אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משא ומתן על המחיר ✔איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, משא ומתן על המחיר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, nlp דוגמא, לשכנע ילד, nlp מדריכים, איך לשכנע לקוחות לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את הבנק, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, שיטת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, דמיון מודרך ו nlp, nlp טריקים, איך לשכנע גבר לחזור, מניפולציות בטקסט, אסטרטגיה שיווקית, לשכנע את חברה שלך, nlp חינם, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, אמנות השכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע מישהו לעשות משהו, שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, להתראיין בטלוויזיה, nlp techniques, NLP טיפול בחרדות, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע הורים, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, אומנות התקשורת, איך לשכנע את עצמי ללמוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש למוכר את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך? איך לעשות מניפולציות רכישה על מוכר שרוצה לעשות לך מניפולציות מכירה? איך לגרום למוכר לא להאמין במוצר של עצמו? איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי?
וכאן אסביר, איך לגרום למישהו לתת לך הנחה, באמצעות כל מיני מניפולציות רגשיות ופסיכולוגיות. כי יש כל מיני שיטות איך לגרום למישהו לתת לך הנחה ואיך לקבל הנחה, חלק באמצעות התחברות למוכר בקטע טוב ועוד כל מיני שיטות שונות. אבל כאן אתן כמה דרכים קצת מניפולטיביות, שעשויות לעזור לך לקבל הנחה מהמוכר. כמו כן השיטות האלו טובות גם באופן כללי למשא ומתן, שבו אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך. אבל כאן אתמקד בסיטואציה של משא ומתן על מחיר.

ואסביר, איך לקוחות עושים מניפולציות על אנשי מכירות. ואיך אתה בתור איש מכירות יכול להכיר את המניפולציות האלו, כדי שהן לא יעבדו עליך וכולי.

מבהיר: שכמובן אני מדבר רק על דרכים חוקיות בלבד, שאין בהן חוסר תום לב במשא ומתן, ושאין בהן כדי הטעיה של המוכר באופן לא חוקי כלשהו, אלא רק על כל מיני טריקים פסיכולוגיים קטנים שמשפיעים על תת המודע של המוכר ושמגדילים את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה. ובהקשר של ניהול משא ומתן, השיטות האלו יגדילו את הסיכוי לכך שהאדם השני יגיע איתך להסכמה על מה שתרצה.

תהליך מכירה כמאבק מוחות

אז בעיקרון במובן מסוים, תהליך מכירה הוא סוג של מאבק מוחות. אתה רוצה לקבל את המוצר הטוב ביותר ואת המחיר הזול ביותר והמוכר רוצה למכור לך אולי את המוצר הטוב ביותר, אבל כמובן שבמחיר הגבוה ביותר. ואני מדבר באופן כללי ופשטני, בהקשר של המאבק על המחיר. המוכר מרוויח ממחיר גבוה ואתה מרוויח ממחיר נמוך.

מה יגרום למוכר לא לתת לך הנחה?

אז יש כל מיני דרכים איך לגרום למוכר לתת לך הנחה. אבל כאן נדבר על ההיבט הבא. בעיקרון, במה תלוי שהמוכר לא ייתן לך הנחה? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. לדוגמה:

בכמה המוכר בטוח שהמוצר שלו טוב.

בכמה המוכר בטוח שאתה רוצה את המוצר שלו.

בכמה המוכר חושב שהוא יכול לעשות עליך מניפולציות כדי לא לתת לך הנחה.

בכמה המוכר מרגיש חזק ביחס אליך וביכולת שלו להשפיע עליך.

בכמה המוכר מאמין במוצר של עצמו וחושב שהמוצר שלו טוב ושהמחיר שהוא מבקש ממך הוגן.

בכמה שהמוכר מאמין בעצמו כמוכר ובכמה שהוא מאמין ביכולת האישית שלו להשפיע עליך.

בכמה שהמוכר חושב שהוא ירגיש רע מכך שאתה לא תקנה את המוצר שלו.

בנוסף אפשרי להניח, שאיש מכירות מיומן, כנראה שיש לו איזה תסריט לטיפול בהתנגדויות. דהיינו, שאפשרי להניח שאתה לא הלקוח הראשון שלו וכנראה שהוא כבר שמע המון התנגדויות מכירה והתנגדויות מחיר, וכנראה שכבר הוא יודע מה לענות לך כדי לסובב אותך וכדי לא לתת לך הנחה.

וזה בעצם אומר, שאם נגרום למוכר, לחשוב שהוא ירגיש יותר רע, מכך שאתה לא תרכוש את המוצר, אם נגרום למוכר לא להאמין בעצמו, לא לחשוב שהוא יותר "חזק" ממך, אם נגרום למוכר להרגיש "חלש" ביחס אליך, אם נגרום למוכר לא להאמין בעצמו, אם נסיט את המוכר מתסריט השיחה שלו, כנראה שהדברים האלו יעזרו לך לקבל הנחה. כי הם יגרמו למוכר לבלבול, לאובדן נאום המכירה שלו, הם יגרמו למוכר אולי לחשוף פרטים שהוא לא רוצה לחשוף, הם אולי יגרמו למוכר להסכים איתך כשהוא לא חייב להסכים איתך, הם יגרמו למוכר להטיל ספק בעצמו, הם יגרמו למוכר לא להאמין במחיר של המוצר שהוא מוכר, הם יגרמו למוכר לחשוב שהמוצר שלו גרוע וכולי. כל הדברים האלו מגדילים את הסיכוי לכך שהמוכר יהיה חלש במשא ומתן וייתן לך את מה שאתה רוצה.

ושוב, כרגע אני מדבר מנקודת המבט הנ"ל ולא מנקודת המבט הבסיסית יותר של לגרום למוכר לאהוב אותך, לרצות לעזור לך, להיות חבר שלך, לרצות שיהיה לך טוב. כי אלו נקודות נוספות ומשלימות, שאינן בהכרח סותרות, אבל כרגע אני לא דן בהן, אלא ב - איך לגרום למוכר להרגיש רע מכך שהוא לא יסגור איתך עסקה ואיך לגרום למוכר להיות פחות מסוגל להתנגד לכך שאתה רוצה לקבל הנחה.

הבהרה: צריך לשים לב ולדעת איך לעשות את כל זה בחוכמה, כמו שתכף אתן כמה דוגמאות. ובנוסף, צריכים לדעת לא בטעות לגרום למוכר להרגיש כל כך רע, אפילו באופן בלתי מודע, עד שאולי הוא לא ירצה למכור לך בכלל. כי אם לא עושים את זה נכון, זה יכול לגרום למוכר לרצות לא למכור לך, לא במחיר יקר ולא במחיר זול, אלא לא למכור לך בכלל. וכמובן, שזה גם יכול להשיג את התוצאה ההפוכה, שזה יגרום למוכר לשנוא אותך ואז הוא לא ירצה לתת לך הנחה לא משנה מה.

ולכן החוכמה היא לדעת, איך לגרום למוכר לאבד את שיווי המשקל המחשבתי שלו ואיך להוציא את המוכר מפוקוס ואיך לשבש למוכר את תסריט המכירה שלו לטיפול בהתנגדויות מחיר שאתה הולך להציג לו, ואיך לעשות את כל זה בצורה חכמה, בלי שהוא ישנא אותך, בלי שהוא ישים לב שאתה עושה לו את זה, בלי שהוא ייקח את זה באופן אישי, ובלי שהוא ישים לב למה שקורה.

ולכן המשימה היא, לבלבל את המוכר, להוציא אותו מפוקוס ולגרום לו לאבד ולהחליש את היכולת שלו להתנגד לזה שאתה רוצה לקבל הנחה ובמקביל לגרום לו להרגיש יותר רע מהאפשרות שאתה לא תרכוש את המוצר שלו, כך שנגדיל את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה.

דוגמאות מה לעשות ואיך להשפיע על המוכר?

אז איך לעשות את זה בפועל? אז להלן מספר דוגמאות:

איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי בעצמו ובמוצר שלו?

אז בעיקרון, אפשרי לעשות את זה בכל מיני דברים קטנים. לדוגמה, המוכר מציע לך משהו לשתות, אז תבקש משהו שאין לו. או לדוגמה באותו הקשר, המוכר מציע לך קפה מקפסולות קפה, אז תשדר סוג של אכזבה, שאתה רצית קפה שהוא יותר איכותי מפולי קפה וכיו"ב. לדוגמה, תשאל את המוכר, האם יש לו קפה מפולי קפה, או לדוגמה "חשבתי שיש לכם מכונה יותר טובה" וכיו"ב. שזה אמור לגרום למוכר להרגיש שהוא לא מספיק טוב ולערער את הביטחון העצמי שלו ואת האמונה שלו בכך שהוא ושהמוצר שלו מספיק טובים.

נסה לשאול את המוכר שאלות שהוא לא יודע עליהן את התשובה. כאשר אתה מדבר עם המוכר על משהו, נסה למצוא במה המוכר טועה ולתקן אותו, כמובן בחוכמה ובצורה עדינה. תנסה ללמד את המוכר, תנסה לגרום למוכר להרגיש שהוא לומד ממך ושהוא התלמיד שלך. תנסה להראות לו שאתה מבין יותר ממנו את מה שהוא מנסה למכור לך.

שאל אותו שאלות על המוצר, שאתה יודע שאין לו עליהן תשובה טובה. או שאל אותו כל מיני שאלות, שאתה יודע שיגרמו לו להרגיש לא בנוח עם המוצר שהוא מוכר. נניח לדוגמה שאתה הולך לרכוש מוצר כלשהו. נסה לחקור את כל החסרונות שיש למוצר הזה, לפני שאתה מדבר עם איש המכירות. תוך כדי השיחה, תשאל את המוכר שאלות, לגבי החסרונות שאתה יודע שהוא מנסה להסתיר ממך.

כמו כן, כשהמוכר מספר משהו טוב על המוצר, תקטין את הדבר הזה. לדוגמה, אתה מול איש מכירות שבא למכור לך בית חדש מקבלן, והמוכר אומר לך שיש בבית שהוא רוצה למכור לך, מזגן. תשאל אם זה מזגן VRF או תסביר למה אתה בכלל לא רוצה את הדגם של המזגן שיש בבית. או לדוגמה שהמוכר מספר לך שבבית שהוא מנסה למכור לך, יש מטבח של חברה יוקרתית כלשהי. תשאל: כמה עולה לצרכן המטבח הזה באותה חברה. או כמה המחירון זיכוי שאתה מקבל על המטבח הזה. כדי להראות לו שאתה מבין את הבלוף של להגיד לך שיש מטבח של חברה יוקרתית, אבל לא ברור כמה המטבח הזה שווה. וגם כדי להראות לו, שאתה יודע שלו זה עולה הרבה יותר זול, כי במחירון זיכויים שהוא נותן לך, זה חושף את העלות שלו של המטבח וכיו"ב.

ואני מזכיר, שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה. דהיינו, לא להעלות את הדברים האלו בצורה שקופה, אלא כדרך אגב, בצורה שתגרום לו להרגיש רע עם עצמו, בלי שהוא ירגיש שעשית לו את זה.

איך לגרום למוכר להרגיש יותר רע מהאפשרות שאתה לא תרכוש את המוצר ממנו?

נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא שההנחה שהמוכר ייתן לך, תלויה גם בכמה שהמוכר חושב שהוא ירגיש רע אם לא תרכוש ממנו את המוצר. וזה במה תלוי? איך נגרום למוכר להרגיש יותר רע מהמחשבה שאתה לא תרכוש את המוצר?

אז בדיוק כמו שמוכר עושה ללקוח דמיון מודרך וגורם ללקוח לדמיין שהוא משתמש במוצר, ככה גם אתה יכול לעשות דמיון מודרך למוכר ולגרום לו לחשוב שאתה רוכש את המוצר. במילים אחרות, תגרום למוכר לחשוב שאתה מאוד רציני ושאתה מאוד רוצה את המוצר. איך? כל מקרה לגופו. אבל בכללי תגרום למוכר להיות בטוח שאתה תכף רוכש את המוצר.

ברגע שאתה עושה את זה, אתה גורם למוכר לשקר את עצמו ולחשוב שאתה כבר רוכש את המוצר, ואז המוכר כבר נהנה בדמיון המודרך שהוא ושאתה עושים לו, מהמחשבה שאתה רוכש את המוצר. בדיוק כמו שמוכר עושה ללקוח דמיון מודרך, שכאילו הלקוח כבר משתמש במוצר, ככה גם אתה תעשה דמיון מודרך למוכר שאתה כבר רכשת את המוצר.

זה גורם למוכר להרגיש יותר טוב מהדמיון שלו שאתה כבר רוכש את המוצר. וממילא זה יגרום למוכר להרגיש יותר רע מכך שאתה לא תרכוש את המוצר. כי עכשיו אתה כאילו לוקח לו את התחושה הטובה שיש לו מהמחשבה שאתה תרכוש את המוצר.

אתה גורם למוכר להיקשר רגשית לרעיון שאתה רוכש את המוצר. ואז ממילא להתאכזב יותר מכך שאתה לא תרכוש את המוצר.

איך לגרום למוכר להיות מושקע בתהליך המכירה?

נקודה נוספת, ככל שיש למוכר יותר מה להפסיד מכך שלא תרכוש, כך גדל הסיכוי שהוא ייתן לך הנחה. ואיך נגרום למוכר להפסיד יותר מכך שהוא לא ייתן לך הנחה? תשובה: נגדיל את העלות האלטרנטיבית שלו למכור למישהו אחר. ואני אסביר:

כאשר אתה רוצה לקבל הנחה מהמוכר, המוכר שואל את עצמו, איפה לדעתו הוא ירוויח יותר או יפסיד פחות, האם באפשרות של לתת לך הנחה ולסגור איתך עסקה, או באפשרות שאתה לא תרכוש ושהוא יצטרך למכור למישהו אחר במחיר יותר גבוה. כי יש עלות למכור לך עם הנחה, אבל יש גם עלות למכור למישהו אחר בלי הנחה. כי יש עלות למוכר להתחיל תהליך מכירה חדש עם לקוח חדש, שאולי ישלם לו יותר, אבל מצד שני לא בדיוק ברור מה יקרה עם הלקוח האחר.

וצריכים לדעת, שככל שתהליך המכירה מתארך, ככה הרווחיות של העסקה יורדת. כי יש עלות למוכר, גם לתהליך המכירה עצמו. כי המאמץ של המוכר למכור לך, גם הוא עולה כסף וזמן וכאב ראש ועצבים של המוכר. ולכן זה אומר ש:

ככל שתהליך המכירה שלך מול המוכר, יהיה יותר ארוך, ככה יהיה יותר כדאי למוכר לתת לך הנחה, יותר מאשר לנסות למכור ללקוח אחר במחיר אחר. כי נניח שאתה מיד ברגע הראשון אומר למוכר שאתה רוצה הנחה שהוא לא מוכן לתת לך, אז ברמת העיקרון הוא עדיין לא השקיע הרבה כסף בלנסות למכור לך. כך שאם לא תקנה, אז ההפסד של המוכר מכך שלא תקנה, יהיה יחסית קטן.

אבל ככל שתהליך המכירה שלך עם המוכר מתארך, ככה ההפסד הכספי של המוכר, מכך שלא תקנה, נהיה גדול יותר. ולמה? כי המוכר כאילו כבר מושקע בעסקה איתך, הוא כבר השקיע המון משאבים בלנסות למכור לך. ולכן אם לא תרכוש, אז הוא מפסיד יותר כסף ומשאבים, מכך שאתה לא קונה.

לדוגמה: נניח שהמוכר השקיע בלנסות למכור לך 5000 ש"ח. לדוגמה בעלות הפרסום, עלות הליד, עלות שיחת הטלפון, עלות הפגישות, עלות חומרי המכירה וכולי. עכשיו, האם יהיה כדאי למוכר במקרה כזה, לתת לך הנחה של עוד 1000 ש"ח או שכדאי לו לאבד את המכירה ואז ירד לטמיון הכסף שהוא השקיע בך עד כה?!

תשובה: הכל ביחס לאלטרנטיבות שיש למוכר באותו הרגע. אבל מה בטוח נכון? תשובה: בטוח נכון שככל שהמוכר השקיע יותר משאבים בלנסות למכור לך, ככה במובן מסוים זה יהיה בזבוז משאבים עבורו אם לא תרכוש בסופו של דבר, וככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה.

ולכן, אם אתה רוצה לקבל הנחה, אז תגרום למוכר להיות מושקע בתהליך, להשקיע יותר זמן, יותר פגישות, יותר משאבים וכולי בניסיון שלו למכור לך. ככה זה מגדיל במובן מסוים, את כמות ההפסד שלו, אם הוא לא ימכור לך.

ושוב, צריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, שלא ליצור אצל המוכר את המחשבה שאתה לא רציני ואז ממילא זה עשוי לשבש את הרעיון של לגרום למוכר להיקשר רגשית למחשבה שאתה הולך לרכוש את המוצר, כמו שהסברתי קודם. כמו כן, אם המוכר יחשוב שאתה לא רציני, אז מראש הוא סוג של ישלים עם זה שהוא מאבד את הכסף של העלות גיוס שלך, וככה הוא ירגיש פחות רע במובן מסוים, אם לא תרכוש בסופו של דבר.

סיכום:

לסיכום: יש כל מיני דרכים לגרום למוכר לתת לך הנחה. אחת מהן היא, לשבש לו את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך. וזה, באמצעות שאתה שואל אותו שאלות שאין לו תשובה עליהן, שאתה מראה לו שאתה מבין בדברים שהוא לא מבין בהם, שאתה גורם לו להרגיש תלמיד שלך, שאתה גורם לו לחשוב על החסרונות של המוצר שלו, שאתה גורם לו להרגיש שהוא לא מספיק טוב, אפילו לא בכוס הקפה שהוא מביא לך.

כמו כן יש גם את ההיבט של לעשות למוכר דמיון מודרך לכך שאתה רוכש את המוצר, כדי לגרום לו להיקשר רגשית למחשבה שאתה רוכש את המוצר.

וגם יש את הרעיון של לגרום למוכר להשקיע המון משאבים בתהליך המכירה שלך, כדי לגרום לו להפסיד עוד יותר מכך שלא תרכוש את המוצר שלו.

כל הדרכים האלו, הן כמובן במקביל לכל שאר השיטות של איך לקבל הנחה, שבחלקן הן מגיעות מהצד ההפוך, של להתחבר למוכר בקטע חברי. ושוב, אין סתירה בין הדברים, כי אפשרי גם וגם הכל במקביל.

וכמו שאמרתי אני אומר שוב: את הכל צריכים לדעת לעשות בחוכמה, כדי לא לגרום לו לשנוא אותך באופן מודע, שאז כנראה תשיג תוצאה הפוכה. וכמובן, שבהמון מובנים כדאי לשמור על תום לב במשא ומתן וצריכים לדעת שיש גבול מוסרי / חוקי להטעיה של המוכר וכולי.

נקודה נוספת שחשוב להזכיר היא ש: ככל שהמוכר יותר חכם ויותר נצמד לאמת, ככה כמובן שיהיה יותר קשה לעשות עליו מניפולציות כלשהן וכולי. וכך גם בדיוק מהצד השני כמובן, ככל שאתה הלקוח תהיה יותר חכם ויותר איש אמת ישר, ככה יש יותר סיכוי שלא יוכלו לעשות עליך מניפולציות וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש למוכר את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך? איך לעשות מניפולציות רכישה על מוכר שרוצה לעשות לך מניפולציות מכירה? איך לגרום למוכר לא להאמין במוצר של עצמו? איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: משא ומתן על המחיר, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, משא ומתן על המחיר, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להשפיע על לקוח? לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח מכירות לאנשי מכירות לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לעשות מבצע מכירות? לשכנע את המשוכנע טריקים בשכנוע לאתר את הצרכים של הלקוח איך לשכנע מנהל? איך להצליח למכור? מחשבות בתת המודע של הלקוח לענות ללקוח שמבקש משהו להיות החבר של הלקוח משכנעים לקוח איך למכור שירות גרוע? טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות לשכנע מישהו לרצות להקשיב להסביר ללקוח למה המוצר יקר למה לקוח מבקש הנחה? להשתמש במוצר מנהל שיווק גרוע איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? יצירת חומרי שיווק לנתח משפך שיווקי מוצר מושלם ניהול משא ומתן מוצר יוקרה למכור ביעילות לספר ללקוח על המוצר לשכנע בצורה נכונה טעויות נפוצות של אנשי מכירות לקוחות מתלוננים באינטרנט חוסר הזדהות לקוח משלם למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? חברות שיווק אגרסיביות כלפי לקוח איך לחשוב כמו הלקוח? הסוד לאנשי מכירות למכור בלי איש מכירות מוקד מכירות למצוא לקוחות חדשים איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? איך ליהנות למכור? איך לא להזדהות? העלאת מחיר ללקוחות קיימים אין ביקוש למוצר הסכמה עם לקוח איך לענות לשאלה של לקוח? סינרגיה עם לקוח איך להשתפר בתור איש מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איך להביא לקוחות לעסק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק לשכנע אדם שיווק באינטרנט בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח איך לשכנע אקסית? איך לשכנע בחור? nlp למכירות לגרום למישהו להתאהב בך איך לסגור פגישה עם לקוח? חומרי השיווק שחייבים להכין מסרים תת הכרתיים בפרסומות להציג ללקוח שירות לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה קבלת החלטות של לקוח איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק? לשפר מוצר שימוש בשם הפרטי מול לקוח למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? למכור שטחי פרסום לגרום ללקוח למכור לעצמו איך ליצור לקוח חוזר? איך לגרום למישהו לעזור לך? שיטות לשכנוע לקוחות אימון שיווקי למה קשה למכור? להגדיל מכירות של מוצר הפצת תוכן שיווקי להרחיב את המשפך השיווקי ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט לשכנע ילד לסדר את החדר איך לתכנן קמפיין שיווקי? איך לשכנע בעל סמכות? להביא לקוחות חדשים צורך אמיתי של לקוח תשובה ללקוח אני לא מצליח למכור מודע ותת מודע מוצר בעטיפה למכור בלי חשק להציג את המחיר ללקוח לגרום למישהו לספר לך האם אסטרטגיית השיווק טובה? איך השיווק עוזר למכירות? לגרום למישהו להיפתח כמה הלקוח מבין את המוצר? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, קואצינג, מאמן עיסקי בתחום משא ומתן על המחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1133 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 13:19:35 - wesi28