אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי ליצור הזדהות? ✔יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מתי ליצור הזדהות?, NLP עצמי, זוגיות nlp, איך לכתוב טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, התנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP ספר, שיפור יכולת שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, זיהוי מניפולציות בטקסט, NLP לימודים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים למכירה, nlp דוגמא, רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע אשה לחזור, NLP שיטת, תעמולה, NLP הסבר, nlp טריקים, שיטות לשכנוע, שינוי עמדות, טכניקות שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP ומכירות, לשכנע את חברה שלך, לשכנע למכור, סוגסטיה עצמית, זיהוי מסרים תת הכרתיים, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp בחורות, דיבייטינג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח?

והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר.

ואסביר: כי לכל אדם יש את ה"אני" שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה "אני". ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מה"אני" שלו.

ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא ה"אני" שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא ה"אני" שלו, ושהוא נפרד מה"אני" שלו.

וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו / את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו.

ובין חוויית ה"אני" לבין חוויית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם ה"אני" שלו למרות שהם לא ממש ה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה ה"אני" שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם מרגיש במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את ה"אני" שלו, בדברים שהם לא ה"אני" שלו.

ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו. ובד"כ האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. ז"א בד"כ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו.

וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא ה"אני" שלו. ובפרט כאשר בד"כ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיו"ב.

והנה, האדם בד"כ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני.

והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו.

וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיו"ב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו.

וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על ה"אני" שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר.

וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את ה"אני" שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם ה"אני" שלו עצמו.

ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמה שמקליטים בן אדם, ומשמיעים לו את עצמו. שהוא מרגיש שזה הוא עצמו מדבר. כמו לדוגמה מתחום הפיתומות, שבו האדם מדבר דרך בובה. ובעצם זה הוא עצמו מדבר, למרות שזה נראה שהבובה מדברת.

והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו / לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...מסוים, למה אני אוהב אותך? בגלל סיבות אחרות ויש מה כולם שונאים בך? יפה אני אוהב אותך בגלל זה , הבנו זה לא אותו דבר צריך לשים לב לדקויות של הדברים לא אכפת לי שאתה כזה, אני אוהב אותך למרות שאתה כזה, אני אוהב אותך בגלל שאתה כזה, אני אוהב אותך הכי בעולם רק בגלל שאתה כזה אני מעריץ את זה שאתה כזה, אני כמוך אני רוצה להיות כמוך שואף להיות כמוך. אוקי וכאן בעצם השאלה היא האם בעצם מה שאמרתי עכשיו נכון ב - 100% מהמקרים, זאת אומרת אם אנחנו נמצא כי בניגוד לשאר האנשים שמלמדים שכנוע או מכירות או שאר התיאוריות למיניהם...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
...כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
...לאדם לספקות לגבי הדימוי העצמי שלו וכיוב. ואם אתה מצליח לזהות רעיון ייחודי ללקוח, שהלקוח חושב שהוא נכון, למרות שבאופן כללי הרעיון הזה הוא רעיון לא פופולארי, ואתה מראה ללקוח שאתה מסכים איתו ומזדהה איתו עם הרעיון שלו, ושאתה חושב שהוא צודק, על ידי זה אתה הופך להיות חלק מהמשפחה של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
...באופן מוחלט (מחויב המציאות) ועד לקצה הנגדי של דבר שהוא אינו אפשרי המציאות. ובאמצע יש כמובן את כל מה שהוא רק אפשרי המציאות, שהוא רק יכול להיות נכון או שלא. וכאשר אתה רוצה לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי, אתה בעצם רוצה לקחת רעיון כלשהו, שאתה רוצה שהוא יחשוב שהוא נכון. ואתה רוצה לגרום לאותו האדם להתייחס לאותו הרעיון, כאל עובדה וודאית וכאל דבר שנכונותו אינה מוטלת בספק. ואחת הדרכים ליצור אמון בין הרעיון שלך לבין אותו האדם, היא על ידי זה שאתה מצמיד אותו ועוטף אותו בדברים שבהם כבר יש אמון לאותו אדם שאותו...
כל מקרה לגופו, אין נוסחת קסם, נוסחה של עצלנים, ללמוד NLP, שיטות מניפולציה, רוטינת פיקאפ, איך להתחיל עם בחורה? משפטי שכנוע, מילים משכנעות, ביטויים משכנעים, איך להתחיל עם בחורה?
כל מקרה לגופו, אין נוסחת קסם, נוסחה של עצלנים, ללמוד NLP, שיטות מניפולציה, רוטינת פיקאפ, איך להתחיל עם בחורה? משפטי שכנוע, מילים משכנעות, ביטויים משכנעים, איך להתחיל עם בחורה?
... או להתנהלות מול אנשים. יש הסבר על חוקים כלליים, כמו מתי כדאי לדבר בצורה מחויבת ומתי בצורה מאפשרת, או מתי ליצור הזדהות ומתי להימנע מכך. הכוונה היא להעמיק בהבנת העקרונות שבבסיס המציאות. כך, אדם יכול להתבונן במצב ספציפי, לזהות את הפרטים ...
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
...את מה שהוא רצה לומר. אבל אם לא היית משלים לו את המשפט, הוא היה משלים בעצמו את המשפט של עצמו. אבל יש מקרים, שבהם לא רק שהאדם כאילו מאבד את המילים ולא יודע להשלים את המשפט של עצמו, אלא שהוא כן רוצה לומר משהו, אבל הוא חושש ומפחד לומר את אותו הדבר. דהיינו, שהוא מסתיר מעצמו את מה שהוא חושב. ולמה שהאדם יפחד לומר משהו? כגון לדוגמה כאשר הוא חושב שזה יגרום לו להרגיש רע כלשהו. ואם אתה יודע לזהות, מה האדם רוצה לומר, והוא רק מפחד לומר את מה שהוא רוצה. ואתה אומר ומשלים לאדם את המשפט שלו, בדיוק את מה שהוא רצה...
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
...ושיש לו מקום בטוח לשתף בו את רגשותיו. מהו המינון הנכון בעידוד לשיתוף? אליעד מוסיף כי אחד הדברים החשובים הוא למצוא את המינון הנכון בין ההבנה ששתף אותך ושלא ישפוט אותו, לבין עידוד השיתוף באופן שלא ירגיש שהצד השני שופט אותו או בודק אותו. חשוב לגרום לאדם להבין שכשיש לו מקום אמיתי לשתף, הוא יחשוב שיבוא לו טוב יותר. אליעד מתאר את זה כמצב שבו הוא מרגיש אוהב מבלי להרגיש מנותק מהסביבה או מנותב לתחושות של שיפוטיות. איך לשאול את השאלות הנכונות? המרצה מציין שכשישנה אינטימיות אמיתית, קל יותר לשאול שאלות אישיות...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
...בתחום הזה וואלה הוא יגיד הוא כמוני אבל הוא יגיד הוא כמוני ולכן הוא לא יקנה ממך כי אתה כמוהו כי גם על עצמו הוא לא היה סומך כי מההיבטים הספציפיים האלה שיש בו דווקא על ההיבטים האלה הוא לא סומך. הבנו? ולכן צריך לשים לב כאשר יוצרים הזדהות עם הלקוח לשים לב שמדובר רק על הזדהויות חיוביות שגורמות ללקוח לסמוך עליך יותר טוב ולא פחות. ולשים לב לעוד דבר שלפעמים הלקוח לא סגור על עצמו אם הוא אוהב בעצמו את התכונה הזאת כן או לא וגם אז צריך לדעת לפעול בחוכמה כי מהיבט מסוים אם הלקוח נגיד יש תכונה בעצמו שהוא אוהב ולא...
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
...והדבר יפסיק להציק לו. אסטרטגיה יחסית - להחליט שמקבלים את העובדה שרוצים לעזור, ואז לבדוק כיצד אפשר לעזור בפועל במציאות. למשל, לעזור לילדה לפתח מודעות עצמית, ובכך אולי להשפיע על ההתנהגות שלה. איך לעזור לילדה לפתח מודעות עצמית דרך דוגמה אישית? אליעד מדגיש שהדרך היעילה ביותר להשפיע על הילדים היא באמצעות דוגמה אישית. הוא מסביר שאם ההורה רוצה שהילדה תפתח מודעות עצמית, עליו להראות לה התנהגות מודעת בעצמו. לדוגמה, במקום לומר משפט מוחלט כמו האדם הזה טיפש, להגיד משפט שמביע מודעות עצמית כגון: אני חושב שההתנהגות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מתי ליצור הזדהות?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מתי ליצור הזדהות?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום לגרום למישהו לסגור עסקה לתאם פגישה עם לקוח בטלפון להבין לקוחות תהליך של הפצת חומרי שיווק האם להשקיע בלקוחות? לנהל אנשי מכירות לשכנע ילד לאהוב משהו שיטות פרסום למוצרי יוקרה מניפולציה עצמית איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב? תכנון אסטרטגיית שיווק איך לעשות דמיון מודרך? תיעדוף הכנת חומרי שיווק אין לי לקוחות יצירת חומרים שיווקיים התנסות במוצר לגרום למישהו לרצות משהו יצירת חומרי שיווק תכנון מסע לקוח לשכנע מישהו לרצות אותך איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? טוב במכירות איך להציג מוצר? לשכנע אקסים לחזור טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח טיפים לשיווק להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה לשכנע אנשים שאתה עשיר פשוט למכור איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? למכור ללקוח מטבח למה הלקוח לא קונה? מבוא ל nlp קושי למכור לגרום למישהו להתאהב בי לשכנע מישהו לא לשקר לך איך לגרום לאנשי המכירות שלך? החדרת מסרים לתת מודע לקוחות טובים הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת לשכנע מישהי לאהוב לא רוצה לעבוד במכירות טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי קונפליקט עם לקוח איך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט? איך לעשות מבצע מכירות? חרדת מכירות איך לרכוש את אמון הלקוחות? שכנוע סמוי איך ללמוד לשכנע? איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? איך לתת מוטיבציה לאנשי מכירות? איך להציג ללקוח מחיר זול? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? להציג ללקוח שירות לדוגמה איזה סרטון שיווקי לעשות? איך המחיר משפיע על הלקוח? שכנוע בבת אחת לגרום למישהו להרגיש חבר שלך איך למכור בלי התנגדויות לקוח? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק איך לשמר לקוח? לקוח לא רוצה לשלם בשביל מה להכין חומר שיווקי שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום שכנוע מניפולטיבי לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לגרום ללקוחות לאהוב אותך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לגרום למישהו לרצות אותך? מהם הצרכים של הלקוח? מה התקציב של הלקוח? אפשרויות בחירה ללקוח לגרום למישהו לומר איך לא לשכנע מהר מידי? איך לעשות שיווק סמוי? איך לבנות אמון? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ממי לא ללמוד למכור? מה רע באיתור צרכי לקוח? אמפתיה ושכנוע למכור את עצמך ביוקר טריקים לשכנוע עמלת מכירות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לקוח מתלונן איך לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת? מומחה למכירות מוצר פשוט לגרום למישהו להתרגל ללמוד שכנוע להתמודד עם קושי למכור פרובוקציות בשיווק למכור למישהו פרסום לשפר מוצר לקוח לא מרוצה בצורה משכנעת לגרום ללקוחות לרצות לרכוש למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, מומחה בשיווק, מניפולציות בתחום מתי ליצור הזדהות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7656 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 15:38:13 - wesi28