אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר דמיוני, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, טריקים לשכנוע בטקסט, nlp לחינוך ילדים, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע מישהו, NLP טיפול אישי, לשכנע עובדים, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP הרזיה, לשלוט בתת מודע, איך לשכנע אנשים להגיד כן, עבודה ב nlp, איך לשכנע בחורה, התמודדות עם התנגדות במכירה, טכניקות nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לימודי שכנוע, להתראיין בתקשורת, אומנות הראיון, NLP ודמיון מודרך, איך לשכנע את הבעל, לשכנע את הילד, שאלות קשות בראיון, nlp לאנשי מכירות, NLP תבניות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, nlp הדרכה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, התנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע ילדים, לשכנע סבא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה זה מוצריקרלמכורמוצראיך למכור מוצר יקר ללקוחאיך למכור מוצרים יקריםלקוח אומר שהמוצר יקרלמה המוצר כל כך יקראיך למכור מוצר יקרקשה למכור מוצר יקרמרגיש שהמוצר יקרמה זה מוצר יקרלמה המוצר יקרמוצר יקר מידיהמוצר יקר לימוצרים יקריםמחיר של מוצראיך לקנות מוצרלקנות את המוצרלרכוש את המוצרלרכוש מוצראיך למכור את המוצראיך למכור מוצריםאיך למכור מוצרמוצר טובהמוצר שלך יקרמוכר מוצרמוצר מסויםרכישת מוצרמה היתרונות של המוצריתרונות של מוצרמוצר לדוגמהמוצר מתאיםאיך למכור מוצר ללקוחאיכות מוצראיך למכור ללקוח את המוצראיך למכור ללקוח מוצרמחיר של מוצריםאיך לתמחר מוצראיך מוכרים מוצרמוצר לא מתאיםאיך להציג מוצרלמה המוצר זוללהאמין במוצרלמה מוצר זולתמחור מוצריםתמחור מוצראיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לקנות את המוצרלגרום ללקוח לרכוש את המוצראיך לשכנע לקוח לרכוש מוצרלגרום ללקוח לקנות מוצרלגרום ללקוח לרכוש מוצר🔍הצג עוד...
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
... הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות וכאן אסביר מה לענות ללקוח שאומר שהדבר היחיד ... כי אם ללקוח בכלל בשום צורה לא היתה חשובה האיכות של המוצר בשום דרך, אז הוא כנראה היה מסתפק במוצר דמיוני באיכות הכי גרועה שיש. אבל הלקוח כן רוצה שהמוצר שהוא רוכש יהיה באיכות מסוימת. ולכאורה זה אומר, שללקוח כן ... דברים שצריכים לחדד. 1 - במאה אחוז מהמקרים ללקוח חשובה גם האיכות של המוצר. ובהכרח שהלקוח לא מוכן להסתפק במוצר דמיוני ולא ממשי בעלות של חינם. אלא הלקוח תמיד כן רוצה שהמוצר יהיה באיכות מינימלית מסוימת. 2 - עדיין יכול ... צריכים לעשות הפרדה בין זה שהלקוח לעולם לא ירצה לרכוש את המוצר הכי זול, באיכות הכי נמוכה שיש, דהיינו, מוצר דמיוני בלבד. אבל עדיין יתכן שהלקוח ירצה לרכוש מוצר, בדיוק באיכות של המוצר שלך, אבל שאת המוצר הזה, הוא ירכוש ... הכי זול שיש, אז קודם כל לזכור, שתמיד הלקוח חשובה לו גם האיכות של המוצר. אחרת הלקוח היה מסתפק במוצר דמיוני בחינם. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם אתה יכול לומר ללקוח בבטחה, שהמוצר שלך הוא הכי זול שיש, ביחס ...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר וכאן אתן עוד נקודת מבט שצריכים לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש לקבל הנחה. וצריכים להבין למה בעצם הלקוח מבקש לקבל הנחה. כאשר האפשרות הפשוטה היא, שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם הלקוח יקבל הנחה זה יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול להיות ממגוון רחב...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
...מומלץ מראש לתמחר את המוצר במחיר מעט גבוה יותר ולתת לו הנחה ברורה ומוגדרת, כך שירגיש שקיבל עסקה טובה. לקוח שמעריך אמינות ושקיפות: מומלץ להימנע לחלוטין ממתן הנחות ולהסביר שהמחיר הוא קבוע, הוגן, וללא משחקים. התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליצור איתם קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות. איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה וללא הסבר ברור, הלקוח אולי יסגור את העסקה הפעם, אך לא יחזור לקנות בעתיד. הוא עשוי...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
...רק להתחנף אליו. אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה. איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה? אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך גם יחס קר או לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...בהתנגדויות מכירה, נשאלת השאלה, כמה עלינו להתעקש בתהליך הטיפול בהתנגדות המכירה. כי תאורטית או עקרונית ניתן עד אין סוף להמשיך להתעקש מול הלקוח ולכל התנגדות של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה...
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
...איך אפשר לשכנע מישהו אם מה שהוא אומר אינו נכון? אליעד כהן מציין שהשאלה שמציבה את עצמה היא איך לשכנע מישהו בעובדה ששכלו אינו נכון. הוא נותן דוגמה בה הוא עצמו ניסה לגבש דעה או להבין דבר מסוים, אך למרות שהוא בטוח שהוא צודק, נדרש לו למצוא דרך לשכנע אחרים. הוא מסביר שברגע שאתה בטוח שמשהו לא נכון, השאלה היא איך אתה יכול לשכנע אחרים בכך. לפעמים, הדרך הטובה ביותר היא לא לנסות לשכנע בשכל אלא דווקא להסביר מתוך חוויות אישיות, כמו כאשר הוא אומר לאדם אחר: ניסיתי את זה, הרגשתי את זה וזה לא עבד לי. מהם היתרונות...
ניהול דיונים, האם דוגמה היא הוכחה? מתי דוגמה היא הוכחה? סוגים של הוכחות, דוגמה או הוכחה, רטוריקה, ויכוחים, לוגיקה, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, הפרט לא מעיד על הכלל, הסקת מסקנות, לכל נברא יש בורא, שום דבר לא נוצר מעצמו
ניהול דיונים, האם דוגמה היא הוכחה? מתי דוגמה היא הוכחה? סוגים של הוכחות, דוגמה או הוכחה, רטוריקה, ויכוחים, לוגיקה, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, הפרט לא מעיד על הכלל, הסקת מסקנות, לכל נברא יש בורא, שום דבר לא נוצר מעצמו
...אינה הוכחה כללית. אליעד מציין שמענה כמו אני לא משנה את הסיפור, אני רק מראה לך דוגמה אינו נחשב להוכחה מלאה, מכיוון שהדוגמה לא מחייבת את כל האפשרויות האחרות. במקרה של היפני הרזה, הדוגמה מציגה פרט אחד, אך היא אינה מעידה על כלל רחב יותר לגבי כל היפנים. כדי להוכיח את הטענה שכל היפנים רזים, יש צורך בהוכחה מוחלטת לכל האפשרויות ולא רק לדוגמה בודדה. מהי ההבדל בין דוגמה להוכחה? השאלה המרכזית בדיון היא כיצד להבחין בין דוגמה לבין הוכחה. דוגמה מציגה מצב מסוים שבו הטענה עשויה להתממש, אך היא לא מחייבת את התוקף...
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
...העבודה, הוא יודע את זה אז מרוב שהוא לא רוצה, מרוב שהאגו שלו מאוים מהבוס שמעליו הוא יתחיל לדבר יפה אליכם בגלל שהוא מפחד עוד יותר ממי שמעליו. יש כל מיני דרכים. ש: איך אפשר לדעת מה הסיבה? אליעד: להפעיל את השכל, לחשוב להתבונן, חסר סיבות? אפשר גם לדעת, נגיד כשהוא מדבר לראות בדיוק מה הוא מדבר, מה הוא מנסה לומר, מה הוא מנסה לשדר, מה פה מה שם. יש כל מיני דרכים. ש: אנחנו חוקרים את זה כבר הרבה זמן עוד לא עלינו על הסיבה. אליעד: כי זה לא המקצוע שלכם, המקצוע שלכם זה דברים אחרים לחקור בעיות אחרות. טוב הבנו? הוא...
איך לא להילחץ בעבודה? התמודדות עם לחץ בעבודה, להתמודד עם עבודה מלחיצה, לקוחות מלחיצים, אנשים מלחיצים, להתמודד עם לחץ, להתמודד עם כעס, טיפול בלחץ, לחץ נפשי בעבודה
איך לא להילחץ בעבודה? התמודדות עם לחץ בעבודה, להתמודד עם עבודה מלחיצה, לקוחות מלחיצים, אנשים מלחיצים, להתמודד עם לחץ, להתמודד עם כעס, טיפול בלחץ, לחץ נפשי בעבודה
...הוא מרגיש חייב לתת לכולם פתרונות מיד. אבל מה היה קורה אם העובד היה חושב שזה בסדר להגיד ללקוחות להמתין או אפילו להודות שאין לו פתרון מיידי לכולם? במצב כזה הוא היה רגוע יותר, כי הוא היה מקבל את הסיטואציה ולא מנסה להתנגד לה. עוד דוגמה להמחשת הרעיון: אם המוכר מבין שהלחץ לא באמת נובע מכמות האנשים אלא מהציפיות של עצמו (אני חייב לרצות את כולם), הוא יכול לנסות לחשוב בצורה חדשה - אולי זה בסדר שלפעמים הלקוחות יצטרכו להמתין? או אולי זה בסדר שלא כולם יהיו מרוצים במאה אחוז? חשיבה כזאת מורידה את הלחץ באופן משמעותי...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
...וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית. והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף / מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר דמיוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר דמיוני, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר דמיוני, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? יכולת למכור בירור צרכי לקוח כל אחד ניתן לשכנוע לגרום למישהו לאהוב אותך תמחור של מוצר איך המוצר עוזר ללקוח? לא מצליח לשכנע האם המוצר מתאים ללקוח? לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לעשות פרזנטציה ללקוח? לקבל מידע מלקוח תכנון מסע לקוח למכור בלי לתת הנחה היכרות עם לקוחות איך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? לתת ללקוח אפשרויות גרועות לתת בך אמון שכנוע מהר מידי לקוח שצריך לחשוב על זה... איך לגרום למישהו להגיע? לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה מומחה ל nlp שיווק יעיל שיווק תכנים מקצועיים מסרים לתת מודע לנמק את ההנחה ללקוח איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות יועץ מקצועי או איש מכירות חיסרון של לקוח לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד איך להרגיש טוב למכור? איך להסתיר חסרונות של מוצר? איך לשכנע משוגע? מוצר שלא כדאי למכור אותו השקעה באיש מכירות איך לבחור את הלקוח? לקוחות קיימים לגרום למישהו לא לחשוד בך איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? בלי לדבר עם הלקוח תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות מנטורים לשיווק דיגיטלי השפעה חיצונית למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? לנהל לקוחות לאיזה לקוח למכור קודם? להשפיע על הרצון לגרום ללקוח להתמכר אליך לגרום למישהו להסכים איתך למכור ללקוח ולא לעצמך לעבוד בתור איש מכירות מוצר בהתנגדות איך לקבל אנרגיה למכור? לקוחות מתלוננים באינטרנט לקוחות פוטנציאלים איכותיים להבין לקוח לשכנע ילד לא לצעוק מסרים שיווקים אומנות השכנוע של ביבי נתניהו למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לבצע זיהוי צרכי הלקוח להגיע ללקוחות במהירות מה זה nlp? ליצור ללקוח כאב איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? האם nlp מומלץ? איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? לקוח שעושה בעיות עם התשלום למכור שטחי פרסום לקוחות במהירות לשכנע מישהו להביא ילדים איזה חומרי שיווק ליצור קודם? לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לנהל משא ומתן על שכר? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? nlp שיטת התלבטות של לקוח לקוחות בעייתיים להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט שיטות מניפולציה למתקדמים המלצות של לקוחות בגוגל מניפולציות בפרסום האם כדאי לעבוד במכירות? איך לקבל מידע מלקוח? להתמודד עם לקוחות בעייתיים התאמת המוצר לצורך של הלקוח לקוח לא רוצה לגרום למישהו להגיד כן למה שלקוחות יבואו אליך? איך ליצור קרבה עם לקוח? לקוח צריך לחשוב על זה... לקוח לא רוצה לדבר בטלפון לתכנן הכנת חומרי שיווק לשכנע ילד לאכול ירקות לשכנע משקיע להשקיע בך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, קואצ'ר, שיווק בתחום מוצר דמיוני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6094 שניות - עכשיו 27_09_2025 השעה 10:39:44 - wesi28