אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מרגיש שהמוצר יקר ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מרגיש שהמוצר יקר, nlp טכניקה, nlp לצפייה, nlp וחרדות, לשכנע עובדים, רטוריקה, התנגדויות מכירה, שיטת טיפול nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע אשה להיות איתך, לשכנע את עצמי לא לאכול, nlp שינוי, NLP שיווק, שיטה לשכנוע ההמון, nlp עוגנים, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע בחורה לשכב איתך, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, התנגדויות לקוח, לשכנע לקוחות, nlp קורס, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, nlp מטפל, איך למכור רעיון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מסר שיווקי, התנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, ללמוד nlp באינטרנט, NLP כלים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מרגיש שהמוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מרגיש שהמוצר יקר, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך לקוח עוין לשכנע מישהו להחליף מחשבות המטרה של השיווק שיווק עצמי בגוגל חוזה מול לקוח מבוא למכירות לשדר מקצועיות ללקוח לשכנע אנשים שאתה עשיר שיווק ללקוחות איך להבין את צרכי הלקוח? התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק איך ללמוד מכירות? לגרום למישהו להקשיב לביקורת איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר איך להתחיל להכין חומר שיווקי? למכור שירותי מכירה איך להתחיל להכין חומרי שיווק? למכור למישהו מוצר ליצור מכנה משותף עם הלקוח nlp טיפולי חוקיות שכנוע אנשים לשכנע מישהו להבין מניפולציות של בעלי מקצוע למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? לקוחות שרוצים לרכוש ממך למכור בלי חשק לשכנע בעל עסק לגרום למישהו לסגור עסקה לשכנע בוחרים להצביע איתור צרכי הלקוח לטעום מהמוצר לשכנע את עצמך למכור ללקוח מוצר גרוע ליצור אמון באמצעות השלמת מילים שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה מוצר עם תקלות מוצרים זולים איך לנהל משא ומתן על שכר? כל אחד יכול להיות איש מכירות הלקוח תמיד צודק ניתוח ראיון פוליטי להתמודד עם לקוח עצבני לשכנע בראיון תקציב של לקוח נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך להציע ללקוחות לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך לשכנע מצביעים להצביע לך לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה קורסים למכירות חוק סימון מוצרי מזון איך לשתול מחשבות בתת מודע? למה אתה לא מצליח למכור? לקוחות משלמים שיווק בארגון לגרום למישהו להבין אותך לשכנע גבר אווירה של אמון שאלות של הכאב של הלקוח לשכנע ילד לא לשקר זיהוי כאב של הלקוח להתמודד עם לקוחות קשים לא נולדתי איש מכירות לתמרץ את אנשי המכירות שלך לשכנע לקוח שלך לקנות איך למכור ללקוח? למכור מוצר זול לשכנע מישהו לא להציק ניהול משא ומתן בחוסר תום לב להציג ללקוח מוצר לדוגמה למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לתת ללקוח למכור לך מניפולציות של מנטור מכירות סודות השכנוע של המנטורים איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? מה גורם למוצר להיות יקר? שלם עם המוצר לשכנע את הבנקאי לשנות מחיר של מוצר לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי לתמרץ אנשי מכירות איך להתחמק משאלה של לקוח? איך לשכנע שופט בבית משפט? מה השאלות של הלקוח? לקוח לא רוצה לקבל הנחה להחזיר אמון בזוגיות איזה חומרי שיווק ליצור? לשכנע בני אדם לגרום למישהו להצדיק אותך שיווק יעיל לגרום למישהו להחליף לתת ללקוח את המחיר בטלפון להצליח למכור אמונה בתת מודע לכתוב נאום משכנע למכור הרבה בזול או מעט ביוקר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, מאמן עיסקי, למכור בנושאי מרגיש שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6875 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 09:22:40 - wesi28