אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מי הלקוח האידיאלי שלך? ✔מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מי הלקוח האידיאלי שלך?, לשכנע ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לשכנע אנשים, nlp שינוי, איך לשכנע את האשה, לשכנע בן אדם, לשכנע סבתא, לשכנע את המפקד, מניפולציות, NLP טיפול אישי, איך לשכנע בחורה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שאלות בראיון, לשכנע ללכת לרופא, לשכנע את החברים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, דרכים לשכנע, ייעוץ רטורי, NLP עקרונות, לשכנע ללכת לטיפול, NLP טיפול בדיכאון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP דיכאון, לשכנע שכן, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, אמנות הנאום, NLP מה זה, NLP טיפולים, להתכונן לראיון, טכניקות שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
כמו שכבר הסברתי הרבה פעמים, מי שרוצה לעשות כסף, צריך להיות יותר טוב מאחרים. כי אם לא תהיה יותר טוב מאחרים, אז יבוא מישהו אחר שהוא יותר טוב ממך והוא ימכור את המוצר שלו ללקוח, במקומך.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שאם אתה רוצה לעשות כסף אתה לא צריך לגשת לעניין דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב. אלא דרך נקודת המבט של למי אני מביא הכי הרבה תועלת. ומי הלקוח שאני יכול להביא לו הכי הרבה תועלת ושהוא יהיה מוכן לשלם הכי הרבה על התועלת הזו. שאלו 2 נקודות מבט שנראות דומות אבל הן שונות. כמו שתכף אסביר.

ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאתה תעשה יותר כסף, במה שאתה יותר טוב מאחרים. כי אם אתה יותר טוב מאחרים במשהו, הרי שכנראה שם תוכל להביא יותר תועלת מאחרים ושם כנראה יהיה יותר ביקוש מהיצע. והכסף מסתתר היכן שיש יותר ביקוש ופחות היצע.

וזה בעצם אומר, שאם אתה מנסה למצוא את הלקוח האידיאלי שלך, הרי שעליך לנסות להבין מי צריך את מה שאתה הכי טוב בו, מי צריך את מה שאתה יותר טוב מאחרים בו. וזה נכון, אבל זאת לא כל האמת.

ולמה? כי הכסף נמצא, היכן שאתה מביא יותר תועלת שמישהו מוכן לשלם עליה הכי הרבה ולא בהכרח היכן שצריך יותר דווקא אותך ולא מישהו אחר.

נניח שיש לך 4 מיומנויות שונות, אתה יודע לשיר, לרקוד, לצייר, ולהכין קפה, בבת אחת. עכשיו, נניח שיש מישהו שצריך את כל ה 4 מיומנויות האלו. עכשיו, כמה אנשים בעולם, יכולים לתת לו בדיוק את מה שאתה יכול לתת לו? נניח, שאף אחד. נניח שאתה היחיד בעולם, שיכול לתת לו את 4 הכישורים האלו בו זמנית. עכשיו, נניח שיש 100 לקוחות שצריכים מישהו שיש לו בדיוק את 4 המיומנויות שלך. ונניח שאין אף אחד אחר בעולם שיכול לתת להם, את מה שאתה יודע לתת. כי לך ורק לך יש את 4 המיומנויות האלו בלבד.

עכשיו, האם יהיה נכון לומר, שאתה תוכל לעשות הכי הרבה כסף, בלמכור את 4 הכישורים שלך בבת אחת? תשובה: לכאורה כן. כי יש לך שם הרבה ביקוש ואין הרבה היצע חוץ ממך. אבל זאת לא כל האמת.

כי יכול להיות שאתה תוכל להביא יותר תועלת למישהו שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר התועלת שאתה תוכל להביא לכל אלו שצריכים את כל המיומנויות שלך ביחד. ויכול להיות שאותו אחד, יהיה מוכן לשלם לך הרבה יותר על תועלת שאתה תביא לו, מאשר מישהו שצריך דווקא אותך בגלל כל המיומנויות שלך, אבל הוא לא יהיה מוכן או יכול לשלם לך כמו אותו אחד שאתה פחות מביא לידי ביטוי את כל היכולות שלך עבורו.

דהיינו, יתכן שיש מישהו שאתה יכול לייצר לו תועלת מאוד גדולה, ממיומנות אחת שיש לך, ושאתה תביא לו תועלת מאוד גדולה, שהוא יהיה מוכן לשלם עבורה הרבה כסף, יותר מאשר יהיו מוכנים לשלם לך כל האנשים שצריכים את כל 4 המיומנויות שלך ביחד.

וזה כן יהיה נכון לומר, שאם מישהו צריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, אז יש יותר סיכוי, שיהיו לך יותר מתחרים. כי יש יותר אנשים שיש להם את המיומנות הזאת, מאשר אנשים שיש להם את כל ה 4 מיומנויות שלך. אבל עדיין, יתכן שתוכל להביא יותר תועלת למי שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר כל מי שצריך את מה שאתה הכי טוב בו יותר מאחרים.

ולכן, אם תחשוב דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב יותר מאחרים, ומי צריך את מה שאני הכי טוב בו יותר מאחרים, אז אכן זאת נקודת מבט נכונה להתחיל לחפש בה. כי כנראה ככל שאתה יותר טוב במשהו, כנראה שיש לך שם פחות מתחרים וכנראה שיהיה לך שם, יותר ביקוש מאשר היצע וכנראה שתעשה שם יותר כסף.

אבל זאת לא כל האמת. כי האמת צריכה להיות, היכן אני יכול להביא הכי הרבה תועלת, למי אני יכול לייצר הכי הרבה תועלת. ואתה יכול לייצר הכי הרבה תועלת, לאו דווקא במקום שאתה הכי טוב בו. והלקוח משלם על התועלת שאתה מייצר לו ולא על הייחודיות שלך.

ולכן אם אתה מחפש כסף, אז הגיוני שתנסה כל הזמן להיות יותר טוב מאחרים, כי זה מגדיל את הסיכוי שתוכל להביא יותר תועלת ללקוחות שלך. אבל תחשוב דרך נקודת המבט של, איך אני מייצר עוד תועלת, איך אני נהיה יותר טוב, כדי שאני אוכל לייצר עוד תועלת. ואל תחשוב רק דרך נקודת המבט של, איך אני נהיה יותר טוב, כדי להיות מיוחד, בלי קשר לתועלת שאתה מייצר.

ולכן, אם אתה רוצה לעשות כסף, ואתה רוצה לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך? שאל את עצמך, למי אני יכול להביא הכי הרבה תועלת. להביא הכי הרבה תועלת, כמובן ביחס לשאר האפשרויות של הלקוח. כי אם ללקוח יש אפשרויות יותר זולות ויותר טובות ממך, אז אולי הוא לא צריך דווקא אותך. אבל הפוקוס לא צריך להיות, איפה אני אביא לידי ביטוי הכי טוב את מה שאני הכי טוב בו, אלא איפה אני אביא הכי הרבה תועלת, שהלקוח מוכן לשלם עליה הכי הרבה. וזה לא בהכרח המקום שבו אתה הכי טוב.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מי הלקוח האידיאלי שלך?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מי הלקוח האידיאלי שלך?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתי לא לתת הנחה ללקוח? לשדר מקצועיות מול לקוח לשכנע מישהו להרגיש איתך האם להכין סתם חומרי שיווק? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות לשכנע לקוח עצוב התנגדויות הלקוח הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות אנשי שיווק טובים איך לא לדפוק לקוח? איך למכור את עצמך? לשכנע את הבנקאי לקרוא מחשבות במשא ומתן התנגדויות בזמן מכירות בטלפון לגרום למישהו לחשוב שהשתנית טיפול בהתנגדויות לקוח בעיית תקשורת עם לקוח איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? תכנון תהליכי שיווק לשכנע מישהו לחזור שכנוע פרסונאלי לתאם פגישה עם הלקוח לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה הרגשה של אמון להיות איש מכירות תותח להתגונן משכנוע שיקולים בבחירת חברת שיווק שיחה משכנעת לשכנע מישהו להפליל לשפר מוצר שימוש במפורסמים בפרסומות מי מתאים להיות איש מכירות? חילוץ לאחור במשא ומתן אנשי מכירות עושים מניפולציות לקוחות שלא מכירים אותך שיווק עצמי בפייסבוק גישות לשכנוע אנשים לשכנע את הילד לתאם בטלפון פגישה עם לקוח שימוש בשם של הלקוח שיטות לשכנע את עצמך לגרום למישהו לבקש עזרה אני שונא למכור בעיות עם לקוחות לגרום ללקוח לא להסתיר מידע טיפים לאנשי מכירות שיווק לעסק חדש לדבר נכון עם לקוח איזה שיטת שכנוע עדיפה? להביע הזדהות עם ההתנגדות לקוח לא רווחי לשכנע מישהו ללכת לטיפול מתי להעלות מחיר ללקוחות? לשכנע בחור לאהוב לקוח עוין בניית אמון להשיג לקוחות חוזרים סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה למכור בלי ביטחון עצמי תלונות של לקוחות באינטרנט לראיין איש מכירות לגרום למישהו לא לריב איך לפגוש לקוח? חבר של הלקוח מבחן לאיש מכירות איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? לשכנע עובד לבצע האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? לשכנע אנשים לאהוב אותך איך להצליח לשכנע? לקוח עם בקשות מוזרות לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים למה קשה למכור? לסגור עסקה עם לקוח כמה כסף לבקש מהלקוח? לגרום למישהו לאהוב לעבוד איך למכור עם אנרגיה? לשכנע מטופלים לבוא אליך לקוחות רעים מניפולציות של מנטורים לשיווק לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לשכנע מישהו לתת בך אמון טריקים לשכנוע איך ליצור ראפור? טכניקות לשכנוע תרתי משמע בשכנוע חומר שיווקי מחליף את איש המכירות לשכנע מישהו לרצות משהו לגרום ללקוחות להמליץ עליך התקציב של הלקוח מה הכי חשוב ללקוח? לתכנן משפך שיווקי אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים בעיות בשיווק לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה תגמול לאנשי מכירות צורך במוצר לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס למה חייבים להכין חומרי שיווק? טעויות בהצבת יעדי מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, לקוחות, פרסומות בתחום מי הלקוח האידיאלי שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7344 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 19:26:00 - wesi28