אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציה על אנשים ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציה על אנשים, טכניקת nlp, מדריך ל nlp, פסיכוקיברנטיקה, איך למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטת טיפול nlp, NLP טיפול בחרדות, NLP ביקורת, מאמן אישי, NLP הרצאה, שיטות nlp, ייעוץ תקשורתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP טראומה, nlp דוגמא, סודות התת מודע, התנגדות במכירה, יחסי ציבור, לשכנע את בעלי, לשכנע את אמא, לשכנע את החברים, להשפיע על התת מודע, התנגדויות לקוח, איך לשכנע ילדים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע עובדת, דיאטת nlp, ניתוח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע מישהו לקנות, לשכנע מישהו, טיפים למכירה, איך לשכנע את אשתי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציה על אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מניפולציה על אנשים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק לרכוש מוצר יקר לבחור מנהל שיווק לשכנע עובד לקבל לקבל מידע מלקוח תשובה שלילית ללקוח האפשרות הכי טובה של הלקוח לגרום למישהו להרגיש חייב לך איש מכירות אוטומטי התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לגרום למישהו לסמוך עליך איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? כמה הלקוח מוכן לשלם? לשכנע מישהו להתעניין שקרים של אנשי מכירות להגיד לא ללקוח שיחת משא ומתן לקבל הנחה על מוצר הוצאות השיווק והמכירה לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון שיווק חכם האם אסטרטגיית השיווק טובה? במה תלוי טווח המחיר ללקוח? להציג מחיר ללקוח לספר ללקוח על המוצר כמה להקשיב ללקוח? עדויות של לקוחות לשכנע את עצמך לרצות משהו למכור למינימליסט כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע של תת המודע לשכנע ילד לחשוב איתור צרכים של לקוח לא להזדהות עם לקוח איזה מוצרים לא למכור? כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת טכניקות שכנוע לשכנע מוכר לתת לך הנחה למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו איך להטעות לקוח? לא לשאול את הלקוח שאלות להרגיש מוצר אמון עם הלקוח איך למכור מוצר? ביחס למוצר אמון בשיחה ניהול מנהל מכירות לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך יותר קל לשכנע משפך שיווקי גרוע להרגיש הזדהות איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? מחשבות בתת המודע של הלקוח סימולציות משא ומתן איך לבחור לקוח? מה לקוחות שואלים? יכולת שכנוע הגדלת מוצרים צורך אמיתי של לקוח איך לתכנן מסע לקוח? למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח צורך של הלקוח שיטה למכירות לימוד סודות השכנוע עלות מוצר לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון לשכנע ילד להירגע לענות ללקוח ששואל מה המחיר הרמוניה עם לקוח שכנוע להגדיל מכירות ראפור של מנטורים לשכנע מישהו לשכוח מישהו לשכנע מישהו להשתכנע ליצור לקוח חוזר דיוק במכירות לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו למה לגרום ללקוח? האם להסתיר מידע מהלקוח? הוזלת מוצרים לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך לגרום למישהו לחשוב כמוך אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן לסרב לבקשה של לקוח סוגים של לקוחות שיווק ישיר ניתוח שיטת שכנוע מוצר ממשי חרדת ביצוע של אנשי מכירות יחס ההמרה ללקוחות משלמים תמחור מוצרים ושירותים איך להתחבר ללקוח? למכור למישהו שיפור מוצר דינאמיקה במשא ומתן איך לתמרץ אנשי מכירות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, משא ומתן, שיפור מכירות בנושאי מניפולציה על אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 21:57:12 - wesi28