אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, nlp techniques, איך לשכנע אשה להיות איתך, איך לכתוב טקסט משכנע, איך לגרום לגבר, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp הצלחה במכירות, יועץ פוליטי, nlp פסיכולוגיה, NLP דיכאון, התניה קלאסית, nlp למתחילים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שכנוע עצמי, טריקים לשכנוע בטקסט, מיומנויות שכנוע, nlp בעברית, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, אומנות הנאום, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע עובדת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדויות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, דיבייטינג, שיטת nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך...או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיוב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה. במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא...
עיצוב, איך לעצב כל דבר? איך לפתח חוש עיצובי? איך לבחור עיצוב? עיצוב מוצר, עיצוב משרדים, עיצוב חוץ, עיצוב פנים, עיצוב חלל משרדים, איך לעצב בית? איך לעצב חנות? איך לעצב חדר? עיצוב יפה, עיצוב מרשים, עיצוב אופנה, עיצוב בגדים, סטיילינג, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר שיווקי, עיצוב דף נחיתה, עיצוב חומר שיווקי, סטייליסט, מעצב פנים, מעצב מוצר, לבחור סגנון לבוש, מומחה לעיצוב, איזה בגדים ללבוש? איך לבחור בגדים? ללמוד עיצוב, איך להיות מעצב? מראה חיצוני, יופי
...לעובדים לעבוד כמה שיותר טוב. איך נגרום לזה לקרות? צריכים לעשות חשיבה, איזה עיצוב יגרום לעובדים לעבוד כמה שיותר טוב? האם באמצעות זה שהם ירגישו שהם חלק ממותג חזק ומחברה מצליחה? אולי באמצעות זה שהם ירגישו שהם בבית שלהם ואז הם פחות ירגישו בעבודה? ואולי באמצעות זה שנעצב את המשרד בצורה שתגרום להם להרגיש שמישהו מפקח עליהם? ואולי באמצעות עיצוב שישדר להם סדר ומשמעת? ואולי באמצעות עיצוב שיגרום להם להרגיש שהם חלק ממשהו אחר יותר גדול? אולי עיצוב שיגרום לעובדים להרגיש שיש להם לאן לצמוח עם החברה? ואולי כל רעיון...
פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?
...למכור להם שירותים של ליווי מקצועי כלשהו. בהתאם לכך ננסה להבין מה צריך לקרות כדי שאותם מאזינים של הפודקאסט, יצרו קשר עם אותו מראיין וירצו ויסמכו עליו לבצע איתו עסקאות כאלו ואחרות. בהתאם לכך נצטרך לעשות התאמה של הראיון, כדי שהמראיין ישדר לקהל היעד את מה שהוא רוצה לשדר. במילים אחרות, לפעמים הפודקאסט הוא סוג של חומר שיווקי שנועד לקדם גם את המראיין עצמו. ולא רק כשירות שנותנים לאותו אדם שמראיינים אותו. יתכן גם שהמראיין רוצה שעוד אנשים ירצו להתראיין אצלו. ואז צריכים להבין, מי בדיוק הוא רוצה שירצה להתראיין...
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
...באופן קבוע ובין אם באופן זמני וחד פעמי, האם ועד כמה ואיך זה ישפיע על הנאמנות של הלקוחות שלך לאורך זמן. כי אם לדוגמה יש מוצר שלקוחות שלך רוצים לרכוש אותו ממך, בין אם באופן קבוע ובין אם באופן זמני, אז, אם אין לך אותו במלאי גם אם זה באופן זמני וחד פעמי, זה מגדיל בוודאות את הסיכוי לכך שאותו לקוח שלך, יחפש ספק אחר לרכוש ממנו את אותו המוצר שהוא רוצה לרכוש. ואז יכול להיות שהוא יהפוך להיות לקוח נאמן, של המתחרה שלך, שכן מחזיק במלאי את המוצר שאותו אין אצלך כרגע במלאי. וברור שאם אתה לדוגמה מוכר נעליים ולא...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
.... לכן שיטה כזו יכולה לגרום לתסכול גם אצל העובד וגם אצל המנהל. מדוע מושלם לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה? שאלה: מה האידיאל האמיתי בתגמול, אם לא היינו מוגבלים ביכולת למדוד ולעקוב? תשובה: בעולם אידיאלי, היינו משלמים לעובד לפי המאמצים שלו. אם העובד נותן 100 אחוז מאמץ, מגיע לו תגמול מלא, גם אם הספק היחידות בפועל יצא נמוך יותר. הסיבה היא שמאמץ הוא שיקוף של רצון אמיתי להצליח, אך בפועל יכולות להיות מגבלות פיזיות או מקצועיות שימנעו מהעובד להגיע לתפוקה שהגדרנו. הבעיה היא שאין לנו באמת דרך לדעת או למדוד...
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
...לעזור לאדם להשיג את המטרה הזו, והיא מתמקדת בעיקרון של היצע וביקוש. הוא מסביר שככל שהאדם יהיה יותר טוב במה שהוא עושה, כך הביקוש לשירותיו יגדל. וככל שהביקוש לשירותים שהוא נותן יגדל, כך הוא יוכל להעלות את המחיר ולבחור לעצמו עבודות קלות יותר שבהן המאמץ קטן והתמורה גדולה יותר. לדוגמה, איש מקצוע שנחשב לטוב ביותר בתחום שלו יוכל לדרוש מחירים גבוהים יותר, ולכן יוכל לבחור לעבוד פחות שעות או לבחור את הלקוחות שהכי נוח לו לעבוד איתם, וכך בעצם הוא יוכל לעבוד פחות ולהרוויח יותר. למה צריך להתאמץ בהתחלה כדי להצליח...
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
...יותר ויותר, ועם הזמן יגיע להישגים גדולים. אפילו אם לא יגיע לשלמות מוחלטת, הוא עדיין הרוויח כי השכל שלו התחזק והיכולת שלו לקבל החלטות השתפרה משמעותית. איך לא להתייאש ממטרות ארוכות טווח? התשובה שאליעד מציע לחוסר המוטיבציה והייאוש ממטרות ארוכות טווח, היא תמיד למצוא ולראות את התועלת הקטנה שמתקבלת באופן מיידי. במקום להסתכל רק על התוצאה הסופית והגדולה שרחוקה, אדם חייב לתת לעצמו סיפוק יומיומי מפעולות קטנות. לדוגמה, אם הוא לא רואה ירידה במשקל אחרי שבוע, עליו להתמקד בתחושה הטובה של אחרי האימון או בהרגשת...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
...תועלת ולא כל מה שבאמת מביא לו תועלת. הלקוח משלם כסף, אם הוא יחשוב שהמוצר שלך, יביא לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח. כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך...
שכנוע אקראי, שכנוע סיבתי, לשכנע מישהו באופן אקראי, לגרום למישהו לחשוב משהו, לשכנע מישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לרצות לחיות, איך המוח משתכנע?
שכנוע אקראי, שכנוע סיבתי, לשכנע מישהו באופן אקראי, לגרום למישהו לחשוב משהו, לשכנע מישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לרצות לחיות, איך המוח משתכנע?
...(הסיבתי והאקראי) יש מקום חשוב בשכנוע. באופן אידיאלי, אפשר לשלב בין שני המסלולים - בתחילה להשתמש בהיגיון ובטיעונים, ואם זה לא עובד, לעבור לשימוש בשכנוע האקראי על ידי חזרה עקבית על אותו המסר. לסיכום, אליעד כהן טוען ששכנוע מבוסס הן על היגיון סיבתי והן על מרכיבים אקראיים. לכן, כשמנסים לשכנע אדם לשנות דעה או התנהגות, כדאי להפעיל את שני המנגנונים - להתחיל בנימוקים לוגיים, ואם הם לא מצליחים, פשוט לחזור על אותו המסר שוב ושוב עד שמשהו, אפילו באקראי, יגרום לו לשנות את דעתו או את ההחלטה שלו. איך לשכנע אדם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
זיהוי שתילת מחשבות איך לשכנע ילד? לגרום ללקוח להישאר על הקו למכור בזול להשקיע במכירות או בשיווק לספק מוצר ללקוחות מניפולציה בפרסום לגרום למישהו להיפתח מוטיבציה לאנשי מכירות מניפולציה פנימית כמה לקוחות יש לך? להצליח בתור איש מכירות איך ללמוד לשכנע אנשים? nlp בשאלה לשתול מחשבות בתת המודע סוגסטיה nlp לתת ללקוח אפשרות לבחור איך להכיר את עולם המושגים של הלקוח? לנצח במשא ומתן לשכנע לקוחות לקנות לקוח חושש לקבל החלטה לעשות ייסורי מצפון ללקוח הזדהות עם מקום העבודה לראות את הבוס כלקוח למה להשקיע בלקוחות? בעיני הלקוח חיסרון של הלקוח איך למכור שירות יקר? איך לשכנע? איך לשכנע את שופטי בגץ? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מומחה לתת מודע ביקורת של לקוחות על העסק שלך שיטות לנהל משא ומתן איך להבין לקוח? אובדן אמון למה ללקוח קשה להחליט? איך למכור את עצמי בביטחון עצמי? מניפולציות של מחזירים בתשובה אין מכירות אובדן לקוחות למה לא לאתר את צרכי הלקוח? להיות איש מכירות להיות מומחה למכירות פרופיל לקוח ממי הלקוח רוצה לרכוש? מתי להציג ללקוח את המחיר? מוצרים מצוינים nlp למתקדמים לומר את האמת ללקוח למכור ביעילות האם אפשר לשכנע כל אחד? שכנוע מכירות ללמוד לשתול מחשבות איך למכור פגישה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? שכנוע השמה לאנשי מכירות למכור את עצמי בביטחון עצמי חוסר אמון איך ביבי נתניהו משכנע אנשים? התאמת המוצר לצורך של הלקוח איך לשכנע פקידים? לשכנע שופט בבית משפט הסברים של איש מכירות קושי לשכנע חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך כמות מוצרים לשכנע את האקסית לעמוד בעומס מכירות באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? להציג ללקוח שירות הסבר של איש מכירות בעל פה שיווק באופן כללי חומרי שיווק ויזואליים לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח אווירה של אמון מניפולציות פרסומיות להשקיע בשיווק למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מהות וצורה בשכנוע תחרות שיווקית משפך שיווקי שלא עובד ליהנות למכור לקוח עם דרישות מוזרות לגרום למישהו לומר מה זה שיווק יעיל? חסרונות המוצר איך לרכוש מוצר יקר? הדרכת מנהלי מכירות להישמע חכם בעיני הלקוח איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך נקבע מחיר של מוצר? אווירה חיובית מול לקוח התאמת המחיר ללקוח לגרום ללקוח להאמין במוצר האם כדאי ללמוד nlp? אצליח למכור סודות השיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, מומחה במכירות, מומחה מכירות בנושא סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6406 שניות - עכשיו 09_10_2025 השעה 09:11:35 - wesi28