אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מנהל מכירות, לשכנע לקוח, משא ומתן, מדריך אישי, ניתוח תוכן של טקסטים, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, שכנוע ומכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע בעל לעוד ילד, שיפור מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, nlp ביטחון עצמי, איך לשכנע גבר להביא ילד, לשכנע לקוחות, להתראיין נכון, nlp הצלחה במכירות, NLP סרטונים, שיטות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, סודות הסוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע הורים, nlp שיטת טיפול, NLP הרצאה, NLP אימון אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp הפרעות אכילה, התמודדות עם התנגדות במכירות, לשכנע מישהו לעשות משהו, מיומנות רטורית, התמודדות עם התנגדויות במכירות, NLP מדריך, סדנאות nlp, סודות המכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
... עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות אחת הטעויות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר, בצורה שבה הם היו מוכרים את המוצר לעצמם. והם לא מבינים, שהלקוח, ... למכור את המוצר בצורה שונה לחלוטין מאשר היה המוכר מוכר ללקוח, אם הלקוח היה הוא עצמו. ואני אסביר, כאשר איש המכירות בא למכור ללקוח, הוא מנסה לשכנע את הלקוח לקנות. ואפילו במקרים מסוימים, איש המכירות יכול לבחור גם לוותר על המכירה ללקוח, כי איש המכירות חושב המוצר לא מתאים ללקוח. ועל בסיס מה איש המכירות בוחר איך למכור ללקוח ומה לומר ללקוח? ואיך איש המכירות מחליט האם ועד כמה להתעקש מול הלקוח? התשובה היא, שזה בדרך כלל מתבצע באמצעות תהליך שנקרא השתקפות עצמית. דהיינו, שהאדם רואה באדם האחר, את עצמו, כמו במראה. דהיינו, שאיש המכירות מניח שכדאי לו להגיד ללקוח, את מה שאם היו אומרים לו לאיש המכירות? זה היה גורם לו לרכוש את המוצר. לדוגמה, איש מכירות שהיה רוכש את הרכב כי הרכב נראה מצוין, הוא כנראה יגיד ללקוח שהרכב נראה מצוין. או לדוגמה איש מכירות שלא היה רוכש את המוצר, כי אין לו כסף לרכוש את המוצר או כי המוצר לא מתאים לו עצמו מסיבה כלשהי, איש המכירות הזה יתקשה הרבה יותר לרכוש את המוצר. כי איש המכירות, חושב, שהלקוח, חושב כמו שאיש המכירות חושב. והאמת היא, שהשתקפות עצמית, זאת הדרך הבסיסית ביותר לנתח סיטואציות. לדוגמה, כמו שאם צובטים אותך זה כואב לך, ... בסיסית. אבל צריך לדעת את האמת, שיש כאן הטיה קוגניטיבית. כי מצד האמת, הלקוח הוא אולי שונה לחלוטין ממך איש המכירות ואולי הוא חושב הפוך ואחרת לחלוטין ממך כאיש המכירות. ועליך להטיל ספק בכך שאם המוצר מתאים או לא מתאים לך מסיבה כלשהי, אז כנראה שכך גם יחשוב הלקוח. והדבר בא לידי ביטוי בעיקר באנשי מכירות שאין ידם משגת לרכוש את המוצרים שהם מוכרים. בפרט במוצרי יוקרה, שאיש המכירות לא היה רוכש את המוצר, כי עבורו כאיש מכירות זה בזבוז כסף וכיוב. שאיש מכירות כזה הרבה יותר יתקשה למכור את המוצר ללקוח. אבל איש המכירות צריך לדעת, שמה שלא מתאים או כן מתאים לך כאיש מכירות, לא בהכרח שגם הלקוח חושב כך. וצריך להתאים את המכירה לעולם הפנימי של הלקוח, ולא לעולם של איש המכירות. וגם אם המוצר לא מתאים לך, אולי הוא כן מתאים ללקוח.?
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
... השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה ... שלטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה / יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול ... יש מצבים שכדאי להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד אין סוף, כאשר אין אלטרנטיבות יותר טובות לזמן של איש המכירות. שזה יכול להיות בכל מיני מצבים שונים. אבל לעומת זאת, אם איש המכירות חושב שיש יותר סיכוי שהוא יצליח עם לקוח אחר, אז כן הגיוני לעבור ללקוח אחר.
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול בלקוחות, אחת מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות הבאות, שנראות דומות אך הן שונות. והשאלה הראשונה היא, האם וכמה הלקוח הזה רלוונטי. והשאלה השניה היא? מיהו הלקוח הכי רלוונטי. ואלו 2 שאלות שונות כפי שאסביר. והעניין הוא? שלאיש מכירות יש מולו ברגע נתון X לידים / לקוחות לטפל בהם. וכאשר איש מכירות עושה אנליזה של הזמן שלו ושל תהליכי העבודה שלו, הוא צריך לעשות הפרדה ברורה, בין השאלה של כל לקוח ... רלוונטי לטפל בו מתוך כלל הלקוחות? שאיתו יש את הסיכוי הגדול ביותר לבצע את העסקה הטובה ביותר. כי לפעמים איש המכירות יותר מיני מתבונן בלנתח לקוח ספציפי, האם וכמה הוא רלוונטי לסגירת עסקה ואיך הגיוני לטפל בהתנגדויות של הלקוח. ואותו איש מכירות שוכח? שהשאלה היותר חשובה היא, ברמת המאקרו, באיזה לקוח הכי נכון להשקיע את משאבי הזמן של איש המכירות. ולפעמים? יש יותר היגיון לטפל בליד אחר ובלקוח אחר, יותר מאשר להשקיע בלקוח כלשהו למרות שיש סיכוי שהוא אכן ...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... הלקוח. בפרט אם האפשרות הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות. עד כאן היו רעיונות ללמה כן לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ללקוח כמה אפשרויות ...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
... נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות וכאן אסביר, נקודה חשובה ביותר, איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו בתהליך מכירה. וזה כמובן נכון לגבי כל תהליך ...
טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
... הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה, צריכים לזכור שאיש המכירות צריך 2 מיומנויות שיכולות להיות סותרות. מיומנות אחת תהיה, המיומנות להוציא מים מהסלע ולמכור קרח לאסקימואים. היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר ולגרום ללקוח לקנות בכל מחיר. אבל מצד שני איש המכירות צריך גם את המיומנות לדעת, לא לנסות להוציא מים מהסלע, אלא קודם כל לנסות להוציא מים מהברז. כי גם אם אפשרי להוציא מים מהסלע, הרי שהעלות לכך, הרבה יותר גדולה מאשר להוציא מים מהברז. במילים אחרות, איש המכירות צריך מצד אחד לדעת לטפל בכל התנגדות ולהיות מסוגל לשכנע את הלקוח כמעט בכל מחיר, אבל מצד שני גם ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? ... ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של ... צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיוב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר ... היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי. אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם ... השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי. וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך ... אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר? והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר. אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? ...
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ?
... כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה וכאן נדבר על העניין של הכנת חומרי שיווק. וכמו שהסברתי במקום אחר, צריך לעשות הפרדה בין ... כל המידע שמחלקת המכירות היתה רוצה להעביר ללקוח. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות פחות או יותר מקבילים, למסרים של אנשי המכירות שהם מעבירים בפגישות המכירה ללקוחות. וגם, הם אמורים להיות זהים למסרים ולרעיונות שמנהל המכירות, היה רוצה להעביר ללקוחות המתעניינים. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות תיעוד ופירוט והדגמה של מסרי המכירה שאיש המכירות מעביר ללקוח. וגם הם אמורים להיות כלי עזר למסרי מכירה שאיש המכירות היה רוצה להעביר ללקוח, אבל שהוא מתקשה להעביר אותם ברמה המילולית בלבד. דהיינו, ברמת העיקרון, כל חומר שיווקי, ניתן ... יצירת חומרי השיווק, בהתאם לקמפיין שיווקי שרוצים להעלות לאוויר וכיוב. אבל עיקר המסר שלי הוא, שעל מנהל השיווק להבין ממנהל המכירות, ניתוח של כל המסרים שעוטפים את הלקוח בכל שלבי תהליכי המכירה. בין אם המסרים האלו קיימים או שמנהל המכירות היה שמח שהם יהיו קיימים, ושהם אינם קיימים עדיין בגלל הקושי להסביר אותם. ובהתאם לכך צריכים לבנות תוכנית להכנת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מנהל מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מנהל מכירות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגסטיות מוכר ללקוח טריקים לשכנוע בטקסט לשכנע עובד לקבל מול לקוחות איך לפגוש את הלקוח? רכישת אמון לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון עמידה ביעדי מכירות תודה משכנעת שיטות שכנוע גלויות למכור קורס למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? להציג ללקוח טווח מחירים לגרום למישהו לשכנע שמשהו לקוחות שסומכים עליך זיהוי כאב של הלקוח לקוח שמבריז מפגישה שתילת מחשבה חד ערכית לקוחות משלמים איך להציג את המוצר ללקוח? איך למכור מוצר בינוני? nlp טיפולים איך להציג מוצר ללקוח? משא ומתן על שכר איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות? טעויות בהעברת מסרים שיווקים איך למכור יעוץ למשכנתאות? איך לקבע את המחיר אצל הלקוח? טיימינג של שכנוע לשכנע מישהו לחשוב עליך איך לגרום למישהו לאהוב אותי? יוצר אמון חבר של הלקוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות שיפור יכולות שכנוע לשתול מחשבה למוכר סוגים של חומרים שיווקיים אובדן לקוחות והעלאת מחירים מוצר מדף לקוחות מאוכזבים מחשבות מניפולציות איך לעבוד עם המון לקוחות? להשפיע על אחרים לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית לבחור יועץ שיווקי לשכנע מישהו לעשות משהו לעבוד עם לקוח משוגע לטפל בהמון לקוחות האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? ליצור אמון באמצעות השלמת מילים הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך מגוון מוצרים להחזיק במלאי שימוש בנשים בפרסומות צרכי לקוח שיווק רוחני להביע הזדהות עם ההתנגדות לשכנע אקס להתגעגע לנהל אנשי מכירות כאבים של לקוח לשכנע אישה להרגיש שחסר לרכוש אמון איך לשכנע מישהו? איך לתעדף לקוחות? להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה לשכנע את השופט בבית המשפט תכנון חומרי השיווק לפרוץ לתת מודע להצליח בתור איש מכירות אוטוסוגסטיה למכור ללקוח מוצר גרוע שיווק טוב הלקוח לא תמיד צודק לטפל בהתנגדות לקוח שכנוע nlp לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות אי אפשר למכור מניפולציות שכנוע מי מתאים להיות איש מכירות? לגרום לאקס לתת בך אמון לאהוב את המוצר איך לעשות פרזנטציה ללקוח? מתי להכין חומרי שיווק? למכור מוצר קשה למכירה לחץ על הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שיחת חולין עם הלקוח איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך למכור לנכון? ביטחון עצמי במכירות איך לקנות את האמון של הלקוח? השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק לשכנע בעל סמכות עמלה על מכירות איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? ללמוד על שתילת מחשבות מענה ללקוח לבחור מנהל שיווק הזדהות אישית איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, טיפים, מומחה מכירות בתחום מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9678 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 01:51:41 - wesi28