אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול מכירות ✔מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ניהול מכירות, טיפים למכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, להשפיע על תת המודע, רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, ללמוד nlp בחינם, לשכנע בחורה לחזור אליך, לשכנע משקיע, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע בת זוג, nlp בעברית, סודות התת מודע, שכנוע ושינוי עמדות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, להתמודד בראיון, איך לגרום לבחור, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, איך לשכנע את הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע שכן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, אימון אישי, להתמודד עם התנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, שיפור יכולת הדיבור, להגדיל את המכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, סודות ההשפעה, איך לגרום לבחורה, לשכנע לקנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.

חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.

כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.

אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.

אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.

ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.

לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.

אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.

דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.

ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.

אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.

עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.

כי כנ"ל, יש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ניהול מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, ניהול מכירות, דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? סוגסטיה לשכנע ילד לאהוב ירקות איך לגרום למישהו לא לפחד ממך? אושר למכור למכור המון אם אתה שונא למכור חשיבה שלילית במכירות ניתוח nlp מוצר בלי תקלות לתת ערך ללקוח איך ליצור חומרי שיווק? שיווק לעסקים לדבר עם הלקוח למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? לדבר אל האמונה של הלקוח שיטות מניפולציה למתקדמים להרוויח ממכירת מוצרים זולים פחד מהחמצה של לקוח להתייחס לבוס כאל לקוח לנהל צוות מכירות בתוך התת מודע לגרום למישהו לאהוב רק אותך שכנוע עקיף איך לשכנע שופט? לשכנע ילד לאהוב משהו ללמד את אנשי המכירות למכור חומר שיווקי דיגיטאלי הצבת גבולות ללקוח איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? שיטות שיווק לעסקים לקוחות חוזרים שכנוע שגוי חוסר הסכמה עם לקוח הזדהות אישית להזדהות עם מישהו תחושה של זרות עם לקוח לקוח לא בטוח מה הוא רוצה מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? לקוח שמציב אולטימטום מכירות טלפוניות לגרום למישהו להרגיש מחויב למכור מוצר לא מוגמר כושר שכנוע מעולה שכנוע מהסיבה הלא נכונה לשכנע כל אחד בכל דבר הרחבת המשפך השיווקי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה לגרום למישהו לענות לך לקוחות בפייסבוק שיווק זול איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? ראפור בצורה נכונה לגרום ללקוח להגיע לפגישה למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו חוסר הבנה של לקוח את המחיר למה מוצר עולה מחיר? ניסוח יותר משכנע גורמים למחיר מוצר דוגמאות לשתילת מחשבות שכנוע הטמעת מסרים הצגת טווח מחירים ללקוח השיווק כתוצאה של המכירות איך לשכנע את הלקוח לקנות? לשכנע ילד לעשות ספורט לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות לחפש לקוחות לשפר כושר שכנוע לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון קבלת החלטות של הלקוח לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איך להדריך אנשי מכירות? למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? לגרום ללקוח להיות תלוי בך שכנוע ברמת הפוטנציאל להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה איך להאמין במוצר שלי? ליצור הזדהות איך למכור מוצרים? לשכנע הורים לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בירור צרכים של לקוח למכור את עצמך ביוקר למה הלקוח רוצה רק להתכתב? שביעות רצון הלקוח מה זה לעבוד במכירות? איך לשכנע אנשים לחשוב? כסף במכירות חיבור עם לקוח לאהוב למכור להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט לשכנע מישהו לומר לך את האמת לקנות את המוצר אין ללקוח כסף לקוח ממש לא מבין את התמחור תכנון חומרי השיווק לדבר בשפה של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, אימון מכירות, אימון אישי בנושא ניהול מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9688 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 16:34:34 - wesi28