אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר של מוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מחיר של מוצר, לשכנע את ההורים, התנגדות מכירה, ללמוד לשכנע, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP שיווק, לשכנע ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טכניקת nlp, סודות ה nlp, מומחה בשיווק, איך לשכנע את, חומר על nlp, טיפול זוגי nlp, איך לשכנע בחור, למכור יותר, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע את המפקד, NLP, לשכנע את, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP אומנות הפיתוי, nlp מדריכים, NLP דיאטה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתראיין לטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שתילת מחשבות, nlp מזה, לשכנע את האקסית לחזור, NLP ודמיון מודרך, איך להצליח למכור, לשכנע אנשים לקנות מוצר, איך לגרום לבחורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מחיר של מוצר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מחיר של מוצר, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
זיהוי מסרים לתת מודע חילוץ לאחור במשא ומתן איך לשכנע את הלקוח? מוצרים גרועים קידום מכירות עקרונות שירות לקוחות לשכנע את המוכר לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ליצור התניה לצורך שכנוע למה הלקוח עוזב את המתחרים? איך לשכנע שופט בבית משפט? לשכנע מישהו איש מכירות טלפוני טיפים לשכנוע לקוחות לא ניתן לשכנע לשכנע את אבא לדבר עם הלקוח ללמוד שיווק איך לא לשכנע לקוח? התנגדויות במכירות לגרום למישהו לחשוב עליך שיטות שכנוע ומכירות אסטרטגיות שיווק לבנות אמון עם הלקוח להשפיע על צרכנים להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח מניפולציות של מנטורים בירור צרכים של לקוח ביטחון עצמי למכור לתת הנחה ללקוח לקוחות ממליצים באינטרנט לשתול מחשבות במינונים לשכנע מישהו לנסות לגרום למישהו לתת לך הנחה לגייס סמנכל מכירות חייב לעשות איתור צרכי הלקוח עיצוב באנר שיווקי ניהול משא ומתן על מחיר לקוח משוגע אל תיתן ללקוח למכור לך התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק ניהול השיווק למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לפטר לקוחות לקוח מבריז להוריד מהמדפים מוצר לגרום ללקוח למכור את עצמו למכור או להמשיך בפיתוח חומרי שיווק לשכנע ילד איך לשמר לקוח? קורסים למכירות שכנוע גלוי או שכנוע סמוי לשדר ללקוחות לקוח חושש לקבל החלטה לשווק מוצרי מידע לקוחות מתלוננים כיף למכור נוסחה לשכנע לקוחות לגרום ללקוחות לחזור מוצר פגום האם כל אחד יכול ללמוד למכור? מנטורים למכירות לתאם בטלפון פגישה עם לקוח מתי להיות רע ללקוח? איך למכור סדנא? לאפשר ללקוח לבחור לשכנע מישהו לרצות פחות משהו איש מכירות אוטומטי למכור ללקוח את המוצר טראומות של לקוח לגרום למישהו להגיד למכור עם ביטחון עצמי לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לשכנע בחורה להתאהב בך איך למכור בלי מצב רוח? לשווק מוצרי יוקרה לשכנע מישהו להסכים ליצור ללקוח רצון חדש לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף מחשבות מניפולציות בעיית תקשורת עם הלקוח הכאב החדש של הלקוח ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל לשכנע מישהו שיש סיבה איך עובד שכנוע? לגרום ללקוח לרצות לרכוש זיהוי התנגדות הלקוח לשנות את המוצר למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך למכור ללקוח איתור לקוחות לשכנע גבר לחשוב איך להדריך אנשי מכירות? להאמין במוצר של עצמי לזהות מניפולציות בשכנוע מתי לתת הנחה ללקוח? לגרום למישהו לשכוח אותך להוביל לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, לשתול מחשבות, למכור בנושא מחיר של מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5313 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 15:16:06 - wesi28