אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי לא לתת הנחה ללקוח? ✔הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מתי לא לתת הנחה ללקוח?, לשכנע שופט, זיהוי מסרים תת הכרתיים, לשכנע שכנה, לשכנע גבר להיות איתך, nlp למומחים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, ללמוד לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, לשכנע עובדת, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות קניה, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע עובדת, דיבייט, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, שאלה איך לשכנע, NLP פוביה, מטפל אישי, סדנת מכירות, ייעוץ פוליטי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP הרזיה, לשכנע שכן, איך לשכנע את הבעל, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע את הבוס, יצירת עוגנים nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, איך למכור מוצר, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד.

וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ההנחה.

כי אם אתה נותן ללקוח הנחה סתם כך והלקוח לא מבין ולא חושב שיש סיבה מאחורי ההנחה, אז זה גורם ללקוח לחשוב שהמחיר שביקשת ממנו, הוא אקראי ולא מדויק.

ואני אסביר, ברמת העיקרון בן אדם רוצה לעשות עסקה טובה. ולפעמים מישהו מבקש הנחה כי אין לו כסף ולפעמים הלקוח מבקש הנחה, לא כי אין לו כסף, אלא כי הוא חושב שהוא יכול לעשות עסקה יותר טובה ולסגור על מחיר יותר זול.

וכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, לפעמים הוא מבקש את ההנחה, לא בגלל שהוא באמת רוצה לקבל הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה עסקה טובה, דהיינו, להיות בטוח שאי אפשר לרכוש את המוצר הזה ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, במחיר הכי זול שניתן לרכוש אותו.

ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן לו שום הנחה, שזה יכול לגרום לו להבין שזה המחיר האמיתי של המוצר.

כי הלקוח רוצה גם שהעסקה תהיה הוגנת. דהיינו, ללקוח אין בעיה שתרוויח כסף, על עלות הייצור שלך, אבל הלקוח לפעמים רוצה לדעת שאתה לא מרוויח עליו יותר מידי כסף. דהיינו, הלקוח רוצה להרגיש שהמחיר שהוא משלם לך, מגלם את עלות הייצור שלך ועוד רווח בסיסי כלשהו, שהוא חושב שמגיע לך.

והלקוח מניח, שאתה לא תיתן לו הנחה, שהיא תכניס אותך להפסד. ולכן הלקוח מניח שההנחה שאתה תיתן לו, היא תיעצר בעלות הייצור שלך + רווח בסיסי כלשהו. וכאשר אתה עוצר במחיר הכי זול, שם הלקוח משוכנע שהוא הגיע למחיר ההוגן בעיניו של העסקה, שבה הוא מוסיף כמה אחוזי רווח על עלות הייצור. אבל הוא לא ירצה שתרוויח הרבה כסף על חשבונו.

שזה בעצם אומר, שהרבה פעמים לקוח מבקש הנחה, כדי להיות בטוח שהעסקה הוגנת מבחינתו, כדי לרדת למחיר הנמוך ביותר שהוא יכול להשיג, גם כדי לעשות את העסקה הכי טובה מבחינתו וגם כי הוא רוצה להרגיש שאתה לא עושה עליו יותר מידי אחוזי רווח מבחינתו. והכל כמובן זה בסיפורים שהלקוח מספר לעצמו בראש של עצמו.

וכל זה אומר במילים אחרות, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, ללקוח יש כל מיני סיפורים בראש שלו, למה הוא מבקש הנחה ולא בהכרח שהלקוח רוצה באמת לקבל את ההנחה ולא בהכרח שבאמת אין לו כסף לשלם וכולי.

וגם אם אתה כבר נותן ללקוח הנחה, ללקוח יש בראש שלו סיפור על כמה הנחה נראה לו הגיוני שאתה תיתן לו. ואם ההנחה תהיה גדולה מידי, זה עלול לגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה בכלל. כי זה יגרום לו לחשוב שאתה מרוויח עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה כ"כ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה.

ועוד נוסיף ונעמיק, כאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה והחלטת לתת לו הנחה, אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח בראש שלו, לגבי ההנחה שאתה נותן לו. והצורה שאתה נותן הנחה ללקוח, יכולה להשפיע על הסיפור שאתה נותן ללקוח את ההנחה. ויכולה להשפיע על קיום העסקה.

וגם אם תיתן ללקוח את ההנחה שהוא ביקש, הוא יכול להרגיש רע מהצורה שנתת לו את ההנחה ואז להגיד לך שיש לו עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח.

אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ההנחה ושההנחה לא ניתנת לו סתם כך. כי הנחה בלי סיבה, גורמת לתמחור שלך, להיראות אקראי ולא רציני. כי אם המחיר משתנה סתם כך בלי סיבה ברורה, אז מראש המחיר שביקשת, כנראה שהוא לא היה רציני וכולי.

אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל מקרה יספר לעצמו בראש שלו, כל מיני סיפורים למה אתה נתת לו הנחה. אבל כדאי לך לגרום ללקוח להבין שהוא מקבל ממך הנחה, בתמורה לכך שהוא הלקוח נותן לך משהו, בתמורה להנחה הזאת.

לדוגמה, הלקוח מבקש הנחה, ואז אתה שואל את הלקוח, האם תרצה לרכוש עוד מוצר ולקבל הנחה על המוצר הנוסף? מה אתה אומר שתקדים את התשלום ובתמורה לכך אתן לך הנחה, בגלל שיפור תנאי התשלום? או שאולי בתמורה להנחה, אני רוצה לצלם את העבודה ולהשתמש בחומרי הצילום כחומרי שיווק לצורכי שיווק וכיו"ב?

דהיינו, תנסה לבקש מהלקוח משהו, בתמורה לכך שהוא רוצה הנחה. שהלקוח יתן לך משהו בתמורה לכך שהוא מקבל הנחה. והתמורה הכי טובה שהלקוח יכול לתת לך בתמורה להנחה, זה כמובן עוד כסף. דהיינו, הלקוח רוכש עוד מוצרים ועוד שירותים ועליהם הוא מקבל הנחה. כי ככה ההנחה הכי הגיונית ללקוח מבחינה מסחרית.

כי ככל שהרכישה יותר גדולה, אז בדרך כלל העלות השולית של הייצור יורדת, דהיינו, העלות לייצר את יחידת הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו.

או אפשרות נוספת לדוגמה, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז לתת ללקוח הנחה עתידית על הרכישות העתידיות שלו. לדוגמה, הרכישה החמישית שלך, תהיה בחינם. במידה והלקוח לא צריך כרגע עוד יחידות של המוצר.

אפשרות נוספת לתת הנחה ללקוח, היא לא באמצעות זה שהלקוח רוכש עוד מוצרים, אלא באמצעות זה שאתה מספק ללקוח עוד מוצרים, במקום לתת לו הנחה. דהיינו, שבמקום לתת ללקוח הנחה בכסף, אתה נותן ללקוח עוד מוצר, בחינם. ומבחינת הלקוח נתת לו הנחה ומבחינתך נשארת עם אחוזי רווח יותר גדולים.

במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה לרכוש עוד מוצר בתמורה להנחה, אז תיתן לו עוד מוצר בחינם, במקום לתת לו הנחה. אם הלקוח לא רוצה להוסיף עוד כסף, אז תיתן לו עוד מוצר ושירות, בעלות 0 דהיינו, בחינם. דהיינו...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
...הכולל בעסק. איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים? שימוש בטכניקה של מוצר חלופי זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל מוצר ספציפי, פשוט מעבירים את הלקוח למוצר או שירות שמתאים לתקציב שלו. איך להעלות מחירים בצורה חכמה בעסק? ברגע שיש לנו מגוון מוצרים רחב, אנו יכולים גם להעלות מחירים ביתר קלות. אם לקוח מסוים רוכש מאיתנו מוצר בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
...אחר. לעומת זאת, הנחה נכונה ומנומקת היטב תיצור אמון, תעודד לקוח לחזור, ותשמר את הקשר לאורך זמן. סיכום - מה חייבים לזכור כשנותנים הנחה? בשורה התחתונה, חשוב לזכור שמתן הנחה הוא לא רק עניין של כמה כסף מורידים, אלא גם ואולי בעיקר, איך ולמה נותנים את ההנחה. חשוב מאוד להקפיד על: הנחה הגיונית ומתאימה לתחום העסקי שבו אתה פועל. נימוק ברור והסבר משכנע מדוע ההנחה ניתנה. התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם. לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות. אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר וכאן אתן עוד נקודת מבט שצריכים לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש לקבל הנחה. וצריכים להבין למה בעצם הלקוח מבקש לקבל הנחה. כאשר האפשרות הפשוטה היא, שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם הלקוח יקבל הנחה זה יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול להיות ממגוון רחב של סיבות. בפשוטם של דברים, אולי ללקוח באמת אין מספיק כסף והוא חייב לקבל הנחה על המחיר של המוצר כדי שהוא יוכל להרשות לעצמו לרכוש את המוצר. או שסתם כך הלקוח...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
...אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה? וכאן ניתן עוד נקודת מבט, לגבי איך להתמודד עם לקוח שלא רוצה לקנות כי המוצר יקר לו. והשאלה המרכזית היא, איך להתמודד עם התנגדות מכירה של מחיר? איך לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ואיך לגרום מראש ללקוח לו לא לומר שהמוצר יקר לו? וכמובן שיש לכך המון תשובות אפשריות, אבל אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגשת כדי לטפל בבעיה של התנגדות מחיר של לקוח, היא לבדוק מה האמת? האם באמת המחיר יקר ללקוח? האם באמת הלקוח יכול לרכוש מוצר עם אותן התועלות שהוא מקבל מהמוצר...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
...מפחדת? ש: אני לוקחת בכל מקרה אבל עדיין אני קצת פוחדת. אליעד: את מפחדת שיהיה לך או את מפחדת להרוויח? ש: אני מפחדת מה הכסף יעשה לי. אליעד: אוקי עכשיו למה שמישהו יפחד נגיד כי מה יכול להיות כי אם היה לך עוד כסף מה יקרה? ש: זה ישנה סדרי עולם. אליעד: תשחית אותך. ש: לא זה ישנה כל מיני סדרי עולם בחיים שלי. אליעד: זה יגרום לך פתאום לרצות דברים שלא רצית עד כה. ש: גם ולא לרצות דברים שרציתי עד כה. אליעד: ומה הבעיה בזה? ש: זה שינוי ושינוי קצת מפחיד אותי. אליעד: זאת לא האמת כי זה שינוי זה מה שדיברנו קודם או שהשינוי...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
...לא השפעת מבצעים על הלקוחות תמחור ואפשרויות בחירה איך לשכנע לקוחות איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות, לתת ללקוח הנחה, לעזור ללקוח להחליט, לעשות מבצעים ללקוחות, תהליכי קבלת החלטה של הלקוח, האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? האם לתת הנחה? האם לעשות מבצע? האם לתת אפשרויות בחירה? האם לתת חבילות? האם לתת כמה אפשרויות...
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
...כי זה אחד מהשיקולים שלו האם לתת לך הנחה כמותית על רכישה כמותית. אבל מה אם אתה לא באמת רוצה לרכוש כמות, או לכל הפחות אתה לא רוצה לרכוש כמות כאן ועכשיו, מה אתה יכול לעשות במקרה כזה? וכאן אתן דוגמה למחשבה, שבאפשרותך לקבל הנחה כמותית על רכישה כמותית בלי לרכוש כמות. ואיך? באמצעות קבלת הנחה על רכישה כמותית עתידית. דהיינו, אתה יכול בעצם להסביר למוכר שאתה תרכוש ממנו כמות ובגלל זה הוא ירצה יותר לתת לך הנחה. אבל מה אם המוכר לא יאמין לך לכך, או מה אם המוכר ירצה שתתחייב לו מראש על הנחה כמותית, או מה אם לא בא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מתי לא לתת הנחה ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מתי לא לתת הנחה ללקוח?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגסטיות מוכר ללקוח טריקים לשכנוע בטקסט לשכנע עובד לקבל מול לקוחות איך לפגוש את הלקוח? רכישת אמון לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון עמידה ביעדי מכירות תודה משכנעת שיטות שכנוע גלויות למכור קורס למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? להציג ללקוח טווח מחירים לגרום למישהו לשכנע שמשהו לקוחות שסומכים עליך זיהוי כאב של הלקוח לקוח שמבריז מפגישה שתילת מחשבה חד ערכית לקוחות משלמים איך להציג את המוצר ללקוח? איך למכור מוצר בינוני? nlp טיפולים איך להציג מוצר ללקוח? משא ומתן על שכר איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות? טעויות בהעברת מסרים שיווקים איך למכור יעוץ למשכנתאות? איך לקבע את המחיר אצל הלקוח? טיימינג של שכנוע לשכנע מישהו לחשוב עליך איך לגרום למישהו לאהוב אותי? יוצר אמון חבר של הלקוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות שיפור יכולות שכנוע לשתול מחשבה למוכר סוגים של חומרים שיווקיים אובדן לקוחות והעלאת מחירים מוצר מדף לקוחות מאוכזבים מחשבות מניפולציות איך לעבוד עם המון לקוחות? להשפיע על אחרים לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית לבחור יועץ שיווקי לשכנע מישהו לעשות משהו לעבוד עם לקוח משוגע לטפל בהמון לקוחות האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? ליצור אמון באמצעות השלמת מילים הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך מגוון מוצרים להחזיק במלאי שימוש בנשים בפרסומות צרכי לקוח שיווק רוחני להביע הזדהות עם ההתנגדות לשכנע אקס להתגעגע לנהל אנשי מכירות כאבים של לקוח לשכנע אישה להרגיש שחסר לרכוש אמון איך לשכנע מישהו? איך לתעדף לקוחות? להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה לשכנע את השופט בבית המשפט תכנון חומרי השיווק לפרוץ לתת מודע להצליח בתור איש מכירות אוטוסוגסטיה למכור ללקוח מוצר גרוע שיווק טוב הלקוח לא תמיד צודק לטפל בהתנגדות לקוח שכנוע nlp לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות אי אפשר למכור מניפולציות שכנוע מי מתאים להיות איש מכירות? לגרום לאקס לתת בך אמון לאהוב את המוצר איך לעשות פרזנטציה ללקוח? מתי להכין חומרי שיווק? למכור מוצר קשה למכירה לחץ על הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שיחת חולין עם הלקוח איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך למכור לנכון? ביטחון עצמי במכירות איך לקנות את האמון של הלקוח? השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק לשכנע בעל סמכות עמלה על מכירות איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? ללמוד על שתילת מחשבות מענה ללקוח לבחור מנהל שיווק הזדהות אישית איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, לשתול מחשבות, לשכנע בנושא מתי לא לתת הנחה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.1396 שניות - עכשיו 09_10_2025 השעה 02:33:58 - wesi28