אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פיתוח מוצרים ✔מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, פיתוח מוצרים, nlp להצלחה במכירות, לשכנע בחורה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע אשה להתחתן, איך לשכנע אנשים לבחור בך, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, שאלות קשות בראיון, שכנוע ושינוי עמדות, לשכנע בראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp הפרעות אכילה, השפעה סמויה, התנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את המפקד, NLP שפע, סדנת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, אמנות השכנוע, מומחה במכירות, איך לשכנע גבר לחזור, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות, שידול, לימוד דמיון מודרך, NLP אומנות הפיתוי, לשכנע את עצמך, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע אנשים להגיד כן, ללמוד nlp, להצליח למכור, איך לגרום לאנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מומחה בשיווק, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
כמה להתאמץ עבור הלקוחות או במקום העבודה?

השאלה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא: כמה על האדם להתאמץ עבור הלקוח, במקום העבודה או בפיתוח המוצר שלו? התשובה לשאלה הזו אינה פשוטה, ולמעשה, אין לה תשובה חד משמעית וברורה. כדי להבין מדוע, יש להבין לעומק את הסתירה הבסיסית שקיימת ברצונות של האדם.

מהי הסתירה הבסיסית בין הרצון להרוויח יותר ולהתאמץ פחות?

אליעד מסביר שכל אדם רוצה להרגיש כמה שיותר טוב וכמה שפחות רע. באופן טבעי, האדם שואף להרוויח כמה שיותר, אך במקביל הוא שואף להתאמץ כמה שפחות. הרצון להרגיש טוב מתבטא ברצון להרוויח יותר, והרצון להימנע מרע מתבטא ברצון להקטין את המאמץ וההשקעה ככל האפשר.

כאן נוצרת סתירה ברורה: מצד אחד, אם האדם רוצה להרוויח יותר, עליו להשקיע ולהתאמץ יותר בפיתוח המוצר, בשירות ללקוח או במקום העבודה. מצד שני, ככל שהוא מתאמץ יותר, כך הוא חש יותר רע, כי מאמץ הוא סוג של סבל, והאדם רוצה להימנע מסבל.

מהן ההשלכות של הסתירה הזו במציאות?

אליעד מפרט את ההשלכות של הסתירה הזו באמצעות דוגמאות שונות. אם האדם יחליט להתאמץ כמה שפחות - הוא ייתן שירות גרוע ללקוחות, המוצר שלו יהיה ברמה נמוכה, הוא יפסיק להשקיע בעצמו, ובעקבות זאת, ירוויח פחות. לעומת זאת, ככל שהאדם ישקיע יותר וייתן שירות טוב יותר, הסיכוי להצליח ולהרוויח יותר גדל משמעותית.

לדוגמה, אם אדם עובד כשכיר במקום עבודה ורוצה להרוויח כמה שיותר, כדאי לו להתאמץ יותר כי כך יש יותר סיכוי שהוא יקבל העלאה או קידום בתפקיד. מצד שני, המאמץ שהוא משקיע גורם לו לחוש פחות טוב, ולכן הוא יעדיף להקטין את רמת ההשקעה.

מדוע אין תשובה מוחלטת לשאלה כמה להשקיע או להתאמץ?

התשובה אינה מוחלטת, כי היא תלויה באיזון אישי. לכל אדם יש נקודת איזון אישית שבה הוא מוכן להתאמץ במידה מסוימת בתמורה לתוצאה מסוימת. יש אנשים שיתאמצו מאוד, ובסופו של דבר לא יראו תוצאות משמעותיות שיצדיקו את המאמץ. מנגד, יש אנשים שיתאמצו מעט מאוד ויזכו להצלחה גדולה בזכות צירוף נסיבות או מזל.

לדוגמה, אדם יכול להשקיע שעות רבות בשיפור המוצר שלו ולגלות שהלקוחות כלל לא מעריכים את התוספת הזו. מאידך, אדם אחר יכול להשקיע מאמץ מינימלי ולקבל תשואה גדולה בהרבה.

כיצד בכל זאת אפשר להרוויח יותר ולהתאמץ פחות?

אליעד מציין דרך שיכולה לעזור לאדם להשיג את המטרה הזו, והיא מתמקדת בעיקרון של היצע וביקוש. הוא מסביר שככל שהאדם יהיה יותר טוב במה שהוא עושה, כך הביקוש לשירותיו יגדל. וככל שהביקוש לשירותים שהוא נותן יגדל, כך הוא יוכל להעלות את המחיר ולבחור לעצמו עבודות קלות יותר שבהן המאמץ קטן והתמורה גדולה יותר.

לדוגמה, איש מקצוע שנחשב לטוב ביותר בתחום שלו יוכל לדרוש מחירים גבוהים יותר, ולכן יוכל לבחור לעבוד פחות שעות או לבחור את הלקוחות שהכי נוח לו לעבוד איתם, וכך בעצם הוא יוכל לעבוד פחות ולהרוויח יותר.

למה צריך להתאמץ בהתחלה כדי להצליח מאוחר יותר?

אליעד מסביר שלמרות שהמטרה היא להגיע למצב שבו האדם מתאמץ כמה שפחות ומרוויח כמה שיותר, עדיין בתחילת הדרך חובה להתאמץ. האדם צריך להשקיע בשיפור עצמי, במיתוג עצמי ובמכירת עצמו, כי רק כך הוא יוכל ליצור לעצמו אלטרנטיבות רבות יותר, וככל שיש יותר אלטרנטיבות, קל יותר לבחור את אלו שדורשות פחות מאמץ ונותנות יותר רווח.

לדוגמה, אדם שרק מתחיל את דרכו בעסק חדש או במקום עבודה חדש, חייב להשקיע ולהוכיח את עצמו. ככל שהוא יהיה טוב יותר ויקבל יותר המלצות, כך בעתיד הוא יוכל לבחור לקוחות נוחים יותר או לעבוד פחות שעות ולבקש תגמול גבוה יותר.

האם כל אדם יכול להרוויח הרבה ולהתאמץ מעט?

אליעד מדגיש שלא כולם יכולים להגיע למצב האידיאלי הזה, כי הדבר תלוי מאוד ברמת הכישרון, ביכולת האישית של האדם וביכולת שלו למתג ולמכור את עצמו. לכן, כדי להגיע לנקודה שבה האדם מרוויח יותר ומתאמץ פחות, עליו להשקיע בשיפור עצמי, בפיתוח מיומנויות חדשות ובשיווק עצמי נכון. רק בדרך זו ניתן להגיע למצב של יותר רווח ופחות מאמץ לאורך זמן.

מהו שורש השאלה של כמה להתאמץ וכמה להשקיע?

אליעד מבהיר ששורש השאלה "כמה להתאמץ?" נובע מהרצון הפשוט של האדם לקבל כמה שיותר טוב ולהרגיש כמה שפחות רע. האדם נמצא בקונפליקט תמידי בין שני הרצונות האלה, ובגלל זה אין תשובה חד - משמעית לשאלה. כל אחד חייב למצוא בעצמו את נקודת האיזון שמתאימה לו.

לסיכום, אליעד מדגיש שוב ושוב שהשאלה "כמה להתאמץ?" לעולם לא תקבל תשובה אחת שמתאימה לכולם. כל אדם צריך למצוא את האיזון האישי שלו בין כמה שהוא רוצה להרוויח לבין כמה שהוא מוכן לסבול את המאמץ שנדרש לשם כך.
כמה צריך להתאמץ בעבודה, בפיתוח מוצר ובשירות ללקוח?

שלום חברים, השאלה היא כמה בן אדם צריך להתאמץ עבור הלקוח שלו? כמה צריך להשקיע במקום העבודה? כמה להשקיע בפיתוח המוצר? איפה לעצור ולהגיד "סטופ"?

העיקרון המרכזי

בן אדם רוצה להרגיש טוב ולא רע. זהו עיקרון בסיסי. מכאן נגזר שהוא רוצה להרוויח כמה שיותר ולהתאמץ כמה שפחות. אבל יש כאן סתירה - מצד אחד הוא רוצה להרוויח יותר, ומצד שני הוא רוצה להתאמץ כמה שפחות.

הפרדוקס של המאמץ

מצד אחד, אם אתה רוצה לעבוד כמה שפחות, אז הגיוני שתרצה להתאמץ כמה שפחות. אם כך, האינטרס שלך הוא לא להשקיע בכלל בפיתוח המוצר, לתת שירות מינימלי, ולעבוד בצורה הכי חסכונית מבחינת מאמץ.

מצד שני, ככל שתתאמץ יותר, יש יותר סיכוי שתצליח, תרוויח יותר כסף, תשיג העלאה, תקבל יותר לקוחות וכולי.

אין תשובה מוחלטת

אז כמה להשקיע? כמה להתאמץ? אין לזה תשובה חד משמעית. מצד אחד, ככל שתשקיע יותר, אתה מגדיל את הסיכוי להרוויח יותר. מצד שני, אם תשקיע יותר מדי, אתה עשוי לסבול ולבזבז אנרגיה לחינם.

הפתרון: יצירת ביקוש

מה שבטוח נכון הוא שככל שאתה טוב יותר, כך יותר אנשים ירצו את השירות שלך. וככל שיותר אנשים ירצו אותך, כך תוכל להרוויח יותר ולהתאמץ פחות.

לכן, כדי להגיע למצב שבו אתה עובד פחות ומרוויח יותר, עליך להשקיע בשיפור עצמי, במיתוג אישי ובמכירה של עצמך.

האם תמיד כדאי להתאמץ?

לא בהכרח. אתה יכול להתאמץ מאוד וזה לא יביא לך תשואה, ומצד שני, ייתכן שדווקא מאמץ קטן יביא לך הרבה תועלת. לכן, אין תשובה אחת נכונה. הכל תלוי בנסיבות שלך, ביעדים שלך, ובאיזון שאתה מחפש בין עבודה לרווח אישי.

לסיכום

הסוד הוא למצוא את נקודת האיזון האישית שלך. אין פתרון מוחלט לשאלה כמה להתאמץ, כי לכל אחד יש את האיזון שמתאים לו. תחשבו על זה, ותוכלו למצוא את הדרך שלכם לשפר את ההצלחה תוך כדי שמירה על איזון בחיים.

למידע נוסף על איך למצוא איזון בין מאמץ לרווחים, כיצד להרגיש טוב בעבודה ולשפר את עצמך, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח ולהצליח בסטארטאפ? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלות מפתח בתחום הסטארטאפים, פיתוח מוצרים, וההשקעה הנדרשת להצלחתם. עיקר השיח מתמקד בסוגיות של פיתוח עסקי, האם להשקיע יותר בפיתוח המוצר או בשיווקו, ומהן הדילמות שסטארטאפים נתקלים בהן בדרך להצלחה. למה סטארטאפים נכשלים? אליעד מציין כי רוב הסטארטאפים נכשלים משום ... שמצליח להימכר או כי הם לא מצליחים למכור אותו למספר מספיק של לקוחות. הכישלון עשוי לנבוע מהשקעה לא נכונה בפיתוח המוצר או בשיווקו. אחת הדילמות המרכזיות היא כיצד להקצות את המשאבים בצורה נכונה בין פיתוח המוצר לשיווקו. בחלק מהמקרים, הסטארטאפים מפתחים מוצרים בלי לדעת אם יש בכלל שוק או קהל יעד שמוכן לשלם עליהם. האם ... המוצר ללא התחייבות מצד הלקוח, ויש כאן סיכון ברור, שכן לא תמיד ניתן יהיה למכור את המוצר בהמשך. אפשרויות פיתוח המוצר על חשבון הלקוח אליעד מציין מספר דרכים בהן אפשר לפתח מוצר על חשבון הלקוח: 1. הסכמות מראש עם לקוח ... לא במוצר אלא בהעדר יכולת שיווקית להציג אותו בצורה אפקטיבית לקהל היעד. סיכום ההצלחה של סטארטאפ תלויה בשילוב של פיתוח המוצר בשוק נכון וביכולת השיווק שלו. המפתח להצלחה הוא לא בהכרח רק בפיתוח הטכנולוגי אלא גם בהבנה של הצרכים של ... בצורה שתייצר ערך מוסף. מהם הגורמים לכישלון סטארטאפים? כיצד למכור מוצר בשוק תחרותי? פיתוח עסקי בסטארטאפ השקעה בשיווק או בפיתוח מוצר? ייעוץ לסטארטאפים יעוץ לחברות startup, פיתוח מוצרים, השקעה במחקר ובפיתוח, סוגים של סטארטאפים, למה חברות סטארטאפ נכשלות? קשיים של סטארטאפים, דילמות של סטארטאפים, השקעה בשיווק ובמכירות ... ידע? האם לעשות תואר אקדמי? האם להוציא עוד תעודה מקצועית? האם לסיים את הלימודים? האם להשקיע בשיווק המוצר או בפיתוח המוצר? אימון עסקי, אימון לעסקים, אימון להקמת עסק, איך להקים עסק מצליח? חרדת ביצוע עסקית
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... הפרטים של ההשקעה הזו, אז כל המאמץ הזה הוא במידה רבה לשווא. במצב כזה, החברה משקיעה משאבים ואנרגיה רבים בפיתוח מוצר איכותי ויקר, אבל במכירה לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... הוא יקר ביחס למוצרים אחרים. ומצד שני המוצר הוא לא מספיק איכותי, כי לא השקיעו בו מספיק כסף לצורך פיתוח המוצר. דהיינו, חסכו כסף על פיתוח המוצר, ובכך בעצם גרמו למוצר להיות לא מספיק איכותי ועדיין יש בו חסרונות כלשהם. ובמקרה כזה לדוגמה, באפשרותך להסתיר את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פיתוח מוצרים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, פיתוח מוצרים, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להסביר את המחיר ללקוח? האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? שיטות שיווק באינטרנט איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? השיווק של ביבי נתניהו איך לבנות אמון עם שותפים? לקבל אנרגיה למכור לקוחות שסומכים עליך איך לגרום למישהו לא לטעות? חוויית אמון לשכנע לקוח לאהוב אותך איך להבין לקוחות? למכור רק מוצרי פרימיום האם להציב יעדי מכירות? לעצור לקוח לשכנע אותו שאת צודקת לשכנע את המוכר תהליכי שיווק לעשות ייסורי מצפון ללקוח טיפול בתלונות של לקוחות הלקוח רוצה שכנוע של מנהיגי כתות לתעדף את הכנת חומרי השיווק הערך האמיתי של המוצר מי עושה שיווק יותר טוב? ליצור אמון עם הלקוח איך ללמוד איך לשכנע אנשים? שכנוע השפעה הקמת מערכת מכירות אין תשובה לשאלה של לקוח כמה לתת ללקוח הנחה? איך למכור? הפצת תוכן שיווקי לחסוך כסף ללקוח איתור הצרכים של הלקוח איך ללמוד לשתול מחשבות? איך לאהוב עבודה במכירות? לשכנע מישהו לא לריב איתך מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? איזה מידע להציג ללקוח קודם? איך להתכונן לשיחת מכירות? לכתוב מסר משכנע איך לנתח משפך שיווקי? שיווק אורגני בחינם לשכנע מישהו לקבל ביקורת איך להוביל את הלקוח? לשקר את הלקוח לקוח שרוצה לבטל עסקה שיווק זול איך להגדיל מכירות ללקוחות? לדייק בדיבור עם לקוח לקנות בזול ולמכור ביוקר ניהול לקוחות קושי למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצר יותר יקר ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע שיווק גלוי מוצרים גרועים איך לשכנע מישהו לעשות משהו? שיטות לשינוי עמדות טיימינג של שכנוע לשכנע מישהו ברעיון לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך איך למכור עט בראיון עבודה? מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? מה כדאי לומר ללקוח? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? להכיר את עולם המושגים של הלקוח תכנון קמפיין שיווקי למה לאתר את צרכי הלקוח? איכות מנהל השיווק סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים לדבר על המוצר התמודדות של אנשי מכירות למכור זה כיף עלויות איש מכירות מצגת שיווקית להסביר ללקוח את המחיר תחושת הזדהות לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו התאמת המכירה ללקוח לסגור פגישה עם לקוח לגרום ללקוח לאהוב אותך להימנע משתילת מחשבות שיווק לטווח המיידי למכור את עצמי לתת ללקוח בעיות עם לקוחות איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? כמה לנסות לשכנע לקוח? כמה לאתר את צרכי הלקוח? יכולת למכור טיפים למכירות באינטרנט איך לכתוב טקסט משכנע? לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש שיטות לשיווק איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? להתמודד עם לקוחות קשים סוגים של צרכי הלקוח לשכנע מישהו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, לשתול מחשבות, מומחה מכירות בתחום פיתוח מוצרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.1875 שניות - עכשיו 04_10_2025 השעה 20:58:35 - wesi28