אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מרגיש שהמוצר יקר ✔לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מרגיש שהמוצר יקר, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע לקוח לקנות, nlp לחינוך ילדים, לשכנע אנשים, לשכנע את החברים, nlp techniques, NLP לעסקים, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, אימון אישי, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, מכירות ושיווק, תשובות בראיון, לימודי דמיון מודרך, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP מטרות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע לקנות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את המפקד, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לתרום, להשפיע על תת המודע, לשכנע הורה, איך לשכנע גבר להתחתן, שיטות לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן, NLP למטפלים, איך לשכנע את ההורים, שיפור יכולת הדיבור, לשכנע את חברה שלי, התנגדויות מכירה, אומנות התקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע אנשים בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:36לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה?

כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לגשת לנושא, כאשר לכל אחת מהן השפעה שונה לחלוטין על המוכר ועל תהליך המשא ומתן. הדרך הראשונה היא שהקונה מגיע למוכר ואומר לו במפורש: "אני רוצה את המוצר שלך, כמה הוא עולה?" ואז, לאחר שקיבל מחיר, הוא מתחיל להתמקח ומבקש הנחה. באופן זה, הקונה מכיר בערכו של המוצר, ומסביר שהסיבה להתמקחות אינה נובעת מזלזול במוצר, אלא מתוך שיקולים שונים כמו תקציב, זמינות כספית או השוואת מחירים.

לעומת זאת, הדרך השנייה היא שהקונה מגיע למוכר מתוך גישה שונה לחלוטין ואומר לו מראש שהוא כלל אינו בטוח שהוא רוצה את המוצר הזה. למעשה, הוא מתייחס אל המחיר כגורם המרכזי בהחלטה שלו, כלומר, הקונה אומר משהו כמו: "אני לא בטוח אם אני רוצה את המוצר שלך או מוצר אחר. כמה עולה אצלך?". שאלה כזו יכולה להיתפס בעיני המוכר כזלזול במוצר, שכן הקונה בעצם אומר שהוא לא מבין או לא מכיר בערך המיוחד של המוצר, ושהוא מאמין שניתן להשיג את אותו הדבר במקום אחר במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה.

למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר?

קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח כסף. לדוגמה, אליעד כהן מביא דוגמה של אומנים או אנשים המוכרים מוצרים ייחודיים, כמו ציורים או פריטי אומנות אחרים, שיש להם ערך סובייקטיבי גבוה בעיני היוצר או המוכר. במקרה כזה, אם הקונה מזלזל במוצר או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: "אבל אצל האחר זה זול יותר", המוכר עשוי להגיד לו: "לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי". הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר.

האם קיימים בכלל שני מוצרים זהים לחלוטין?

אליעד כהן מציין נקודה מעניינת בהקשר זה, שבה מתברר שאין כמעט אף פעם שני מוצרים זהים לגמרי. אפילו כאשר מדובר באותו מוצר בדיוק, עדיין קיימים הבדלים שיכולים להשפיע על ההחלטה של הקונה. לדוגמה, כאשר קונים בירה - הבירה בחנות מכולת אינה זהה לחלוטין לבירה בפאב, למרות שמדובר באותו סוג של בירה. הסביבה, הנסיבות והחוויה הופכים את המוצר לשונה מהותית.

אחד המשתתפים בדיון הציג דוגמה נוספת, לפיה אפילו אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים הנמצאים בשני מקררים שונים, עדיין יכולים להיות הבדלים. לדוגמה, אם בחנות אחת הבירה מעט יקרה יותר ובחנות אחרת היא זולה יותר, אך החנות הזולה רחוקה יותר, ההבדל יכול להיות הזמן או הנוחות. כלומר, למרות שמדובר באותו מוצר, בפועל הם אינם זהים לחלוטין בגלל נסיבות הרכישה.

אך אליעד מדגיש גם שאם מתעלמים מההבדלים המשניים האלה, במקרים רבים כן קיימת זהות מלאה בין שני מוצרים. למשל, אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים שנמצאים בשני מקררים סמוכים, והחנויות דומות לחלוטין - אין ספק שהקונה יעדיף את המקום הזול יותר. במצב כזה, ההחלטה הופכת לפשוטה מאוד וברורה: המחיר יהיה הגורם המרכזי להחלטה, ואין כאן עניין של העדפה אישית אלא שיקול כלכלי בלבד.

מתי כדאי למוכר לשלוח לקוח לקנות במקום אחר?

אליעד כהן מסביר כי לעיתים המוכר יעדיף לשלוח את הקונה למקום אחר אם הוא מרגיש שהקונה אינו מעריך את המוצר שלו באמת. דוגמה לכך היא כאשר הקונה שואל: "למה אצלך זה כל כך יקר ואצל האחר זול יותר?" או אומר שהמחיר הוא הגורם המרכזי בהחלטה שלו. אליעד אומר שזה דומה למצב שבו מישהו ישאל: "למה רכב מסוים עולה מיליון שקל, כשיש רכב אחר שעולה אלף שקל?". ברור שזה משפט חסר היגיון, כי המוצרים אינם זהים לחלוטין, ויש הבדלים מהותיים באיכות ובערך. לכן, במקרים כאלה, אליעד מציע למוכר לומר לקונה: "אם אתה באמת חושב שהמוצרים זהים, לך תקנה את המוצר הזול יותר. אל תבוא אלי בכלל".

במילים אחרות, ישנם מצבים שבהם ההערכה העצמית של המוכר את המוצר גבוהה כל כך, שהוא יעדיף לוותר על המכירה כדי לשמר את הערך המיוחד של המוצר שלו ואת הכבוד שלו עצמו כמוכר.

כיצד לשוחח עם מוכר בכבוד ובצורה מכבדת?

כאשר קונים מוצר, במיוחד אם מדובר במוצר מיוחד או ייחודי, אליעד ממליץ לפנות אל המוכר בצורה שמכבדת את ערך המוצר ואת הערך שהמוכר נותן לו. כאשר קונה מבקש הנחה, חשוב שיבהיר שהוא מעריך את המוצר ושההנחה מתבקשת מסיבות ספציפיות (כגון תקציב או אילוצים כספיים אחרים), ולא משום שהוא מאמין שהמוצר אינו שווה את מחירו המקורי. כך, המוכר יהיה הרבה יותר פתוח למשא ומתן ולקונה יהיה סיכוי טוב יותר לקבל הנחה.
יש מישהו שאומר "שלום אני רוצה את המוצר הזה" ואז הוא אומר לך "אני רוצה את המוצר הזה כמה זה יעלה לי, כמה זה עולה לי" ואז אתה אומר לו "זה עולה ככה וזה עולה ככה" ואז הוא יכול להגיד לך "אני רוצה הנחה, אני לא רוצה הנחה" כל מיני דיונים אבל קודם כל הוא אומר "אני רוצה את המוצר הזה", עכשיו כביכול הכסף הוא כאילו אומר "תראה המוצר שלך הוא בעל ערך אני מעריך אותו אני רוצה אותו אבל יש לי אין לי, אני לא בטוח אני כן בטוח" כל מיני סיפורים ועניינים.

אבל לעומת זאת אם מישהו בא מהזווית השנייה "תראה אני לא בטוח שאני רוצה את המוצר אחד מהשיקולים שלי אם לרצות את המוצר הזה או מוצר אחר זה כמה זה עולה, כמו שאתה הצעת לנו תגיד כמה זה אצלך" אבל לשאול "כמה זה אצלך" זה כמו להגיד "אתה יודע אם אצלך זה יותר יקר אני אלך לשני" זה כמו להגיד "אני בכלל לא מכיר בערך של המוצר שלך אני חושב שהשני מוכר אותו מוצר כמוך" או "ואיך נדע אם זה מוצר יותר טוב זה רק כמה, המחיר הוא אחד הפרמטרים לזהות את הערך של המוצר".

אז אם אתה מוכר מוצר מספיק טוב ובהנחה שהמחויב שלך זה לא בהכרח להרוויח כסף יכול להיות שאתה תגיד לו "אוקי אתה חושב ששם זה מוצר זהה ואחד מהשיקולים שלך אם ללכת לפה או לשם זה כסף לך לשם".

ש: אומנים בדרך כלל עושים דבר כזה.

אליעד: עוד פעם אם המחויב שלך זה להרוויח כסף מה זה משנה תנסה לשכנע אותו לבוא אבל בהנחה שזה לא המחויב שלך להרוויח כסף אז יש לך נגיד עוד רצונות ויש הרבה מעוד סיבות ללמה תרצה שהוא יעריך את המוצר שמהרבה מאוד סיבות, הרבה מאוד סיבות אז אם הוא מראש אומר לך "אתה יודע אבל למה זה כל כך יקר אצל השני זה ככה וככה" זה כמו, זה משפט מפגר זה כמו מישהו כי אפשר להגיד כל רכב "למה הרכב הזה עולה מיליון הנה שם הרכב ההוא עולה אלף שקל", "איזו שאלה זאת לך תקנה את הרכב ההוא באלף שקל מה אתה רוצה ממני".

ש: רוב החנויות מוכרות מוצרים זהים רוב החנויות.

אליעד: באמת אבל לא דיברתי על המקרה הזה דיברנו על נושא אחר אם זה מוצר זהה זה מוצר, אם אתה חושב שהמוצר שאתה מוכר הוא זהה סבבה אבל אם נגיד לדוגמה נגיד אתה אומן מייצר אומנות מייצר ציורים לא יודע מה ונגיד יש לערך שאתה מייצר ערך מוסף שאפילו אתה רואה אותו מעבר לזה ואתה בכלל חושב שזה שווה פי מיליון נניח ואתה נותן לזה מחיר ואז הוא כאילו מזלזל בכלל במוצר, הוא אומר לך "לא אני יכול לקנות את זה שם" אז הרבה פעמים אתה תגיד לו "לך תקנה את זה שם וזה לא משנה כמה אתה מוכן לשלם לך תקנה את זה שם, לא רוצה למכור לך בכלל".

ש: רציתי להגיד עוד משהו, סליחה שמעולם גם המוצר הוא לא זהה גם אותו מוצר בדיוק כי בירה במכולת ובירה בפאב זה לא זהה.

אליעד: באמת?

ש: כן אם אתה נמצא עכשיו בחנות ורוצה לקנות עכשיו.

אליעד: אבל זה לא אותו מוצר בדיוק.

ש: לא, אותו בדיוק.

אליעד: לא אתה מתכוון מוצר במכולת הזאת או במכולת ליד זאת הכוונה.

ש: אז אין שני מוצרים זהים.

אליעד: הם לא זהים?

ש: אין.

אליעד: השני בקבוקים במקרר עצמו הם לא?

ש: את אותה קופסה אני יכול לקנות בעיר הסמוכה בפחות אז אוטומטית זה לא אותו זהה.

אליעד: למה לא?

ש: זה כרוך בלבזבז זמן לנסוע דלק.

אליעד: לא בהנחה.

ש: לא למלא את הרצון באופן מידי.

אליעד: מההתחלה אתה אומר שמהצד של הקונה זה תמיד יהיה שונה במשהו נכון?

ש: בדיוק.

אליעד: סבבה אנחנו יודעים את זה הכוונה ביחס למוצר עצמו זה לא תמיד שונה לפעמים בקבוק בירה סגור במקרר זה אותו, אתה עכשיו יוצא מהבית יש לך פה חנות ופה חנות אותו בקבוק בירה אותו קור איפה תלך, בהנחה שגם החנות נראית אותו דבר ושניהם אומרים לך שלום אתה תרצה איפה שיהיה יותר זול אתה תלך לקנות זה לא מסובך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מרגיש שהמוצר יקר, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מרגיש שהמוצר יקר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוח להציג ללקוח הנחה קושי לשכנע לאיזה לקוח למכור קודם? איך להציג ללקוח? איך להציג מחיר ללקוח? לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? התמודדות עם לקוח עצבני הנחה על מוצרים האם איש מכירות טוב? התנגדות בשיחת מכירות בטלפון לגרום ללקוח לקנות מוצר שיווק עצמי בגוגל תכנון אסטרטגיית שיווק איך לגרום למישהו להעריך את עצמו? להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות איתור לקוחות לקנות מוצר לשאול את הלקוח מה הוא רוצה איבוד לקוחות והעלאת מחירים לשכנע גבר להיזכר שכנוע רגשי ללמד אנשי מכירות למכור לקבל אנרגיה למכור לעשות איתור צרכים עם הלקוח לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך למכור קורס באינטרנט איך ליצור חומרי שיווק? למכור בלי להתאמץ ניתוח טקסט משכנע האם חייבים לשקר את הלקוח? לגרום למישהו להבין שהוא יהיר לשכנע מישהו להיות בטוח איך להציג את המחיר ללקוח? חיסכון כספי ללקוח לשכנע מישהו לעזוב כת לשכנע מישהו להודות בבגידה פיתוח מוצרים ליצור התניה משכנעת שיטת שכנוע לקוחות פוטנציאליים נכונים שכנוע בפרסום לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח לשפר כושר שכנוע איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איך למכור כל מוצר? מבצעי מכירות איך לא לאתר את צרכי הלקוח? לקוחות מתלוננים בגוגל לקבל סירוב מלקוח שיטות nlp לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך לשכנע מישהו להרגיש ייחודי שיטות השכנוע של ביבי לגרום למישהו להיפתח לדבר בשפה של הלקוח לשכנע מישהו לאהוב דברים להגיע ליותר לקוחות שיווק טבעי ללמד אנשי מכירות לשכנע ללמוד חשיבה שלילית במכירות למכור ללקוח את המוצר הפרת חוזה על ידי לקוח לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית זיהוי צרכים של הלקוח לשכנע מישהו דתי איך לשכנע בוס? אפשרויות של לקוח איך לחשוב כמו הלקוח? nlp זו תרמית איך לשכנע שופט? איך ליצור קרבה עם לקוח? איש מכירות אוטומטי לתת אמון מחדש אחרי בגידה לקוח מתלונן על המחיר הפצת תוכן שיווקי לקוח ששואל בטלפון ללמוד לשתול מחשבות להסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחות טכניקת שכנוע טיפים לשכנוע לגרום למישהו לעזוב כת מניפולציות בהתנצלות לגרום למישהו לעזור לך המוצר זול לגרום ללקוח להישאר על הקו מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? איפה ללמוד nlp? האם ללכלך על מוצרים? איך למכור מוצר עם חסרונות? שחיקה בעבודת מכירות האם אסטרטגיית השיווק טובה? לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים לעבוד עם לקוח שעושה צרות לשכנע מוכר למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איך למכור את עצמי? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, מכירות, למכור בתחום מרגיש שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0469 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 09:22:49 - wesi28