אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות שיווקיות ✔העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציות שיווקיות, ניהול משא ומתן, מאמן עסקי, איך להשפיע על התת מודע, להתמודד עם התנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, יחסי ציבור, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע לקוחות, לשכנע גבר להביא ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP לעסקים, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, NLP טיפול אישי, לשכנע לקוח לקנות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, ללמוד למכור, NLP התניה קלאסית, כושר שכנוע, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, סודות ההשפעה הסמויה, לשכנע ללכת לרופא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, שאלות קשות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע אשה לחזור, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע בחורה לצאת איתי, לשכנע את הילד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP ביקורת, לשכנע אשה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:54העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
מדוע המוח מנתח כל מילה בנפרד במהלך השיחה?

כאשר אדם שומע משפט, המוח שלו מבצע ניתוח כפול: גם של המשפט כולו וגם של כל אחת מהמילים בנפרד. אליעד כהן מדגים זאת במשפט "אין כאן פילים". לכאורה, המשמעות ברורה: אין כאן פילים. אבל המוח, בו זמנית, מפרק את המשפט למילים "אין", "כאן", "פילים" ולביטויים כמו "אין פה", "פה פילים" וכדומה. בכל חלק שהמוח מנתח עולות לו אסוציאציות אחרות, והוא למעשה חושב על האפשרות החיובית ("יש פה פילים") כדי לשלול אותה בסוף. זו הסיבה לכך שהשלילה דווקא מעלה למודעות את הרעיון שאותו אנו רוצים לשלול.

כיצד שלילת רעיון יוצרת מחשבה הפוכה?

כאשר רוצים להבהיר שאין משהו, למשל אומרים "אף פעם לא היה פה חשמלאי", האדם ששומע את המשפט מצד אחד קולט את המשמעות הברורה שלא היה כאן חשמלאי, אך מצד שני הוא גם שומע באופן תת - מודע את המסר ההפוך: "היה פה חשמלאי". כלומר, השלילה של רעיון מסוים למעשה מכניסה אותו לתודעה של השומע, כי בשביל להבין שמשהו "לא קיים" המוח חייב לחשוב על האפשרות של הקיום שלו.

איך אפשר להעביר ביקורת בצורה עקיפה באמצעות שלילה?

לעיתים, אנשים רוצים להביע ביקורת או להצביע על דבר שהם חושבים עליו, אבל אינם יכולים לומר זאת בגלוי. אליעד נותן דוגמה של מישהו שרוצה לרמוז שהמלך מושחת, אך מפחד לומר זאת באופן ישיר. במקרה כזה, אפשר לומר "מה פתאום שאני אחשוב שהמלך מושחת?", ובכך להעביר את המסר הסמוי שהוא כן מושחת, למרות שהמשפט עצמו הוא כביכול שלילה מוחלטת. זו שיטה מתוחכמת להעביר מסרים סמויים או ביקורת בדרך עקיפה ובטוחה יחסית.

מה קורה כשאומרים "אל תעשה" משהו?

כשאומרים לילד "אל תלך לשחק", המוח שלו מתמקד במילה "לשחק". במקום לשכוח את הפעילות הזאת, הוא דווקא נזכר בה וחושב עליה יותר. עדיף להגיד לילד משהו פוזיטיבי כמו "לך ללמוד", בלי להזכיר את המילה "לשחק" בכלל. בדיוק באותו האופן, כאשר אומרים "אל תחשוב על פיל ורוד", האדם דווקא חושב על פיל ורוד מיד, כי השלילה עצמה מדגישה את הרעיון.

איך השלילה יכולה להוביל אנשים לבחור דווקא את המוצר שרוצים שיקנו?

אליעד כהן מסביר שאם רוצים למכור ללקוח מוצר ספציפי, אבל כביכול חייבים להמליץ לו על מוצר אחר, אפשר להשתמש בשלילה. למשל, אם אומרים ללקוח: "אל תקנה את המוצר ההוא, עדיף את זה", דווקא האמירה הזו גורמת לו לחשוב ולשקול שוב את המוצר שנאמר לו לא לקנות, ואולי דווקא להימשך אליו. כלומר, השימוש בשלילה גורם למוצר האסור להיות יותר בולט ומושך במחשבה של האדם.

איך השלילה חושפת את מחשבותיו האמיתיות של הדובר?

אליעד כהן מציין שלפעמים עצם השלילה חושפת דווקא את מה שהדובר מנסה להסתיר. אם פוליטיקאי אומר "אני לא נוסע לארה"ב כי אין לי סכסוך אישי עם הנשיא", עצם האמירה הזאת מעלה את החשד שאולי כן יש סכסוך. באותו האופן, אם רב אומר "אני לא גאוותן", ייתכן מאוד שהוא דווקא כן מתגאה, או שלפחות הגאווה היא נקודה רגישה אצלו. אנשים לא נוטים להכחיש דברים שלא קיימים במודעות שלהם כלל.

מדוע להימנע מאזכור רעיון שלילי אם רוצים להסתירו?

אם מישהו באמת רוצה להימנע מכך שאדם אחר יחשוב על משהו, עליו להימנע מלומר אותו לחלוטין, אפילו לא בצורה של שלילה. לומר "זה לא נכון ש..." בעצם מדגיש את הרעיון עצמו, ומכניס אותו לתודעת השומע, שממילא חייב לחשוב על הרעיון החיובי לפני שהוא שולל אותו. לכן, כשמנסים להסתיר דבר מה, אסור להזכיר אותו בשום צורה - גם לא בשלילה, כי השלילה היא זו שמחדירה אותו לתודעה.

לסיכום, מה חשוב לדעת בשכנוע והעברת מסרים דרך שלילה?

הנקודה המרכזית שאליעד כהן מדגיש היא שהשלילה היא כלי דו - כיווני. היא אמנם נועדה לכאורה למחוק או לשלול רעיון, אבל בפועל פעמים רבות היא דווקא מדגישה אותו ומכניסה אותו למודעות. אם רוצים להסתיר רעיון מסוים, יש להימנע מלהזכיר אותו כלל. לעומת זאת, אם רוצים דווקא לשתול רעיון באופן סמוי, אפשר להשתמש בשפה שלילית שתוביל את האדם לחשוב על המסר הנסתר בצורה לא מודעת.
מדוע המוח בוחן כל מילה במשפט בנפרד?

כאשר אומרים למוח משפט כמו "אין כאן פילים", הוא לא רק קולט את המשמעות הכוללת של "אין כאן פילים", אלא גם חושב על כל חלק במשפט בנפרד: "אין", "כאן", "פילים", "אין פה", "אין פילים", "פה פילים" ועוד. בכל אחד מהרכיבים הללו עוברות למוח אסוציאציות שונות, ומהן הוא מגבש את המסקנה הסופית לגבי משמעות המשפט. לכן, גם כשאומרים "אין כאן פילים", באותה נשימה מזכירים את האפשרות שיש כאן פילים, רק בשלילה.

כיצד שלילה יכולה ליצור מחשבה על הרעיון שאותו רוצים לשלול?

באמירה כמו "אף פעם לא היה פה חשמלאי", המאזין מקבל מצד אחד את המידע שלא היה חשמלאי, אך בו - זמנית הוא נחשף גם לרעיון ש"כן היה פה חשמלאי". כלומר, במילים "לא היה חשמלאי" טמונה גם המחשבה "היה חשמלאי". זו דוגמה לדרך שבה אפשר להעביר מסר מסוים (כמו "היה פה חשמלאי") דווקא על ידי שלילת המסר ("לא היה פה חשמלאי").

איך אפשר להשתמש בשלילה כדי לרמוז על רעיון שאי אפשר להגיד ישירות?

לעיתים, כשאנשים רוצים להעביר מסר ביקורתי, אך אינם יכולים לומר אותו באופן מפורש, הם משתמשים בשלילה. לדוגמה, אם מישהו רוצה לומר שהמלך מושחת, אבל חושש להגיד זאת בגלוי, הוא עשוי לומר: "מה, נראה לך שאני חושב שהמלך מושחת? מה פתאום! הוא בוודאי הכי ישר שיש." בדרך זו הוא מצהיר שהוא לא חושב שהמלך מושחת, אך למעשה מעלה את הרעיון שהמלך כן מושחת. זו טכניקה יעילה של שכנוע מרומז והעברת מסרים נסתרת.

מדוע חשוב לשים לב כשאומרים 'אל תעשה' משהו?

כשאומרים לילד "אל תלך לשחק", למעשה מזכירים לו את האפשרות ללכת לשחק. אם רוצים באמת למנוע ממנו לשחק, עדיף לפעמים לומר לו "לך ללמוד" בלי להזכיר כלל את המילה "לשחק". באותה מידה, אם אומרים "אל תחשוב על פיל ורוד", זה מיד גורם למוח לחשוב על פיל ורוד. לכן, בכל נושא של שכנוע והעברת מסרים, חשוב להבין ששלילה עלולה לעודד את האדם להתמקד דווקא ברעיון שאנו מנסים להימנע ממנו.

איך שלילה משפיעה על בחירתו של אדם במוצר או בפעולה?

נניח שרוצים למכור לאדם מוצר שני, אבל חייבים לכאורה להמליץ לו דווקא על המוצר הראשון. אם אומרים לו "אל תקנה את המוצר ההוא", אז באופן טבעי המוח שלו חושב שוב על המוצר ההוא, ומתחיל לשקול אותו. לפעמים זו דווקא הדרך לגרום לו להתעניין במוצר שרצית שיבחר מלכתחילה. הטריק הוא שאזכור דבר - מה בשלילה מעלה אותו למודעות, גם אם בפועל המילים מתנגדות לו.

כיצד השלילה חושפת את האמת של הדובר?

לפעמים, כשמישהו טורח לשלול בפומבי טענה מסוימת, עצם העובדה שהוא בוחר להזכיר אותה מעלה את החשד שאולי הוא דווקא מאמין בה. לדוגמה, אם פוליטיקאי אומר "אני לא נוסע לארה"ב בגלל סכסוך אישי עם הנשיא", עצם השלילה עשויה לגרום לאנשים לתהות אולי כן יש פה סכסוך אישי. כאשר מישהו מדגיש "אני לא עושה כך וכך" או "אני לא גאוותן", זה עצמו עשוי להצביע על כך שהוא דווקא כן מתגאה באותה תכונה או מנסה להסתיר משהו.

מדוע כדאי להימנע מאזכור רעיון גם בשלילה, כשרוצים להסתירו?

אם לא רוצים שבן אדם יחשוב על רעיון מסוים, עדיף לא להזכיר אותו כלל. לומר "זה לא נכון שככה וככה" עדיין גורם למוח של השומע לחשוב על "ככה וככה" בטרם הוא דוחה את הרעיון. כדי לשלול משהו, המוח חייב להבין קודם את ההיגד החיובי ורק אחר כך לדחות אותו. לכן, שיחה רצופה בשלילות עלולה דווקא להחדיר לאדם מחשבות על מה שאתם מבקשים שיימנע ממנו.

מה ניתן ללמוד בנושא שכנוע והעברת מסרים?

המסקנה המרכזית היא שהשלילה איננה רק מחיקה של רעיון, אלא פעמים רבות דווקא מעלה את הרעיון לתודעה. אם רוצים להסתיר רעיון, כדאי להתרחק אזכורו, אפילו לא בשלילה. אם רוצים לרמוז על משהו מבלי לומר אותו ישירות, אפשר להשתמש בניסוחים של "אל תחשוב ש" או "ברור שאני לא חושב ש", וכך להעביר בעדינות את המסר הנסתר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחד מהעקרונות בנושא של שכנוע והעברת מסרים ואיך להעביר מסרים ואיך לשכנע, והרעיון הולך כך כל פעם שהמוח שומע איזה משפט והסברתי את זה בהקשרים אחרים אני אסביר את זה עוד פעם עכשיו בהקשר אחר, כל פעם כשהמוח שומע משפט שומע איזה רעיון הוא מנתח אותו גם כיחידה אחת של המשפט וגם כל חלק בפני עצמו. לדוגמא נגיד שאומרים למוח "אין כאן פילים" מה בעצם אמרנו? שאין כאן פילים, אוקי אבל מצד שני כאשר אמרנו למוח "אין כאן פילים" המוח גם חשב על המילים "אין פה" גם חשב על המילה "אין" גם חשב על המילה "פה" וגם חשב על המילה "פילים" ועל כל אחת מהן הוא חשב בנפרד ובנוסף לכל זה הוא גם חשב על זה שאין כאן פילים.

אז עוד פעם אמרנו לבן אדם "אין כאן פילים" הוא חשב על זה שאין כאן פילים אבל עברה לו עוד מחשבה בראש על מה פירוש המילה "אין" מה פירוש המילה "פה" ומה פירוש המילה "פילים" וגם כמובן שהוא חשב מה זה "אין פה" והוא גם חשב מה זה "פה פילים" וגם הוא חשב מה זה "אין פה פילים". בקיצור את כל הווריאציות המוח חשב ומזה הוא גיבש את המסקנה הסופית לגבי מה משמעות המשפט "אין פה פילים", מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שכאשר שוללים איזה רעיון אז תוך כדי השלילה שלו אנחנו בעצם מזכירים את הרעיון עצמו.

זאת אומרת שאם לדוגמא נגיד אומרים "אף פעם לא היה פה חשמלאי" אז אוטומטית הבן אדם ששומע את זה, מה אמרנו לו שאף פעם לא היה פה חשמלאי אבל מצד שני הוא שמע את המילים "היה פה חשמלאי", זאת אומרת שהכנסנו לו לראש מחשבה שהיה פה חשמלאי למרות שבעצם אמרנו לו "לא היה פה חשמלאי". עכשיו הדבר הזה יכול לשמש בכמה דרכים אז קודם כל בא נחדד את העניין בגדול יש דברים שאפשר להגיד אותם בצורה פוזיטיבית ובצורה נגטיבית, אפשר להגיד לבן אדם "לך תעשה ככה וככה" ואפשר להגיד לבן אדם "אל תעשה ככה וככה" לדוגמא אפשר להגיד לו "תשמור על השקט" אפשר להגיד לו "אל תרעיש", אפשר להגיד לו "אתה צריך ללמוד" ואפשר להגיד לו "אסור לך לא ללמוד.

לכאורה אותו דבר אבל ויש לזה המון היבטים ועניינים אבל כרגע אני מדבר על היבט מאוד ספציפי והוא כדלקמן לפעמים רוצים להעביר למישהו מסר אבל אי אפשר להגיד לו את מה שחושבים או אי אפשר להגיד לו את זה בצורה פורמאלית, או צריך אפילו לגרום לו לחשוב שחושבים את ההפך מהדבר עצמו מה שבאמת חושבים אבל עדיין רוצים להגיד לו את זה, אז מה עושים? במקרה כזה בעצם אפשר להעביר למישהו מסר דווקא בדרך השלילה נגיד שאנחנו רוצים שהילד ילך לשחק שהוא לא ילך ללמוד, אנחנו רוצים שהוא ילך לשחק ולא ילך ללמוד אבל אי אפשר להגיד לו "לך תשחק" צריך גם ללכת ללמוד אבל אנחנו רוצים שהוא גם ישחק, אז אם נגיד לו "לך ללמוד" אמרנו לו ללכת ללמוד.

אז אם אנחנו לדוגמא נגיד לו "היום אתה לא יכול לעשות מה שבא לך וללכת לשחק לך תלמד", מה אמרנו לו בעצם? "מה שבא לך זה ללכת לשחק" בעצם אמרנו לו "אל תעשה ככה וככה" אמרנו לו לא לעשות את זה ובעצם אמרנו לו לעשות את זה, בעצם הקפצנו לו למודעות את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה למרות שאמרנו לו "אל תעשה". עכשיו אם הבן אדם "המחויב שלו" העוגן שלו של זה ששומע אותנו הוא לעשות את מה שאמרנו לו אם אמרנו לו "אל תלך לשחק" הוא לא ילך לשחק אבל אם המצב של אותו שומע אם הוא ירצה ללכת לשחק הוא ילך לשחק וזה לא כל כך קשור למה אנחנו אומרים לו אז במקרה כזה אם אנחנו נגיד לו לדוגמא "תלך ללמוד" אז השכחנו ממנו את זה שהוא רוצה לשחק אבל אם נגיד לו "אל תלך לשחק" הזכרנו לו את זה שהוא רוצה ללכת לשחק והוא דווקא ילך לשחק.

אותו דבר נגיד רוצים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו רוצים שהוא יקנה דווקא את המוצר השני אבל אנחנו צריכים להגיד לו שיקנה את המוצר הראשון אז אפשר להגיד לו "תקשיב תקנה את המוצר הזה" את המוצר שאנחנו צריכים להגיד לו לקנות אבל אם אנחנו בכלל רוצים שהוא יקנה את המוצר השני אז אפשר להגיד לו "אתה יודע אל תקנה את המוצר ההוא ששם שככה וככה תקנה את זה ואת זה". עכשיו שימו לב עוד פעם מה לנסח איך לנסח זה אני כרגע פחות נכנס לזה אבל הרעיון הוא שגם כשאומרים למישהו אל תעשה משהו או "אל תחשוב על פיל ורוד" בעצם גרמנו לו לחשוב על פיל ורוד ולכן הרבה פעמים כשרוצים להגיד משהו ואי אפשר להגיד אותו נגיד כולם רוצים להגיד שהמלך עירום, כולם רוצים להגיד שהמלך מושחת נניח שהקיסר דופק אותנו, אוקי אז מה עושים ואי אפשר להגיד את זה למה כי אנחנו בדאעש ודאעש יוריד לנו את הראש.

מה עושים? אז מה שעושים אומרים את זה על דרך השלילה "אתה יודע הטיפשים חושבים שהמלך עירום" משהו כזה או "מה נראה לך שאני חושב שהמלך עירום מה פתאום תראה את הבגדים החדשים של המלך" רגע אבל המלך באמת עירום אין לו בגדים חדשים. אוקי ולכן בעצם אפשר להעביר מסרים דווקא להגיד לא ובעצם להתכוון לכן וכו' ואותו דבר צריך לשים לב גם מהכיוון ההפוך שלפעמים לא רוצים להגיד משהו וכשלא רוצים להגיד משהו או כשרוצים שמישהו לא יחשוב על משהו או שהוא לא יעשה משהו צריך להשתדל לא להזכיר את הדבר הזה גם לא בדרך נגטיבית. זאת אומרת אם אתה לא רוצה שהילד ילך לשחק אל תגיד לו "אל תלך לשחק" כאילו תגיד לו "לך ללמוד" כי כשאתה אומר לו "אל תלך לשחק" אתה מזכיר לו את האופציה שהוא ילך לשחק.

עוד פעם הכל תלוי בהקשר הכל תלוי בעניין לפעמים גם דווקא "כן אתה רוצה ללכת לשחק, לשחק אל תלך", עוד פעם הכל תלוי בהקשר אבל לשים לב לזה שלפעמים עדיף בהנחה שרוצים להסתיר דבר מסוים גם לשלול אותו זה לא מספיק טוב, כי למה כי כששוללים משהו תוך כדי ששוללים אותו בעצם מזכירים אותו וברגע שהזכרנו אותו ברגע שאומרים "זה לא נכון שהוא ככה וככה" אז אמרת שהוא ככה וככה אומנם אמרת שזה לא נכון אבל אמרת גם "ככה וככה" ותוך כדי שהמוח של הבן אדם מנתח "רגע זה לא נכון שככה וככה" הוא גם צריך לחשוב שזה "ככה וככה" בצורה פוזיטיבית כדי לשלול את זה אחר כך שזה לא נכון, בשביל להגיד שזה לא נכון משהו מסוים הוא היה צריך להבין שזה כן נכון ואז לשלול את זה שזה לא נכון.

ולכן צריך לשים לב לא בטעות להעביר מסר כביכול "אבל אמרתי לו לא לעשות למה הוא עשה?" כי אמרת לו את זה בצורה ששתלת לו את המחשבה שזה נכון למרות שאמרת לו שזה לא נכון. אוקי אותו דבר גם אתם מהצד של השומעים או המשמיעים המשתכנעים או אלו שמנסים לשכנע אותו צריך לשים לב כשמישהו אומר לכם משפט הרבה פעמים הוא אומר שזה לא נכון ככה וככה הוא בעצם חושף מה שהוא חושב כי אם זה לא נכון למה אתה צריך להגיד לי שזה לא נכון, כאילו אולי אתה חושב שזה כן נכון לכן אתה צריך להגיד לי שזה לא נכון יכול להיות כזה דבר, אם ברור לך שזה לא נכון למה אתה אומר לי את זה. זה היבט אחד זאת אומרת בגלל שהוא דיבר בצורה נגטיבית כמו שהיה ראש ממשלה אחד שאמר "אני לא נוסע לארה"ב כי אני יש לי סכסוך אישי עם ברק אובמה", אוקי אדוני אם אין לך סכסוך אישי עם ברק אובמה למה אתה צריך להגיד שאין לך סכסוך אישי עם ברק אובמה על ראש הגנב בוער הכובע.

אוקי אפשרות אחת, אפשרות שניה היא שימו לב שכשהוא אומר משפט כשמישהו אומר משפט והוא אומר "אני לא ככה וככה" אולי הוא מנסה להגיד שהוא כן ככה וככה, כמו רב שאומר "אין לי גאווה אני לא גאוותן" אולי הוא מנסה להתגרות בזה שאין לו גאווה, "אני אף פעם לא ככה וככה" אולי הוא מנסה לעשות את ההפך דווקא במה שהוא אמר. אוקי ובקיצור שלא יעבדו עליכם.
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
... עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים איך להפוך למומחה בעזרת מיתוג עצמי ומניפולציות שיווקיות? כיצד אנשים מצליחים להצטייר כמומחים בתחומם, גם אם הם לא בהכרח חכמים במיוחד? אליעד כהן מסביר בפירוט כיצד ניתן להשתמש בטכניקות פסיכולוגיות ומניפולציות שיווקיות כדי להיתפס כברי סמכא וכמומחים גדולים, ואיך ניתן לגרום לאחרים לתת בנו אמון ולחשוב שאנחנו חכמים, מקצועיים, ואף גאונים. למה חלוקת ציונים לאחרים ... משתמשים במניפולציה כדי להיראות כך. הוא קורא לכולם לחשוב, לבדוק, ולחקור לעומק ולא להאמין לכל מי שמציג עצמו כמומחה. איך להיות מומחה בתחומך? מניפולציות שיווקיות איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה חכם? איך להפוך לאוטוריטה? איך לדרג מומחים ממך? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לזהות מניפולציות של מנטורים? איך ...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך ... בין שיווק אמיתי למניפולציות שיווקיות הוא ששווק אמיתי מתמקד במתן ערך ... את המחיר? איך לזהות מניפולציות שיווקיות? איך להצליח במכירות בלי לרמות ... את המחיר איך לזהות מניפולציות שיווקיות איך להצליח במכירות בלי לרמות ...
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
... היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ולתמוך בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים. ההבדל בין תוכן לבין עטיפה חיצונית כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות . כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע להטיית העטיפה, ולהבין שמה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציות שיווקיות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מניפולציות שיווקיות, דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מאמן עיסקי, פרסומות בנושאי מניפולציות שיווקיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7207 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 05:45:00 - wesi28