אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מנהלי מכירות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, התמודדות עם התנגדות במכירות, אומנות המכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לגרום לאנשים, זוגיות nlp, הרצאות nlp, NLP תת מודע, אסטרטגיות מכירה, לשכנע את חברה שלך, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע בנים, כושר שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ראיון קשה, ניהול משא ומתן, לכתוב טקסט משכנע, NLP לימודים, כושר שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע את הבוס, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, לשכנע חברים לצאת, לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע בנים, לשכנע טוב, מסרים תת הכרתיים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP ודמיון מודרך, ללמוד nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... קל לעשות כסף מהלקוח. יותר קל לסגור עסקה, מההיבט שרוצים יותר את הכסף של הלקוח, מאשר שללקוח יהיה טוב. איש המכירות, יותר ממוקד מטרה בלסגור את הלקוח. חסרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות, במקרה כזה העבודה עשויה להיות הרבה ... מתישה. כי היא הרבה יותר עבודה מאשר אינטראקציה של חברות / אהבה. רמת הקונפליקט הרגשי מול הלקוח עשויה לעלות. איש המכירות עשוי לשנוא את עצמו, להרגיש שהוא לא בסדר, לא לאהוב את מה שהוא עושה, להרגיש שהוא דופק את הלקוח. ... רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית עם הלקוח. אווירה פחות עוינת. איש המכירות מרגיש שהוא עם חברים. מרגיש הרמוניה, רוצה לעשות טוב לאנשים, מרגיש נחמד עם האנשים שסביבתו. מרגיש פחות בעבודה, מרגיש ... הלקוחות שלהם. שהם פחות אוהבים את הלקוחות שלהם. מצד שני, כשאין הזדהות עם הלקוח, זאת אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשי מכירות מרגישים שחיקה. כי הם מרגישים כמו גנבים / שודדים, שהם כל היום בקונפליקט רגשי מול הלקוח. תחושה של עויינות. ...
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
... אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב ועוד כיוב. בתהליכי מכירה שונים ובארגונים שונים, מנסים להגדיר עבור איש המכירות, שעליו לעשות X פגישות מסוג מסוים, לפני פגישת הסגירה, פגישת המכירה הסופית. והשאלה היא האם זה טוב / צריך ... הוא צריך / לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, בכמה שיותר לקצר תהליכים ובכמה שיותר למכור ולגרום לעסק להרוויח כמה שיותר כסף. מה שאומר, שגם כאשר נותנים לאיש המכירות תהליך עבודה ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אחכ לנסות לסגור עסקה, עדיין צריך לוודא שאיש המכירות כל הזמן ממוקד בתכלית הסופית, שהיא המכירה. ואם אפשר לנצח בנוקאאוט בסיבוב הראשון, אין טעם למשוך את הקרב עד ...
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות
... מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות בנושא הזה של פגישות מכירה ללקוח, ישנם טיפים שונים של מומחי מכירות שונים. כאשר אחד הטיפים אומר... שבשיחת מכירה ... ביותר. כי האמת היא, שעליך להיות ממוקד מטרה, שהיא למכור ללקוח. אאכ אין לך מטרה כזאת, ואז אתה לא איש מכירות אלא משהו אחר, שלילי או חיובי. ובמידה ואתה ממוקד בלמכור ללקוח, עליך לדבר ולהקשיב ללקוח, בדיוק כפי מידת הצורך ... צריך לשתוק ולתת ללקוח לקלל אותך. ולפעמים צריך להשתיק את הלקוח ולקלל אותו. כל מקרה לגופו. וזה נכון שהרבה אנשי מכירות, מבלבלים ללקוח את המוח ומנסים למכור לו כל מיני דברים, בלי בכלל שהם מבינים מה הוא צריך או רוצה. ואז ממילא הם לא מצליחים למכור ללקוח. וזה נכון שאיש מכירות צריך לדעת גם להקשיב ללקוח. אבל צריך להקשיב ללקוח, רק לפי מידת הצורך. לפי מה שצריך בלבד. אין מצווה ...
מהי אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות
... ויודע איך לקחת טענה, ולראות שגם ההפך שלה הגיוני באותה המידה ממש. ולעניין של טיפול בהתנגדויות, הרעיון הוא, שעל איש המכירות לקחת ולהכין לעצמו מראש, רשימה של התנגדויות אפשריות שהלקוח עשוי להשתמש בהן, כדי לא לבצע את המכירה. ועל איש המכירות לשאול את עצמו, על כל אחת מההתנגדויות, אולי ההפך הוא הנכון. ולדעת ולהכין מראש, לוגיקה מנוגדת באופן מוחלט להתנגדות של הלקוח. לדוגמה התנגדות שאומרת, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר לי. על איש המכירות לשאול את עצמו בחשיבה יצירתית, האם ואיך אני כאיש מכירות, מוצא היגיון בטענה הנגדית שאומרת, שעל הלקוח לקנות את המוצר, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו. מה הטוב שיכול לצאת ... יקר ללקוח, האם זה רק רע, או שאולי יש בזה שהמוצר יקר, גם דברים טובים כלשהם? וכיוב שאלות, שעוזרות לאיש המכירות לראות את נקודת המבט הנגדית, לטענה של הלקוח. או לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות כי אני רוצה להתייעץ עם אישתי. אז על איש המכירות לחשוב, איזה היגיון יש בטענה הנגדית שאומרת, שדווקא בגלל שלא התייעצת עם אשתך, דווקא בגלל זה תקנה את המוצר. ... בלי להתייעץ עם אישתו? הלקוח לדוגמה אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי צורך בו. על איש המכירות לחשוב, למה דווקא יש היגיון בכך שיקנה את המוצר, דווקא בגלל שאין לו במוצר הזה צורך? מה התועלת שיכולה ... ואז ממילא, מה שקורה אחכ, זה שכאשר הלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל סיבה X. אז איש המכירות, יכול לומר ללקוח, דווקא בגלל סיבה X, עליך לקנות את המוצר. כאשר לקוח אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר בגלל סיבה כלשהי, הלקוח מניח שאיש המכירות יסביר לו, למה הסיבה אינה נכונה. לדוגמה, הלקוח אומר, המוצר יקר לי. הלקוח מצפה שאיש המכירות יסביר לו, למה המוצר לא יקר / שווה את הכסף. הלקוח מצד שני, לא מצפה שאיש המכירות יגיד לו, שאכן המוצר יקר. ושדווקא בגלל זה יש יתרון ללקוח ברכישת המוצר. אז הטיפול האידיאלי בהתנגדות, הוא לקחת ...
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד ... כבר יש לך וכאן אבאר נקודת מבט בנושא של לעצור לקוח, לפנות ללקוח וכולי. והעניין הוא, כי יש מצבים שאיש המכירות מפחד לעצור את הלקוח לגשת אליו ולהציע לו את המוצר. וזה משום שאיש המכירות מפחד לקבל לא מהלקוח. דהיינו, איש המכירות לא רוצה להגיע למצב שהלקוח יגיד לו, לא. וכך לדוגמה גם בסיטואציה של להתחיל עם בחורה וכיוב, שבדכ הפחד ... הוא יכשל וכולי. ויש תיאוריה שאומרת, כך: גש ללקוח, את הלא כבר יש לך, מקסימום תקבל כן. דהיינו, שעל איש המכירות כן לגשת ללקוח ולחשוב בראש שלו, שבכל מקרה אם הוא לא יפנה ללקוח, הרי שלא תהיה עסקה. ואם איש מכירות השטח לא יעצור את הלקוח, הרי שבכל מקרה הוא לא ימכור לו. כך שהמצב זהה למצב שבו הלקוח אמר, ... לא איתך. אז תתחיל איתה, מקסימום תקבל כן. וזאת כמובן מניפולציה זולה, שאנשים שמלמדים מכירות, מנסים לעשות אותה, על אנשי מכירות שמנסים להתגבר על החשש האמיתי שלהם, מלקבל לא מהלקוח. וזו מניפולציה משום, שאומנם מצד האמת, גם אם הלקוח בסופו ... יתעקש שהוא לא רוצה לבצע את העסקה, וגם אם לא תפנה ללקוח, בשני המקרים, אכן אין עסקה. אבל כאשר איש המכירות עדיין לא פנה ללקוח, בראש של איש המכירות יש לפחות את האשליה שאומרת לו, שאם רק הייתי פונה ללקוח, הוא היה רוכש את המוצר. כי המוצר טוב / אני יודע למכור וכולי. וכל זמן שהלקוח עדיין לא אמר - לא, בפועל, הרי שעדיין איש המכירות יכול למכור לעצמו את הרעיון, שזה לא המוצר שהוא לא מספיק טוב, אלא שהלקוח הפוטנציאלי, עדיין לא שמע על המוצר. אבל אחרי שאיש המכירות שטח, פונה בשטח ללקוח והלקוח דוחה את העסקה, הרי שאז אומנם אין עסקה כמו לפני שאיש המכירות פנה ללקוח. ...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
... וההסבר לכך שיש לאנשים שחיקה בעבודה בכלל ובעבודה במכירות בפרט, היא משום כמות החוויה של הקונפליקט והמאבק שבה נמצא איש המכירות, במשך העבודה שלו. כי שחיקה קורית, רק כאשר האדם לא נהנה מעצם העבודה שלו. וככל שהאדם יותר בחוויה של ... שלו, כך הוא נשחק יותר מהר. והסיבה לכך וממילא גם הפתרון לבעיית השחיקה של אנשי המכירות, היא על ידי שאיש המכירות משנה את הגישה הבסיסית שלו לתהליך המכירה. דהיינו, שעל איש המכירות בראש ובראשונה לנסות להבין איפה הוא עושה טוב ללקוח, במוצר שהוא מוכר ללקוח. ועל איש המכירות לקחת את כל המחשבות השליליות שרצות לו בראש במשך היום באינטראקציה עם הלקוחות שלו, ולבדוק ולברר עד כמה הן אמת, ועד כמה הוא חייב לחשוב אותן. כגון לדוגמה אנשי מכירות שחושבים שהם דופקים את הלקוחות. כי רק כסף של הלקוח מעניין אותם. ואז איש המכירות מרגיש רע עם עצמו. מה שיוצר שחיקה בעבודה במכירות. כי השחיקה היא לא רק בגלל המאבק מול הלקוח והקושי למכור ללקוח, אלא גם במאבקים שיש לאיש המכירות מול עצמו, במשך כל זמן העבודה שלו. ועל איש המכירות לדעת לאתר את כל המחשבות השליליות שיש לו בראש שלו, ולהיפטר מהן. ואז ממילא, השחיקה תעלם. ועוד היבט יש ... תמיד יש ניגוד אינטרסים כלשהו, בין הרצון של המוכר לבין הרצון של הלקוח. שזה בעצמו יוצר לחץ. ובנוסף כאשר איש המכירות מתוגמל בעיקר לפי הצלחה, לפי יעדי מכירות, לפי ביצועים וכולי, במקרים כאלו, הלחץ של איש המכירות עולה והוא כל הזמן נמצא בתחושה שהוא אולי ייכשל וכולי. שגם זה יוצר לחץ. ואם איש המכירות יבוא בגישה, שהוא עושה טוב לאנשים, ושהוא רוצה לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל ...
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח?
... עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח? וכאן אתן את הטיפ המרכזי, מה לעשות כאשר אתה איש המכירות מרגיש בלחץ ומרגיש שאתה לא במיטבך. כגון לדוגמה שאתה נמצא בחרדה / דיכאון / לחץ על משהו שקורה לך ... שלך. זה הכל. וזה הדבר המרכזי והעצה המרכזית, שתיתן לך אנרגיה למכור, לא משנה מה עובר עליך. כי ברגע שאיש המכירות מנסה להעמיד פנים... מנסה לשחק משחק... מנסה לדבר לפי תבניות ונוסחאות כאלו ואחרות, הרי שלפעמים יש מצבים שבהם אין לבן אדם מצב רוח, ואז ממילא קשה לבן אדם, להיכנס לדמות של איש המכירות, כדי למכור. אבל הפתרון הוא, שעל איש המכירות להפסיק להיות שחקן ולשחק דמות כלשהי. ומה שעל איש המכירות כן לעשות, זה להיות בפוקוס ובמיקוד על האמת. מה מצד האמת היתרונות שיש למוצר שאתה מוכר, עבור הלקוח שלך. ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ללקוח שלך להאמין בו?! וכאשר אתה ... הרבה יותר קל לגרום ללקוח להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים ... על לשקר את הלקוח ולרמות אותו במידע שגוי לגבי המוצר. אבל כן ניתן כאן את כיוון החשיבה הבא. והוא שכאיש מכירות, עליך לזכור שהלקוח קונה ממך את המוצר, משום שהוא חושב שרכישת המוצר תעשה לו, יותר טוב מאשר רע, ביחס ... של הלקוח. ובתנאי, שמנקודת המבט של הלקוח, רכישת המוצר, היא יותר טובה מרעה, עבור נקודת המבט של הלקוח. ולכן כאיש מכירות, המחשבה שאומרת שאם אתה לא היית קונה את המוצר הזה, הרי שהמוצר הזה גרוע עבור הלקוח, ושאז ממילא אתה ... עליך לחשוב מנקודת המבט של הלקוח, שלא תמיד היא ברורה לך. אבל היא גם לא בהכרח נקודת המבט שלך כאיש מכירות. וזה שאתה היית קונה את המוצר וזה שאתה מאמין במוצר, זה עוזר לך להתחבר לנקודת המבט של הלקוח. אבל זה לא באמת הכרחי. ובפועל זה אומר, שעליך כאיש מכירות לחשוב מנקודת המבט של הלקוח בלבד. האם אתה חושב שעבור הלקוח, העסקה הזאת בטוח רעה? האם אין ללקוח שום ... שהמוצר שלו יקר מידי ולא שווה את הכסף. אבל עבור הלקוח, שבדכ יש לו הרבה יותר כסף, מאשר יש לאיש המכירות, הרי שעבור הלקוח, זאת עסקה טובה ביותר, ביחס לעלות תועלת של הלקוח. ובשורה התחתונה, עליך לראות, כיצד הלקוח מנקודת ...
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
... צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק? וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה ללקוח, למה עליו ... את המוצר, וכמו שהסברתי את זה במקום אחר. יחד עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, חושב שאתה חכם / צודק / יודע מה טוב ללקוח / מבין את הלקוח יותר טוב ממנו וכולי. ולא ... בגלל שהמוצא לא מתאים לו, אלא בגלל שרע לו בתהליך המכירה, דווקא משום שהראית לו שהוא טועה. ולכן עליך כאיש מכירות לזכור, שגם אם אתה יכול בשלוף להביא ללקוח תשובה להתנגדות שלו, וגם אם אתה יכול בקלות להראות ללקוח שהוא ...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל ... שצריך את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח, שאומר שהוא רוצה, אבל הוא לא צריך וכולי. והעניין הוא, שיש אנשי מכירות שמנסים להיות מוסריים, והם מרגישים רע כאשר הם מוכרים ללקוח מוצר שהוא לא צריך אותו, לפחות בעיניהם כאנשי מכירות. ולפעמים איש המכירות לא מאמין במוצר שאותו הוא מוכר, והוא עצמו לא חושב שהוא היה רוצה את המוצר, ואז הוא מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך / רוצה אותו. וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא ... כאן ברצוני להוסיף עוד נקודת מבט, לגבי האם ועד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר. והעניין הוא, שעל איש המכירות לדעת, שמצד האמת הלקוח לא באמת צריך / רוצה את המוצר שלך, גם אם מדובר בחולה סופני, שאתה מוכר ... הפנימית ביותר, הבן אדם לא באמת רוצה משהו ספציפי. כפי שהסברתי את הרעיונות האלו במקומות אחרים. והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות לזכור, שלא מחויב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך / רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהלי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מנהלי מכירות, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מנהלי מכירות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הרגשת קרבה עם לקוח להציג מחיר ללקוח ליצור הרמוניה עם לקוח להיות מומחה לשכנוע מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? למכור את עצמך לאקסית להזדהות עם אנשים הכאב החדש של הלקוח לראיין עובדים במכירות להיות נחמד ללקוח לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים טיפול בהתנגדויות לקוחות איך ליצור אמון באמצעות? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? למכור משהו להתחבר עם הלקוח לקוח לא סומך עליך לטעום מהמוצר איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? לתת הנחה ללקוח עצבות של לקוח תכנות התת מודע ללמוד איך לשכנע אנשים איך להוזיל את עלות השיווק? הפצת חומרים שיווקיים איך ליצור צורך ללקוח? לעבוד עם לקוח משוגע איך ליצור לקוחות מרוצים? ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות למכור שירותי מכירה תלונות של לקוחות באינטרנט שיווק חומרים מקצועיים לטפל בהמון לקוחות מה לא לבקש במשא ומתן? לא יכול לשכנע חוויית לקוח תוכן פרסומות איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? כמה לקוחות יש לך? כושר שכנוע מעולה איך לשכנע אישה? חוקי ההזדהות לקוח לא רוצה לקבל הנחה למה אני לא מצליח למכור? מיומנות רטורית לפרט את הצעת המחיר ללקוח מניפולציות על אנשים לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון השכנוע של ביבי נתניהו מתי ליצור ללקוח רצון חדש? מושגים של הלקוח תהליכים במכירת מוצר שכנוע שכלי איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק ראיון עבודה לאיש מכירות תקשורת בין אישית עם לקוח איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? חרדת מכירות איך לתעדף לקוחות? חשיבה יצירתית במכירות לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה הגדלת כמות מוצרים איך לשווק מוצר יקר? למכור ללקוח פוטנציאלי לגרום ללקוח להבין אותך איך לנצח במשא ומתן? תהליכי שיווק לתמחר מוצר ללקוח לקוח שלא תמיד משלם לחלץ לאחור במשא ומתן איך להתקבל למנהל מכירות? להתמקד בלמכור האם להיות כנה עם הלקוח? האם אני איש מכירות? מניפולציה בשאלה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון ניתוח השיווק שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשכנע אנשים לא חכמים לשקר לקוח לאבד את האמון של הלקוח לקוח עם דרישות מוזרות השקעה במכירות איך להיות עשיר ממכירות? איך להציג ללקוח טווח מחירים? לשכנע באמצעות הומור לשחרר את הלקוח שיווק מצוין איך להשפיע על עצמי? שיטת השכנוע של ביבי נתניהו לשכנע טרנסגנדר האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? שיווק עצמי במקום העבודה התמודדות עם לקוחות בעייתיים האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לשכנע בוחרים למכור מכוניות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, פרסומות, שיפור מכירות בנושא מנהלי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8418 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 06:09:17 - wesi28