... באותה המידה ממש. ולעניין של טיפול בהתנגדויות, הרעיון הוא, שעל
איש המכירות לקחת ולהכין לעצמו מראש, רשימה של התנגדויות אפשריות שהלקוח עשוי להשתמש בהן, כדי לא לבצע את המכירה. ועל
איש המכירות לשאול את עצמו, על כל אחת מההתנגדויות, אולי ההפך הוא ... התנגדות שאומרת, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר לי. על
איש המכירות לשאול את עצמו בחשיבה יצירתית, האם ואיך אני
כאיש מכירות, מוצא היגיון בטענה הנגדית שאומרת, שעל הלקוח לקנות את ... בזה שהמוצר יקר, גם דברים טובים כלשהם? וכיוב שאלות, שעוזרות
לאיש המכירות לראות את נקודת המבט הנגדית, לטענה של הלקוח. או לדוגמה, ... אומר, אני לא רוצה לקנות כי אני רוצה להתייעץ עם אישתי. אז על
איש המכירות לחשוב, איזה היגיון יש בטענה הנגדית שאומרת, שדווקא בגלל ... אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי צורך בו. על
איש המכירות לחשוב, למה דווקא יש היגיון בכך שיקנה את המוצר, דווקא ... שכאשר הלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל סיבה X. אז
איש המכירות, יכול לומר ללקוח, דווקא בגלל סיבה X, עליך לקנות את ... אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר בגלל סיבה כלשהי, הלקוח מניח
שאיש המכירות יסביר לו, למה הסיבה אינה נכונה. לדוגמה, הלקוח אומר, המוצר יקר לי. הלקוח מצפה
שאיש המכירות יסביר לו, למה המוצר לא יקר שווה את הכסף. הלקוח מצד שני, לא מצפה
שאיש המכירות יגיד לו, שאכן המוצר יקר. ושדווקא בגלל זה יש יתרון ללקוח ... ישירה ללקוח, דווקא בגלל X, עליו לקנות את המוצר. אבל כאשר
לאיש המכירות יש בראש שלו את המחשבה שאומרת, שדווקא בגלל סיבת ההתנגדות ... דווקא בגללה יש היגיון שהלקוח יסגור עסקה. ממילא יותר קל
לאיש המכירות לסגור עסקה. וכן, אני חוזר ומבהיר, שזה תהליך של למידה, ...