אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר גרוע ✔דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר גרוע, איך לשכנע את חברה שלך, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, אימון אישי לפוליטיקאים, טקסט טיעוני, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטת ה nlp, לשכנע בחורה לצאת איתי, מניפולציות, דמיון מודרך ו nlp, לשכנע את המפקד, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP וסוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אומנות הסוגסטיה, איך לנצח בוויכוח, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע ילד, איך לכתוב טקסט משכנע, NLP הסבר, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את אמא, nlp וחרדות, טיפול בהתנגדויות לקוח, מסרים תת הכרתיים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp וידאו, טיפים למכירות, לשכנע הורים, איך לשכנע גבר להתחתן, ספר nlp, איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח?

כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו לדייק ולהציג את המוצר בדיוק כפי שהוא, כולל כל היתרונות והחסרונות, או שמא עדיף להציג אותו באור חיובי במיוחד, אפילו אם זה אומר לא להיות מדויק לחלוטין. אליעד כהן מסביר כי מדובר בדילמה משמעותית שקשורה באופן ישיר ליחסים בין איש המכירות ללקוח, לאמינות שהלקוח חש, וליכולת לבצע מכירה מוצלחת.

מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות?

דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית של המוצר, ללא הגזמה או הסתרה של פרטים שליליים. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם רכב הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו לשנת 2023", אז איש המכירות צריך לומר זאת במדויק ולא להציג אותו כרכב המהיר ביותר באופן כללי, כי אז הדבר עלול להיות לא נכון. המשמעות של דיוק היא לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים.

מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה?

אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח:
  • יצירת אמון ואמינות:

    כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה.
  • חיזוק הקשר לטווח ארוך:

    לקוח שמקבל מידע אמיתי ומדויק, נוטה לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות מאותו מוכר, מכיוון שהוא בוטח בו ויודע שלא מנסים להונות אותו.
  • מניעת אכזבות ותלונות:

    כאשר הלקוח יודע מראש את האמת על המוצר, הסיכוי שיתאכזב או יגיש תלונה בעקבות ציפיות שווא יורד משמעותית.
  • תדמית מקצועית ואמינה:

    מוכר המדייק בפרטים נתפס כמומחה וכאדם מקצועי יותר, ולא רק כמי שרוצה למכור בכל מחיר.
מהם החסרונות של דיוק מוחלט בתהליך מכירה?

מצד שני, אליעד מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר:
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות באופן גלוי מדי עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • קושי להתחרות במתחרים:

    אם המתחרים בוחרים להציג את המוצרים שלהם בצורה פחות מדויקת אבל יותר "יפה" ומשכנעת, הלקוח עשוי להעדיף את ההצעה שלהם.
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר כל הפרטים, כולל החסרונות, מוצגים, הלקוח עלול להרגיש שהוא צריך לשקול את הדברים לעומק רב, מה שגורם לו לדחות את החלטת הרכישה.
האם תמיד צריך לדייק לחלוטין או שאפשר לעגל פינות?

לדברי אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח.

לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח "אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב", וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית "המוצר יהיה זמין מהר מאוד" זו אמירה פחות מדויקת, אם כי לא שקר מוחלט.

מהו המצב האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת?

המצב האידיאלי שאליעד מתאר הוא מצב שבו המוצר הוא כל כך איכותי וטוב, שניתן לדייק ולהגיד ללקוח את כל האמת, כולל חסרונות, ועדיין לגרום לו לרצות לקנות. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או להסתיר מידע, מכיוון שהלקוח יזהה את הערך האמיתי וירצה לרכוש למרות הכל.

יחד עם זאת, אליעד מציין שאין חובה להיות "דתי פנאטי" בכל הקשור לאמירת האמת, כלומר, לא חובה לפרט באדיקות כל חיסרון קטן, אלא לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה.

כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח?

אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות מכיוון שהם מניחים מראש שהמוכר מעוניין רק בכספם ומוכן לומר כל דבר כדי למכור. דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה.

עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים עם הדיוק - לא חובה לחשוף כל פרט קטן וחסר חשיבות. האיזון הנכון הוא המפתח להצלחה במכירות.

לסיכום: איך כדאי לנהל את תהליך המכירה?

לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק בדיבור במכירות הוא כלי רב - עוצמה ליצירת אמון ואמינות. הלקוחות מעריכים מוכרים כנים ופתוחים, ולכן יש יתרון משמעותי בדיוק. עם זאת, לא צריך להתעקש יתר על המידה על כל פרט שלילי. המטרה האמיתית היא למכור מוצרים איכותיים וטובים, שיאפשרו להציג את האמת בצורה גלויה וללא חשש, ועדיין לשכנע את הלקוח לבצע רכישה מתוך הבנה מלאה של היתרונות והחסרונות.
האם כדאי לאיש מכירות לדייק בדיבור שלו מול הלקוח?

כאשר איש מכירות מציג מוצר ללקוח, הוא עומד בפני דילמה: האם לדייק בכל פרט ופרט בנוגע למוצר, גם אם זה אומר שהמוצר ייראה פחות אטרקטיבי, או שמא לשים דגש רק על היתרונות ולנסות להציג אותו באור החיובי ביותר, גם אם זה אומר שלא כל מה שנאמר מדויק לחלוטין?

מה המשמעות של דיוק בדיבור?

דיוק בדיבור משמעו להציג את המוצר בדיוק כפי שהוא - לא להגזים ביכולותיו, לא להסתיר חסרונות, ולא ליצור מצג שווא. לדוגמה, אם רכב מסוים הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו בשנת 2023", אז לומר זאת במדויק ולא לטעון שהוא "הרכב המהיר ביותר" באופן כללי, שעלול להיות לא נכון.

יתרונות הדיוק בתהליך המכירה
  • יצירת אמון:

    הלקוח חש שאיש המכירות אמין ואינו מנסה "לדחוף" לו מוצר בכל מחיר.
  • בניית מערכת יחסים ארוכת טווח:

    כאשר הלקוח מרגיש שהמידע שהוצג לו היה מדויק, הוא ייטה לחזור ולרכוש שוב בעתיד.
  • הימנעות מתלונות ובעיות:

    כאשר הלקוח מקבל מידע מדויק, יש פחות סיכוי שיתאכזב ויגיש תלונות.
  • יצירת תדמית מקצועית:

    איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר.
חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • חוסר גמישות:

    לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק "יפה" ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר "משכנעת".
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, הוא עלול להרגיש שהוא צריך לשקול יותר מדי ולדחות את ההחלטה.
אז מה עדיף? דיוק או הגזמה?

האידיאל הוא למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב לשמור על אמינות ולא להטעות את הלקוח, אך מצד שני, אין צורך להכביר במידע שלילי שלא תורם למכירה. כלומר, אם יש חיסרון מסוים שאין לו חשיבות מהותית ללקוח, אין צורך להדגיש אותו, אך אם מדובר בפרט שעלול להשפיע על שביעות רצונו - עדיף להיות גלוי.

המודל האידיאלי: מוצר טוב ומכירה כנה

המטרה היא למכור מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך אמיתי.

לסיכום

דיוק בדיבור יכול לשפר את האמינות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח, ולחזק את הקשר בין הלקוח לאיש המכירות. יחד עם זאת, אין צורך להיות פנאטיים - אפשר לדייק מבלי להדגיש יותר מדי את החסרונות. האידיאל הוא למכור מוצרים טובים כך שגם כאשר האמת כולה מוצגת - הלקוח ישתכנע לבצע את הרכישה.
האם להיות כנה עם הלקוח? האם לומר ללקוח רק את האמת? האם להיצמד לאמת בתהליך מכירה? האם לדייק בדיבור עם לקוח? כמה להיות כנה עם הלקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לגרום ללקוח להאמין בך? לשקר בתהליך מכירה, שקרים של אנשי מכירות, לומר את האמת בתהליך מכירה, למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות?
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק ... למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי ... אז יהיה לך הרבה יותר קל לגרום ללקוח להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח ...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? ... לעבוד בנישה עסקית מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול ... תועלת, לא על יתרונות. איך לשווק את עצמך איך להתקבל לעבודה מה היתרונות שלך מיתוג עסקי ובידול איך למכור מוצר גרוע איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר ...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
... אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור? האם אפשר ליהנות למכור? אנשים בדרך כלל נהנים לתת לאחרים. הם גם נהנים לקבל, אך ... את המוכר לפחות תלוי ברצונו של הלקוח לקנות, וכך הוא מרגיש פחות פגיע ויותר בטוח. לדוגמה, גם אם מוכרים מוצר גרוע במחיר גבוה, עדיין אפשר להרגיש טוב בתהליך המכירה, אם המוכר מאמין שהמוצר, למרות החסרונות שלו, נותן ערך מסוים ללקוח. ...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא אומר, לרעיון סובייקטיבי בלבד. לדוגמה, כאשר הלקוח אומר, המוצר הזה הוא מוצר גרוע. אמור לו למה נראה לך שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע?. כי לשאול אותו, למה אתה אומר שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע, זה פחות טוב. ויותר טוב לשאול אותו, למה אתה אומר שנראה לך / שאתה חושב שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע? ואז בעצם גורמים ללקוח להתייחס אל הרעיון שלו, כאל רעיון סובייקטיבי בלבד. ויש עוד מילים שהופכות את ההתנגדות האובייקטיבית ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר גרוע אז אתה יכול להגיד לו אני מבין שזה לא התאים לך לא מוצר גרוע לך זה לא התאים, אז עדיין לא התאים לו צריך לראות מה עושים נכון אבל זה לא מוצר גרוע או יכול להיות שלא ידעת להשתמש במוצר נכון או יכול להיות שהמוצר שלך נגיד המוצר שלך. ש: אין אפשרות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר גרוע, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר גרוע, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור מוצר ביותר כסף? איך להשפיע על התת מודע? עמלה על מכירות nlp טכניקות איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? לקוח לא רוצה לשלם איך לענות ללקוח ששואל שאלה? תשובה שלילית ללקוח התנגדות בשיחת מכירות בטלפון בוס כלקוח אפשרויות אחרות של הלקוח איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? מסרים של קמפיין שיווקי להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת מתי לעצור את השיווק? הצלחה בשכנוע פרסום חומרי שיווק למכור ביוקר איך להתחיל תהליך שיווקי? איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? לגרום למישהו לא לריב איתך שקרים של אנשי מכירות להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור למכור את שיחת המכירה מסרים בתת מודע איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? שיווק ללקוחות חדשים רצון לקבל מהלקוח להביע הזדהות עם ההתנגדות משא ומתן לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? מוח של איש מכירות איך לגרום למישהו לומר? צוות מכירות סודות השכנוע של התת מודע להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה האם להוריד את המחיר של המוצר? סדנת nlp המוצר הכי גרוע איך לעשות מניפולציות רכישה? תת מודע והצלחה החזר השקעה בשיווק איך לשכנע את עצמי? איך למכור כשאתה בלי מצב רוח? ניתוח תהליכי שיווק איך לעשות בירור צרכי הלקוח? איך למכור שירות? החומר השיווקי הראשון שיטת מכירות משולבת אין ביקוש למוצר לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות איך לגרום למישהו להיפתח? לקוח שחשוב לו איך לגרום למישהו להיות בעדך? מניפולציות רעות להדהד מסר שיווקי להתחרות על המוצר האיכותי ביותר לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך להיות החבר של הלקוח לקרוא ללקוח בשמו הפרטי התנגדות במכירות ליצור לקוחות חוזרים הדרכת אנשי מכירות שטח להביא ערך ללקוח איך למכור מוצרים באינטרנט? החדרת מוצר לשוק טעויות של מנהלי שיווק להציג ללקוח הטבת מחיר התאמת המחיר ללקוח לגרום למישהו לא לעשות משהו לנסח טקסט משכנע להציג את עצמך ללקוח שיווק לפי תוכנית בחירת מילים מול לקוח על מה הלקוח צריך לחשוב חסרונות ללמוד nlp טיפול בלקוחות עקרונות שירות לקוחות יצירת חומרי שיווק עמלת מכירות של המוכר למכור למישהו לקוחות ממליצים בפייסבוק בקשה לא הגיונית של לקוח שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לשכנע שופטים בבית משפט איך לגרום למישהו לאהוב משהו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות? איך לשכנע את שופטי בגץ? לשכנע מישהו לקבל עזרה שיקולי מכירה ללקוח איש מכירות שטח לא מצליח לשכנע הפרת אמון שיווק סמוי להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר להכין כל חומר שיווקי יתרונות מוצר איך למכור מוצר בלי אנרגיה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, מאמן עיסקי, מכירות בתחום מוצר גרוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2656 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 19:21:23 - wesi28