אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי לשקר ללקוח? ✔מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מתי לשקר ללקוח?, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בחורות, ראפור, ניהול משא ומתן, סדנאות nlp, פסיכוקיברנטיקה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, סודות השיווק, ייעוץ מנהלים, NLP מטרות, התמודדות עם התנגדות של לקוח, nlp techniques, לשכנע בראיון, NLP ספר, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שכנוע ומכירות, לשכנע בוויכוח, טריקים לשכנוע בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP וסוגסטיה, ייעוץ תקשורתי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע בנות, NLP לימודים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע גבר להתחתן, NLP ערכים, ללמוד nlp בחינם, מסרים לתת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיפור יכולת שכנוע, איך לשכנע אישה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:13מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
האם כדאי תמיד לומר ללקוח את כל האמת במכירה?

אליעד כהן מתייחס לשאלה מעניינת: האם כדאי למוכר לומר תמיד ללקוח את כל האמת במהלך המכירה, או שמא יש מקרים שבהם עדיף להסתיר חלק מהאמת או אפילו לשקר מעט ללקוח כדי למכור טוב יותר.

ישנה תפיסה מוכרת שאומרת שצריך תמיד להגיד ללקוח את כל האמת, לא לשקר לעולם, ולשמור על אמינות מוחלטת, מתוך מחשבה שכך גם המוכר יהיה בטוח יותר בעצמו. לפי הגישה הזאת, המוכר בטוח בעצמו כשהוא אומר אמת, כי הוא יודע שאין לו מה להסתיר. אם המוכר משקר, הוא עלול לחשוף חוסר ביטחון במוצר שלו, ולכן עדיף פשוט להגיד את האמת, והמוצר יימכר או לא יימכר לפי איכותו והתאמתו לצרכי הלקוח.

אך אליעד כהן מציג זווית נוספת: הוא מסביר שבמציאות, לא תמיד נכון להגיד ללקוח את כל האמת, ולפעמים דווקא ההסתרה של יתרונות המוצר או הקטנה של מעלותיו יכולה להיות לטובת הלקוח ולסייע למכירה. אליעד מסביר שאין הכוונה לשקר ללקוח לגבי משהו שהוא זקוק לו והמוצר לא באמת מספק אותו. זה סוג של שקר פסול ולא ראוי. אך קיימים מצבים אחרים, ספציפיים ומיוחדים יותר, שבהם המוצר באמת טוב בהרבה מהציפיות של הלקוח, והמוכר יודע בביטחון מלא שהמוצר טוב יותר ממה שהלקוח מבין או מוכן להאמין.

למה לקוח לא קונה מוצר טוב מדי?

אליעד כהן מדגים ומסביר כי לעיתים קרובות הלקוח הוא "קטן אמונה", כלומר, חשדן ומבולבל, ואינו מאמין שמוצר יכול להיות כל כך טוב כפי שהמוכר מתאר. במצב כזה, אם המוכר יגיד ללקוח את כל האמת על איכות המוצר - שהמוצר פשוט טוב הרבה מעבר למה שהלקוח מדמיין - הלקוח עלול לחשוב שזה "טוב מדי מכדי להיות אמיתי". זה יכול לגרום ללקוח להירתע ולא לקנות את המוצר, אף על פי שהמוצר באמת טוב ומתאים לצרכים שלו בצורה יוצאת דופן.

אליעד נותן דוגמה ספציפית למצב כזה: נניח שהלקוח מחפש פתרון מסוים, והמוצר שמציעים לו לא רק עונה על הצורך, אלא הרבה מעבר לזה - פי מיליון יותר טוב ממה שהלקוח אפילו דמיין. דווקא במקרה כזה, אם המוכר יגיד ללקוח את האמת המלאה - "המוצר הזה כל כך טוב שהוא פותר את הבעיה שלך ועוד הרבה מעבר לה" - הלקוח עלול להיות ספקן ולחשוב שהמוכר מגזים או משקר. במקרה כזה, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא דווקא בגלל שהמוצר יותר מדי טוב, הלקוח לא יקנה.

איך להתאים את תיאור המוצר לחשדנות הלקוח?

כדי להתגבר על החשדנות של הלקוח, אליעד ממליץ דווקא לא לחשוף את כל יתרונות המוצר. במקום זאת, אפשר אפילו "לשקר לטובת הלקוח", לא במובן של הטעיית הלקוח לגבי מוצר חסר ערך, אלא דווקא מתוך כוונה חיובית שהלקוח ירכוש מוצר שטוב לו. הדרך לעשות זאת היא לתאר את המוצר ככזה שנותן ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך ואפילו קצת פחות ממה שהלקוח רוצה, למרות שבפועל המוצר יכול לתת הרבה מעבר לכך.

לדוגמה, אם לקוח צריך פתרון לבעיה מסוימת, במקום להגיד לו שהמוצר פותר לחלוטין את הבעיה ונותן ערך הרבה מעבר לכך, עדיף לעיתים להגיד לו: "המוצר הזה יפתור לך את הבעיה הזאת בלבד, הוא לא בהכרח נותן לך כל מה שאתה רוצה". באופן פרדוקסלי, דווקא תיאור "מופחת" של יתרונות המוצר עשוי לשכנע את הלקוח לקנות, מכיוון שזה נשמע ללקוח הרבה יותר אמין ומציאותי.

אליעד מסביר בצורה מפורטת שבסופו של דבר ההתאמה חייבת להיות בהתאם לרצון וליכולת ההכלה של הלקוח. מוכר חכם יזהה שהלקוח שלו חשדן, קטן אמונה, ולכן לא יציג את מלוא היתרונות, אלא יבחר בצורה אסטרטגית להציג את המוצר כך שהלקוח יאמין לו ויקנה.

מה המשמעות של תיאורים מוגזמים או מאופקים של מוצר?

לקראת סוף ההסבר, אליעד כהן מדגיש נקודה נוספת וחשובה מאוד: הוא מציין שכאשר מוכר מתאר מוצר כמוצר "מצוין", "מושלם", או "בדיוק מה שאתה צריך", זה לא בהכרח אומר שזה נכון. מצד שני, אם המוכר אומר שהמוצר "טוב מספיק", או "עונה על הצרכים שלך בדיוק" ולא יותר, זה גם לא אומר שהמוצר לא טוב פי כמה ממה שהוא מתאר.

המסקנה החשובה שאליעד מעביר כאן היא שהלקוח צריך תמיד לשמור על חשדנות בריאה, הן מול תיאורים מוגזמים והן מול תיאורים מאופקים. המפתח הוא להבין שגם תיאור מתון יכול להסתיר מוצר מעולה בהרבה, וגם תיאור חיובי מאוד יכול להיות מוגזם ולהסתיר מוצר לא טוב מספיק.

כך אליעד סוגר את המעגל ומציג זווית רחבה ומלאה של השאלה: האם לשקר ללקוח או להגיד לו את האמת המלאה? התשובה תלויה מאוד בסיטואציה, ובעיקר ביכולת של הלקוח להכיל את המידע ובאמון שהלקוח מוכן לתת במוכר ובמוצר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות וההיבט הוא האם בעצם עדיף לומר ללקוח את האמת? יש תפיסה שאומרת "תגיד ללקוח את האמת אל תשקר אותו", אז בא נניח שאנחנו חיים בעולם שבו מי שמשקר את הלקוח חוטף עונש ובוא נניח שאנחנו חיים בעולם שבו הבן אדם או המוכר לא רוצה בשום פנים ואופן לשקר את הלקוח אז מההיבט הזה לכאורה נכון אל תשקר את הלקוח, תגיד לו את האמת מה שהאמת תגיד לו את האמת בזה יפתרו כל הבעיות, תגיד לו את האמת תשדר לו שאתה בטוח בעצמך, אם תגיד לו את האמת אתה תהיה בטוח בעצמך אם תשקר אותו כנראה שאתה יודע שאתה לא בטוח בעצמך, הוא ירצה את המוצר ירצה לא ירצה לא ירצה.

אבל פה יש עוד היבט בסיפור והוא שלפעמים צריך לשקר, אפשר / צריך לשקר ללקוח לטובתו של הלקוח ולא תמיד צריך להגיד את כל האמת ללקוח, לפעמים דווקא להגיד ללקוח את כל האמת זה יפגע בלקוח. מה הכוונה? עכשיו לא הכוונה היא שאם נגיד הלקוח צריך משהו מסוים ואין את זה במוצר שלך אז תשקר את הלקוח ותגיד שיש זאת לא הכוונה שלי, הכוונה שלי שיש מצבים שבהם המוצר יותר טוב ממה שהלקוח מצפה לקבל. ואם אתה המוכר תגיד ללקוח את כל האמת על המוצר הלקוח לא יקנה את המוצר, למה הוא לא יקנה את המוצרים, אם זה יותר טוב ממה שהוא מחפש למה שלא יקנה את המוצר? משום שהלקוח קטן אמונה.

הלקוח חשדן הלקוח מבולבל, הלקוח מתוסבך הלקוח מיואש מה שזה לא יהיה והלקוח לא מאמין, מה שנקרא טוב מדי מכדי להיות אמיתי הלקוח לא מאמין שהמוצר שלך טוב כמו מה שהוא מחפש כאילו המוצר טוב מדי. ולכן ישנם מצבים שאם נגיד ללקוח את כל האמת על המוצר כמה המוצר טוב הלקוח לא יקנה את המוצר ולא בגלל שהמוצר רע או בגלל ששיקרת את הלקוח אלא בגלל שהלקוח לא מאמין שזה יכול להיות כל כך טוב ולכן הוא לא יקנה את המוצר. ולכן במקרים כאלה מה שצריך לעשות זה לא להגיד את האמת בהנחה שרוצים למכור את המוצר ללקוח אז צריך לדעת שאנחנו לא דופקים את הלקוח, לא מרמים אותו אבל עדיין אפשר לשקר ללקוח ואפשר להגיד לו "מה אתה רוצה? אוקי זה המוצר", אפילו אפשר להגיד לו שהמוצר קצת פחות טוב ממה שהוא מחפש.

למה? כי לפעמים הלקוח יותר יאמין שתגיד לו שהמוצר פחות טוב ממה שהוא מחפש מאשר שתגיד לו שהמוצר יותר טוב ממה שהוא מחפש למרות שיכול להיות שהמוצר יותר טוב פי מיליון ממה שהוא מחפש אבל ההתאמה צריכה להיות לרצון של הלקוח. עכשיו עוד פעם זה לא אומר שכרגע בהקשר הספציפי הזה אני אומר לשקר ללקוח, זה לא אומר שבהקשר אחר אני כן אומר לשקר אבל כרגע בנושא הזה אני לא אומר שצריך לשקר או לא לשקר, אני מדבר מההיבט שגם אם האמת היא שהמוצר הזה מאוד טוב אפילו יותר ממה שהלקוח רוצה לא תמיד צריך להגיד ללקוח את האמת, לפעמים אפילו עדיף להגיד לו "לא, אתה יודע זה רק יפתור לך את הבעיה הזאת, אפילו זה לא ייתן לך את כל מה שאתה רוצה".

למרות שמצד האמת המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שהלקוח מחפש ולמה כי פשוט הלקוח קטן אמונה. ולכן בשורה התחתונה כאשר מישהו אומר לכם על מוצר שהוא מאוד טוב זה לא אומר שהוא מאוד טוב, כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר מתאים בדיוק למה שאתם צריכים זה לא אומר שהוא מתאים למה שאתם צריכים אבל גם כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר לא כל כך טוב או המוצר מתאים למה שאתם צריכים אבל לא מעבר או טיפה מעבר זה לא אומר שהמוצר הזה לא טוב פי מיליון או פי אינסוף ממה שאתם צריכים. אז שלא יעבדו עליכם.
שכנוע עצמי / שכנוע אחרים - מדוע מנסה האדם לשכנע אחרים בצדקת דרכו?
...היא אמיתית, ואז קל לו יותר לסמוך על דעתו וכולי. יחד עם זאת, קיים מצב שבו האדם ישכנע אחרים בנכונות דעתו, וזה יהיה רק כדי לעזור להם ולא כדי לשכנע את עצמו בצדקת עצמו. ומתי מתרחש מצב כזה? תשובה: כאשר דעתו של האדם לא נוגדת את דעתם של אלו שהוא משכנע אותם. ונסביר: כל אדם בעולם נוקט בעמדה כלשהי. כאשר האדם נוקט בעמדה כלשהי, מה שמחליש אצלו את התחושה שדעתו היא אמיתית, את ההבנה שלו שקיימות דעתו שונות מדעתו שלו. עצם זה שקיים עוד מישהו שחושב אחרת מדעתו של האדם, הדבר הזה מחליש אצל האדם את התחושה שדעתו היא אמיתית...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מתי לשקר ללקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מתי לשקר ללקוח?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ניהול משא ומתן על המחיר לזהות הזדמנויות לשכנע מחיר שמותאם אישית ללקוח ניתוח תהליכי שכנוע לשכנע אקסית לאהוב יצירת חוסר אמון אמון אחרי בגידה יצירת חומרים שיווקיים למה הלקוח רוכש מוצר? שיווק ועזרי מכירה לקוח שונא אותך לשכנע מישהי להרגיש שחסר שיווק אסטרטגי שכנוע ובחירה חופשית טעויות של אנשי מכירות פיתוי לתת מודע לשכנע אנשים לשנות את דעתם לשכנע אנשים לתת בך אמון למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? שיווק לא טוב ביחס למוצר סוגי מוצרים בעיני הלקוח הגדלת מחזור מכירות איך לבנות אמון? אומן מכירות להציג מוצר ללקוח לקבל סירוב של לקוח פגישת מכירות שיווק ישיר לשפר יכולות שכנוע לעשות איתור צרכי לקוח האם למכור כמה מוצרים? ציפיות של לקוח שימוש בנשים בפרסומות למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להתחיל למכור? לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך למכור בזול אין למוצר שלי מתחרים למכור בלי ביטחון עצמי לגרום ללקוח לא לנטוש אותך לשכנע אנשים לבחור בך איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? שפת הלקוח לשכנע מישהו לשתף אותך לקוחות מתלוננים בגוגל לגרום למישהו להגיד את האמת האם לספק מוצר ללקוחות? שחיקה במכירות לגרום למישהו לאהוב לעבוד להיות כנה עם הלקוח להכיר את עולם המושגים של הלקוח איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? כושר שכנוע העלאת מחיר ללקוח קבוע מוצרים גרועים מה הספקות של הלקוח? לגלות סודות ללקוח טיפים למכירות באינטרנט משא ומתן למנהלים בכירים להשפיע איך למכור ללקוחות? שפת הגוף של לקוח קשה למכור מוצר יקר יכולות של מוצר לגרום ללקוח לשתף אותך לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה לדבר עם לקוח בשפה שלו יצירת תוכן שיווקי לייצר ביקוש למוצר שאלה סגורה של לקוח ערך אובייקטיבי של מוצר התנגדויות מכירות לשכנע מישהי לרצות אותך לתת אמון איך לשכנע ללמוד? איך ליצור אמון? להסביר את המחיר היקר ללקוח איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? לנהל משא ומתן לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד רצונות במשא ומתן לגרום למישהו לרצות להסכים לקוח אומר שהמוצר יקר לקוחות ששונאים אנשי מכירות לשקם אמון לא יודע לשכנע תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר למכור את המוצר הכי יקר לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה לגרום למישהו לא לאהוב מישהו nlp סוגסטיה לגרום למישהו לאהוב זוגיות אוהב למכור קריירה במכירות דרכי שכנוע בפרסומות איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? לקוח אידיאלי למכור גם את המתחרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, NLP, טיפים בתחום מתי לשקר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 14:53:27 - wesi28