אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מושגים של הלקוח ✔בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מושגים של הלקוח, nlp מדריכים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ייעוץ אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי, התמודדות עם התנגדות לקוח, סודות ההשפעה, להתמודד עם התנגדות במכירות, אסטרטגיות מכירה, שליטה בתת מודע, איך לשכנע את החברה, NLP ודמיון מודרך, NLP הרצאה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לימוד דמיון מודרך, טיפול בהתנגדויות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ייעוץ מנהלים, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע אנשים בטלפון, nlp דוגמא, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, תכנות התת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, השפעה על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, תורת המשחקים, לשכנע אנשים בכל דבר, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את אבא, NLP עוגן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה?

אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה "X" ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה.

מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה?

אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת.

כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות?

אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו במונחים מקצועיים או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה "לדקלם" לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר.

הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: "אם אמרתי משהו לא מדויק או לא מקצועי, למה המוכר חוזר בדיוק על המילים האלה ולא מציע תיקון או שיפור? אולי הוא בכלל לא מקצועי? אולי הוא רק מנסה למכור לי בכוח?". תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה.

מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן?

לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא מעוניין בו. למרות שהוא עצמו תיאר את המוצר בצורה פשוטה או אפילו מעוותת, הוא מעוניין שהמוכר יתאר את המוצר בצורה מקצועית יותר. לדוגמה, אם לקוח נכנס לחנות ואומר "אני רוצה לקנות את הדבר הזה שעושה כך וכך", הוא בדרך כלל מצפה שהמוכר יגיב בתיאור מפורט יותר ומדויק של המוצר, במקום פשוט לחזור על דבריו באופן מכני.

במילים אחרות, הלקוח רוצה לקבל תחושה שהמוכר מבין היטב את מה שהוא צריך, ושיש לו את הידע המקצועי הנדרש כדי להציע לו פתרון מדויק. אם הלקוח שומע מהמוכר רק את אותם מושגים שהוא השתמש בהם ללא שום הרחבה או דיוק, הוא עלול לאבד אמון בידע המקצועי של המוכר, מה שיוביל לפגיעה משמעותית בסיכויי המכירה.

כיצד להימנע מטעות נפוצה של אנשי מכירות?

אליעד כהן מדגיש כי אנשי מכירות צריכים להיות רגישים ולהבין מתי הלקוח באמת מתכוון למה שהוא אומר, ומתי הוא בעצם מבקש עזרה להבין מה הוא באמת צריך. השיטה להימנע מטעות נפוצה זו היא לא להסתמך אוטומטית על התיאור המילולי של הלקוח, אלא להקשיב לו ולבחון האם התיאור שלו הוא באמת תיאור אמיתי ומדויק של מה שהוא צריך או שמא הלקוח דווקא רוצה לשמוע תיאור שונה ומקצועי יותר.

המוכר הטוב יודע לזהות מתי עליו להשתמש במונחים של הלקוח ומתי עליו להציג תיאור אחר, מדויק יותר, שגם יעזור ללקוח לקבל תחושת ביטחון שהמוכר באמת מקצוען שמבין את המוצר ואת הצורך של הלקוח לעומק.

אליעד מסכם את הדברים באמירה חד - משמעית שאנשי המכירות חייבים לזכור: אין טעם פשוט לחזור על המילים של הלקוח באופן אוטומטי. במקום זאת, המוכר צריך לשאול את עצמו: "האם הלקוח באמת התכוון לזה? האם התיאור שהלקוח נתן באמת נכון? האם הלקוח מעוניין לשמוע משהו מדויק יותר?". רק לאחר הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, בהתאם לסיטואציה ולצרכים של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות של אנשי מכירות וזה הולך ככה. בעיקרון כפי שהוסבר כפי שהסברתי, כפי שדיברתי בהזדמנויות אחרות יש לפעמים, עם דגש על המילה "לפעמים" יתרונות בלהשתמש בעולם המושגים של הלקוח, כאשר הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות משהו מסוים והוא מתאר את המשהו מסוים הזה במילים מסוימות כשמוכרים לו את אותו משהו מסוים רצוי להשתמש באותן מילים שבהן הלקוח השתמש כאשר הוא תיאר את מה שהוא רוצה לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו.

אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי שיש לזה גם חסרונות לפעמים כי לפעמים נגיד הלקוח מתאר את המוצר בצורה שגויה, לפעמים דווקא התיאורים של הלקוח הם דווקא בעיתיים והוא צריך לדעת לגרוס כביכול את התיאורים של הלקוח ודווקא להשתמש בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את מה שהוא רוצה לקנות. עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים דווקא אם משתמשים בביטוים של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת.

למה שזה יהרוס את המכירה? בגלל שזה יוצר ללקוח חשדנות. מה זאת אומרת? לפעמים לקוח בא והלקוח בטוח שהוא תיאר בצורה מדויקת את מה שהוא צריך, והמקרה כזה אם אין שום בעיה לנו כמוכרים בתיאור שהלקוח תיאר את מה שהוא רוצה או שהוא צריך או מעוניין, אפשר להשתמש במילים שלו. יחד עם זאת צריך לשים לב שלפעמים הלקוח בא ומתאר את מה שהוא רוצה, הוא אומר "אני רוצה את זה ואת זה" אבל הלקוח לכשעצמו מלכתחילה, כשהוא מתאר את מה שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה.

ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר "למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן מחוסר הבנה למה הוא חוזר על המילים האלה, מה הוא מנסה למכור לי את זה כאילו מה כמו תוכי, אני אמרתי א' הוא אומר לי א', אם הייתי אומר שאני רוצה משהו שלא קיים הוא היה אומר לי כן המוצר הזה הנה משהו שלא קיים אנחנו מוכרים לך אותו?".

ולכן צריך לזכור דבר בסיסי ביותר כאשר משתמשים במילים של הלקוח לא חוכמה רק להגיד "הלקוח אמר שזה מה שהוא רוצה בוא נשתמש בזה" כי יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמה והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה x" והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח.

לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים שבהם הלקוח תיאר את המוצר זה דווקא עלול לדפוק את המכירה כי הלקוח עצמו לא כל כך רוצה בדיוק את הצורה שבה הוא תיאר את המוצר והוא מחפש תיאור אחר למוצר. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח , להסביר בצורה משכנעת, לשכנע ... אך גם הרצון לארח הוא צורה של רצון עמוק יותר, למשל הרצון שיהיו לו חברים, שגם הוא עצמו צורה של הרצון שיהיה לו יותר מעניין. מדוע חשוב לדבר בשפת המושגים של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר, קריטי ... העסקה נופלת בגלל שמסבירים את זה במילים לא נכונות. עכשיו פה יש עוד תוספת רצוי ביותר לקחת את המהות של מה שמנסים למכור ולהלביש את זה בצורה מעולם המושגים של הלקוח, זאת אומרת אם לדוגמה נגיד ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... את ההפך של מה שאמרתי קודם, מה שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא ... למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של ...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות מהי הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה? הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה היא ...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה ... את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ... שיפור תהליכי מכירה מה זה עולם המושגים של הלקוח? איך למכור ללקוחות? איך להגדיל מכירות? צורת החשיבה של הלקוח שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא לכך שאנחנו, ... תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות. למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה! ...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מושגים של הלקוח, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מושגים של הלקוח, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, מכירות, שיווק בנושא מושגים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 22:36:34 - wesi28