אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פיתוח מוצר ✔מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, פיתוח מוצר, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מטפל אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התנגדות במכירה, NLP סרטונים, איך לשכנע גבר להתחתן, איך למכור נכון, לשכנע בן אדם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, תשובות לשאלות בראיון, איך למכור יותר טוב, nlp למתחילים, לשכנע הורה, לשכנע אשה לחזור, NLP המלצות, איך לשכנע את אשתי, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, שכנוע עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ייעוץ אסטרטגי, איך לגרום לגבר, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, אומנות הסוגסטיה, איך לשכנע לקוח, לשכנע אשה להיות איתך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, סודות ההשפעה, לימוד דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
כמה להתאמץ עבור הלקוחות או במקום העבודה?

השאלה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא: כמה על האדם להתאמץ עבור הלקוח, במקום העבודה או בפיתוח המוצר שלו? התשובה לשאלה הזו אינה פשוטה, ולמעשה, אין לה תשובה חד משמעית וברורה. כדי להבין מדוע, יש להבין לעומק את הסתירה הבסיסית שקיימת ברצונות של האדם.

מהי הסתירה הבסיסית בין הרצון להרוויח יותר ולהתאמץ פחות?

אליעד מסביר שכל אדם רוצה להרגיש כמה שיותר טוב וכמה שפחות רע. באופן טבעי, האדם שואף להרוויח כמה שיותר, אך במקביל הוא שואף להתאמץ כמה שפחות. הרצון להרגיש טוב מתבטא ברצון להרוויח יותר, והרצון להימנע מרע מתבטא ברצון להקטין את המאמץ וההשקעה ככל האפשר.

כאן נוצרת סתירה ברורה: מצד אחד, אם האדם רוצה להרוויח יותר, עליו להשקיע ולהתאמץ יותר בפיתוח המוצר, בשירות ללקוח או במקום העבודה. מצד שני, ככל שהוא מתאמץ יותר, כך הוא חש יותר רע, כי מאמץ הוא סוג של סבל, והאדם רוצה להימנע מסבל.

מהן ההשלכות של הסתירה הזו במציאות?

אליעד מפרט את ההשלכות של הסתירה הזו באמצעות דוגמאות שונות. אם האדם יחליט להתאמץ כמה שפחות - הוא ייתן שירות גרוע ללקוחות, המוצר שלו יהיה ברמה נמוכה, הוא יפסיק להשקיע בעצמו, ובעקבות זאת, ירוויח פחות. לעומת זאת, ככל שהאדם ישקיע יותר וייתן שירות טוב יותר, הסיכוי להצליח ולהרוויח יותר גדל משמעותית.

לדוגמה, אם אדם עובד כשכיר במקום עבודה ורוצה להרוויח כמה שיותר, כדאי לו להתאמץ יותר כי כך יש יותר סיכוי שהוא יקבל העלאה או קידום בתפקיד. מצד שני, המאמץ שהוא משקיע גורם לו לחוש פחות טוב, ולכן הוא יעדיף להקטין את רמת ההשקעה.

מדוע אין תשובה מוחלטת לשאלה כמה להשקיע או להתאמץ?

התשובה אינה מוחלטת, כי היא תלויה באיזון אישי. לכל אדם יש נקודת איזון אישית שבה הוא מוכן להתאמץ במידה מסוימת בתמורה לתוצאה מסוימת. יש אנשים שיתאמצו מאוד, ובסופו של דבר לא יראו תוצאות משמעותיות שיצדיקו את המאמץ. מנגד, יש אנשים שיתאמצו מעט מאוד ויזכו להצלחה גדולה בזכות צירוף נסיבות או מזל.

לדוגמה, אדם יכול להשקיע שעות רבות בשיפור המוצר שלו ולגלות שהלקוחות כלל לא מעריכים את התוספת הזו. מאידך, אדם אחר יכול להשקיע מאמץ מינימלי ולקבל תשואה גדולה בהרבה.

כיצד בכל זאת אפשר להרוויח יותר ולהתאמץ פחות?

אליעד מציין דרך שיכולה לעזור לאדם להשיג את המטרה הזו, והיא מתמקדת בעיקרון של היצע וביקוש. הוא מסביר שככל שהאדם יהיה יותר טוב במה שהוא עושה, כך הביקוש לשירותיו יגדל. וככל שהביקוש לשירותים שהוא נותן יגדל, כך הוא יוכל להעלות את המחיר ולבחור לעצמו עבודות קלות יותר שבהן המאמץ קטן והתמורה גדולה יותר.

לדוגמה, איש מקצוע שנחשב לטוב ביותר בתחום שלו יוכל לדרוש מחירים גבוהים יותר, ולכן יוכל לבחור לעבוד פחות שעות או לבחור את הלקוחות שהכי נוח לו לעבוד איתם, וכך בעצם הוא יוכל לעבוד פחות ולהרוויח יותר.

למה צריך להתאמץ בהתחלה כדי להצליח מאוחר יותר?

אליעד מסביר שלמרות שהמטרה היא להגיע למצב שבו האדם מתאמץ כמה שפחות ומרוויח כמה שיותר, עדיין בתחילת הדרך חובה להתאמץ. האדם צריך להשקיע בשיפור עצמי, במיתוג עצמי ובמכירת עצמו, כי רק כך הוא יוכל ליצור לעצמו אלטרנטיבות רבות יותר, וככל שיש יותר אלטרנטיבות, קל יותר לבחור את אלו שדורשות פחות מאמץ ונותנות יותר רווח.

לדוגמה, אדם שרק מתחיל את דרכו בעסק חדש או במקום עבודה חדש, חייב להשקיע ולהוכיח את עצמו. ככל שהוא יהיה טוב יותר ויקבל יותר המלצות, כך בעתיד הוא יוכל לבחור לקוחות נוחים יותר או לעבוד פחות שעות ולבקש תגמול גבוה יותר.

האם כל אדם יכול להרוויח הרבה ולהתאמץ מעט?

אליעד מדגיש שלא כולם יכולים להגיע למצב האידיאלי הזה, כי הדבר תלוי מאוד ברמת הכישרון, ביכולת האישית של האדם וביכולת שלו למתג ולמכור את עצמו. לכן, כדי להגיע לנקודה שבה האדם מרוויח יותר ומתאמץ פחות, עליו להשקיע בשיפור עצמי, בפיתוח מיומנויות חדשות ובשיווק עצמי נכון. רק בדרך זו ניתן להגיע למצב של יותר רווח ופחות מאמץ לאורך זמן.

מהו שורש השאלה של כמה להתאמץ וכמה להשקיע?

אליעד מבהיר ששורש השאלה "כמה להתאמץ?" נובע מהרצון הפשוט של האדם לקבל כמה שיותר טוב ולהרגיש כמה שפחות רע. האדם נמצא בקונפליקט תמידי בין שני הרצונות האלה, ובגלל זה אין תשובה חד - משמעית לשאלה. כל אחד חייב למצוא בעצמו את נקודת האיזון שמתאימה לו.

לסיכום, אליעד מדגיש שוב ושוב שהשאלה "כמה להתאמץ?" לעולם לא תקבל תשובה אחת שמתאימה לכולם. כל אדם צריך למצוא את האיזון האישי שלו בין כמה שהוא רוצה להרוויח לבין כמה שהוא מוכן לסבול את המאמץ שנדרש לשם כך.
כמה צריך להתאמץ בעבודה, בפיתוח מוצר ובשירות ללקוח?

שלום חברים, השאלה היא כמה בן אדם צריך להתאמץ עבור הלקוח שלו? כמה צריך להשקיע במקום העבודה? כמה להשקיע בפיתוח המוצר? איפה לעצור ולהגיד "סטופ"?

העיקרון המרכזי

בן אדם רוצה להרגיש טוב ולא רע. זהו עיקרון בסיסי. מכאן נגזר שהוא רוצה להרוויח כמה שיותר ולהתאמץ כמה שפחות. אבל יש כאן סתירה - מצד אחד הוא רוצה להרוויח יותר, ומצד שני הוא רוצה להתאמץ כמה שפחות.

הפרדוקס של המאמץ

מצד אחד, אם אתה רוצה לעבוד כמה שפחות, אז הגיוני שתרצה להתאמץ כמה שפחות. אם כך, האינטרס שלך הוא לא להשקיע בכלל בפיתוח המוצר, לתת שירות מינימלי, ולעבוד בצורה הכי חסכונית מבחינת מאמץ.

מצד שני, ככל שתתאמץ יותר, יש יותר סיכוי שתצליח, תרוויח יותר כסף, תשיג העלאה, תקבל יותר לקוחות וכולי.

אין תשובה מוחלטת

אז כמה להשקיע? כמה להתאמץ? אין לזה תשובה חד משמעית. מצד אחד, ככל שתשקיע יותר, אתה מגדיל את הסיכוי להרוויח יותר. מצד שני, אם תשקיע יותר מדי, אתה עשוי לסבול ולבזבז אנרגיה לחינם.

הפתרון: יצירת ביקוש

מה שבטוח נכון הוא שככל שאתה טוב יותר, כך יותר אנשים ירצו את השירות שלך. וככל שיותר אנשים ירצו אותך, כך תוכל להרוויח יותר ולהתאמץ פחות.

לכן, כדי להגיע למצב שבו אתה עובד פחות ומרוויח יותר, עליך להשקיע בשיפור עצמי, במיתוג אישי ובמכירה של עצמך.

האם תמיד כדאי להתאמץ?

לא בהכרח. אתה יכול להתאמץ מאוד וזה לא יביא לך תשואה, ומצד שני, ייתכן שדווקא מאמץ קטן יביא לך הרבה תועלת. לכן, אין תשובה אחת נכונה. הכל תלוי בנסיבות שלך, ביעדים שלך, ובאיזון שאתה מחפש בין עבודה לרווח אישי.

לסיכום

הסוד הוא למצוא את נקודת האיזון האישית שלך. אין פתרון מוחלט לשאלה כמה להתאמץ, כי לכל אחד יש את האיזון שמתאים לו. תחשבו על זה, ותוכלו למצוא את הדרך שלכם לשפר את ההצלחה תוך כדי שמירה על איזון בחיים.

למידע נוסף על איך למצוא איזון בין מאמץ לרווחים, כיצד להרגיש טוב בעבודה ולשפר את עצמך, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
... לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח ולהצליח בסטארטאפ? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלות מפתח בתחום הסטארטאפים, פיתוח מוצרים, וההשקעה הנדרשת להצלחתם. עיקר השיח מתמקד בסוגיות של פיתוח עסקי, האם להשקיע יותר בפיתוח המוצר או בשיווקו, ומהן הדילמות שסטארטאפים נתקלים בהן בדרך להצלחה. למה סטארטאפים נכשלים? אליעד מציין כי רוב הסטארטאפים נכשלים משום שהם לא ... לפתח מוצר שמצליח להימכר או כי הם לא מצליחים למכור אותו למספר מספיק של לקוחות. הכישלון עשוי לנבוע מהשקעה לא נכונה בפיתוח המוצר או בשיווקו. אחת הדילמות המרכזיות היא כיצד להקצות את המשאבים בצורה נכונה בין פיתוח המוצר לשיווקו. בחלק מהמקרים, הסטארטאפים מפתחים מוצרים בלי לדעת אם יש בכלל שוק או קהל יעד שמוכן לשלם עליהם. האם לפתח מוצר לפני שיש לקוח? ... היזם מפתח את המוצר ללא התחייבות מצד הלקוח, ויש כאן סיכון ברור, שכן לא תמיד ניתן יהיה למכור את המוצר בהמשך. אפשרויות פיתוח המוצר על חשבון הלקוח אליעד מציין מספר דרכים בהן אפשר לפתח מוצר על חשבון הלקוח: 1. הסכמות מראש עם לקוח עתידי - המצב האידיאלי הוא כאשר יש ... הבעיה היא לא במוצר אלא בהעדר יכולת שיווקית להציג אותו בצורה אפקטיבית לקהל היעד. סיכום ההצלחה של סטארטאפ תלויה בשילוב של פיתוח המוצר בשוק נכון וביכולת השיווק שלו. המפתח להצלחה הוא לא בהכרח רק בפיתוח הטכנולוגי אלא גם בהבנה של הצרכים של הלקוחות, ובחיפוש מתמיד אחר ... בצורה שתייצר ערך מוסף. מהם הגורמים לכישלון סטארטאפים? כיצד למכור מוצר בשוק תחרותי? פיתוח עסקי בסטארטאפ השקעה בשיווק או בפיתוח מוצר? ייעוץ לסטארטאפים יעוץ לחברות startup, פיתוח מוצרים, השקעה במחקר ובפיתוח, סוגים של סטארטאפים, למה חברות סטארטאפ נכשלות? קשיים של סטארטאפים, דילמות של סטארטאפים, השקעה בשיווק ... לצבור עוד ידע? האם לעשות תואר אקדמי? האם להוציא עוד תעודה מקצועית? האם לסיים את הלימודים? האם להשקיע בשיווק המוצר או בפיתוח המוצר? אימון עסקי, אימון לעסקים, אימון להקמת עסק, איך להקים עסק מצליח? חרדת ביצוע עסקית ...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... מוצר ללקוח. איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור? הרצון הטבעי להשתפר הוא חיובי, אך הוא גם יכול ליצור קונפליקט פנימי. לדוגמה, אדם שעובד על פיתוח מוצר חדש או שירות רואה את הפער בין מה שהוא רצה להיות לבין מה שהוא מציע בפועל. ככל שהאדם משווה את המצב הקיים עם המצב האידיאלי שהוא שואף אליו, הוא מתחיל לראות את ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... ומצד שני המוצר הוא לא מספיק איכותי, כי לא השקיעו בו מספיק כסף לצורך פיתוח המוצר. דהיינו, חסכו כסף על פיתוח המוצר, ובכך בעצם גרמו למוצר להיות לא מספיק איכותי ועדיין יש בו חסרונות כלשהם. ובמקרה כזה לדוגמה, באפשרותך להסתיר את החסרונות ...
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
... האם אני בטוח שאין מתחרים שמבצעים את הרעיון הזה כבר עכשיו? האם אני בטוח שאף אחד אחר לא חשב על הרעיון הזה לפניי? האם יכול להיות שכבר רשמו פטנט דומה? האם ייתכן שחברות אחרות כבר התחילו בפיתוח המוצר? אם התשובות על כל השאלות האלו הן שליליות לאחר בדיקה יסודית, אז באמת ייתכן שיש לך רעיון מקורי שראוי לבדיקה מעמיקה יותר. אך אם לא בדקת מספיק, עליך ...
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
... הדברים האלה בגלל חוסר זמן, אבל בזמן המשבר דווקא ישנה הזדמנות משמעותית לנצל את הזמן ביעילות. הוא מציע גישה שבה העובדים שבדרך כלל עוסקים במכירות יפנו חלק מזמנם לפעילויות שיווקיות, פיתוח מוצרים חדשים או כל פעולה אחרת שתשרת את העסק לטווח הארוך, כדי שהעסק יצא מהמשבר חזק יותר ממה שהוא נכנס אליו. מדוע עסקים רבים נתקלים בבעיה בזמן הקורונה? לדברי אליעד, הבעיה ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... משקיעה משאבים רבים ביצירת מוצר איכותי, אבל מחלקת המכירות לא מודעת לפרטי הפרטים של ההשקעה הזו, אז כל המאמץ הזה הוא במידה רבה לשווא. במצב כזה, החברה משקיעה משאבים ואנרגיה רבים בפיתוח מוצר איכותי ויקר, אבל במכירה לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פיתוח מוצר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פיתוח מוצר, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, לשכנע, מומחה בשיווק בתחום פיתוח מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 14:37:53 - wesi28