... לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? האם
איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או להתמיד? איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? האם אחרי לא מגיע הכן? האם
איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא? האם אחרי לא בא הכן? מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? התמדה
לאנשי מכירות, מוטיבציה
לאנשי מכירות , האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב? האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה? וכאן אסביר לגבי תחושה של
איש מכירות שמקבל לא מלקוחות, דהיינו,
איש מכירות שמנסה למכור ומקבל סירוב מלקוחות שלא רוצים לקנות. ובעקבות כך, אותו
איש מכירות מרגיש רגשות של ייאוש תסכול עצבים וכיוב. והשאלה היא, האם הרגשות האלו הגיוניים? האם הגיוני מצד השכל וההיגיון
שאיש מכירות ירגיש את הרגשות האלו כאשר הוא לא מצליח למכור וכאשר לקוחות מסרבים לקנות? מה הגיוני להרגיש מצד השכל? האם באמת
איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? האם באמת
איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא? מה האמת? אז מנטורים למכירות יגידו לך,
שאיש מכירות צריך לדעת לקבל לא
ואיש מכירות צריך ללמוד לקבל לא. כי אחרי הלא, מגיע הכן המיוחל. ורק
איש מכירות גרוע, ירגיש רע לקבל לא מלקוחות.
ואיש מכירות מקצועי וכולי, אמור לדעת להכיל סירוב של לקוחות גם שוב ושוב גם פעם ... להבין למה אתה מקבל לא מלקוחות. במילים אחרות, קודם כל לנסות לנתח את תהליך המכירה ורק בהתאם לזה, יהיה הגיוני להרגיש כך או אחרת. המסקנה
שאיש המכירות אמור להסיק מכך שהוא מקבל לא מלקוחות, צריכה להיות בהתאם לניתוח תהליך המכירה וכולי. ורק בהתאם לזה יהיה הגיוני לקבל החלטה כזו או אחרת. אבל בטוח נכון, שאמירות כגון
שאיש מכירות צריך ללמוד לקבל לא
ואיש מכירות צריך לדעת לקבל לא וכיוב, הן לא הכי חכמות בעולם. כי כל מקרה לגופו ...