אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי לא לתת הנחה ללקוח? ✔הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מתי לא לתת הנחה ללקוח?, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את החברה, קורס מכירות, מאמן אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP טיפול בחרדות, מיומנות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע אישה, אנשי מכירות, שפת גוף, ראפור, לשכנע למכור, להתמודד עם התנגדויות לקוח, התנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע אמא, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, תעמולה, NLP המלצות, לשכנע את הבנק, סודות ההשפעה, טכניקות nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, איך למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע טוב, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע אנשים, שידול, מטפל אישי, nlp השפעה על אחרים, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע.

מה עושים כשהלקוח אומר "יקר לי" ומבקש הנחה?

ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר חלופי שהוא מעט זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר.

לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ויתרנו על רווחים באמצעות הנחה.

חשוב לציין שלפעמים נוכל אפילו להרוויח יותר על המוצר הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך.

איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח?

מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: "המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו". לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח.

לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם "סל מוצרים" או "חבילת שירותים" שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: "אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל יתן לך הרבה יותר ערך ותועלת?" בצורה כזו הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח.

מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד?

הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים:
  • אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר "יקר לי", אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח.
  • אם הלקוח אומר "המחיר טוב לי" והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו מוצר יוקרתי ויקר יותר שהיה אולי מעוניין לקנות.
לכן, תמיד עדיף שיהיה לנו טווח של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר - ללקוחות שמבקשים הנחה ולא מוכנים לשלם יותר.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר.
  • מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר.
בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח הכולל בעסק.

איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים?

שימוש בטכניקה של "מוצר חלופי" זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל מוצר ספציפי, פשוט מעבירים את הלקוח למוצר או שירות שמתאים לתקציב שלו.

איך להעלות מחירים בצורה חכמה בעסק?

ברגע שיש לנו מגוון מוצרים רחב, אנו יכולים גם להעלות מחירים ביתר קלות. אם לקוח מסוים רוכש מאיתנו מוצר בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים.

לסיכום, תמיד כדאי שיהיה מגוון של מוצרים ושירותים בעסק, וכך ניתן יהיה להתמודד בצורה אידיאלית עם כל סיטואציית מכירה ולהגדיל את רווחי העסק לאורך זמן.
תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר

שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו רוצים להרוויח כמה שיותר, עלינו לוודא שיש לנו כמה מוצרים להציע ללקוח - ולא רק מוצר אחד. נסביר את הרעיון.

אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: "זה יקר לי, אני רוצה הנחה". מנגד, ייתכן שהוא יאמר: "המחיר טוב, תביא לי עוד אחד".

להיות ערוכים לכל תרחיש

עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: "אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר". כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ועדיין משאירים רווח טוב.

יתרה מכך, ייתכן שאפילו נרוויח יותר מהמוצר הזול יותר, מכיוון שלעתים הרווחיות של מוצרים מסוימים גבוהה יותר גם אם המחיר שלהם נמוך יותר.

מה עושים כשהלקוח מוכן לשלם יותר?

ומה קורה אם הלקוח דווקא מרוצה מהמחיר? נניח שאנחנו מוכרים לו רכב והוא אומר: "אחלה מחיר, אני לוקח". במקרה כזה, אנחנו למעשה נכשלנו - כי ייתכן שהוא היה מוכן לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: "אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ערך גדול יותר". כך, במקום להשאיר אותו עם הרכישה הבסיסית, ניתן להציע לו שדרוג ולמקסם את הרווחים.

מסקנה: לא למכור רק מוצר אחד!

לסיכום, אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש.
  • מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר.
כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר.

תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר וקבלו מידע נוסף. שיהיה בהצלחה!
איך להעלות מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מתי לא לתת הנחה ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מתי לא לתת הנחה ללקוח?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום לתת מודע לקוח חושש לצאת טיפש להסביר מוצר יקר הכנסת עיזים למשא ומתן מכירה חוזרת של מוצר איך למכור שירות יקר? איך לרצות למכור? למכור בכתב מכירות למתקדמים התאמה של המוצר ללקוח מכירות בעסק שיווק אורגני בחינם ניהול משא ומתן איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? לחסוך כסף ללקוח אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות להתחבר ללקוח נאמנות של לקוחות לא מצליח למצוא מנהל שיווק לבחור את הלקוחות שלך אפשרות לשכנע מגוון מוצרים להחזיק במלאי איתור צרכים עם לקוח איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? לגרום למישהו לרצות להקשיב להציג מוצר למכור למינימליסט לגרום ללקוחות לחזור השפעה על התת מודע איך לשכנע את הבוס? האם ללמוד nlp? בלי לדבר עם הלקוח כאבים של הלקוח טעויות של אנשי מכירות אימון מכירות למתקדמים לגרום למישהו להתעניין לקוח מזדמן מקצועיות בעיני הלקוח מניפולציות של מנטור מכירות העלאת מחיר ללקוח קבוע הסברה ושכנוע שיווק לטווח הארוך צורך אמיתי של לקוח שיטת שיווק לדבר על המוצר לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק האם להתנגד ללקוח? לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה טעויות של מכירות איך למכור מוצר בינוני? לחזור על ההתנגדות של הלקוח איך להחזיר אמון? לגרום למישהו להיות בטוח מוצר טעים לקוח עצבני טכניקת מניפולציה פגישה פרונטאלית עם לקוח לגרום למישהו להיקשר למשהו לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לשכנע אישה להתאהב בך איך לבקש בקשה משכנעת? מוצר יוקרה טעויות של מנהלי שיווק ומכירות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך? לשכנע אנשים לרצות למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? טיפים לאנשי מכירות תוכן שיווקי איך לשכנע בחור? פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למכור מוצר שקשה למכור אותו לגרום ללקוחות לאהוב אותך האם להמשיך לעשות שיווק? איך ללמוד למכור? לנהל לקוחות מה זה ראפור? לשכנע מישהו להיות מוכן למכור ללקוח איך משכנעים לקוח? בקשה חצופה של לקוח לתת מוטיבציה לאנשי מכירות מניפולציות של נותני שירות להכשיר איש מכירות שיווק פרובוקטיבי שיווק ומכירות לקוחות ששונאים אנשי מכירות מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים לענות ללקוח שרוצה הנחה ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות לשכנע מישהו להתרגל לעשות למכור את המוצר הכי יקר שכנוע לקוח יחס ההמרה ללקוחות משלמים האם לנסות לשכנע את הלקוח? מניפולציות של מנטורים נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות להישמע חכם בעיני הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, מניפולציות, תת מודע בנושא מתי לא לתת הנחה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9072 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 02:17:05 - wesi28