אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי להעלות מחיר ללקוחות? ✔שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מתי להעלות מחיר ללקוחות?, טיפול nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים להגיד כן, איך לשכנע לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שאלות קשות בראיון, לשכנע בחור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מיומנות רטורית, NLP הרצאות, לכתוב טקסט משכנע, NLP להורים, NLP טיפול בחרדה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, ניתוח תוכן, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע בטיעון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות לקוח, ייעוץ אישי, לשכנע את חברה שלי, ייעוץ אסטרטגי, שידול, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP כלים, זיהוי מניפולציות בטקסט, ספר nlp, להתמודד עם התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP דמיון מודרך, התמודדות בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שליטה בתת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע הורים, איך לשכנע את אשתי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק?

אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר.

נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת.

כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך. נשאל: אם עכשיו היו 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע.

אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, הרי שאם יהיו לך מאה אלף לקוחות, אז תעלה את המחיר של המוצר שלך, למחיר שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף, ירצו לרכוש את המוצר שלך.

נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה מוכר בית 1 ב 1M ש"ח, אז ככל שיהיו לך יותר לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך.

במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה.

כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב.

כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת.

אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנ"ל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו. אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים.

וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים.

לדוגמה, נניח שהעלות שלך להביא לקוח חדש, היא 100 ש"ח, ונניח שהתועלת שאתה מקבל מכך שאתה מביא עוד לקוח חדש היא לא יותר מאשר 100 ש"ח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה.

כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד ביקוש, שווה את התועלת שלך, בכך שתיצור עוד ביקוש.

כי יתכן, שהעלות שלך ליצור עוד ביקוש, לא שווה את התועלת שאתה תקבל כרגע מליצור לך עוד ביקוש.

ולכן אם הגעת למצב שהעלות שלך להביא עוד לקוחות, לא שווה את התועלת שלך להביא עוד לקוחות, אז אתה צריך לחשב מסלול מחדש, לגבי שיטת השיווק שלך. ואתה צריך לחשוב מה לעשות כדי לעשות שיווק יותר חכם כדי שהעלות של השיווק, תהיה שווה את התועלת של השיווק.

אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד כנראה שיביא לך עוד תועלת.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מתי להעלות מחיר ללקוחות?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מתי להעלות מחיר ללקוחות?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אמון בזוגיות אופי גרוע של איש מכירות תוכן קידום מכירות קושי למכור מוצר יקר מוצר רווחי תכנים שיווקיים מקצועיים איך לעשות מניפולציות? לגרום למישהו לסגור עסקה המתחרים שלך כאיש מכירות מה לא לבקש במשא ומתן? לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה לחשוף מידע ללקוחות מה לענות ללקוח שאומר? לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם מה הלקוח חושב על העסק? תהליכי קבלת החלטה של הלקוח צרכי הלקוח אחרי רכישה להזדהות לקוח שרוצה הכי זול שיש לגרום ללקוח לומר כן לגרום למישהו ללכת לא לדפוק לקוח לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור לקוח מתעניין להחזיר אמון בזוגיות לאהוב מוצר התמודדות עם בוס כלקוח איך להשפיע על עצמך? בקשה לא סבירה של לקוחות לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח למה צריך לשקר את הלקוח? למכור נכס לקוח מזדמן מחלקת המכירות מול מחלקת היצור לעשות ראפור איך לשכנע משקיע? ניתוח משפך שיווקי איזה צרכי לקוח לאתר? לענות ללקוח ששואל אותך לקוח שלא מגיע לפגישה הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר למכור בכל מצב למה הלקוח ביטל את העסקה? שיטות שכנוע גלויות לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך איך למכור את המוצר? לעמוד בפני מניפולציות איך למכור את העלאת המחיר? לזהות הזדמנויות לשכנע שיווק ברשתות חברתיות מוצר לכל כיס לפנות ללקוח לשכנע מישהו לומר לך כן אין לקוחות להשפיע על אחרים לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות שיטות השכנוע של ביבי נתניהו להכיר מוצר חוסר שכנוע מכירות איך לא לאתר את צרכי הלקוח? ארגון המידע של מחלקת המכירות מנהלי שיווק ליצור ביקושים למוצר שלך לשכנע מישהו להסיק תמחור של מוצר שכנוע השפעה מוצר בחנות לגרום למישהו לשנוא מישהו שיקולים בהצגת המחיר ללקוח להכין חומרי שיווק לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט מניעת מניפולציות לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן לתת ללקוח למכור לך להוסיף מוצר יצירת כימיה עם לקוח אילו מוצרים למכור? למכור ללקוחות סדר לאתר את צרכי הלקוח מי הלקוחות שלי? לקנות ולמכור ליצור לקוחות מרוצים תחושה של קרבה עם לקוח החזר ההשקעה של השיווק להתמודד עם דחייה של לקוח לשכנע שופט לעשות איתור צרכי לקוח מאמני מכירות לשכנע מישהו לעשות דיאטה למכור עם אנרגיה למכור ללקוח מוצר לשכנע מהר מידי לשכנע מישהו להקשיב לך שימוש בשם הפרטי של הלקוח לכתוב טקסט משכנע למכור שירות חדש עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, שכנוע, אימון מכירות בתחום מתי להעלות מחיר ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 02:16:47 - wesi28