אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, פרובוקציות בשיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע לקוח לקנות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, ספרים nlp, ניתוח תוכן, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, גישת ה nlp, ללמוד דיבייטינג, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע את בעלי, NLP לעסקים, לשכנע אנשים להגיד כן, להצליח במכירות, ניתוח תוכן של טקסטים, טיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, מדריך אישי, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע את הילד, מיומנות רטורית, איך לשכנע טוב, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, nlp לימוד בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, דמיון מודרך, מומחה מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות קניה, איך לשכנע לקוחות, שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות...שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיוב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיוב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף? והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך...בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד. כי לדוגמה, במקרה הנל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיוב. לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
...תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה. לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה. ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח. ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
...הדרך לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות. לדוגמה, אם מוצר יקר נמכר, הפרסומות ימתגו את המחיר כהשקעה משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
...הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו. וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת...
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
...אני מרגיש טוב יותר עם עצמי. מטרת השלב הזה היא לחשוף את המשמעות הרגשית העמוקה יותר שמסתתרת מאחורי העדפה של מראה חיצוני ספציפי. למשל, אדם עשוי לחשוב שהוא אוהב אישה רזה, אך למעשה הוא פשוט אוהב להרגיש שליטה. איך משנים את המחשבה ויוצרים משיכה חדשה? לאחר שנחשפת הסיבה האמיתית להעדפה למראה מסוים, אפשר להתחיל לשנות את ההתניה על ידי כך שמראים לאדם שהצורך האמיתי שלו (למשל, להרגיש שליטה או ביטחון) יכול להתמלא גם ללא קשר למראה חיצוני. לדוגמה, אם מישהו אומר שהוא נמשך לנשים רזות כי הוא אוהב להרגיש שליטה, אפשר...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...מרגיש כמו עוד לקוח, אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה...
כסף, מנטורים לכסף, ממה עשית את הכסף שלך? מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים
כסף, מנטורים לכסף, ממה עשית את הכסף שלך? מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים
...שונים, כי הוא יודע איך ליצור ערך ללקוחות אמיתיים בשוק אמיתי. לעומת זאת, עסקי אוויר הם עסקים שכל הכנסתם נוצרת ממכירת הרעיון איך להרוויח כסף. אין להם מוצר ממשי מעבר לרעיון עצמו, ולכן זה חסר בסיס ממשי. מה השאלות החשובות שיש לשאול מנטור עסקי? כדי לוודא שאתם בוחרים במנטור אמיתי ואיכותי, אליעד כהן מציע לשאול מספר שאלות יסודיות: האם אתה אישית התעשרת והצלחת במה שאתה מלמד אותי? ממה בדיוק עשית את הכסף שלך? איזה עסקים בנית? מה היה המוצר או השירות האמיתי שיצרת ומכרת ללקוחות אמיתיים? האם עשית את רוב הכסף שלך...
זוגיות, מערכות יחסים, הקשבה במערכת יחסים, למה לא מקשיבים לי? איך לגרום למישהו להקשיב לך? חוקים של מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
זוגיות, מערכות יחסים, הקשבה במערכת יחסים, למה לא מקשיבים לי? איך לגרום למישהו להקשיב לך? חוקים של מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...יכול להשיג את הקרבה בדרכים אחרות, כל מה שבאתי להגיד שזה. ש: זה הכל תלוי מה חשוב לאותו בן אדם. אליעד: נכון כל מה שבאתי להגיד אבל שזה לא יהיה בהכרח נכון לגבי התחלת קשר או אחרי הרבה שנים יכול להיות שבהתחלת קשר נגיד מישהו לא מעניין אותך ואז את לא מקשיבה לו כל כך ואחרי הרבה שנים את אוהבת אותו ואז את מקשיבה לו יותר. ש: אם בתחילת קשר אין את ההתחלה הזאת של להקשיב אחד לשני הקשר הזה לא ימשך לעוד מאה שנה. אליעד: מאיפה את יודעת למה לא, לא אוקי בואי נבדוק אם מה שאמרת עכשיו זה נכון האם קשר שהוא לא מספיק חזק בהתחלה...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
...על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרובוקציות בשיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פרובוקציות בשיווק, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פרובוקציות בשיווק, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה זה שיווק? יועצי שיווק להחליף את איש המכירות לתת ללקוח להגדיל מכירות של מוצר איך לא לאבד לקוחות? לשכנע אקס לא להתאהב לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו לשכנע מישהו להבין אותך לגלות סודות ללקוח לקוח מאושר לקוח עצבני איך לדבר ללקוח? לשכנע מטופלים להמליץ עליך חומרי שיווק טובים ליצור ללקוח צורך חדש לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן אנשי מכירות טובים מוצרי יוקרה לגרום למישהו להגיב לשכנע מישהו להשיב השקעה בשיווק לטווח קצר משפך שיווקי שלא עובד להתאים מוצר ללקוח למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר לשכנע מישהו לעשות כרצונך טכניקות שכנוע בפרסומות שיטות השכנוע של מנטורים למכירות לשכנע את האקסית איך לעשות שיווק באינטרנט? לגרום למישהו להפסיק לעשן מוצרים לא איכותיים לקוחות בפייסבוק לא מתאים ללקוח לדפוק את הלקוח לקוח עצוב איזה מוצרים לא למכור? לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך להבין את צרכי הלקוח יוצר אמון משא ומתן על שכר לשכנע בעל סמכות לקוח עושה השוואה השפעה גלויה על המודעות של הלקוח למה הלקוח קונה? לגרום למישהו להודות בטעות איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לגרום למישהו לא לחשוד למה הלקוח ביטל את העסקה? משבר אמון איזו הנחה לתת ללקוח? לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה לקוח של המתחרים להתנגד ללקוח לקוחות שלא מכירים אותך לגרום למישהו להימשך אלי לא להסתיר מידע מהלקוח רצונות במשא ומתן יכולת שכנוע הקמת מערכת מכירות להתמודד עם תחרות שיווקית איפה ללמוד nlp? למכור למישהו מוצר ליצור תחושת קרבה עם הלקוח כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות אמון עם לקוח איך לגרום ללקוח לקנות ממך? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? להתמקד בלמכור לעצור לקוח התנגדויות בזמן מכירות בטלפון איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק איך להתחיל משא ומתן? תכנון יעדי מכירות פרסומות של חברות forex הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר איך לעשות שיווק בצורה יעילה? להציג מחיר ללקוח לשכנע מישהו לא ממוקד איך לבקש כסף מלקוח? מניפולציה סיבתית מה הכאב של הלקוח? לימוד מכירות בטלפון למכור בהפסד התנגדויות בזמן מכירות איך לא לשכנע מהר מידי? תהליכי מכירות לרכוש מוצר כושר שכנוע עצמי למכור מוצר אחר לשכנע כל אחד בכל דבר מוח של איש מכירות למכור בקלות לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה שיווק גרוע תקשורת בין אישית עם לקוח חוויית לקוח סרטון שיווקי פרובוקטיבי כמה כסף יש ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, למכור, קאוצינג בתחום פרובוקציות בשיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 05:51:00 - wesi28