השיווק כתוצאה של המכירות שיווק בשכנוע ישיר למכור מוצר כשאתה לא במיטבך למכור באופן אוטומטי אסטרטגיית שיווק לגרום למישהו להפסיק אמפתיה כלפי לקוח השפעה על התת מודע ליצור ללקוח תחושת החמצה מניפולציות פשוטות התת מודע שלך מסרים שיווקים להוריד מהמדפים מוצר לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות חוצפה של לקוחות שיפור מכירות לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע אין למוצר שלי מתחרים לגרום למישהו לשחרר המתחרים שלך כאיש מכירות לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו לשכנע אנשים להאמין לך איך לזהות מניפולציות? לתכנן הכנת חומרי שיווק להגדיל את כמות המוצרים קושי למכור את עצמך למה לקוח אחר ביטל עסקה? טכניקות nlp לעמוד בפני מניפולציות השפעה סמויה על המודעות של הלקוח לקוח ששואל הרבה שאלות שכנוע בעסקים להתחרות על המוצר האיכותי ביותר לשכנע בחור לאהוב טכניקות שכנוע והעברת מסרים לשכנע אדם אחר כל אחד יכול ללמוד למכור לגרום ללקוחות לרדוף אחריך איך לא לאבד את האמון של הלקוח? ערך אובייקטיבי של מוצר למכור בפעם הראשונה שכנוע להגדיל איך למכור מחיר יקר? איך להעלות מחיר ללקוחות? אין לי לקוחות מעצב מוצר הדרכת מאמני מכירות תהליכים במכירת מוצר מנטור מכירות לגרום למישהו להרגיש לא בנוח להעביר ללקוחות טיפול בתלונות של לקוחות מקצועיות בעיני לקוח מגוון מוצרים להציע ללקוחות למה קשה לי למכור ללקוחות? לגרום למישהו לא לבגוד בך מהי המחלה של אנשי המכירות? להצליח בעסק אם אני שונא למכור לתת ללקוחות שירות אנשי מכירות בראיון עבודה שיפור מוצר לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה שיטת מכירות משולבת למכור כל מוצר לטפל בהתנגדויות של לקוח שכנוע שכלי לגרום למישהו לומר את האמת לשכנע בת זוג לשכנע מישהי מניפולציה סיבתית מיינדסט של איש מכירות מומחה מנהל צריך להיות איש מכירות זיהוי הכאבים של הלקוח לגרום לאנשים להשתכנע לקוח שעושה בעיות איך למכור בלי מצב רוח? לשכנע אנשים להאמין בך פרזנטציה ללקוח nlp למכירות להכיר את עולם המושגים של הלקוח שיווק נכשל שיווק קורסים באינטרנט טיימינג של שכנוע סיכוי סיכון במשא ומתן שכנוע להגדיל מכירות נוסחה לגרום למישהו להתמכר אליך למכור מוצר מושלם התנגדויות מכירות בטלפון תכנים שיווקיים להחזיר אמון בזוגיות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, אימון אישי, מאמן אישי בתחום מוצר גרוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2344 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 23:05:30 - wesi28