אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר טוב ✔מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר טוב, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירות, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע לקוח לקנות מוצר, לשכנע את חברה שלי, לשכנע לקנות מוצר, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP מדריך, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, שליטה בתת מודע, מכירות ושיווק, לשכנע בנים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, ייעוץ מנהלים, NLP הרצאה, איך לשכנע גבר להתחתן, שכנוע ומכירות, להשפיע על אנשים, יועץ פוליטי, nlp הצלחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP וסוגסטיה, לשכנע משקיע, איך לשכנע אנשים לבחור בך, NLP איך זה עובד, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:13מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
האם כדאי תמיד לומר ללקוח את כל האמת במכירה?

אליעד כהן מתייחס לשאלה מעניינת: האם כדאי למוכר לומר תמיד ללקוח את כל האמת במהלך המכירה, או שמא יש מקרים שבהם עדיף להסתיר חלק מהאמת או אפילו לשקר מעט ללקוח כדי למכור טוב יותר.

ישנה תפיסה מוכרת שאומרת שצריך תמיד להגיד ללקוח את כל האמת, לא לשקר לעולם, ולשמור על אמינות מוחלטת, מתוך מחשבה שכך גם המוכר יהיה בטוח יותר בעצמו. לפי הגישה הזאת, המוכר בטוח בעצמו כשהוא אומר אמת, כי הוא יודע שאין לו מה להסתיר. אם המוכר משקר, הוא עלול לחשוף חוסר ביטחון במוצר שלו, ולכן עדיף פשוט להגיד את האמת, והמוצר יימכר או לא יימכר לפי איכותו והתאמתו לצרכי הלקוח.

אך אליעד כהן מציג זווית נוספת: הוא מסביר שבמציאות, לא תמיד נכון להגיד ללקוח את כל האמת, ולפעמים דווקא ההסתרה של יתרונות המוצר או הקטנה של מעלותיו יכולה להיות לטובת הלקוח ולסייע למכירה. אליעד מסביר שאין הכוונה לשקר ללקוח לגבי משהו שהוא זקוק לו והמוצר לא באמת מספק אותו. זה סוג של שקר פסול ולא ראוי. אך קיימים מצבים אחרים, ספציפיים ומיוחדים יותר, שבהם המוצר באמת טוב בהרבה מהציפיות של הלקוח, והמוכר יודע בביטחון מלא שהמוצר טוב יותר ממה שהלקוח מבין או מוכן להאמין.

למה לקוח לא קונה מוצר טוב מדי?

אליעד כהן מדגים ומסביר כי לעיתים קרובות הלקוח הוא "קטן אמונה", כלומר, חשדן ומבולבל, ואינו מאמין שמוצר יכול להיות כל כך טוב כפי שהמוכר מתאר. במצב כזה, אם המוכר יגיד ללקוח את כל האמת על איכות המוצר - שהמוצר פשוט טוב הרבה מעבר למה שהלקוח מדמיין - הלקוח עלול לחשוב שזה "טוב מדי מכדי להיות אמיתי". זה יכול לגרום ללקוח להירתע ולא לקנות את המוצר, אף על פי שהמוצר באמת טוב ומתאים לצרכים שלו בצורה יוצאת דופן.

אליעד נותן דוגמה ספציפית למצב כזה: נניח שהלקוח מחפש פתרון מסוים, והמוצר שמציעים לו לא רק עונה על הצורך, אלא הרבה מעבר לזה - פי מיליון יותר טוב ממה שהלקוח אפילו דמיין. דווקא במקרה כזה, אם המוכר יגיד ללקוח את האמת המלאה - "המוצר הזה כל כך טוב שהוא פותר את הבעיה שלך ועוד הרבה מעבר לה" - הלקוח עלול להיות ספקן ולחשוב שהמוכר מגזים או משקר. במקרה כזה, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא דווקא בגלל שהמוצר יותר מדי טוב, הלקוח לא יקנה.

איך להתאים את תיאור המוצר לחשדנות הלקוח?

כדי להתגבר על החשדנות של הלקוח, אליעד ממליץ דווקא לא לחשוף את כל יתרונות המוצר. במקום זאת, אפשר אפילו "לשקר לטובת הלקוח", לא במובן של הטעיית הלקוח לגבי מוצר חסר ערך, אלא דווקא מתוך כוונה חיובית שהלקוח ירכוש מוצר שטוב לו. הדרך לעשות זאת היא לתאר את המוצר ככזה שנותן ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך ואפילו קצת פחות ממה שהלקוח רוצה, למרות שבפועל המוצר יכול לתת הרבה מעבר לכך.

לדוגמה, אם לקוח צריך פתרון לבעיה מסוימת, במקום להגיד לו שהמוצר פותר לחלוטין את הבעיה ונותן ערך הרבה מעבר לכך, עדיף לעיתים להגיד לו: "המוצר הזה יפתור לך את הבעיה הזאת בלבד, הוא לא בהכרח נותן לך כל מה שאתה רוצה". באופן פרדוקסלי, דווקא תיאור "מופחת" של יתרונות המוצר עשוי לשכנע את הלקוח לקנות, מכיוון שזה נשמע ללקוח הרבה יותר אמין ומציאותי.

אליעד מסביר בצורה מפורטת שבסופו של דבר ההתאמה חייבת להיות בהתאם לרצון וליכולת ההכלה של הלקוח. מוכר חכם יזהה שהלקוח שלו חשדן, קטן אמונה, ולכן לא יציג את מלוא היתרונות, אלא יבחר בצורה אסטרטגית להציג את המוצר כך שהלקוח יאמין לו ויקנה.

מה המשמעות של תיאורים מוגזמים או מאופקים של מוצר?

לקראת סוף ההסבר, אליעד כהן מדגיש נקודה נוספת וחשובה מאוד: הוא מציין שכאשר מוכר מתאר מוצר כמוצר "מצוין", "מושלם", או "בדיוק מה שאתה צריך", זה לא בהכרח אומר שזה נכון. מצד שני, אם המוכר אומר שהמוצר "טוב מספיק", או "עונה על הצרכים שלך בדיוק" ולא יותר, זה גם לא אומר שהמוצר לא טוב פי כמה ממה שהוא מתאר.

המסקנה החשובה שאליעד מעביר כאן היא שהלקוח צריך תמיד לשמור על חשדנות בריאה, הן מול תיאורים מוגזמים והן מול תיאורים מאופקים. המפתח הוא להבין שגם תיאור מתון יכול להסתיר מוצר מעולה בהרבה, וגם תיאור חיובי מאוד יכול להיות מוגזם ולהסתיר מוצר לא טוב מספיק.

כך אליעד סוגר את המעגל ומציג זווית רחבה ומלאה של השאלה: האם לשקר ללקוח או להגיד לו את האמת המלאה? התשובה תלויה מאוד בסיטואציה, ובעיקר ביכולת של הלקוח להכיל את המידע ובאמון שהלקוח מוכן לתת במוכר ובמוצר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות וההיבט הוא האם בעצם עדיף לומר ללקוח את האמת? יש תפיסה שאומרת "תגיד ללקוח את האמת אל תשקר אותו", אז בא נניח שאנחנו חיים בעולם שבו מי שמשקר את הלקוח חוטף עונש ובוא נניח שאנחנו חיים בעולם שבו הבן אדם או המוכר לא רוצה בשום פנים ואופן לשקר את הלקוח אז מההיבט הזה לכאורה נכון אל תשקר את הלקוח, תגיד לו את האמת מה שהאמת תגיד לו את האמת בזה יפתרו כל הבעיות, תגיד לו את האמת תשדר לו שאתה בטוח בעצמך, אם תגיד לו את האמת אתה תהיה בטוח בעצמך אם תשקר אותו כנראה שאתה יודע שאתה לא בטוח בעצמך, הוא ירצה את המוצר ירצה לא ירצה לא ירצה.

אבל פה יש עוד היבט בסיפור והוא שלפעמים צריך לשקר, אפשר / צריך לשקר ללקוח לטובתו של הלקוח ולא תמיד צריך להגיד את כל האמת ללקוח, לפעמים דווקא להגיד ללקוח את כל האמת זה יפגע בלקוח. מה הכוונה? עכשיו לא הכוונה היא שאם נגיד הלקוח צריך משהו מסוים ואין את זה במוצר שלך אז תשקר את הלקוח ותגיד שיש זאת לא הכוונה שלי, הכוונה שלי שיש מצבים שבהם המוצר יותר טוב ממה שהלקוח מצפה לקבל. ואם אתה המוכר תגיד ללקוח את כל האמת על המוצר הלקוח לא יקנה את המוצר, למה הוא לא יקנה את המוצרים, אם זה יותר טוב ממה שהוא מחפש למה שלא יקנה את המוצר? משום שהלקוח קטן אמונה.

הלקוח חשדן הלקוח מבולבל, הלקוח מתוסבך הלקוח מיואש מה שזה לא יהיה והלקוח לא מאמין, מה שנקרא טוב מדי מכדי להיות אמיתי הלקוח לא מאמין שהמוצר שלך טוב כמו מה שהוא מחפש כאילו המוצר טוב מדי. ולכן ישנם מצבים שאם נגיד ללקוח את כל האמת על המוצר כמה המוצר טוב הלקוח לא יקנה את המוצר ולא בגלל שהמוצר רע או בגלל ששיקרת את הלקוח אלא בגלל שהלקוח לא מאמין שזה יכול להיות כל כך טוב ולכן הוא לא יקנה את המוצר. ולכן במקרים כאלה מה שצריך לעשות זה לא להגיד את האמת בהנחה שרוצים למכור את המוצר ללקוח אז צריך לדעת שאנחנו לא דופקים את הלקוח, לא מרמים אותו אבל עדיין אפשר לשקר ללקוח ואפשר להגיד לו "מה אתה רוצה? אוקי זה המוצר", אפילו אפשר להגיד לו שהמוצר קצת פחות טוב ממה שהוא מחפש.

למה? כי לפעמים הלקוח יותר יאמין שתגיד לו שהמוצר פחות טוב ממה שהוא מחפש מאשר שתגיד לו שהמוצר יותר טוב ממה שהוא מחפש למרות שיכול להיות שהמוצר יותר טוב פי מיליון ממה שהוא מחפש אבל ההתאמה צריכה להיות לרצון של הלקוח. עכשיו עוד פעם זה לא אומר שכרגע בהקשר הספציפי הזה אני אומר לשקר ללקוח, זה לא אומר שבהקשר אחר אני כן אומר לשקר אבל כרגע בנושא הזה אני לא אומר שצריך לשקר או לא לשקר, אני מדבר מההיבט שגם אם האמת היא שהמוצר הזה מאוד טוב אפילו יותר ממה שהלקוח רוצה לא תמיד צריך להגיד ללקוח את האמת, לפעמים אפילו עדיף להגיד לו "לא, אתה יודע זה רק יפתור לך את הבעיה הזאת, אפילו זה לא ייתן לך את כל מה שאתה רוצה".

למרות שמצד האמת המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שהלקוח מחפש ולמה כי פשוט הלקוח קטן אמונה. ולכן בשורה התחתונה כאשר מישהו אומר לכם על מוצר שהוא מאוד טוב זה לא אומר שהוא מאוד טוב, כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר מתאים בדיוק למה שאתם צריכים זה לא אומר שהוא מתאים למה שאתם צריכים אבל גם כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר לא כל כך טוב או המוצר מתאים למה שאתם צריכים אבל לא מעבר או טיפה מעבר זה לא אומר שהמוצר הזה לא טוב פי מיליון או פי אינסוף ממה שאתם צריכים. אז שלא יעבדו עליכם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר טוב, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מוצר טוב, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טיפים לאנשים מכירות מה רע בלשפר את אנשי המכירות? לשכנע מישהו לשכוח קמפיין מכירות לגרום למישהו לסלוח לך על משהו למה הלקוח עוזב את המתחרים? לקוחות בפייסבוק מה לדרוש במשא ומתן? יצירת תוכן שיווקי מקצועי איזה סל מוצרים להחזיק? לעבור ראיון עבודה במכירות האם המוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? למכור מוצר בלי חשק עלויות השיווק nlp תת מודע משפטי שכנוע בניית אמון עם לקוח איך יוצרים שכנוע עצמי? כל אחד ניתן לשכנוע מה לקוחות שואלים? ליצור ללקוח צורך חדש נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך להכניס עיזים למשא ומתן אווירה טובה עם לקוח לשכנע אקסית לקנא לגרום למישהו לעשות משהו לשכנע מישהו לא לרצות לדבר איתך מניפולציות בהתנצלות להגדיל את המכירות לגרום למישהו לקבל טיפול שכנוע ומכירות לגרום למישהו לאהוב רק אותך טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות להרחיב את המשפך השיווקי למכור נכס איזה מוצרים לא למכור? הכנת חומר שיווקי ליצור אמון שכנוע לקוחות מוצרים באיכות בינונית חוסר הסכמה במשא ומתן למכור בזול והרבה לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך להצליח לשכנע כישורי שכנוע לשכנע בראיון בתקשורת לענות ללקוח שמבקש הנחה לקוח מפחד לקבל החלטה חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים משימות של איש מכירות להגיע ללקוחות במהירות שכנוע להצליח להכריח את הלקוח לסגור עסקה לגרום למישהו להודות לשלם על מוצר לקרוא ללקוח בשמו איך להתחיל לעבוד במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך? למכור ללקוח שמח להסכים עם לקוח איך לשכנע הורים? שיווק ברשתות חברתיות ניהול מחלקת מכירות איך האדם משתכנע? איך לשכנע משקיע? אני לא טוב במכירות למכור גם מוצרים גרועים האם nlp מומלץ? לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך שיפור מחלקת מכירות לתת אמון מחדש תסריט שיחה עם לקוח לחץ על הלקוח לשכנע מישהו להאמין לך לא מתאים לעבוד במכירות לענות ללקוח ששואל אותך לעזור ללקוח לקבל החלטה לא ליצור תחושת זרות מהלקוח ראיון עבודה לתפקיד מכירות האם כדאי ללמוד nlp? לקוח אומר שהוא לא מעוניין מוצר פחות טוב איש המכירות הכי טוב השפעה חברתית איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? תהליך של שכנוע לגרום ללקוחות לרצות לקנות בעיות בשיווק למרות שהמוצר גרוע לא מצליח למכור את עצמי מדידת ביצועי מנהל שיווק איך לרכוש מוצר יקר? שאלות של לקוח איך לבנות יעדי מכירות? לפתח מוצר על חשבון הלקוח למה הוא מתנגד למכור? האפשרויות של הלקוח שיטות השכנוע של ביבי לקוח מפחד לקבל החלטה במקום עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, דיבייטינג, פרסומות בתחום מוצר טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7031 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 09:22:52 - wesi28