אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנטורים לשיווק ✔מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מנטורים לשיווק, לשכנע בנים, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להצליח למכור, פסיכוקיברנטיקה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP לעסקים, הצלחה בשכנוע, פרסומות, nlp בעברית, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, סודות ההשפעה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפול nlp, לשכנע ילדים, NLP הרצאה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע שופט, זיהוי מניפולציות בטקסט, מניפולציות בטקסט, nlp לימוד בחינם, לשכנע את החברים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את החברים, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, איך לשכנע את עצמי ללמוד, NLP וסוגסטיה, התמודדות עם התנגדות לקוח, ללמוד רטוריקה, לשכנע לקנות מוצר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מהי הדרך היעילה ביותר לשיווק ומכירת מוצר?

הדרך היעילה ביותר לשיווק מוצר או שירות היא להציע ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות במוצר או שירות ללא כל דרישות מוקדמות. מדובר בהסרה של כל חומה או מניע בדרך של הלקוח, כמו דרישות להשאיר פרטי קשר, תשלום מראש, או הגבלת זמן. הדרך הבסיסית ביותר היא פשוט לאפשר ללקוחות להשתמש במוצר בחינם ולהרגיש את יתרונותיו קודם שמבקשים מהם להתחייב.

כוחה של התנסות חינמית

כאשר אדם מקבל מוצר או שירות בחינם, והם עונים על הצרכים שלו או מציעים לו ערך אמיתי, הסיכוי שהוא יבחר להמשיך להשתמש במוצר בתשלום גבוה משמעותית. המטרה בשיווק היא לא רק למכור, אלא להבטיח שהלקוח יהפוך למעריץ אמיתי של המוצר, כך שמרגע שהוא יתנסה ויתאהב בו, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו. דמיון פשוט לזה הוא בתחום מערכות יחסים, שבו הגישה החינמית והלא ציפייתית ליצירת קשר עם אחרים היא הדרך האמיתית והבריאה למשוך אדם אליך.

דוגמאות מעשיות לשיווק נכון
  • שירותי ייעוץ: במקום לבקש תשלום מראש, הצע ללקוחות להתנסות בייעוץ ראשוני ללא עלות, על מנת לבדוק אם השירות מתאים להם.
  • תוכנה: הצע גרסה מלאה ובלתי מוגבלת של התוכנה, כך שהמשתמשים יכירו את יתרונותיה לפני שהם מחליטים אם לשלם.
  • מוצר פיזי: הצע דוגמיות חינם או טעימות, כפי שעושים במפגשים מסחריים כמו בחנויות מזון.
  • מעצב גרפי: הצע עיצוב ראשוני בחינם, כך שהלקוח יוכל להתרשם מהיכולת שלך לפני שיבחר לשלם.
הסיבות לכך שיועצי שיווק לא ממליצים על שיווק חינמי

רבים מיועצי השיווק כיום עוסקים יותר בהשפעה על הלקוח ובשכנוע אגרסיבי מאשר ביצירת ערך אמיתי. שיטות השיווק הרבות כיום כוללות יצירת תחושת דחיפות מלאכותית, כמו "המבצע ייגמר בקרוב" או "נותרו רק 3 מקומות", במטרה לגרום ללקוח להרגיש שהוא חייב לקנות עכשיו לפני שיחשוב על זה יותר מדי. בנוסף, משווקים אלו מציעים הבטחות לא מציאותיות, כמו "תרד 10 ק"ג בשבוע תוך כדי אכילת שוקולד", מה שמוביל לציפיות מוגזמות ולבסוף לאכזבה.

הבדל בין שיווק אמיתי למניפולציה

ההבדל בין שיווק אמיתי למניפולציות שיווקיות הוא ששווק אמיתי מתמקד במתן ערך אמיתי ללקוח. כאשר המוצר שלך איכותי, אין שום סיבה להסתיר אותו ולהתפשר על שקיפות. בשיווק אמיתי, אתה מאפשר ללקוחות להשתמש במוצר או שירות בחינם, נותן להם הזדמנות לחוות אותו, ובכך מאפשר להם להחליט אם להמשיך להשתמש בו ולשלם עליו.

איך ניתן לדעת אם מוצר טוב?

אם בעל המוצר לא מוכן לאפשר ללקוחות להתנסות בו בחינם, זהו סימן ברור לכך שהמוצר לא מספיק טוב או לא מועיל כפי שהוא טוען. מוצר טוב, שמבוסס על איכות, יספק חוויית משתמש חיובית, וכאשר הלקוח יתנסה בו, הוא יהיה מוכן לשלם עליו. אם לעומת זאת, המוצר לא מספק את מה שהובטח, הלקוח לא ירצה להמשיך להשתמש בו.

לסיכום

הדרך היעילה ביותר לשווק מוצר או שירות היא פשוט להציע ללקוחות להתנסות בו בחינם, מבלי שום התחייבות. כאשר המוצר איכותי, הלקוח יהיה מוכן לשלם עליו. שיטות שיווק שמבוססות על מניפולציות, לחץ פסיכולוגי, ויצירת דחיפות מלאכותית מצביעות על כך שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר או שאין לו ערך אמיתי.
הדרך היעילה ביותר לשיווק ומכירת מוצר

כאשר מדובר בשיווק ומכירה של מוצר או שירות, השיטה היעילה ביותר היא לתת ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות בו בחינם וללא תנאים. כיום, האינטרנט מוצף ביועצי שיווק המלמדים כיצד לשווק ולמכור, אך בפועל, השיטה הפשוטה והטבעית ביותר היא פשוט לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך ללא דרישות מוקדמות כגון רישום, השארת פרטים או המתנה לאירועים מיוחדים.

כוחה של התנסות חינמית

כאשר אדם מקבל מוצר או שירות בחינם, והוא אכן מועיל לו, הסיכוי שהוא ירצה להמשיך להשתמש בו בתשלום גבוה משמעותית. בדיוק כפי שברמת היחסים האישיים, אם מישהו רוצה להתחבב על אדם אחר, הדרך היעילה ביותר היא פשוט להיות נחמד אליו בלי לצפות לתמורה. כך גם בשיווק - אם המוצר באמת טוב, האדם ימשיך להשתמש בו ואף יהיה מוכן לשלם עליו.

דוגמאות מעשיות
  • אם אתה מציע שירותי ייעוץ - אל תבקש תשלום מראש, פשוט תן ללקוחות להתנסות בייעוץ הראשוני ולראות אם זה מתאים להם.
  • אם אתה מוכר תוכנה - תן גרסת ניסיון מלאה ולא מוגבלת, כך שהמשתמשים יכירו את היתרונות לפני שהם משלמים.
  • אם אתה מוכר מוצר פיזי - תן דוגמיות חינם, כמו שעושים בחנויות מזון עם טעימות של מוצרים.
  • אם אתה מעצב גרפי - הצע עיצוב בסיסי חינם או הדמיה ראשונית ללקוח פוטנציאלי.
מדוע יועצי שיווק לא ממליצים על כך?

רבים מיועצי השיווק עוסקים יותר בשכנוע ומכירה אגרסיבית מאשר במתן ערך אמיתי. הם יוצרים תחושת דחיפות מלאכותית כמו "המבצע ייגמר בקרוב" או "נותרו רק 3 מקומות" כדי לגרום ללקוחות לרכוש לפני שהם שוקלים אם זה באמת משתלם עבורם. הם גם מפעילים טריקים כמו כותרות מושכות שאינן מציאותיות ("תרד 10 ק"ג בשבוע תוך כדי אכילת שוקולד"), מה שמוביל לציפיות מוגזמות ולבסוף לאכזבה.

הבדל בין שיווק אמיתי למניפולציה

שיווק נכון מתמקד במתן ערך אמיתי לאנשים. אם המוצר שלך טוב, אין לך מה להסתיר, ולכן תאפשר לאנשים לנסות אותו ללא תשלום וללא התחייבות. לעומת זאת, משווקים המשתמשים בטריקים פסיכולוגיים כדי למכור מוצרים מפוקפקים נמנעים מלתת התנסות אמיתית, כי הם יודעים שאם הלקוח יראה את המוצר, הוא לא ירצה לשלם עליו.

איך ניתן לדעת האם מוצר טוב?

אם בעל המוצר חושש לתת ללקוחות להשתמש בו לפני התשלום, זה סימן שהוא לא מספיק טוב. לעומת זאת, מוצרים איכותיים נשענים על האיכות שלהם - ככל שאנשים ישתמשו בהם יותר, כך הם ירצו להמשיך ולשלם עליהם.

לסיכום

הדרך הטובה ביותר לשווק מוצר או שירות היא פשוט לתת לאנשים להשתמש בו בחינם. אם המוצר טוב, הלקוחות ימשיכו להשתמש בו וישלמו עליו. אם לא - סימן שהוא לא מספיק טוב. שיטות שיווק שמבוססות על טריקים, לחץ פסיכולוגי ויצירת דחיפות מלאכותית הן סימן לכך שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר.
קורסים באינטרנט, סודות השיווק באינטרנט, וובינר באינטרנט, בית ציוני אמריקה, שיטות שיווק, שיווק מוצרי מידע, איך לשווק מוצרי מידע? איך לשווק את עצמך? איך למכור את עצמך? איך למכור מוצר? איך לגרום לאנשים לרצות לקנות ממך? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור סמים? איך למכור את המספרים של הלוטו? טעויות בשיווק, לתת את המוצר בחינם, לתת לאנשים את המוצר בחינם, להשתמש במוצר בחינם, טוני רובינס, שקרים של מנטורים, שיווק שותפים באינטרנט, שיווק בפייסבוק, איך לסגור עסקאות? איך להשיג לידים? איך לשווק בוידאו? מנטורים להצלחה בחיים, איך לפרסם את עצמי? איך לפרסם את העסק שלי? איך להשיג לקוחות? איך למצוא לקוחות? תלמידים של טוני רובינס, איך למכור יעוץ למשכנתאות? איך לשווק יעוץ למשכנתאות? למה שהם יקנו ממני? בלאק פריידי, יום שישי השחור, איך להגדיל מכירות? הנחה על מוצרים, למה נותנים הנחה על מוצר? מבצעי מכירות, איך עובדים על צרכנים? צרכנות חכמה, מבצעי אחד ועוד אחד, איך לפרסם באינטרנט? איך לעשות קמפיין מוצלח? התנסות במוצר, נסיעת מבחן, להתנסות במוצר בחינם, איך לייצר לידים? איך להשיג לידים איכותיים?
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... מה עדיף יותר, פרסום ממומן או פרסום אורגני? והאם עדיף לך ליצור משפך שיווקי אורגני או משפך שיווקי ממומן? ונסביר על טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי ועל מהם 3 השיקולים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים השוואה בין פרסום ממומן לבין ... במהירות וכולי. ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת? ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות ... שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך. ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק , יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מנטורים לשיווק, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מנטורים לשיווק, דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, אימון אישי, מאמן עיסקי בתחום מנטורים לשיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 13:19:55 - wesi28