אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!

תמונה ללא תיאור

תמונה ללא תיאור

תמונה ללא תיאור
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מנהל מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפול בשיטת nlp, איך לשכנע אשה להיות איתך, nlp בעברית, איך לשכנע גבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כישורי שכנוע, סודות השכנוע, מסר שיווקי, סודות ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע לקוח לקנות, מיומנות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp מזה, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מומחה שיווק, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע את, סודות התת מודע, nlp חינם, איך לשכנע אשה להתחתן, ללמוד nlp בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, תורת המשחקים, איך לכתוב טקסט משכנע, nlp קורס, ראיון קשה, NLP איך זה עובד, איך למכור מוצר, איך לשכנע אנשים לבחור בך, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, השפעה סמויה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
... של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על ... תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא הסיבה לא מחייבת את התוצאה . שבה מרמים את הלקוח ... לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, למרות שזאת טעות. והסבר הוא כך: בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל ... דהיינו, לשאול, גם במידה והסיבה נכונה, האם זה שהסיבה נכונה, האם זה אמור לגרום לי להסיק את התוצאה. ובהקשר של מניפולציות במכירות ובהקשר של מניפולציות של אנשי מכירות, אחת המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות מוצר. וזה הולך כך: איש המכירות ישכנע אותך ש: 1 - שיש לך איזו בעיה כלשהי, כמה שתחשוב שהיא יותר גדולה יותר טוב. 2 - הוא גם ... אותך שאתה רוצה, מאוד רוצה לפתור את הבעיה הזאת. 3 - הוא גם ישכנע אותך שאם תפתור את הבעיה הזאת החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים, מאוד מאוד יותר טובים. 4 - איש המכירות יגרום לך להסכים איתו, שמאחר שיש לך בעיה כנל ומאחר שאתה רוצה לפתור אותה כנל ומאחר שהחיים ... של האם הסיבה מחייבת את התוצאה, שאומר שהאדם צריך להתרגל כל הזמן לשאול, האם זה שנניח שהסיבה נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?! כי איש המכירות הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור אותה, שאם תפתור אותה ... כסף. כי מי אמר שהוא יפתור לך את הבעיה? ומי אמר שהוא הפתרון הכי טוב לבעיה שלך? ומי אמר שהוא לא יגרום לך לנזקים נוספים על הדרך? שאל את עצמך, האם אותו איש המכירות מוכן להתחייב על התוצאה? אם כן, שהוא מוכן להתחייב על התוצאה, אז האם הוא מוכן לקבל את הכסף ... כסף, כמו שכבר הסברתי גם כאן. אבל בטוח נכון, שאם מישהו היה בטוח שהוא יכול להביא לך תוצאה, כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה. בכל מקרה, איש המכירות ירמה אותך שיש לך בעיה קשה כנל ושאתה מוכן לשלם הרבה כסף כדי לפתור אותה כנל, אבל אז יעשה ...
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
... הלקוח לא רוצה לשתף את איש המכירות בספקות שיש לו לגבי רכישת המוצר? או אפילו לשתף את איש המכירות, למה הלקוח החליט לא לרכוש את המוצר. למה הלקוח לא משתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש? ויש לך כל מיני סיבות. והסיבה המרכזית ביותר לכך היא, שהלקוח לא חושב שתצא לו תועלת מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ובמקרה היותר נפוץ, הלקוח חושב שיגרם לו נזק מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ולמה? כי אם הלקוח היה חושב שאיש המכירות הוא חבר שלו שרוצה רק בטובתו ולא מנסה למכור לו את המוצר, גם אם זה לא ההחלטה הכי טובה עבור הלקוח, ואם הלקוח היה חושב שאיש המכירות הוא איש מקצוע שיכול לחדש משהו אמיתי שיכול להשפיע על ההחלטה של הלקוח, בקטע טוב, כדי לעזור ללקוח לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הלקוח, ... שהלקוח היה משתף את איש המכירות בהתלבטות שלו, כדי להיעזר באיש המכירות להבין עם איש המכירות, מה הכי טוב ללקוח. וזה כמובן אפשרי כאשר הלקוח מרגיש שאתה היועץ שלו ולא איש המכירות שמנסה למכור לו את המוצר שלך, אלא היועץ שלו, החבר שלו, המומחה שלו, שמנסה לעזור לו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הלקוח. אבל אם הלקוח מרגיש שאיש המכירות מנסה למכור לו משהו, גם אם זה לא הדבר הכי טוב עבורו כלקוח, הרי שהלקוח יפחד ויחשוש לשתף את איש המכירות בכך שהוא לא רוצה או שהוא בספק האם לרכוש את המוצר. ולמה? כי הלקוח חושש, שאם הוא יחשוף את התנגדות המכירה שלו, אז איש המכירות אולי ינסה לשכנע אותו לרכוש את המוצר בכל מחיר, לא משנה מה, בדרך מניפולטיבית כלשהי וכיוב. ולכן הלקוח מעדיף להסתיר את המידע מאיש המכירות, כדי שהמידע על הסיבה שהלקוח לא רוצה לרכוש או מתלבט, לא תשמש את איש המכירות כדי להפעיל לחץ על הלקוח. לסיכום: אם אתה רוצה להימנע מכך שהלקוח לא ירצה לרכוש את המוצר, אבל יגיד לך שהוא צריך לחשוב על זה בגלל אי ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... שמגיעים אליך כרגע? האם יהיה נכון אולי לנסות להביא לקוחות חדשים מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה? ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול להיות לצורך העניין ללמד אותך להוציא הצעת מחיר בצורה אחרת, או לבנות ללקוח חבילות שונות, או לתת ללקוח הסבר שונה עם דגשים שונים, או כל מיני דברים שלא בהכרח ...
למה חייבים לשקר בתהליך מכירה? למה צריך לשקר את הלקוח? האם איש מכירות צריך לדעת לשקר? האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? האם אפשרי למכור מוצר ללקוח, או לשכנע מישהו במשהו, בלי לשקר אותו בכלל בשום דבר? האם יתכן מצב שבו האמת כל האמת ואך ורק האמת תהיה על השולחן, ועדיין תתבצע עסקה בין הקונה לבין המוכר? האם חייבים לשקר את הלקוח? האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? שקר ואמת בתהליך מכירה, מוסריות בתהליך מכירה, איש מכירות שקרן, אנשי מכירות שקרנים, שקרים ומכירות
... חייבים לשקר בתהליך מכירה? למה צריך לשקר את הלקוח? האם איש מכירות צריך לדעת לשקר? האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? האם אפשרי למכור מוצר ללקוח, או לשכנע מישהו במשהו, בלי לשקר אותו בכלל בשום דבר? ... בלי לשקר בכלל? שקר ואמת בתהליך מכירה, מוסריות בתהליך מכירה, איש מכירות שקרן, אנשי מכירות שקרנים, שקרים ומכירות והפעם נבין, האם אפשרי למכור מוצר ללקוח, או לשכנע מישהו במשהו, בלי לשקר אותו בכלל בשום דבר? האם יתכן ... ואך ורק את האמת, לגבי החסרונות ולגבי היתרונות של המוצר. ושם איש המכירות צריך בצורה סלקטיבית לבחור איפה לגרום ללקוח לראות עוד יותר את האמת, ואיפה לא צריך שהלקוח יותר יראה את האמת. לדוגמה: נניח שרוצים למכור ללקוח רכב, והלקוח לא רוצה לרכוש. במקרה כזה, איש המכירות צריך לנסות להבין, מה הסיבות שהלקוח רוצה וגם לא רוצה לרכוש את המוצר. ועכשיו עבור כל סיבה, איש המכירות צריך לשאול את עצמו, האם הוא איש המכירות, חושב שהלקוח רואה את האמת את כל האמת ואך ורק את האמת, לגבי אותו חיסרון ולגבי אותו יתרון לגבי רכישת המוצר. ואם איש המכירות חושב שיש חיסרון שהלקוח לא רואה חלק של אמת, שאותו חלק של אמת, יכול לעזור ללקוח לרכוש, דהיינו, פחות לראות חיסרון במוצר, הרי שכאן לדוגמה איש המכירות צריך לעזור ללקוח לראות את האמת לגבי אותו החיסרון. דהיינו, איש המכירות צריך לנסות להבין, איפה הלקוח משקר את עצמו, לרעת המכירה. דהיינו, איזה חלקים של אמת, איזה מחשבות אמיתיות, אם הלקוח יחשוב אותן, הרי שזה יגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר. ואיש המכירות צריך לעזור ללקוח לראות את האמת, שעוזרת לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח אומר שאין לו כסף. אז צריכים להבין, האם יש אמת כלשהי, ... וגם לגבי היתרונות של המוצר, אם יש יתרון שהלקוח רואה במוצר, על איש המכירות לשאול את עצמו, האם הוא חושב שיש אמת כלשהי, שאם הלקוח ידע אותה, הרי שאולי הלקוח ירצה עוד יותר לרכוש את המוצר. האם היתרונות ... הם האמת כל האמת ואך ורק האמת, או שאולי יש עוד יתרונות. וגם כאן איש המכירות צריך לעזור ללקוח לראות את האמת, אבל בעיקר את האמת שעוזרת לאיש המכירות לסגור את העסקה. ואני אחדד שוב, כדי לסגור עסקה, מחויב לשקר במשהו. במובן שחייבים לחשוב שמשהו יותר טוב ממשהו אחר. ולכן לא ... עסקה. וכן צריך לעזור ללקוח לראות יותר את האמת, במידה שמשרתת את איש המכירות ואת הלקוח, לבצע את העסקה. ואבהיר: אפשרי להגזים את מה שאני אומר, למובן שישתמע שצריכים להסתיר מהלקוח חסרונות ולהדגיש לו ...
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
ספרים מומלצים עבורך!
תמונה ללא תיאור
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
... הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? מה רע בלשפר את אנשי המכירות? למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות והפעם אדבר על אחת הטעויות המרכזיות של מנהלי שיווק ומכירות. ואסביר על טעות קריטית בתיעדוף שבין שיווק ומכירות. ואסביר משהו שחייבים לזכור כאשר רוצים ללמד את איש המכירות למכור, וכאשר רוצים לעשות הדרכת מכירות לאנשי המכירות וכולי. ומה שצריך לדעת זה, שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו אחר, ... המשפך השיווקי שאותו עובר הלקוח. ואחת מהאפשרויות לשפר את מסע הלקוח בתוך התהליך של המשפך השיווקי, היא לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה מובנים (לא בכל מובן, אלא בהרבה מובנים), אנשי המכירות שלך, הם יחידה עצמאית, ישות עצמאית, עסק עצמאי, שכרגע מספק לך שירותי מכירה. דהיינו, מצד האמת, איש המכירות שלך, הוא סוג של נותן שירות, שכרגע מספק לך שירותי מכירה לעסק שלך. והיום הוא מספק לך שירותי מכירה, ומחר הוא עשוי לספק שירותי מכירה למישהו אחר ואולי אפילו למתחרה שלך. ולכן כאשר אתה משקיע באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיוב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע בעסק של הספק שלך. שאתה משפר את היכולות של הספק שלך, לספק לך את השירות, אבל גם לספק שירות למתחרים שלך או לעסקים אחרים. אאכ כמובן, אתה בטוח שאיש המכירות לא יעזוב את העסק שלך וכיוב. וכמובן שכל מקרה לגופו. ולפעמים התועלת שווה את הנזק האפשרי וכולי. וכמובן שיש השקעה באיש המכירות שיכולה לעזור לו אך ורק למכור עבורך בעסק שלך ולא בשום מקום אחר. וכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כשאתה מכשיר את איש המכירות שלך, ללמוד למכור, הרי שבעצם אתה משקיע במישהו שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסק שלך ובעצם ... איכשהו בעסק שלך. לעומת זאת, כאשר אתה משקיע בשיווק של העסק שלך, בחיזוק המותג שלך, כאשר אתה משקיע בתהליכי מכירה שלא קשורים לאנשי המכירות שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים לגרום ללקוח לקנות, בלי שום קשר לאיש מכירות כלשהו, הרי שזאת בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי התועלת, נשארת אך ורק עבורך. ואני לא נכנס להיבט, שאולי המתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך, לעומת אולי מידע סודי יחסית שיהיה לאיש המכירות שלך, ביחס למתחרים, שלא יוכלו ללמוד ממנו. כי זה עוד עניין בפני עצמו שהוסבר גם כאן, איך ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם חמור יוכל למכור. ושיהיה המון ביקוש, ושהמשפך השיווקי יהיה ... ספציפי אבל גם יכולת רגשית ספציפית. ומכל שכן, שלא כל אחד יכול ללמד כל אחד למכור. ולפעמים המחסום הוא רגשי וכולי. ולכן, השקעה באיש מכירות, לא בהכרח תביא תועלת בטווח הרחוק, כי לא בהכרח שאפשרי ללמד כל אחד למכור, גם אם כן אפשרי לשפר אולי קצת אולי הרבה, אבל לא בטוח שכמכלול יהיה ניתן ללמד את איש המכירות למכור לשביעות רצון מנהל המכירות. וגם בהיבט הזה, השקעה בשיווק של העסק שלך, אם הוא נעשה נכון, זאת השקעה יותר בטוחה מאשר להמר על השקעה בתהליך של לשפר את איש המכירות. וכמובן שכל מקרה לגופו, ושיש בזה כל מיני איזונים ועלות מול תועלת וכולי. אבל עדיין צריכים לזכור את הנל. לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, שהשקעה באיש מכירות, הרי שהיא השקעה בעסק של מישהו אחר, ספק שלך, שכרגע מספק לך שירות. לעומת השקעה ...
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
... למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב והפעם אסביר, ... טלפון. והדגש כאן, הוא להראות שגם בשיחת מכירה בהתכתבות, גם בה יש יתרונות למוכר. ולצורך העניין נניח שאיש המכירות כן מעדיף לדבר עם הלקוח בטלפון, במקרה כזה מה כדאי לעשות? אז צריכים לנסות להבין למה בעצם שלקוח יעדיף לדבר אך ורק ... כי ככה הוא מרגיש יותר חזק ויותר בנוח להתנגד לעסקה. במילים אחרות, יתכן שהלקוח לא רוצה לדבר עם איש המכירות, כי הוא חושש מכך שבטלפון, איש המכירות יפעיל עליו מניפולציות כלשהן, שהוא לא יוכל לעמוד בהן. לדוגמה, הלקוח חושב שיותר קל לו לומר לא ולסרב לעסקה בכתב, מאשר ... ולכן הוא מעדיף להתכתב. סיבה נוספת יכולה להיות, שהלקוח מעדיף שהכל יהיה בכתב, לצורך התיעוד. כי אולי אנשי מכירות רימו אותו בעבר וחזרו בהם. אולי כשזה בכתב, יותר קל לו להבין מה מדברים איתו, כי הוא מבין דברים לאט, כי אולי הוא מתקשה ... עצמו, של איך לבנות אמון עם לקוח. מפה לשם, זה עשוי לנטרל את ההתנגדות לדבר בטלפון, משיקולים של חשש מאיש המכירות. 2 - אפשרי לנהל איתו שיחה מקצועית אמיתית וטובה בהתכתבות, שהלקוח יחשוב שהשיחה מצוינת, אבל שהלקוח עצמו ירגיש שיותר קל ... לפגישה פיזית? ומה לעשות עד שכן הצלחנו להעביר אותו לטלפון? תשובה: הכל עניין של היצע וביקוש ותיעדוף. אם איש המכירות חושב, שיהיה לו יותר קל לסגור עסקה בטלפון, אז כמובן שהגיוני שהוא יתעדף את אותו לקוח שכן מוכן ורוצה לדבר טלפונית ...
תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך ועוד...
תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור
מניעת התאבדות, מה להגיד למישהו שרוצה להתאבד? איך לסייע לאדם אובדני? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך למנוע התאבדות? איך לטפל בנטיות אובדניות? לסייע למישהו שרוצה להתאבד, מחשבות אובדניות, לא רוצה לחיות, רוצה למות
מניעת התאבדות, מה להגיד למישהו שרוצה להתאבד? איך לסייע לאדם אובדני? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך למנוע התאבדות? איך לטפל בנטיות אובדניות? לסייע למישהו שרוצה להתאבד, מחשבות אובדניות, לא רוצה לחיות, רוצה למות
...ולחוץ, אלא חוויה אמיתית ועמוקה שאתה משדר לאחר. האדם שמולך צריך להרגיש בבירור שאתה באמת ובתמים אוהב אותו ללא תנאים, לא משנה מה עשה, מה מצבו, או כמה הוא מרגיש רע עם עצמו. כשהוא ירגיש את האהבה האמיתית הזו, זה ייצור אצלו בסיס רגשי שדרכו הוא יוכל להתחיל לשקול מחדש את רצונו להתאבד. כמו כן, אליעד מדגיש שהמסייע לא צריך בשום אופן להגיד משפטים כמו החיים יפים, או זה לא כל כך נורא כמו שאתה חושב. המשפטים האלה רק מראים לאדם שאתה לא באמת מבין אותו, ובכך מגבירים...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
...של הלקוח? כאן התשובה היא פשוטה ומורכבת. התשובה לכך היא שכדי לאתר את צרכי הלקוח בצורה עקיפה בלי לשאול את הלקוח מה הוא צריך וכדי לדעת מה הלקוח באמת צריך, גם בלי קשר למה שהלקוח אומר שהוא צריך וגם בלי לסמוך על מה שהלקוח אומר, לשם כך צריך את היכולת להסיק דבר מתוך דבר. וזה כמובן תהליך ויכולת נרכשת, שבה לוקחים את המידע שידוע לנו על הלקוח, גם באמצעות מה שהלקוח אומר לנו על מה שהוא צריך וגם באופן כללי ממה שאנחנו יודעים על הלקוח, לדוגמה איך שהוא נראה נשמע וכיוב...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
...מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה יש המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ללקוח את המחיר בטלפון. ויש גם עסקים שהלקוח מגיע אליהם, אחרי שהוא יודע בדיוק...
תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור
מניפולציות במערכות יחסים, האח הגדול, צביעות, התחסדות, להגן על החלשים, לומר את כל האמת בפנים, אגרסיביות, התחזות, הזהרו מן הצבועים, אלימות, תוקפנות, ערסיות, תקשורת בין אישית, צבא האמת של שי חי, צבא האמת של אנשי השקר, התנהגות של ערסים
מניפולציות במערכות יחסים, האח הגדול, צביעות, התחסדות, להגן על החלשים, לומר את כל האמת בפנים, אגרסיביות, התחזות, הזהרו מן הצבועים, אלימות, תוקפנות, ערסיות, תקשורת בין אישית, צבא האמת של שי חי, צבא האמת של אנשי השקר, התנהגות של ערסים
...מה צריך לעשות כדי לא ליפול למניפולציה כזו? אליעד ממליץ לשים לב כששני אנשים מתווכחים, תמיד לשאול את השאלה את מי זה דופק? ולהבין שמאוד קל לנצל זאת למניפולציה. אסור להיות עיוור לעובדה שכשמישהו מגן על החלש, הוא למעשה תוקף מישהו אחר ולכן הופך בעצמו לתוקף. המודעות לכך חשובה כדי לא ליפול בפח המניפולציות הנפוצות, בייחוד בהקשר של מערכות יחסים ותקשורת בין - אישית. מה המסקנה שאליעד כהן רוצה שניקח? המסקנה של אליעד היא שלא קיים אדם שמסוגל להיות מוסרי לחלוטין...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
תמונה ללא תיאור
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מנהל מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

תמונה ללא תיאור
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מנהל מכירות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

תמונה ללא תיאור
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

💖💖💖
האתר עוזר לאלפי אנשים מידי יום!
גם את/ה מוזמנ/ת - לתרום ולסייע כפי יכולתך!
מידע נוסף כאן...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, רטוריקה, סוגסטיה בנושאי מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 06_06_2025 השעה 06:51:18 - wesi28
נגישות